Klassiska städ

Klassiska städ

Välkommen till Klassiska städ!

Vi är experter på flyttstäd och följer alltid mäklarsamfundets rekommendationer för hur en professionell flyttstädning skall gå till. Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med vårt arbete, något vi måste lyckas med för att uppnå vårt andra mål som är att bli Jönköpings bästa städfirma.

Vi började år 2017 med att städa restauranger i centrala Jönköping. Allt eftersom så ville fler restauranger anlita oss för diverse städuppdrag. Kort därefter valde vi att expandera och nu finns vi tillgängliga för städuppdrag i hela Jönköping och Linköpings län och nu kan dessutom såväl privatpersoner som företag och restauranger anlita oss. Varmt välkommen!

Läs vad 77 kunder tycker om Klassiska städ 2

2022-07-01 Verifierad kund
    Astrevlig kontakt på Klassiska städ. Dessutom var de som kom till mitt lilla hus väldigt trevliga och gulliga utöver att de var duktiga
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevligt och vänligt bemötande. Smidiga och hjälpsamma med överlämning av nycklar, både före och efter städ. Välstädat och fint gjort.
  • 2022-06-25 Spontant omdöme
    Kan ej rekommendera denna städfirma. Riktigt proffsigt med digital signering av avtal innan, men sen tog det proffsiga slut. Blev lovad olika städteam i de olika husen. De skulle komma en måndag. På söndagen ringde de och frågade om de kunde börja på söndagen och det var ok. Sedan visade det sig att de 2 som kom bara hade måndagen att slutföra innan nytt jobb väntade. Inhyrd personal utan erfarenhet av flyttstädning. Köparen klagade på - ingen städning på lister, inte städat i skåp eller över skåp mm. Köparen blev kompenserad med pengar.
    2022-06-21 Verifierad kund
    10 av 10!
    Rekommenderar starkt.
    professionella, punktliga, noggranna och lätta att arbeta med.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig personal!
    Gjorde ett bra städjobb
    2022-06-18 Verifierad kund
    Dom gjorde ett utmärkt arbete
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vart rent och fint utan anmärkning..rekommenderas
    2022-06-01 Verifierad kund
    Städningen har gått bra, vi är nöjda.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabb återkoppling. En städning som godkändes utan anmärkning vid besiktning.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Städningen var bra och det var lätt att få kontakt med företaget som var lätt tillgängliga fram till själva städ tillfället. Efteråt var det helt annat, dom svarade inte när man ringde, hörde inte av sig. Dom påstår sig ha städgaranti och rättar till felen inom 48 timmar vilket är svårt att tro på när det inte går att få tag på dom. Kommer inte använda mig av deras tjänster igen.
    Hej Alexander! Detta var ny information för oss då vår stora styrka är just kontakt med kunderna. Vi nås alltid på vår telefon mellan 07.00 - 18.00 vardagar. Skulle inte personen man söker svara kommer man till vår växel som tar emot ert ärende och meddelar er kontaktperson/kundtjänst detta som återkopplas oftast inom 1 timma. På helgerna och röda dagar nås vi på mail och sms. Vi ska försöka vara ännu bättre på detta och vara mer tillgängliga :) Klassiska städ
    2022-05-23 Verifierad kund
    Allt gick som förväntat.
    Städning var godkänd och jag var nöjd.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Punktliga och mycket noggranna med allt. Perfekt jobbat !
    2022-05-19 Verifierad kund
    Telefon kontakten var riktigt bra. Städet blev verkligen underkänt av de nya ägarna. Ej städat över köksskåpen. Ej rengjort toastolen, gardinstängerna var ej dammade. Ej rengjort bakom centraldammsugaren, där var sotigt. Skåpet under diskbänken var smutsigt. Dörrlister var smutsiga mm. Väldigt tråkigt. De fick 500kr i kompensation, vilket de tyckte var dålig timpenning för det arbetet de fick göra. Med vänlig hälsning,
    2022-05-09 Spontant omdöme
    Bra! Klockrent! Fick konkurrenskraftig pris, till ett utmärkt flyttstädat utan anmärkning! Utan någon huvudvärk dessutom! Vad mer kan man begära?

Stark rek :)
    2022-05-07 Verifierad kund
    Trevligt och tillmötesgående kundtjänst, ingenting verkar vara omständigt för dem. inga klagomål på städningen och smidigt utfört.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Blev lite besviken över golven, fick dammsuga och svabba om själv. Men fick kompensation med några hundra. Resten var kanon!! Jag borde ha nämnt att jag ville ha min källare städad innan, på städdagen så visade det sig att källaren inte ingick. Det var såklart en miss av mig!! Så ni andra. Tänk på att nämna allt inför städningen och kolla på precis vad som förväntas 😃
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och leverans av tjänsten flyttstädning
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra bemötande bra utfört jobb…………
    2022-04-07 Verifierad kund
    Har inte sett städningsresultatet. De nya ägarna har inte klagat på något.
    Om det skulle dyka upp något är de bara att höra av er till oss så åtgärdar vi det omgående 🙂 Klassiska städ
    2022-04-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av den jag hade kontakt med.
    Men det va ganska slarvigt städat.
    Den nya ägaren klagade lite.
    Men hon löste det själv.
    Ganska tråkigt när man betalar en hel del för det.
    Hej Kent! Meddela oss gärna om det är något vi har missat med städningen så åker vi ut och åtgärdar detta direkt eller gör prisavdrag på beloppet beroende vad som passar er. Kontakta oss gärna på info@klassiskastad.se och informera vad som inte var städat så får vi självklart kompensera detta på något sätt :) Klassiska städ
  • Martin J
    skrev om Klassiska städ
    2022-04-06 Verifierad kund
    Suuperbra på alla sätt! Kontakt, service och flexibla
    2022-04-03 Verifierad kund
    Vi beställde flyttstädning av villa. Jag fick ett mycket bra bemötande och skulle varmt rekommendera dom till andra.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Gjorde vad de skulle men inget extra.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Bokade flyttstäd på våran hyresrätt i februari 2022. Gott bemötande, bra service, och smidiga att ha och göra med. Efter första städningen var det några grejer som missats, men de var på plats direkt efter besiktningen och åtgärdade resten utan några bekymmer. Är supernöjd.
    Är ni supernöjda så är vi supernöjda :) Klassiska städ
    2022-03-04 Verifierad kund
    Flyttstäd
    Var en del områden som ej var städade ordentligt tex insidan av skåp och element.
    Hej Sara! Vi har inte fått in någon information om detta. Kontakta gärna oss på info@klassiskastad.se så ska vi försöka kompensera detta :) Klassiska städ
    2022-03-04 Verifierad kund
    Noggran städning. Inget att anmärka på. Lätta att få kontakt med.
    Det är vårt mål :) Klassiska städ
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bemötandet har under hela tiden från förfrågan och fram till att allt var klart varit fantastiskt. Enkelt att nå dem, flexibla och otroligt vänliga. Mina förväntningar var en flyttstädning som blev godkänd och företaget levde verkligen upp till dem. Jag är supernöjd!
    Härligt att höra att du var nöjd Clara. Flexibilitet är vår styrka! Klassiska städ
    2022-03-02 Verifierad kund
    Svarar snabbt på både mail och när man ringer. Bra utfört arbete till bra pris med rotavdrag. Rekommenderas verkligen!
    Kommunikation är A och O. Kul att du var nöjd med städningen och priset också Klassiska städ
    2022-02-23 Verifierad kund
    Dom var tvungna att komma 3 gånger för att det skulle bli bra. 3 gången fick jag gå med och visa hur man städar.
    Kommer aldrig någonsin använda mig av dem igen och kommer aldrig att rekommendera dom för någon annan.
    Hej Katarina. Det tillhör verkligen ovanligheten att vi får städa om en tredje gång. Vi tar åt oss av kritiken och jobbar på att bli ännu bättre med vår kommunikationen. Tack för recensionen! Klassiska städ
    2022-02-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och kontakt från bokning till avstämning efter städning.
    Tack för detta :) Klassiska städ
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra bemött, levererade INTE bra städning men att de tar kostnaden för att annat bolag städar till godkänd nivå är bra!
    Efter god kommunikation med hyresvärd kom vi överens om det som var bäst för alla eftersom lägenheten skulle renoveras och målas om omgående :) Klassiska städ
    2022-02-08 Verifierad kund
    Flyttstäd.
    Städet blev inte godkänt av hyresvärd två gånger om (småsaker), men detta kompenserades av städfirman och bemötandet har hela tiden varit otroligt bra! Är i det hela väldigt nöjd.
    Härlig att höra att ni var nöjda i det hela :) Klassiska städ
    2022-02-08 Verifierad kund
    Bra flyttstäd! Rent och fint! Smidiga att ha och göra med! Bra service!
    Tusen tack för recensionen Leo! Klassiska städ
    2022-01-04 Verifierad kund
    Smidig bokning och snabbt utförande! Blev godkänt av hyresvärden så jag har inget att klaga på 👍
    Tack för recensionen :) Klassiska städ
    2022-01-03 Verifierad kund
    Bra och professionellt städ. Väldigt trevliga och gott bemötande med ett bra utfört jobb
    Kul att höra att ni blev nöjda! Klassiska städ
    2021-12-20 Verifierad kund
    Körde en flyttstäd och tjänsten utfördes utmärkt ,fin o duktig personal som skötte allt utan problem. Rekommenderas då dem hela tiden hör av sig o vill ha koll på om allt gått bra
    Kul att höra att du var nöjd George! Hör av er nästa gång ni flyttar :) Klassiska städ
    2021-12-17 Verifierad kund
    Smidigt med att boka Flyttstädning. Väldigt bra service både vid bokning samt själva städningen. Verkligen nöjd med de!
    Smidiga, bra service och städningen godkänt. Kan ju inte bli bättre :) Klassiska städ
    2021-12-16 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt och prisvärt! Mycket uppskattat!
    Kan ju inte bli bättre :) Klassiska städ
    2021-12-04 Verifierad kund
    Flyttstäd.
    Bra bemötta! Överraskad att personalen pratade engelska. Lite dåligt städat bakom element och lister. För övrigt bra.
    Snabb korrigering av de punkter som inte godkändes av hyresvärden.
    Vi har både personal som pratar svenska och engelska. Kontaktpersonen pratar alltid svenska :) Klassiska städ
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och snabba svar.
    Företaget ordnade allt så vi skulle bli nöjda.
    Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Vi anlitade dem för flyttstädning från lägenhet ( hyresrätt)
    God kommunikation ger oftast nöjda kunder :) Klassiska städ
    2021-12-03 Verifierad kund
    Bra service och fick jobbet gjort
    Tusen tack! Klassiska städ
    2021-11-08 Verifierad kund
    bra bemött, städningen godkänd av köparna
    Härligt att ni blev nöjda =) Klassiska städ
    2021-10-26 Verifierad kund
    Flexibla, snabba, trevliga och pålitliga!
    Flexibla år vårt måtto! Klassiska städ
    2021-10-11 Verifierad kund
    Bra och enkel kundtjänst.
    Trevliga och enkelt att kontakta.
    Flyttstädning av lägenhet
    Tack för recensionen Viktor =) Klassiska städ
    2021-10-06 Verifierad kund
    Superlätta att ha att göra med, inga problem någonstans. Kan varmt rekommendera!
    Varma rekommendationer gillar vi =) Klassiska städ
    2021-10-06 Verifierad kund
    Professionella! Allt gick super smidigt!
    Stark rekommenderar!
    Stort tack för detta :) Klassiska städ
    2021-10-04 Verifierad kund
    Jag skickade en offerförfrågan till flera olika företag varav Jkpg klassiska städ var ett att dem som återkom med en bra offert på en generell flyttstädning. Martin ringde upp och vi diskuterade just vårt hus som är ett nybyggt, enplanshus som är lättstädat. Han justerade priset och vi kom överens!
    Före, under och efter processen har dialogen varit fantastik med ett trevligt bemötande och slutresultatet blev ett väl genomfört arbete.
    Jag rekommenderar detta företag om ni går i flyttstäd tankar.

Med vänlig hälsning, Annelee svedenklint bankeryd
    Tusen tack för dessa ord. Det är detta vi jobbar för :) Klassiska städ
    2021-10-04 Verifierad kund
    Blev bemött på ett jättebra sätt då jag behövde snabbt ett flyttstäd. Resultatet blev jättefint.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Vi är nöjda med flyttstädningen av vår villa. Inga anmärkningar gjordes utan det var en fullgod insats.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, bra service & väl genomförd flyttstäd