Nedstedt Byggtjänst AB

Nedstedt Byggtjänst AB

nedstedtbyggtjanst.se
  • Badge2023

Välkommen till Nedstedt Byggtjänst AB! Bygga ny altan? Renovera stugan? Byta dörr? Ja, sysslorna är många för oss på Nedstedt Byggtjänst. Vi hjälper fastighetsägare, privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar med allt inom byggnation. Certifikat & Organisationer - Byggkeramikrådet - Byggnadsarbetareförbundet - Elsäkerhetsverket...

51 omdömen om Nedstedt Byggtjänst AB

Sedan starten hos Reco 2018

Jörgen N
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi blev rekommenderade Micke Nedstedt av en bekant som anlitat honom tidigare. Företaget levde helt upp till våra höga förväntningar. Micke är kunnig, professionell och lätt att kommunicera med. Lyhörd, och kommer med egna förslag när det behövs. Hela byggprocessen var snabb och problemfri. Mycket positiv erfarenhet! Kan varmt rekommendera Nedstedts Byggtjjänst AB.

Viveka R
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Jag blev bemött på ett bra sätt under hela processen av byggandet av vårt Attefallshus. Förväntningarna jag hade var att tidsplanen skulle hållas och det gjorde den. Under hela processen kontaktades jag när det uppstod frågor om val i byggandet så att tidsplanen kunde hållas. Jag har stort förtroende för Nedstedts Byggtjänst AB.

Barbro T
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

När vi köpte radhuset i Vagnhärad behövde badrummet byggas om det gjorde Nedstedt det det blev jättebra och vi är väldigt nöjda och kan rekommenderas till alla

Peter E
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Goda erfarenheter av reparation efter försökringsskada. Smidig hantering och duktiga hantverkare.

Maria J
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Anlitade Nedstedts byggtjänst för en helrenovering av ett badrum. Lätt att kommunicera med och tidsplanen höll, allt enligt överenskommelsen. Trevligt bemötande av de yrkeskunniga hantverkarna som höll ett högt tempo. Badrummet blev mycket bra!

Aart M
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi anlitade Nedstedt Byggtjänst för en renovering av vår gammal villa. Alla som jobbade här var väldigt trevliga, och vi tyckte om att dem var lösningsorienterade och kom själv med bra förslag kring hur olika problem skulle lösas. Det är nu ett år senare och allt har fungerat kanon, rekommenderas varmt!

Anders E
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Jag är väldigt nöjd med den utförda badrumsrenoveringen. Det var lätt att interagera med både leding och de duktiga hantverkarna. Jag kan varmt rekommendera Nedstedt Byggtjänst.

Robert L
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Lätt att ha att göra med. Gjorde jobbet klart med en professionell känsla.. Löste uppkomna oförutsedda utmaningar på ett fantastiskt sätt. Supernöjd 😀😀🙏

Peter A
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Noggranna och yrkeskunnande hantverkare, bra tempo och tydliga med kostnadsredovisning. Vi är mycket nöjda

Gunnar Z
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

De har helrenoverat ett badrum. Proffsigt utfört arbete allt bra gjort och trevligt bemötande från alla. Det enda förbättringsområde är tidspassning på slutförandet av arbetet därav betyget 4. Rekommenderas som företag.

Calle S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi anlitade Nedstedt bygg för en badrumsrenovering, bra bemötande, höll både tidplan samt kostnader, kan varmt rekommendera Nedstedt byggtjänst

Birger K
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Agerar snabbt. Fackmannamässigt arbete. Ger förslag som förenklar/minimerar arbetet. Anstränger sig att hitta lösningar. Levde upp till våra förväntningar. Trots hög belastning kunde företaget hjälpa oss.

Robert H
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Renoverade badrummet! bra utfört och bra bemötande och löpande kontakt om ändringar å div saker.

JENNY L
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Resultatet av våra båda badrum blev precis så som vi ville ha det! Otroligt skickliga, trevligt bemötande, enkla att ha att göra med och enligt tidplan. De är seriösa, noggranna och snabba. Vi är så nöjda och kan verkligen rekommendera Nedstedt Byggtjänst AB.

Mikael N och 3 andra gillar detta
Bo M
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Mycket bra utfört arbete Arbetet bestod nytt tegel samt papp. Blev bemött mycket bra. Har inget att klaga på.

Dag I
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Väldigt seriöst företag med duktiga och snabba hantverkare, vi fick vårt badrum snabbare än vi trodde. Bara att rekommendera.

Annelie B
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Bra bemötande, snabb felsökning och rappt åtgärdande av ett läckande tak. Trevliga, pragmatiska och proffsiga!

Lars J
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Nöjd med bemötande och kommunikation. Tydligt och enkelt samarbete. Inga otydligheter kring fakturering. Bra tidshållning och gediget genomfört byggarbete.

Erik E
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Om/nybyggnad av knutbyggnad 16 kvm. Mycket bra bemötande. Kom när de skulle och tidsplanen följdes. Mycket nöjd med resultatet

Ulrika
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

De har renoverat ett badrum och en gästtoalett. Arbetet känns väldigt grundligt och vackert. Bra kommunikation och fint genomfört enligt tidsplan.

Malin S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi anlitade Nedstedt byggtjänst vid en badrumsrenovering, vi är jättenöjda med resultatet. Trevligt bemötande av alla yrkesgrupper som dom samarbetade med från början till slut. Vi kan varmt rekommendera Nedstedt byggtjänst

Jonas F
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Seriösa från början till slut. Bra medarbetare med ett fint resultat. Kan bara ge mina bästa rekommendationer till företaget.

Mattias K
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Nedstedts delade av ett stort rum i två mindre sovrum. De var enkla och trevliga att ha att göra med och tog ansvar för kontakt med elektriker också. Utförandet blev okej. De kan få göra fler jobb hos oss i framtiden.

Lars Mattias L
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Badrumsrenovering. Utmärkt och smidigt bemötande. Vi kommer anlita dom igen.

Maria M
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Väldigt nöjda i det stora hela! Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Det enda som var aningen på minussidan var att kommunikationen mellan de som jobbade. Det märktes att de inte hade stämt av med varandra alla gånger. Detta berodde troligtvis på att företaget inte hade en egen elektriker eller rörmokare utan tog in det från annat håll. Men som sagt väldigt nöjda med resultatet och skulle varmt rekommendera dem till andra.

Bill F
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Byte av takpannor. Alla tre jobbade hårt och effektivt. Micro i carporten och lunch på taket.Höll tidtabellen och städ ade efter sig. Jag är mycket nöjjd Bill Friberg

Ingrid W
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Trevliga, tillmötesgående och oerhört skickliga. Pålitliga och proffsiga hantverkare. Vi är mer än nöjda och kommer att anlita dem med glädje framöver.

Håkan L
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Badumsrenoveringen gick över förväntan, proffsig ledning och duktiga och trevliga hantverkare. Hölls sig inom offererat pris och gick snabbare än beräknat. Vi är jättenöjda med Micke och hans gäng.

Rolf W
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Badrumsrenovering Vid en badrumsrenovering är ju många olika hantverkare inblandade men planeringen och tiderna sköttes perfekt. Bemötandet från Nedstedt Byggtjänst har varit mycket bra och de har alltid varit tillgängliga när vi har haft några frågor. Vi är mycket nöjda med arbetet som har utförts.

Krister S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Beställde ett helt nytt badrum och det blev mycket bra och färdigt perfekt i tid för vår inflytt.

Ylva S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Helrenovering av badrummet, som gick galant tack vare proffsiga hantverkare.

Karin D
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Renovering av badrum med fuktskada, mycket proffesionellt utfört, trevliga och lyhörda om önskemål, Supernöjd ,rekommenderas varmt / Karin Dunder

Kristoffer H
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Micke är en duktig hantverkare och projektledare. Vår badrumsrenovering blev över förväntan samt inom offererad summa och tidsplan. Kan varmt rekommendera Nedstedt Byggtjänst till era kommande byggen!

Daniel j
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Renoverade vårat badrum och är supernöjda med det! Micke höll en ständig kontakt genom byggtiden och var lätt att prata med om diverse saker som kom upp under tiden! Tidsplanen höll och priset var det vi kom överens om! Jag rekommenderar verkligen Nedstedt Byggtjänst! Mvh Daniel jarestrand

niklas f
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Proffsig, engagerad och yrkeskunnig. Vi är mycket nöjda med både resultat av vår badrumsrenovering och de råd vi fick under resans gång. Kan bara rekommendera och vi kommer inte tveka anlita igen om behov uppstår.

Kenneth K
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Har fått mitt badrum renoverat, och är supernöjd. Snyggt o proffsigt utfört av noggranna hantverkare som dessutom är supertrevliga att ha o göra med,givet pris gällde och det utfördes inom lovat tidsspann. Jag kan verkligen rekommendera detta företag till alla som vill ha ett proffsigt utfört arbete, till bra pris. Kenneth med familj tackar !

Nicole H
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Beställde total badrumsrenovering. Allt gick smidigt och snabbt från första kontakt. Allt utfört mycket noggrant och till största belåtenhet från vår sida. Väldigt effektiva och punktliga, med en bra kontakt hela vägen. Allt löstes efter våra önskemål och idéer , resultatet blev perfektion. Kan varmt rekommendera Nedstedts Byggtjänst!

Pia S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Ombyggnad av kök. Har fått all tänkbar hjälp från att rita upp köket och beräkning av golv och kakel som jag köpt själv.Har kunnat ringa närsomhelst och frågat saker som jag haft funderingar på.Även kunnat få hjälp när mitt kök skulle beställas då mina bänkskivorna (färdigkapat eller inte)Då pratade Mikael Nedstedt med Ikea.Jag rekommenderar verkligen denna byggfirma🤗

Mikael A
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Beställde renovering av badrum + bastubygge. Bra bemötande från första kontakt. Företaget visade intresse för det vi ville ha hjälp med. Under byggprocessen höll företaget kontakt och uppdaterade oss. Vi upplevde att företaget hjälpte oss att hålla ned kostnaderna Det pris som var överenskommet i offert var också det vi slutligen betalade. Företaget lämnade arbetsplatsen i ett städat skick.

Mirjam B
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi anlitade Nedstedt för renovering av vårt badrum och vi är mer än nöjda med resultatet. Bra bemötande från början till slut. Badrummet blev klart i god innan planerat slutdatum. Vi kommer definitivt kontakta dem igen för framtida projekt. Kan varmt rekommenderas!

Marie L
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Renovering av hall, målning, golvläggning och byte av innerdörrar. Tryggt med ett företag med lokal förankring.Snabb och tydlig kommunikation. Mycket bra bemötande genomgående i kontakter med företaget.

Helen B
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi renoverade badrum och tvättstuga och vi är jättenöjda med resultatet och valet av Nedstedt Byggtjänst! Proffsigt utfört jobb som blev klart innan planerat slutdatum. Vi hade en bra kommunikation och fick bra tips och råd när vi behövde. Upplevde att inget var något problem, allt gick att lösa på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera Nedstedt Byggtjänst!

Marie B
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Köksrenovering Bra bemötande rakt igenom Alla mina förväntningar uppfylldes Rekomenderas varmt

Inga Ejvor G
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

* Omläggning av tak. * På ett alldeles utmärkt och tillmötesgående sätt. * Att jag skulle få taket omlagt på ett professionellt och fackmännamässigt sätt, vilket jag också fick. * Enbart positiv.

Jenny P
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Vi byggde ut vårat hus och anlitade Nedstedt Byggtjänst. Trevligt bemötande, allt flöt på bra och de höll tidsplanen. Vi har bara gott att säga. Rekommenderas!

Mats R
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Utmärkt jobb, kunnig och snabb, lyhörd för önskemål och jättetrevligt bemötande.

Johan K
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Hjälpte oss byta panel på huset efter att vi fått problem med firman vi anlitat först. De löste det snabbt och till stor belåtelse. De städade dessutom undan efter den första firman utan att vi ens behövde be om det. Vi är supernöjda

Anders S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Flytt av och nybygge av kök. Positivt och bra bemötande, bra dialog under bygget. Lösningsorienterad, punktlig och kompetent

Peter N
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Kompetent och noggran firma, Anlitade dem för att helrenovera ett badrum samt ett kök. Mycket nöjd

Håkan S
Skrev om Nedstedt Byggtjänst AB

Komplett tillbyggnad där gästuga kopplades mot huvudfastigheten. Micke var informativ, punktlig o utförde arbetet sabbt o noggrant. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekomendera Nedstedt Bygg. Håkan o Ewa Sundström Hölö