Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Norrtälje Jb Keramik och Sten AB

Soluddsvägen 8, 761 97 Norrtälje — Visa karta

Disavägen 19, 19163, SOLLENTUNA
Norrsidans Bygg AB
Annette G:
Jag har haft kontakt med företaget vid flera tillfällen, har haft hjälp med att bygga om hela mitt kök, som blev jätte bra, bytt ut gamla fö...

Läs vad 2 kunder tycker om Jb Keramik och Sten AB

• Susanne E
    Susanne E skrev om Jb Keramik och Sten AB
    JB KERAMIK OCH STEN AB, är en oseriöst företag som, lurar, vilseleder och tar material från sina kunder .
    Han har gjort en stenläggning hos oss som blev bra förutom ett konstruktions fel utan för entrén där det blir en pool när det regnar. Något han vägrar att åtgärda, så back jobb är inget han gör. Han lurar kunden att betala moms två gånger på material han köper in från Stenbolaget. Han kryddar timmar rejält, han är girig. Se över offerten ordentligt och kontraktet så att det står det pris ni kommit överens om och kolla momsen och vad slutsumman är. Jämför priserna från Stenbolaget och se till att ni inte betalar för frakter och emballage kostnader, det är inget Stenbolaget tar ut.
  • Meri F
    Meri F skrev om Jb Keramik och Sten AB
    Vi anlitade företaget för ett altanbygge. Ett kontrakt uppfördes och Johan Biloch som är VD på JB Keramik& Sten gjorde en ritning på altanen som vi var nöjda med.
    När arbetet enligt honom var färdigt visade det sig att han inte följt sin egen ritning, altanen var mycket lägre och mindre än vad vi kommit överens om samt att det saknades trappsteg.
    När vi klagade på detta möttes vi av motstånd från Johan Biloch det tog många samtal och mejl samt påtryckning från vår sida innan han till slut kom och fixade till trappstegen (som ändå inte blev efter hans egen ritning). Även efter detta upptäckte vi plankor som inte hade inte blivit fastskruvade medan andra endast skruvats fast med en skruv så de svajade när man trampade på dem.
    Johan Biloch har med andra ord inte utfört arbetet fackmannamässigt.
    Under hela perioden har han nonchalerat våra kontaktförsök ej dykt upp på avtalande möten eller visat intresse för att på något sätt försöka komma fram till en kompromiss. Vi är mycket missnöjda med detta företag.

Soluddsvägen 8, 761 97 Norrtälje