Nedstedt Byggtjänst AB

Storgatan 4, 153 30 Järna — Visa karta

Välkommen till Nedstedt Byggtjänst AB!

Bygga ny altan? Renovera stugan? Byta dörr? Ja, sysslorna är många för oss på Nedstedt Byggtjänst. Vi hjälper fastighetsägare, privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar med allt inom byggnation.

Certifikat & Organisationer
- Byggkeramikrådet
- Byggnadsarbetareförbundet
- Elsäkerhetsverket
- Auktoriserat VVS-företag

Med oss på Nedstedt Byggtjänst har du en och samma kontaktperson genom hela projektet för att det ska gå så smidigt som möjligt. Hör gärna av dig till oss om du har några frågor.

Läs vad 19 kunder tycker om Nedstedt Byggtjänst AB

• 2019-11-06

Kristoffer H skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Micke är en duktig hantverkare och projektledare. Vår badrumsrenovering blev över förväntan samt inom offererad summa och tidsplan. Kan varmt rekommendera Nedstedt Byggtjänst till era kommande byggen! Läs mer
  • 2019-10-07

Daniel j skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Renoverade vårat badrum och är supernöjda med det! Micke höll en ständig kontakt genom byggtiden och var lätt att prata med om diverse saker som kom upp under tiden! Tidsplanen höll och priset var det vi kom överens om! Jag rekommenderar verkligen Nedstedt Byggtjänst! Mvh Daniel jarestrand Läs mer
  • 2019-09-05

niklas f skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Proffsig, engagerad och yrkeskunnig. Vi är mycket nöjda med både resultat av vår badrumsrenovering och de råd vi fick under resans gång. Kan bara rekommendera och vi kommer inte tveka anlita igen om behov uppstår. Läs mer
  • 2019-09-05

KENNETH K skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Har fått mitt badrum renoverat, och är supernöjd. Snyggt o proffsigt utfört av noggranna hantverkare som dessutom är supertrevliga att ha o göra med,givet pris gällde och det utfördes inom lovat tidsspann.
    Jag kan verkligen rekommendera detta företag till alla som vill ha ett proffsigt utfört arbete, till bra pris.
    Kenneth med familj tackar ! Läs mer
  • 2019-08-30

NICOLE H skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Beställde total badrumsrenovering. Allt gick smidigt och snabbt från första kontakt.
    Allt utfört mycket noggrant och till största belåtenhet från vår sida.

Väldigt effektiva och punktliga, med en bra kontakt hela vägen. Allt löstes efter våra önskemål och idéer , resultatet blev perfektion.

Kan varmt rekommendera Nedstedts Byggtjänst! Läs mer
  • Pia S

2019-07-02

Pia S skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Ombyggnad av kök.
    Har fått all tänkbar hjälp från att rita upp köket och beräkning av golv och kakel som jag köpt själv.Har kunnat ringa närsomhelst och frågat saker som jag haft funderingar på.Även kunnat få hjälp när mitt kök skulle beställas då mina bänkskivorna (färdigkapat eller inte)Då pratade Mikael Nedstedt med Ikea.Jag rekommenderar verkligen denna byggfirma🤗 Läs mer
  • 2019-04-07

Mikael A skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Beställde renovering av badrum + bastubygge.
    Bra bemötande från första kontakt. Företaget visade intresse för det vi ville ha hjälp med.
    Under byggprocessen höll företaget kontakt och uppdaterade oss.
    Vi upplevde att företaget hjälpte oss att hålla ned kostnaderna
    Det pris som var överenskommet i offert var också det vi slutligen betalade.
    Företaget lämnade arbetsplatsen i ett städat skick. Läs mer
  • 2019-04-04

Mirjam B skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Vi anlitade Nedstedt för renovering av vårt badrum och vi är mer än nöjda med resultatet. Bra bemötande från början till slut. Badrummet blev klart i god innan planerat slutdatum. Vi kommer definitivt kontakta dem igen för framtida projekt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-31

Marie L skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Renovering av hall, målning, golvläggning och byte av innerdörrar. Tryggt med ett företag med lokal förankring.Snabb och tydlig kommunikation. Mycket bra bemötande genomgående i kontakter med företaget. Läs mer
  • 2018-12-02

Helen B skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Vi renoverade badrum och tvättstuga och vi är jättenöjda med resultatet och valet av Nedstedt Byggtjänst! Proffsigt utfört jobb som blev klart innan planerat slutdatum. Vi hade en bra kommunikation och fick bra tips och råd när vi behövde. Upplevde att inget var något problem, allt gick att lösa på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera Nedstedt Byggtjänst! Läs mer
  • 2018-12-02

Marie B skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Köksrenovering Bra bemötande rakt igenom Alla mina förväntningar uppfylldes Rekomenderas varmt Läs mer
  • Inga Ejvor G

Inga Ejvor G skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    * Omläggning av tak.
    * På ett alldeles utmärkt och tillmötesgående sätt.
    * Att jag skulle få taket omlagt på ett professionellt och fackmännamässigt sätt, vilket jag också fick.
    * Enbart positiv. Läs mer
  • Jenny P

Jenny P skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Vi byggde ut vårat hus och anlitade Nedstedt Byggtjänst. Trevligt bemötande, allt flöt på bra och de höll tidsplanen. Vi har bara gott att säga. Rekommenderas! Läs mer

Mats R skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Utmärkt jobb, kunnig och snabb, lyhörd för önskemål och jättetrevligt bemötande. Läs mer

Johan K skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Hjälpte oss byta panel på huset efter att vi fått problem med firman vi anlitat först. De löste det snabbt och till stor belåtelse. De städade dessutom undan efter den första firman utan att vi ens behövde be om det.

Vi är supernöjda Läs mer

Anders S skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Flytt av och nybygge av kök.

Positivt och bra bemötande, bra dialog under bygget.

Lösningsorienterad, punktlig och kompetent Läs mer
  • Peter N

Peter N skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Kompetent och noggran firma,
    Anlitade dem för att helrenovera ett badrum samt ett kök.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Håkan S

Håkan S skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Komplett tillbyggnad där gästuga kopplades mot huvudfastigheten.
    Micke var informativ, punktlig o utförde arbetet sabbt o noggrant.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekomendera Nedstedt Bygg.

Håkan o Ewa Sundström
    Hölö Läs mer

Johan L skrev om Nedstedt Byggtjänst AB
    Nedstedts bytte panel på vår carport och inget fel varken på offert eller utförande. Däremot fråga i tid han är duktig..
    Vi kommer att anlita Nedstedts igen. Läs mer

Storgatan 4, 153 30 Järna