Alla kategorier Kemtvätt Kalmar Kalmar Kalmar Kemtvätt

Bredbandet 6, 392 30 Kalmar — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Kalmar Kemtvätt

• Johan M
    Johan M skrev om Kalmar Kemtvätt
    Stor varning för Kalmar Kemtvätt och dess ägare Conny Larsson! Lämnade in en dyr matta med en enkel fläck på. Otrevligt bemötande redan då. Två veckor senare så får jag tillbaka den, inplastad. Frågar om den blev ren. Ja då! får jag till svar. Betalar 600:- !!! vilket var lite väl saftigt, men ok då. När jag kommer hem är fläcken kvar, minst lika stor som innan. Dessutom är mattan söndertrasad i kanterna! Åker tillbaka med den och de vill bara skylla ifrån sig. De ska reklamera den. Jag säger att jag vill ha mina pengar tillbaka under tiden. Conny Larsson vägrar och börjar slå i bordet med näven. När jag säger att jag har rätt att få pengarna tillbaka skriker han "håll käften" till mig. Helt sjukt vilket ställe.. bara googla Kalmar kemtvätt så kan man ju läsa allt, jag var tydligen inte den förste att vara dåligt behandlad!
  • Anders J
    Anders J skrev om Kalmar Kemtvätt
    Riktigt dålig service, felpris och skadade varor, bemötande dåligt samt försenade varor. Ingen kemtvätt jag kan rekommendera.

Bredbandet 6, 392 30 Kalmar