Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Östermalm Jarla Cykel & Sport AB

Jarla Cykel & Sport AB

Rådmansgatan 25, 114 25 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Jarla Cykel & Sport AB

• Anders
    Anders skrev om Jarla Cykel & Sport AB
    Oseriösa när dom inte berättar om kostander för deras tjänster först efter utförd service. Deras höga priser ger verkligen inte valuta för pengarna.
  • Karl S
    Karl S skrev om Jarla Cykel & Sport AB
    Köpte hjul här för några tusen, när jag satte på dom märkte jag att dom vobblade i höjdled. Då tog jag tillbaka dom till butiken, då stod det tre personer ur personalen och tittade på dom och sa att det var ventilen som vägde som gjorde det. Helt orimligt. Har efter fått lämna in hjulen på en riktig cykelmek och dom visade sig vara ovala som ägg och fick betala service och riktning för att Jarla Cykel inte hade kompetens nog att lösa det själva. Tråkigt, dyrt och känns inte som någonstans jag vill lämna in min cykel för service.
  • Måns B
    Måns B skrev om Jarla Cykel & Sport AB
    Riktigt uselt bemötande av personalen i butiken. Fick lämna stället efter att ha blivit nonchalerad. Tyvärr.
    2010-10-28 Representant för Jarla Cykel & S svarar Måns B
    Hej Måns, först vill jag be om ursäkt för att vi inte svarat på ditt inlägg förens efter 3 månader. Sen ber jag som ägare om ursäkt för att Du inte fick den hjälp som vi normalt levererar och att Du inte fick den uppmärksamhet som Du förtjänar som kund. Jag hoppas att Du besöker oss en gång till så vi kan bevisa att vi står för vårt ledord service. MVH Christer, butiksägare.
  • Kund K
    Kund K skrev om Jarla Cykel & Sport AB
    2009-01-16 Representant för Jarla Cykel & S svarar Kund K
    Tråkigt att Du inte är nöjd med vår service, det är självklart vårt mål att alla skall känna sig nöjda med våra arbeten. Vad det gäller ditt fall skulle vi självklart ha behandlat din reklamation om vi bara fått en möjlighet till det. Vi ser jätte gärna att Du kommer in och diskuterar ditt fall med oss.
    Lite info om vårt arbete vid punkteringar: Vi lagar aldrig cykelslangar utan byter alltid slangen till en ny, vilket gör att vi inte kan brista i arbetet vid lagning av slangen. Vi tar alltid loss däcket och kontrollerar detta nogrant för att säkerhetsställa att orsaken till punkteringen inte finns kvar i däcket. Självklart är inte vi ofelbara och kan missa något i däcket vilket i så fall tyvärr visar sig ganska omgående när man cyklar på cykeln. Det kan vara det som hände i detta fall första gången. Att man får punktering igen efter en månad är nog tyvärr en helt vanlig ny punktering.

MVH
    Kenneth