Klassiska städ

Klassiska städ

www.klassiskastad.se
  • BadgeFourYears
4.4

Välkommen till Klassiska städ! Vi är experter på flyttstäd och följer alltid mäklarsamfundets rekommendationer för hur en professionell flyttstädning skall gå till. Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med vårt arbete, något vi måste lyckas med för att uppnå vårt andra mål som är att bli Jönköpings bästa städfirma....

270 omdömen om Klassiska städ

Sedan starten hos Reco 2021

Abdukerim W

Er service är bra och jag är nöjd med er service. MVH Abdukerim Warsame

Svar från Klassiska städ

Tack för recensionen. Hjälper oss mycket :)

Eva F
Skrev om Klassiska städ

Jag köpte fönsterputsning och vi har 4 sidor och 15 fönster med spröjs. Aldrig haft så fina fönster. Så jag är helnöjd, trevlig kille och tjej. Och fixade jobbet på en timma. Så tummen upp.

Svar från Klassiska städ

Tack Eva! Det glädjer verkligen personalen när dom får läsa och höra från kunder att ni är nöjda efter jobbet dom utfört :)

Felix B
Skrev om Klassiska städ

Bara positivt, bra resultat och trevligt bemötande. Rekommenderas!!

Svar från Klassiska städ

Tack Felix! Härliga bilder du tog med din sambo för att beskriva hur era fönster såg ut 🥰

Annelie K
Skrev om Klassiska städ

Köpte flyttstäd och de utförde ett fantastiskt bra jobb. Snabb, tydlig och bra kontakt, punktliga och mycket noggranna. Rekommenderar verkligen detta städbolag!

Svar från Klassiska städ

Tack för recensionen Annelie! Personalen uppskattar jättemycket att ni tar er tid att skriva positiva omdömen för jobbet de utfört. 5 stjärnor till dig 💛

Eva-Lisa M
Skrev om Klassiska städ

Bra och enkel kontakt, de var informativa och snabba på återkoppling vid frågor. Städningen var godkänd, missat lite bakom element, i övrigt inget att anmärka på.

Svar från Klassiska städ

Hej Eva-Lisa! Uppskattar verkligen att du tar dig tiden att skriva en recension till oss. Självklart ska vi städa bakom elementen och personalen gjorde nog ett litet misstag med detta på sin checklista. Det händer inte nästa gång 🙂

Rosmarie H
Skrev om Klassiska städ

Väldigt nöjd med resultatet. Killen o tjejen som städade var väldigt trevliga.

Svar från Klassiska städ

Tack för recensionen! Vi är väldigt stolta att ha det teamet att jobba hos oss. Dom är fantastiska att jobba med och kunderna är supernöjda med deras städning 🙂

Malcolm K
Skrev om Klassiska städ

Jag behövde omboka med kort varsel och då fick jag jättebra hjälp!

Klassiska städ - Det flexibla städföretaget 😉

Christina A
Skrev om Klassiska städ

Bra bemötande Fixade Flyttstäd av lägenhet utan anmärkning Passade starttiden, och höll sen på tills de var klara. 😊

Svar från Klassiska städ

Tack Christina för recensionen! Precis så vårt mål är med våra städningar🤩

Kajsa B
Skrev om Klassiska städ

Klassiska städ skötte jobbet snyggt och effektivt. Resultatet blev fläckfritt.

Svar från Klassiska städ

Tack för recensionen Kajsa. Fläckfritt borde vara vårt namn men de tyvärr upptaget 😊. Alltid kul för personalen att höra från nöjda kunder.

Judith E
Skrev om Klassiska städ

Randiga fönster. Sneberäknad tid så nedervåningen hafsades igenom snabbt

Svar från Klassiska städ

Tack för recensionen Judith. Ibland så går det alltid inte enligt planen. Sjuk personalen och kallt väder.. Återkom gärna till oss på info@Klassiskastad.se så ska vi ordna till dina fönster skinande till våren nu när solen tittar fram och varmare väder :)

Alexander G
Skrev om Klassiska städ

Bra bemött, enkelt. Att de skulle utföra sitt arbete bra vilket de gjorde.

Per B
Skrev om Klassiska städ

Bra att ha och göra med. Trots en miss i min bokning så kunde de lösa uppdraget inom vår tidmarginal. Städningen helt godkänt, liten miss på lilla toaletten kunde vi lösa utan att kalla in dem för korrigering. På det hela nöjda med såväl pris som genomförande. Per o Carita

Johan C
Skrev om Klassiska städ

Bara bra intryck! Smidig kommunikation och bra städat!

Rebecka A
Skrev om Klassiska städ

Väldigt fint och rent blev det Vi är nöjda Även hyresvärden var mycket nöjd

Disa P
Skrev om Klassiska städ

Hej Det funkade bra och lägenheten blev godtjänd

Thomas D
Skrev om Klassiska städ

Vi köpte flyttstädning åt min flyttkund. De utförde uppdraget utan anmärkning. Mycket nöjd.

John F
Skrev om Klassiska städ

Trevliga städare. Uppdraget alldeles för stort för endast två städare på en dag. Kommer inte anlita er igen på grund av att personalen hade för lite tid för uppdraget. Städarna fick slita hårt.

Svar från Klassiska städ

Hej. Tack för er recensionen. Personalen hade beräknat att de skulle hinna med att utföra uppdraget på två personal på en arbetsdag. Tyvärr tog de lite extra tid än beräknat så de fick slutföra resten dagen efter i dagsljus. Städbranschen är tuff och ingen kan säga något annat, och vi uppskattar verkligen vår personal för allt hårt slit dom utför dagligen. Idag blir det att bjuda personalen på pizza till lunch och diskutera hur vi kan blir mer effektivare och undvika att få fler 1:or till recension :)

Ruth L
Skrev om Klassiska städ

Lätt att få kontakt. Godkänd städning och till ett bra pris. Kan rekommenderas!

Sirikwan S
Skrev om Klassiska städ

Behövde akut flyttstäd. Skickade in en förfrågan och den svarades inom 5 minuter. Professionella och seriösa. Jättebra städat!

August H
Skrev om Klassiska städ

Suverän och snabb service vid kontakt. Tar uppdraget på allvar och ser till att saker och ting blir gjorda på ett professionellt sätt.

Annika M
Skrev om Klassiska städ

Lätt att få kontakt, bra kommunikation och perfekt städning..

William S
Skrev om Klassiska städ

Den var bra från start till slut! inga anmärkningar från nya ägare och allt såg kanon ut

Glenn L
Skrev om Klassiska städ

Lätta att ha att göra med,trevliga bra städning.

Ingemar S
Skrev om Klassiska städ

De gjorde ett noggrant jobb och det såg bra ut.

Viktor K
Skrev om Klassiska städ

Väldigt nöjd med snabb feedback som kunde motsvarar mina önskemål. Väldigt belåten att de kunde utföra uppdraget innan deadline trots att jag var lite sent ute . Det sparade oss mycket oro och vi är nöjda med hur flyttstädet blev genomfört. Alla punkter var väl avstädade. Det låg dock fimpar kvar på backen och skräp i soptunnan. Tack för att ni underlättade för oss det var väldigt välkommet och uppskattat att vi så snabbt kunde enas om en tid som passade båda parter.

Thim P
Skrev om Klassiska städ

🧹🧹🧹🧹🧹 AV 🧹🧹🧹🧹🧹 Detta är andra gången jag tar hjälp med ett flyttstäd från Klassiska Städ! Efter första gången var valet solklart vart jag skulle vända mig. Återigen levererar dom toppklass, med en serviceinriktad personal, bra utfört arbete, smidiga att anlita! 👉Rekommenderas starkt 👈

Lars Ola Lennart S
Skrev om Klassiska städ

Mycket bra städat, trevlig personal som gjorde ett toppen jobb

Anders S
Skrev om Klassiska städ

Otroligt bra och snabb service. Kan rekommendera dessa

Martina K
Skrev om Klassiska städ

Helnöjda! Så bra putsade fönster. Noggrann och trevligt bemötande.

Carina M
Skrev om Klassiska städ

Bra kommunikation, info via sms. Trevlig och duktig fönsterputsare. Kommer att rekommendera till goda vänner. Vi är mycket nöjda.

Martina F
Skrev om Klassiska städ

Väldigt trevliga och lättsamma. Vi är nöjda med det mesta några småsaker fick vi åtgärda själva

Eva C
Skrev om Klassiska städ

Trevligt bemötande. Mycket bra städad, rent och snyggt Lite missuppfattning gällande städning av altan. Kompenserade ekonomiskt av klassiska städ. Flyttstad av hus med källare

Louise S
Skrev om Klassiska städ

Fick nedslag men dom var snabba som attan att komma och se till att det blev godkänt, toppenbemötande!

Marica E
Skrev om Klassiska städ

Bra information och lätt med kontakt. Vi hade inga synpunkter på städet.

Carina K

Fina, rena fönster! Trevliga putsare

Carin B
Skrev om Klassiska städ

Trevligt bemötande, fint städat. Några små missar som de åtgärdade direkt.

Eleonora B
Skrev om Klassiska städ

Mycket nöjd! Allt utfördes i tid och det var enkel kommunikation vid bokning!

Magdalena B
Skrev om Klassiska städ

Trevligt bemötande Han gjorde vad som förväntades. Inte hans fel att det ena fönstret inte kunde flyttas på. Det var fönsterputs på balkong med inglasning som var tjänsten.

Axel N
Skrev om Klassiska städ

Vi är mycket nöjda med städningen av vårt kontor.

Roger G
Skrev om Klassiska städ

Dröjde lite innan jag fick telefonkontakt men sedan snabbt och effektivt arbetat och trevliga samtal.

Peter K
Skrev om Klassiska städ

100% Kvalitet i genomförande, bemötande och tidsrffektivitet. Vi bokade in abonnemang på fönsterputs.

Bernth F
Skrev om Klassiska städ

Mycket väl utfört arbete!.Rent och fint!.

Maria S
Skrev om Klassiska städ

Supernöjd med mina nyputsade fönster. Trevlig personal både som var hemma hos mig och som jag kontaktade på telefon.

Birgitta G
Skrev om Klassiska städ

Fönsterputs! Blev lite försening men de gjorde ett bra jobb! Trevligt bemötande!

Charlotta S
Skrev om Klassiska städ

Bra städat! Smidig kommunikation med företaget.

Britt H

Mycket nöjd Rent och fint Bra betalningsvillkor

Enikö B
Skrev om Klassiska städ

Professionell, punktlig, snabb och väldigt fint bemötande

Solweige Å
Skrev om Klassiska städ

Mycket bra städat överallt. Rekommendera företaget till alla som vill ha ett utmärkt bra städ i sitt hem.

Linnea L
Skrev om Klassiska städ

Jag bokade Klassiska städ när vi flyttade från från förra lägenhet och jag är supernöjd med jobbet. Vi fick inte en enda anmärkning vid besiktningen och det berömdes även hur fint det var. Kontakten har varit hur smidigt som helst och jag kan varmt rekommendera.

Christina S
Skrev om Klassiska städ

Duktiga killar ,mycket bra..Dom kan jag rekommendera.