Alla kategorier Övrigt Stockholms län Järfälla Järfälla Kök & Lackering AB

Jättevägen 4, 176 77 Järfälla — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Järfälla Kök & Lackering AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ingalill W:
Bra jobb och snabbt utfört! Toppenbra !😀

Läs vad 2 kunder tycker om Järfälla Kök & Lackering AB

• victoria o
    victoria o skrev om Järfälla Kök & Lackering AB
    Jag beställde luckor från Järfälla Lackering i Bromma. De levererade på utsatt tid och luckorna är mycket snygga. Det har varit lätt att få kontakt när jag har haft frågor och de har varit oerhört tillmötesgående. Jag kan rekommendera Järfälla Lackering till alla som önskar unika, snygga och högkvalitativa luckor.
  • Karin F
    Karin F skrev om Järfälla Kök & Lackering AB
    Vi beställde retroluckor och virrvarr-bänkskivor i samband med vår köksrenovering och vi är så himla nöjda. Själva luckorna är riktigt gedigna och bänkskivorna passade perfekt. De känns så mycket bättre än tex Ikea-luckor och servicen var toppen hela vägen.

Killen som kom och mätte upp våra befintliga stommar var supertrevlig och tog god tid på sig att mäta och var väldigt noggran. Han kom även med förslag på saker vi inte själva hade tänkt på. Till exempel föerslog han en måttbeställd ventilationsgrej ovanför kylskåpet. Istället för en sådan där ful i plats. Det blev jättesnyggt. Vi skulle ha en lite annorlunda vinkel på bänkskivan och det kändes bra att han var där på plats och mätte istället för att vi själva skulle få fram de där måtten.

Leveranstiden skulle vara tre veckor men allt var klart tidigare. Eftersom vi inte har tillgång till bil beställde vi hemleverans och det funkade också smidigt. De kom den tiden vi hade bestämt. Ett par luckor hade missats att läggas in i lastbilen men efter ett mail till Järfälla lackering var de på väg också. Det var överhuvudtaget enkelt att kommunicera med dem via mail, vi fick alltid svar direkt på våra frågor.

När vår byggfirma sedan påbörjade renoveringen upptäckte vi att vår planering inte skulle funka pga av rör på oväntade ställen. Detta ledde till att vi var tvungen att planera om och köpa till ett öppet hyllplan för att "fylla ut" ett tomrum. Jag mailade då Micke och frågade om det gick att göra en dörr till detta hyllplan, antingen en ny eller av den dörr som blev överflödig i och med den nya planeringen. Han erbjöd sig då att fxa en sådan dörr helt gratis. Det är service tycker jag!

Allt som allt så vill jag verkligen rekommendera Järfälla lackering. Förutom att allt funkade helt smärtfritt så gillar jag också idén att man kan använda sina gamla stommar och få ett helt nytt kök ändå. Med en helt annan kvalitetskänsla än tex Ikeas kök. Det blir väldigt prisvärt och är dessutom mer miljövänligt än att riva ut allt och köpa nytt.

Jättevägen 4, 176 77 Järfälla