Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Södertälje Jk Golv & Kakel AB

Jk Golv & Kakel AB

Gröndalsvägen 2A, 151 65 Södertälje — Visa karta

Vi lägger plastmattor, linoleum, kakel, klinkers, värmegolv, våtrum, parkett.
Tack vare goda kontakter med andra duktiga hantverkare kan vi även erbjuda totalentreprenad vid små och stora ombyggnadsprojekt.
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA

Golvläggare nära Jk Golv & Kakel AB:

Morabergsvägen 5A, SÖDERTÄLJE
Vi är ett litet och personligt byggföretag som gärna hjälper dig från idé till f... Läs mer ›
Ken L:
Jag valde att anlita Engman & Sättermon till mitt byggprojekt. I offertstadiet tog jag in flera olika aktörer men ingen visade så mycket eng...

Läs vad 3 kunder tycker om Jk Golv & Kakel AB

• Johan Ö
    Johan Ö skrev om Jk Golv & Kakel AB
    Jag anlitade Jk golv för en badrumsrenovering och är mycket nöjd!!
    Bra killar att ha och göra med fast jag var lite velig med hur jag ville ha det. Tack för ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Erkki M
    Erkki M skrev om Jk Golv & Kakel AB
    Jag har anlitat JK Golv & Kakel till 2 badrumsrenoveringar och jag har inget att klaga på. Riktigt bra jobb har dom gjort åt mig och jag har rekommenderat dom till flera jobbarkkompisar där de gjort bra jobb likaså. +++++ Läs mer
  • Hempa S
    Hempa S skrev om Jk Golv & Kakel AB
    Skitfirma. Jobbet till vissa delar dåligt utfört. Reklamationer kan de inte hantera, usla på kundhantering över huvud taget. Trots väldigt många telsamtal och mail kan de inte presentera en spec över utfört jobb. Dumma jag som betalade den dyra fakturan. Rött kort for ever! Läs mer

Gröndalsvägen 2A, 151 65 Södertälje