Alla kategorier Konferens Stockholms län Norrtälje Johannesbergs Slott
Rekommenderat företag 2016 - Johannesbergs Slott
Rekommenderat företag 2015 - Johannesbergs Slott

Johannesbergs Slott

Johannesbergs Slott 1, 762 95 Rimbo — Visa karta

Åk på konferens nära Stockholm och Arlanda, bo i historisk miljö och konferera med modern teknik. Umgås, träffas och arbeta i någon av våra 11 konferenslokaler, ni kan vara drygt 200 personer i den största. Slappna sedan av och bo i våra drygt 120 smakfullt renoverade hotellrum.

Aktivera er i pool- och relaxområdet eller varför inte en vinprovning på kvällen? Vi erbjuder även mer aktiva och praktiska tidsfördriv såsom teambuildingövningar eller fysisk träning.

Välkommen på en annorlunda konferens i härlig slottsmiljö!

Läs vad 29 kunder tycker om Johannesbergs Slott

• Cecilia R
    Cecilia R skrev om Johannesbergs Slott
    Ett stort engagemang från början till slut. Snabba svar på frågor.
    Mycket välorganiserat och öppna för våra förslag/idéer. Vi kommer gärna tillbaka!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Johannesbergs Slott
    Bra, trevligt, tillmötesgående
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Johannesbergs Slott
    Positivt! Vi hade en dagskonferens hos er
  • Erik B
    Erik B skrev om Johannesbergs Slott
    Trevligt bemötande och vänlig personal
  • Annika N
    Annika N skrev om Johannesbergs Slott
    Trevligt bemötande och god serviceanda hela konferensen.
    God mat och väldigt bra lokaler, alla rummen till belåtenhet.
  • Lars F
    Lars F skrev om Johannesbergs Slott
    Jag är som arrangör väldigt nöjd med personalen, servicen, maten och lokalerna
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Johannesbergs Slott
    Johannnesberg är en bra konferensanläggning med hög professionalitet och service. För oss passar det bäst för större sällskap. De har lokaliteterna och kan på ett bra sätt hantera många människor till mat och pauser.
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Johannesbergs Slott
    Mycket smidiga och tillmötesgående i arrangemanget av vår 2 dagars konferens med 7 personer. Familjär stämning och god mat.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Johannesbergs Slott
    Anordnat en 2 dagars konferens på Johannesbergs Slott vid några tillfällen.
    Väldigt trevligt bemötande, serviceinriktad personal.
    Bra konferenslokaler, rum, mat allt har varit toppen. Framförallt mycket hjälpsam och trevlig personal.
    Stort tack!
  • Erica B
    Erica B skrev om Johannesbergs Slott
    Mitt företag såg sig om efter ett ställe att genomföra en KICK-OFF på och jag besökte slottet, som var ett av flera alternativ. Blev mycket väl mottagen med rundvisning och lunch både av konferensansvarig och slottsägaren.. Allt på slottet överträffade mina förväntningar. Ändå är jag minst sagt bevandrad vad gäller konferenser både i Sverige och utomlands.
    Vi fick en service som gick utanpå allt jag tidigare erfarit. Många av våra deltagare efterfrågade specialkost och ingen blev besviken.
    Våra 40 deltagare trivdes och mådde utmärkt under två dagars konferens + Galakväll som också den var ett härligt ömväxlingsmoment i fantastisk miljö.
    För första gången fick vi en faktura som stämde till 100%.
    Jag ser fram emot fler besök på detta vackra och trivsamma slott och kan rekommendera det vidare till olika företag och organisationer.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Johannesbergs Slott
    Jag har ansvarat för bokningen för vår konferens på 2 dagar på Johannesbergs slott. Bemötandet har varit väldigt proffsigt och jag har fått all den hjälp jag har känt att jag har behövt- Vi kommer med all sannolikhet fortsätta boka våra kurser där i framtiden.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Johannesbergs Slott
    konferens och julbord
    bra bemötande, fina lokaler, fantastiskt god mat
  • Ragnheidur V
    Ragnheidur V skrev om Johannesbergs Slott
    Jättebra service. Allt fungerade :) Tack så mycket!!
  • Anna-lena D
    Anna-lena D skrev om Johannesbergs Slott
    Trevlig bemötande och omhändertagande vid vår säljkonferens under två tillfällen á tre dagar. Bra mat, bra konferenslokaler för stora som små grupper. Bra festlokal. Det enda som inte var tillfredställande var problem med varmvatten och värme på rummen då vädret slog om och det var -20-25grader. De försökte dock att lösa det på bästa sätt.
  • Lillemor S
    Lillemor S skrev om Johannesbergs Slott
    All personal är otroligt hjälpsamma och trevliga. Maten är mycket god. Lokalerna ändamålsenliga. Rummen bra och sängarna sköna.
  • Bodil H
    Bodil H skrev om Johannesbergs Slott
    Trevlig personal, hög serviceanda och mkt god mat.
    Härlig omgivning och bra konferens möjligheter.
  • Silvia J
    Silvia J skrev om Johannesbergs Slott
    Vi bokade möteslokal för 80 personer, samt julbord med glögg och lite extra historia om platsen. Fina lokaler, avskild från andra gäster, vi var väl omhändertagna och utmärkt mat. Flera av våra medarbetare sa att detta var hittills bästa julmat med största utbud. Trevlig personal som hjälper på en gång.
  • Nina J
    Nina J skrev om Johannesbergs Slott
    Så bra med allt!
    Från första stund all hjälp som gick att få fick jag.
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Johannesbergs Slott
    Bra, trevlig personal! God mat! Trevliga omgivningar!
    Kan rekommendera
  • Eleni R
    Eleni R skrev om Johannesbergs Slott
    väldigt bra bemötande och service. mycket nöjd med servicen och anläggningen
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Johannesbergs Slott
    Jag vart väl bemött av personalen både före och under vår konferens. Vi var hos er under två dagar inkl. övernattning och valde ert grundutbud för dagarna och var mkt nöjda.
    Under lunch och middag hade ett avskilt rum bokats för oss och det uppskattade vi mkt. Er anläggning ligger bra geografiskt sett för oss och är underbart vackert. Vi kommer gärna tillbaka.
  • Annica W
    Annica W skrev om Johannesbergs Slott
    Jag har fått all hjälp som jag har önskat. Möbleringar, rumsfördelning, bokningar. Personalen alltid vänliga och hjälpsamma.
    Inte bara att det är härligt och litet speciellt med slottsmiljö. Så är det mycket trevlig stämning bland personalen och ägare.
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Johannesbergs Slott
    Professionell service, fina lokaler, utsökt mat. Vi är överlag mycket nöjda med vår konferens här.
  • Lena K
    Lena K skrev om Johannesbergs Slott
    Trevligt bemötande bra konferensrum. Mycket bra lunch middagen sådär
  • Helena W
    Helena W skrev om Johannesbergs Slott
    Jätte bra, proffsig och snabbt bemötande från hela personalen.
  • Danielle H
    Danielle H skrev om Johannesbergs Slott
    Supernöjd med allt - ni var väldigt flexibla och serviceminded.
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Johannesbergs Slott
    Ett proffsigt bemötande från början till slut. God mat och fina rum. Servicen och konferenslokalerna var också bra. Ett ställe jag varmt kan rekommendera både för stora och mindre konferenser.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Johannesbergs Slott
    Bra bemötande, trevliga lokaler.
  • Maria H
    Maria H skrev om Johannesbergs Slott
    Var på en tvådagarskonferens på Johannesbergs slott. De har fina lokaler, bra mat och trevlig personal. Hotellrummen är mysiga och de serverar en underbar hotellfrukost med mycket att välja på. Det är dock lite bökigt att ta sig till Johannesberg om man inte har bil. Det ligger mitt ute i ingenstans ungefär. Men de hade öppet wifi som fungerade perfekt!

Johannesbergs Slott 1, 762 95 Rimbo