Jk Golv & Kakel AB

Jk Golv & Kakel AB

Ring 070-787 69 02 www.jkgolv-kakel.se
3.8

Vi lägger plastmattor, linoleum, kakel, klinkers, värmegolv, våtrum, parkett. Tack vare goda kontakter med andra duktiga hantverkare kan vi även erbjuda totalentreprenad vid små och stora ombyggnadsprojekt.

4 omdömen om Jk Golv & Kakel AB

Tuula A
Skrev om Jk Golv & Kakel AB

Vill tacka för hjälpen med nytt golv i vårt tvättrum. Moaz kom som avtalat, var trevlig, hänsynsfull och gjorde ett snyggt jobb. Rekommenderar gärna.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Johan Ö
Skrev om Jk Golv & Kakel AB

Jag anlitade Jk golv för en badrumsrenovering och är mycket nöjd!! Bra killar att ha och göra med fast jag var lite velig med hur jag ville ha det. Tack för ett mycket bra jobb.

Erkki M
Skrev om Jk Golv & Kakel AB

Jag har anlitat JK Golv & Kakel till 2 badrumsrenoveringar och jag har inget att klaga på. Riktigt bra jobb har dom gjort åt mig och jag har rekommenderat dom till flera jobbarkkompisar där de gjort bra jobb likaså. +++++

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Hempa S
Skrev om Jk Golv & Kakel AB

Skitfirma. Jobbet till vissa delar dåligt utfört. Reklamationer kan de inte hantera, usla på kundhantering över huvud taget. Trots väldigt många telsamtal och mail kan de inte presentera en spec över utfört jobb. Dumma jag som betalade den dyra fakturan. Rött kort for ever!