Jönköpings klassiska städfirma AB

Jönköpings klassiska städfirma AB

Jönköpings klassiska städfirma AB är experterna när det kommer till flyttstäd. Vi följer Mäklarsamfundets rekommendationer för flyttstädning så vi tar städning på största allvar och alltid ser till att kunden ska bli nöjd efter utfört uppdrag. Vi är ett nyetablerat företag som har mål att bli Jönköpings bästa städfirma när det gäller flyttstäd.Tveka inte att höra av er till oss om ni behöver flyttstädning i Jönköpings Län. Vi lämnar alltid garanti på utfört arbete så att ni ska känna er trygga.

Läs vad 12 kunder tycker om Jönköpings klassiska städfirma AB 2

2021-07-20
    Bokade flyttstädning från dem. Supernöjd med städning och service. Besiktningen godkänd.
    2021-07-14
    Personalen klagade på att det var 3 trappor upp utan hiss och var allmänt oproffsiga. När jag visade runt förstod de inte vad jag sa helt och hållet och de visste inte vad ett kolfilter var och förmodligen inte hur det ska göras rent.

Städning blev dock godkänd och bokning över telefon var en bra upplevelse. Jag var tvungen att själv dammsuga lite där det missats och damma av min taklampor.
    Hej Klas. Ber verkligen om ursäkt att du kände att personalen inte var tillmötesgående. Vi hade inte vår ordinarie personal tillgänglig just då pga av sjukdom och ledighet. Vi ska ta åt oss av kritiken och fortsätta jobba att bli ännu bättre i fortsättningen :) Vad bra att telefonkontakten funkade bra och att städningen blev godkänd. Jönköpings klassiska städfirma AB
    2021-07-09
    They are experts in there field with excellent customer relations and a very high quality service providers. I would definitely recommend klassiska stad
  • Filip Karl Olof W
    2021-07-06
    Snabbt billigt och bra resultat!
    2021-06-30
    Toppen! Snyggt städat, bra pris och trevligt bemötande. Enkelt att få kontakt. Rekommenderas varmt!
  • Jimmy Dahn Michael B
    2021-06-29
    Anlitade dem för städning och är supernöjd!
    2021-06-26
    Trevligt och flexibelt bemötande!
    Städningen fläckfri och utan anmärkning, världsklass!
  • SIMON G
    2021-06-21
    Fenomenalt smidigt att få offert, smidig komunikation och bra resultat. Har anlitat Klassiska städfirma 3 gånger till mig, syster och mamma och har alla gånger fått godkänt på första kontrollen. Rekomenderas verkligen!!
    2021-06-17
    Allt gick smidigt samt att jag fick godkänt direkt vid besiktningen av flyttstädningen!
  • LINDA P
    2021-06-17
    Toppenbra städföretag! Vi anlitade dem i samband med flytt och de gjorde ett mycket tillfredsställande jobb! Extra plus för ett riktigt fint kundbemötande där vi fick svar på alla våra frågor. Toppbetyg!
    2021-06-15
    Anlitade dem för ett engångsuppdrag när vi hade för mycket att göra själva. När vi såg resultatet så skrev vi på för löpande städning direkt. Professionellt bemötande och superbra jobb!
    2021-06-15
    Dem städar vår restaurang och vi är supernöjda. ✅