Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Kängspecialisten Stockholm AB

Kängspecialisten Stockholm AB

Luntmakargatan 72, 113 51 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Kängspecialisten Stockholm AB

• K
    K skrev om Kängspecialisten Stockholm AB
    Fantastisk butik med de absolut största utbudet på kängor! Super trevlig och kunnig personal som inte ger sig för ens man hittat rätt!
  • e
    e skrev om Kängspecialisten Stockholm AB
    Inte speciellt nöjd, kändes helt dött i butiken och ändå hade personalen inte tid att hjälpa mig, var upptagna med att prata sport....Inget bra alls!
  • Tommy R
    Tommy R skrev om Kängspecialisten Stockholm AB
    En liten läderflik i min högra sko har rullat sig i hälen i en av mina nyinköpta Keen Buffalo II skor så att jag får skavsår. Försäljaren berättar att det inte är någon idé att ens försöka skicka tillbaks produkten. Det inte är något materialfel och dom därför troligen inte kommer godkänna reklameringen. Det föreslås helt seriöst att jag ska köra med silvertejp i mina skor som bara är 1 vecka gamla.

Mina Lundhags kan jag inte längre använda, det är som om dom har krympt och det gör ont som fan att ha på dom mer än 10 minuter. Jag fick fötterna mätta i butiken och lovordet att Lundhags nya generation av kängor inte krymper.

Undvik!

(Adressen är egentligen Luntmakargatan 72)

Luntmakargatan 72, 113 51 Stockholm