VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Ring 073-391 66 65 www.varmepumpskillen.se

26 omdömen om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Kaj P
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Från idé till förslag, Bra pris, Snygg installation, väl genomtänkt med kanalisation i rätt färg och all rördragning rakt, snyggt, +++++ Uppstart och kontrollkörning, mätning och intyg do med kopior, Uppföljning efter några dar med fråga om allt fungerar väl, Kort sagt allt har varit helt perfect. SLUTSATS Kan med gott samvete rekommendera Värmepumpskillen till alla mina vänner och bekanta. KajP

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Daniel S
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Snabb utryckning, bra service, kunnig och trevlig personal

Jonas B
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Vi funderade på att förnya luftvärmepumpen. Men Värmepumpskillen tänkte med planeten och resureffektivitet, så pumpen fick service och funkar utmärkt! Trevligt bemötande av alla på företaget.

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Lennart H
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Dubbel luftvärmepump. Fick ligga på för service på anläggningen. Annars - geografisk närhet, lätt få kontakt, trevligt bemötande. Problemfri v-pump. Snabbt ingripande vid akut problem - nedisning. Nöjd.

Hans E
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Bra bemötande, snygga jobb proffsigt. Avvaktar har beställt mera grejor får se resultatet.

Rördoktorn IVT Center
4.8/5 i betyg av 83 omdömen 4.8 av 83 omdömen

Richard på Rördoktorn har varit otroligt hjälpsam vid en felsökning. Kunnig och engagerad. Tack vare Rördoktorn så löste det sig med det fal

Andreas G
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Värmepumpskillen installerade min luftvärmepump i sommarstugan. Inget strul överhuvudtaget, allt löpte på väldigt smidigt. Jag skulle absolut rekommendera dom.

Ulrica B
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Värmepump. Mycket bra. Uppfyllde mina förväntningar.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Eva B
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Har köpt två luftvärmepumpar hos Värmepumpskillen på rekommendationer av grannar i området. Har blivit mycket väl bemött och fått professionella råd och vägledning gällande vilken apparatur att välja. Luften i huset har förbättrats avsevärt. Jämn lufttemperatur och bättre luftkvalitet. Jag är mycket nöjd. Tack.

Martin S
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Projektering och inköp av helt värmesystem till nybygge. Mycket bra bemötande och kunnande. Någon enstaka detalj kunde kanske gjorts smidigare, men på det hela taget mycket högt rekommenderat.

Luftmiljöbutiken
4.3/5 i betyg av 298 omdömen 4.3 av 298 omdömen

Bra service vid bokning av tjänst. Trevlig och proffsig tekniket. Toppbetyg på alla sätt!

Patrik R
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Janne på Värmepumpskillen installerade min Luftvärmepump från Panasonic, han var kunnig och proffsig och levererade på utsatt tid

Ulrika L
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Luft vatten värmepump samt luftvärmepump. mycket bra bemött. Bra genomgång och offerering. Bokade jobb långt i förväg och allt fungerade bra vid installation. Bra service och bra utfört arbete.

Värmedynamik
4.7/5 i betyg av 287 omdömen 4.7 av 287 omdömen

Vi har anlitat Värmedynamik vid de senaste tre tillfällena då vår värmepanna, en 16 år gammal IVT 490, gått sönder eller strulat. Vid samtli

Per H
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Service på två luftvärmepumpar. Utmärkt trevligt bemött Fick arbetet utfört snabbt och perfekt. Jag är mycket nöjd

Staffan K
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Förstklassigt från första kontakt. Klockrent!

VärmeKompaniet Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 311 omdömen 4.5 av 311 omdömen

Alltid snabba på att återkoppla. Snabb och smidig installation

Tomas G
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Luftvärmepump. Snabb offerering och uppföljning av offert. Rakt igenom proffsigt och trevligt bemötande. Förväntade mig en proffsig och snygg installation och det fick jag verkligen. Yes !!!

Krister A
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Vi köpte två luftvärmepumpar och allt flöt över förväntan, köp och installation, kan rekommenderas

Team Wåhlin Värmeteknik AB
4.7/5 i betyg av 1644 omdömen 4.7 av 1644 omdömen

För ca, 12 år sedan skulle jag byta från el-värme till bergvärme. kontaktade då Team Wåhlin om ett kostnadsförslag. Då bemötandet var hjälp

Jonas M
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Har anlitat dem för installation av luftvärmepump. Väldigt kompetenta och professionella. Rekommenderas varmt!

Kjell A
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Utmärkt bemötande och väl utfört arbete --------------------------------------------------------------------

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Ulf Å
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Bra och snabb support Trevlig personal

Tomas K
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

3-årsservice av värmepump installerad 2016, vid servicen åtgärdades en vibration i ute-delen, vidare upptäcktes en skada på ett fäste på vingen för utblåsningsriktningen. Han beställde hem delar till detta återkom efter några veckor och bytte ut delen. Jättebra service och en trevlig och kunnig serviceman.

Effektiv Energi Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 68 omdömen 4.9 av 68 omdömen
BadgeFourYears

Jag är kund hos Effektiv Energi Stockholm AB och dom har sålt och installerat bergvärme till mig. Allt från första telefon samtalet har va

Christian H Christian H
Bertil F
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Sverigepumpen Janne var jättebra på alla vis Företaget levde upp till våra förväntningar Har rekommenderat honom till våra vänner

Anders B
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Mycket bra installation som gjordes av personal från Värmepumpskillen. Rekommenderas att välja detta företag. Anders B.

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Ulf I
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Lokalt litet Familjärt serviceföretag med gott "rykte". Rekommenderas varmt, av mig nöjd kund. Dom håller vad dom lovar, kvalite kostnader, tider och trevligt bemötande.

Henrik S
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Luftvärmepumpsservice. Snabbt och tydligt bemötande. Resultatet på anläggningen blev väldigt bra.

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

Göran S
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Köpte en värmepump Luft/luft med installation av Sverigepumpen. Värmepumpskillen installerade den i i vårt fritidshus. Vi bad offert från flera håll men värmepumpskillen var den enda som erbjöd platsbesök för att diskutera och ge rådgivning innan vi fick offert vilket kändes betryggande. Kan varmt rekommendera om man vill känna sig trygg och samtidigt få en proffsig installation.

Rauno M
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Köpte luft/luft-värmepump med två innedelar inkl installation. Bemötandet från företaget har varit exemplariskt till alla delar.

Robin V
Skrev om VÄRMEPUMPSKILLEN.se

Vi anlitade Janne för installation av vår luftvärmepump i fritidshuset och det blev superbra. Väldig noga och professionell installation utan frågor och problem. Vi anlitade Janne sedan också för att installera luftvärmepumpen (som vi körde som luftkonditionering) i vårt lägenhet i Stockholm, och det blev perfekt det också. Till slut installerade han pumpen i vårt nya hus, och även där gick det superbra! Så 3 av 3 installationer vi gjorde med Värmepumpskillen gick perfekt! Noga, pålitlig och professionell! Kan varmt rekommendera det här företaget.