Kangaroo Trädvård

Kangaroo Trädvård

4 omdömen om Kangaroo Trädvård

Karl Göran S
Skrev om Kangaroo Trädvård

Stephen har fellt 7 stora träd hos mig. Jätteduktig bra pris tar Stort ansvar hållt mig uppdaterad hela tiden kan verkligen rekommendera Kangaroo Trädvård

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1294 omdömen 4.9 av 1294 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Jens Allan S
Skrev om Kangaroo Trädvård

Mycket bra trädfällare. De hade ett knepigt jobb hos mig med 25 träd där flera stod lite illa till nära hus och elledningar. De gjorde ett jättebra jobb och till ett väldigt bra pris.

ANNA B
Skrev om Kangaroo Trädvård

Stephen från Kangaroo Trädvård har vid flera tillfällen hjälpt oss att ta ned träd på vår tomt i Stuvsta. Vissa träd har varit extra knepiga på grund av läge samt närliggande hus och andra konstruktioner, men det har alltid skett på ett mycket säkert och seriöst sätt och vi har känt oss fullständigt trygga. All kommunikation har funkat bra och vi har varit helt och hållet nöjda med resultaten - jag kan inte annat än rekommendera Kangaroo Trädvård till alla som behöver hjälp med trädfällning!

David Johan Alexander M
Skrev om Kangaroo Trädvård

Stephen på Kangaroo Trädvård tog ner vår granhäck i Enskede bestående av ett tjugotal träd i olika storlekar och höjder. Arbetet sköttes exemplariskt, snyggt och prydligt på arbetsplatsen, och med bilder via sms höll han mig uppdaterad både före, under och efter arbetet var klart. Jag och min familj är supernöjda med arbetet och kan varmt rekommendera Stephen till andra.