K4 Pampas

Karlbergs Strand 4, 171 73 Solna — Visa karta

3.8 i betyg av av 9 omdömen
90 platser inomhus och 240 platser på uteserveringen, vackert belägen precis vid vattnet. Självklart håller vi med båtplatser för våra gäster, några steg från restaurangens uteservering.

Läs vad 9 kunder tycker om K4 Pampas

• Björn V

2019-06-24

Björn V skrev om K4 Pampas
    Käkade deras grill-buffé idag till lunch, förutom deras fantastiska "marina" läge så är allting smakfullt och vackert upplagt. Väldigt bra utbud och valmöjligheter såväl när det gäller kött som tillbehör. Rekommenderas varmt pm ni vill komma ifrån hetsen och satsa på en god och harmonisk lunch...eller brunch för all del:) Läs mer
    Tabbouli Kungsholmen
    4.5 / 5 i betyg — 1452 omdömen
    fiveYearsBadge
    "God mat i mysig lokal med perfekt service! Inget problem att en i sällskapet var glutenintolerant heller."
    Maria Helena Å
  • 2014-06-19

Jan Erik L skrev om K4 Pampas
    Ganska dålig service men helt ok lunch. Ganska dyrt. Läs mer
  • Patrik R

2013-08-23

Patrik R skrev om K4 Pampas
    Härligt läge, men kvaliteten på lunchen är varierande och servicen är dålig.
    Men läget och lokalen ger stället en 3:a iaf. Läs mer
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 3140 omdömen
    Badge2020
    "God, vällagad lunch & bra service."
  • Jakob J

2013-01-24

Jakob J skrev om K4 Pampas
    Supertrevligt på sommaren, inte riktigt samma drag på vintern. Lunchen kostar 100 spänn och för de får man tillgång till en varmrätt, buffestil, en riktigt stor salladsbuffe och tillbehör.

Senast jag var där blev det Biff Rydberg med stekt potatis, vilket var riktigt gott.

Värt ett besök. Läs mer
    Cajsa J gillar detta
  • Mona W

2010-09-07

Mona W skrev om K4 Pampas
    Fint och gott. Vågskvalp och doften av tjära kombineras med helt okej mat. Läs mer
    Björn W gillar detta
    Bockholmen Hav & Restaurang
    4.3 / 5 i betyg — 6279 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi åt en supergod brunch hela familjen!"
  • Björn W

2010-09-07

Björn W skrev om K4 Pampas
    Fantastiskt läge (framförallt för oss som gillar båtar) Riktigt bra husmanskost, rätt mkt folk på lunchen så kom i tid. Prismässigt helt ok, under hundringen för en lunch i alla fall. Läs mer
  • Joakim B

2009-06-12

Joakim B skrev om K4 Pampas
    Brunchen på Pampas är helt okej. Bra kallskuret, bra varma rätter och bra efterrättsbord. Drickan var ur tråk-kran, men det finns en bar utomhus som serverade god mellanöl. Otroligt skönt att sitta under soltaket på bryggan och käka en lång brunch. Stort plus för pannkakorna med sylt och grädde (förutom våffeljärnet), det går hem stenhårt hos varje fyra-åring. Det var ganska mycket folk och kösystemet var inte helt genomtänkt. Det tog lätt en halvtimme att fylla på tallriken. Det kommer trots det bli fler besök på Pampas. Läs mer
    Björn W, Tobias B gillar detta
    Nybrogatan 38
    4.2 / 5 i betyg — 5764 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde dagens rätt, pannbiff, löksky, lingon, pressgurka potatis. Tyvärr var potatisen mer eller mindre kokt, stenhård. Servitrisen kom,"
  • Elina E

2008-01-22

Elina E skrev om K4 Pampas
    Jättemysig restaurang i väldigt mysigt område. Speciellt sommaren tycker jag om att spendera på Pampas krog då man kan sitta och äta precis vid vattnet. Maten är god och personalen trevlig. Hit tar vi ofta promenader med jobbet, och vi har inte varit missnöjda med maten en enda gång. Läs mer
  • Camilla

2008-01-19

Camilla skrev om K4 Pampas
    Den här krogen har ett mysigt sommarläge mitt bland bryggorna i Pampas Marina. Luncherna är av lite lyxigare variant och smakar bra, även om väntetiden på maten ibland kan vara lite väl lång. Fast när man sitter där och blickar ut över båtarna känns ändå väntan ganska ok. Läs mer
    Nytorget 6
    4.2 / 5 i betyg — 6078 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi var hos Er i fredags och helhetsupplevelse av maten servitörerna och atmosfären var mycket trevlig!!!"

Bästa Restaurangerna nära K4 Pampas:

Materiet (2.0km)
Sköna Hem S Sköna Hem S tycker:
“AW-mat för 15 personer. Fint b...” Läs mer
Tabbouli City (3.7km)
Nybrogatan 38 (4.4km)
Spanjorskan (4.4km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte