Jmt Flytt Transport

4.3

12 omdömen om Jmt Flytt Transport

Linda T
Skrev om Jmt Flytt Transport

Flytt Sundsvall - Malmö. Rekommenderar varmt, bra pris, bra kontakt och allt funkade helt som det skulle.

Jan S
Skrev om Jmt Flytt Transport

Allt fungerade perfekt med vår transport från Frankrike till Malmö. Pålitligt och prisvärt, rekommenderas!

Marie R
Skrev om Jmt Flytt Transport

Supernöjd med flytten. Bra bemötande, snabbt och smidigt. Rekommenderas!

John F
Skrev om Jmt Flytt Transport

Flyttade en soffa från Stockholm till Malmö. Bra pris, snabb service och ett fantastiskt bemötande. Rekommenderas!

LENA M
Skrev om Jmt Flytt Transport

Kan varmt rekommendera JMT Flytt Transport. Allt fungera toppen . Tack för hjälpen !

EDDIE S
Skrev om Jmt Flytt Transport

Mycket bra service och väl utfört arbete (y). Var lite tveksam på att anlita en flyttfirma först men blev rekommenderad och jag kunde inte varit mer nöjd. Tack Jonas på JMT Flytt

STEFAN J
Skrev om Jmt Flytt Transport

Tack för hjälpen med flytten! Utmärkt service, kan verkligen rekommendera JMT Flytt Transport!

Anna Maria P
Skrev om Jmt Flytt Transport

Tyvärr väldigt vårdslösa med våra möbler, skrapmärken och smuts då de inte plastade in på plats. Håller ej tider, kom med för liten bil.

ELLINOR P
Skrev om Jmt Flytt Transport

Kan tyvärr inte sätta mer i betyg fast jag egentligen skulle vilja göra det. Till det positiva: + Snabba + Trevlig personal överlag + Effektiva + Prisvärda Till det negativa: - Kasar möblerna lite väl mycket i lastbilen samt i boendena så tassar är att rekommendera under möblerna! - Känns som de jobbar på ackord ibland då de har lite väl bråttom i vissa lägen - Killen i lastbilen slängde madrasser och sängtillbehör på tv:n i lastbilen när han skulle lasta av så tv:n flög i backen. Killen ville släta över...

OVE S
Skrev om Jmt Flytt Transport

Suverän service och rekommenderar dem absolut. Köpte möbler på rea som behövde hämtas upp i Skåne med kort varsel och levereras till Stockholm. Allt enligt överenskommelse och till belåtenhet.

Daniel J
Skrev om Jmt Flytt Transport

Trevligt bemötande, trevliga flyttkillar som kom i tid och tog det försiktigt. Men totalt misslyckad planering av hur många som behövdes pga en ändring i uppdraget en vecka innan. Efter en dags flytt så stack dom och kunde inte färdigställa på en vecka pga andra uppdrag. Jag fick ta in en annan firma som slutförde. Skapade stora problem och merarbete för mig. JMT är ett sådant företag där man måste vara supertydlig, vara delaktig och ha allt skriftligt. I alla fall vid lite större flyttar. Att bara säga "lös det" funkar...

Love P
Skrev om Jmt Flytt Transport

Toppen bra service! Bra kommunikation med firman. Rekommenderas!!