Järfälla Kök & Lackering AB

4.0

5 omdömen om Järfälla Kök & Lackering AB

Cecilia B
Skrev om Järfälla Kök & Lackering AB

Fin service i butik/showroom, bra uppföljning/avstämning inför beställning. Leverans och montering enligt plan. Ansvarstagande i hela processen. Personlig kontakt och högt fokus på nöjda kunder. .

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Nathalie Andersson
Skrev om Järfälla Kök & Lackering AB

3 leveranser tog det innan köket blev korrekt. Mycket felaktigheter och ingen kompensation. 7 veckor försenat. Kan inte rekommendera Järfälla Kök.

Svar från Järfälla Kök & Lackering AB

Hej Nathalie, Tack för din feedback! Då alla våra delar tillverkas specifikt för varje order kan dessvärre den mänskliga faktorn ibland påverka, och tyvärr skedde detta vid din tillverkning. Samt att ett materialfel gjorde att två delar behövde tillverkas på nytt. Vi är självklart inte nöjda med att dessa fel från vår sida gjorde att ditt kök inte blev helt komplett vid den första leveransen. Vi har därefter försökt att åtgärda den uppkomna situationen så snabbt vi kunnat. Då ingen av de berörda delarna påverkade din...

Sandra B
Skrev om Järfälla Kök & Lackering AB

Levererade ett bra resultat till ett bra pris på utsatt tid! Har använt firman två gånger till att lacka köksluckor till hela kök och varit lika nöjd båda gångerna. Nu kommer det bli en tredje gång men denna gång med en bordsskiva.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Josefine B Josefine B
victoria o
Skrev om Järfälla Kök & Lackering AB

Jag beställde luckor från Järfälla Lackering i Bromma. De levererade på utsatt tid och luckorna är mycket snygga. Det har varit lätt att få kontakt när jag har haft frågor och de har varit oerhört tillmötesgående. Jag kan rekommendera Järfälla Lackering till alla som önskar unika, snygga och högkvalitativa luckor.

Karin F
Skrev om Järfälla Kök & Lackering AB

Vi beställde retroluckor och virrvarr-bänkskivor i samband med vår köksrenovering och vi är så himla nöjda. Själva luckorna är riktigt gedigna och bänkskivorna passade perfekt. De känns så mycket bättre än tex Ikea-luckor och servicen var toppen hela vägen. Killen som kom och mätte upp våra befintliga stommar var supertrevlig och tog god tid på sig att mäta och var väldigt noggran. Han kom även med förslag på saker vi inte själva hade tänkt på. Till exempel föerslog han en måttbeställd ventilationsgrej ovanför kylskåpet....

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen