Jofrab Tws AB

Kenny K skrev om Jofrab Tws AB
    Alltid hjälpsamma, bra service. Levererar alltid dagen efter. Kanon! Läs mer
  • 2019-01-01

Patrik Esbjörn S skrev om Jofrab Tws AB
    Jag avråder alla att köpa produkter som kommer ifrån Jofrab, Själv så har jag köpt en moped av märket Peugeot Django som det har varit ständiga problem med. Nu har den stått på verkstad i flera månader och allt pga. av att försörjningen av reservdelar och lagerhållningen på Jofrab är kass. När jag pratade med återförsäljaren så sa han att Peugeot har den sämsta kvaliteten han har varit med om och det ständigt är problem. I mitt tycke borde generalagenten Jofrab bygga upp ett gediget lager för att klara garantiåtagandena som de skall enligt konsumentköplagen. Tänk er bara att Jofrab bara beställer reservdelar en gång i veckan, då förstår man att allt tar tid för det skapas ju än mer ledtid när reservdelen ska mellanlanda hos tröttmössorna i Tranås innan de når verkstäderna. i fyra månader har min Django stått på verkstaden och någon kompensation har det inte varit talan om.... Giriga och oärliga är de! Läs mer