Järfälla Begravningsbyrå

Drabantvägen 17, 165 59 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Järfälla Begravningsbyrå!

En begravning är en möjlighet att minnas och ta farväl. Vi finns här för dig, för att hjälpa dig att ordna en personlig och minnesvärd begravning. Vi värnar om det personliga mötet där vi tillsammans med er planerar begravningen på det sätt som ni önskar och till ett bra pris. Om du önskar kan du även planera begravningen online, du kan beställa allt själv eller komplettera med ett möte.

Vi har funnits i Jakobsbergs centrum sedan start år 1966. Du är varmt välkommen in till oss på vårt kontor, om det passar dig bättre så gör vi gärna hembesök. Det finns även möjlighet att ha mötet via telefon, webben och mejl – vi gör allt vi kan för att erbjuda dig möjligheter till trygga möten och planering utifrån det som passar dig bäst. Hur vi än möts så finns vi här för dig och vi hittar alltid lösningar för ett bra möte.

På vår webbplats hittar du som ska gå på begravning i lugn och ro all information du behöver, du kan anmäla dig till minnesstund och läsa publicerade dödsannonser eller tända ett digitalt ljus. På begravningen finns vi med på plats med en representant. Vi finns vid din sida från första mötet till begravningen och bouppteckningen.

Läs vad 5 kunder tycker om Järfälla Begravningsbyrå

• 2020-10-20

Michael G skrev om Järfälla Begravningsbyrå
    Utmärkt bemötande! Vänligt, inkännande, omtänksamt och gott om tid. Allting tydligt och klart. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-10-11

Evert R skrev om Järfälla Begravningsbyrå
    Järfälla Begravningsbyrå tog på ett utomordentligt sätt hand om allt det som skulle ordnas i samband med pappas begravning. De bemötte oss på ett mycket professionellt och förtroendegivande sätt. De uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill. Vi kunde inte få ett bättre stöd. Läs mer
  • 2020-05-20

Göran S skrev om Järfälla Begravningsbyrå
    Situationen att ta hand om en anhörigs död är ju inget som de flesta av oss är speciellt trygga eller vana med.
    Vi vill varmt rekommendera Järfälla/Liljemarks begravningsbyrå som på ett personligt och vänligt och professionellt plan hanterade allt det svåra som hade med begravningen och kring- tjänster att göra. Läs mer
  • 2020-04-20

Sven W skrev om Järfälla Begravningsbyrå
    Begravningen som Järfälla Begravningsbyrå ordnade för min syster blev ett ljust minne. Trots alla problem med Coronavirus så kunde begravningen hållas i Järfälla kyrka med en minnesstund i Barkarby församlingssal.
    Jag vill tacka Jan Kyhle, prästen Ulrika Ekström och organisten Thore Kennestad för ett gott samarbete. Läs mer
  • Karin N

2019-05-08

Karin N skrev om Järfälla Begravningsbyrå
    Jag anlitade Liljemarks Begravningsbyrå då jag för drygt 9 månaders sedan miste min dotter Maria, 45 år. En förkrossande upplevelse. Christer Liljemark och Jan Kyhle tog hand om mig och min son Magnus på ett helt underbart sätt. De männen gjorde vår sorg något mindre eftersom de på ett empatisk sätt kunde vägleda oss i processen som en begravning innebär. Christer Liljemark övertog kontoret från en som drivit Järfälla Begravningsbyrå, och den byrån hade jag också anlitat för drygt 10 år sedan, även då på ett föredömligt sätt. Har rekommenderat Järfälla Begravningsbyrå till flera och eftersom Liljemarks ingår i konceptet så kan jag inget annat än rekommendera företaget i den stund man behöver deras hjälp. Har f.ö. anlitat dem igen eftersom jag är i testamente utsedd att ta hand om begravningen. Vänligen Karin Nordin Läs mer
    Christer L gillar detta

Drabantvägen 17, 165 59 Järfälla

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte