Kakelpalatzet i Bromma AB

4.3

6 omdömen om Kakelpalatzet i Bromma AB

FANNY S
Skrev om Kakelpalatzet i Bromma AB

Fick okej hjälp under en badrumsrenovering med en anställd som gjorde så gott hen kunde men det var mycket rörigt och jag upplevde att jag fick snabbare och bättre svar när jag ringde t.ex Kakelspecialisten i Årsta. Dessutom vill bolaget inte ta ansvar för misstag de har gjort när det upptäcktes några månader senare och hänvisar till att det är vi, kundernas fel, att inte ha uppmärksammat dom om deras egna fel. Det har lämnat en bitter eftersmak för det här bolaget och därför skulle jag absolut inte rekommendera dom vidare.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
CLAES E
Skrev om Kakelpalatzet i Bromma AB

Jag kan varmt rekommendera Kakelpalatzet och räknar dem som bäst och mest serviceminded i Sthlm när det kommer till allting kakel samt tillbehör. Jag renoverade ett tvättrum och med deras fantastisk kunskap, otroligt höga service med fokus på kunden kan jag inte säga annat än att jag inte har något att klaga på och de gör det till ett mycket bra pris! Kakelpalatzet är ett säkert val - välj dem så blir du nöjd!

JIMMY Z
Skrev om Kakelpalatzet i Bromma AB

Ja vart ska man börja? Håller på med en totalrenovering av badrum och försökte först själv få ihop egna designer, det gick sådär. Tog en tripp förbi kakelpalatzet och det var inget jag ångrade, bra bemötande, engagerad och riktigt kunnig. Att Janne har ett öga för design och satt i timmar och ritade med mig för att tillsammans hitta dröm badrummet till mig det är något ni aldrig kommer få någon annanstans! Och dessutom till konkurrenskraftiga priser. Behöver ni kakel tveka inte att besöka kakelpalatzet, ni kommer inte bli besvikna!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
KATHARINA T
Skrev om Kakelpalatzet i Bromma AB

Grym service och hög kompetens. Personligt möte med stort engagemang och driv. Rekommenderar den varmt.

NIKOLA A
Skrev om Kakelpalatzet i Bromma AB

Vi skulle renovera vårat badrum och besökte flera kakelfirmor i Stockholm. Efter att ha varit förbi flera av butikerna i Bromma gick vi förbi Kakelpalatzet och möttes redan i dörren av två trevliga säljare som visade oss runt och var behjälpliga med förslag på produkt som passade just våra önskemål. Vi fick låna hem materialprover och bjöds efter att vi hade bestämt oss för kakel och klinker in till butiken för ett planeringsmöte kring utformning av badrum då Kakelpalatzet samarbeta med det byggföretag som skulle renovera...

Linnéa Marielena M
Skrev om Kakelpalatzet i Bromma AB

Beställde inredning, kakel och golv från Kakelpalatzet till badrummet i min lägenhet. Jag fick fantastisk hjälp av Jan-Mikael, han svarade snabbt och kunnigt på alla min frågor! Skulle inte tveka att beställa via dem igen!