Jarla Cykel & Sport AB

Jarla Cykel & Sport AB

Ring 08-20 06 76 www.jarlacykel.se
1.3

Din cykelbutik med kvalitet, kunskap och service. Dessutom din Issportsbutik med samma kreterier.

6 omdömen om Jarla Cykel & Sport AB

Mats Fredrik N
Skrev om Jarla Cykel & Sport AB

Köpte cykel 2019 7 vxl men snart började märkas glapp lite då och då som om växlarna inte var riktigt injusterade. jag lämnade in cykel för åtgärd flera gången men felet fanns kvar hela tiden Våren 2020 lät jag byta bakre kuggkrans till en större och därmed även byte av kedja. Ovan nämnda fel fortsatte hela säsongen och till hösten visade det sig att kedjelåset satte de dit så dåligt att det var nära att gå sönder. Sedan jag bytte cykelhandlare till en på Kungsholmen har felet upphört och cykeln fungerar som den skall

Kjell Arne J
Skrev om Jarla Cykel & Sport AB

Jag beställde en el-cykel i november, och den skulle komma under första veckan av februari. Jag besökte butiken igen under julledigheten för att kolla läget, och då sa de att de väntade in den i månadsskiftet januari /februari. Alla uppgifterna låg i deras dator. I dag kom det fram att de aldrig hade beställt in cykeln. De hade tydligt ljugit om det. Mitt förtroende för de har helt brustit och jag vill inte ha med de att göra efter detta.

Anders
Skrev om Jarla Cykel & Sport AB

Oseriösa när dom inte berättar om kostander för deras tjänster först efter utförd service. Deras höga priser ger verkligen inte valuta för pengarna.

Karl S
Skrev om Jarla Cykel & Sport AB

Köpte hjul här för några tusen, när jag satte på dom märkte jag att dom vobblade i höjdled. Då tog jag tillbaka dom till butiken, då stod det tre personer ur personalen och tittade på dom och sa att det var ventilen som vägde som gjorde det. Helt orimligt. Har efter fått lämna in hjulen på en riktig cykelmek och dom visade sig vara ovala som ägg och fick betala service och riktning för att Jarla Cykel inte hade kompetens nog att lösa det själva. Tråkigt, dyrt och känns inte som någonstans jag vill lämna in min cykel för service.

Måns B
Skrev om Jarla Cykel & Sport AB

Riktigt uselt bemötande av personalen i butiken. Fick lämna stället efter att ha blivit nonchalerad. Tyvärr.

Kund K