Kareby Bil

Prästvägen 105, 442 93 Kareby — Visa karta

Välkommen till Kareby Bil!

Med oss på Kareby Bil kan du både köpa och sälja bil. Vi har ett antal bilar i lager för dig som är intresserad av Kia och Mitsubishi och på senare dagar har vi verkligen blivit en bilförsäljare att räkna med i Göteborg med omnejd. Vi befinner oss ute på landet och så vill vi ha det. Vi tror att det ger en mer familjär och personlig stämning som du förhoppningsvis kommer att uppskatta. Vi blandar den lantliga känslan med modern teknik och god service i en personalstyrka som tar sig tid för dig och dina bildrömmar. Behöver du hjälp med finansiering av din bil, leasa eller teckna någon av våra förmånliga försäkringar. Vi tillhandahåller dig med all information och går noggrant igenom vad som gäller innan ditt bilköp. Med god kommunikation kommer goda affärer.

Varmt välkommen till oss på Kareby Bil!
Öppet just nu

Köpt en Kia Niro.
    Väldigt bra bemött av säljaren William. Läs mer
  • 2019-05-18

Anna O skrev om Kareby Bil
    Vi blev väldigt bra bemötta och kan rekommendera Kareby bil Läs mer
  • Christina A

2019-05-16

Christina A skrev om Kareby Bil
    Från första stund kändes det proffsigt, och det höll i sig genom hela bilköpet. Vi var hos flera Kia handlare men ingenstans kändes det lika genuint och kundvänligt som hos kareby bil. Därför blev det affär med kareby bil. Läs mer
  • 2019-05-16

Patrick B skrev om Kareby Bil
    Köpt en ny bil. Utmärkt bemötande och service.
    Har tidigare även anlitat deras serviceverkstad och varit mycke nöjd. Läs mer
  • Romaios K

2019-03-17

Romaios K skrev om Kareby Bil
    Vänliga, hjälpsamma, proffsiga. Läs mer
  • 2019-03-15

Peter O skrev om Kareby Bil
    En Cia Ceed
    Jag blev mycket bra bemött
    Mycket trevlig personal
    En mycket trevligt besök trevliga säljare och andra personalen
    Kanon Läs mer
  • jörgen r

2019-03-14

jörgen r skrev om Kareby Bil
    6000 mils service.
    Med godmorgon och ett leende😃, lånebil var klar samt fråga om utv. bes.
    Vet att Kareby Bil gör ett proffionellt arbete, både av säljare och verkstad!
    Allt görs med vänligt bemötande, mycket god kunskap, bra förklaring av vad som gjorts med bilen. Läs mer
  • 2019-03-14

Gull-Britt L skrev om Kareby Bil
    Vi är otroligt nöjda med våran upplevelse hos Karebybil, vi hittade snabbt en bil och fick otroligt bra hjälp av en kille som heter Oskar. Servicen var ypperlig och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-02-03

Kenneth J skrev om Kareby Bil
    Köpte en volvo s40 .
    Blev väl bemött och säljaren var trevlig .
    Företaget uppfyllde förväntningarna och man fick ett proffsigt intryck.
    Sammanfattningsvis verkar allt bra förutom lite strul med ägarbyte och ett felaktigt batteri i bilen men det löser företaget på ett smidigt sätt .
    Skulle absolut kunna tänka mig att köpa bil där igen . Läs mer
  • Peter L

2019-02-02

Peter L skrev om Kareby Bil
    Proffsigt och snabb service. Löser allt plus lite till. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-02

Helena A skrev om Kareby Bil
    Bara positivt! Kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • 2019-01-31

Simon K skrev om Kareby Bil
    Bra service och snabb respons. Tydlighet i villkor och inga problem. Läs mer
  • Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-01-03

Kan inte annat säga än exceptionellt bemötande, fantastisk service och stort utbud av bilar. Affären gick smidigt och bra. Kommer definitivt att rekommendera vidare Kareby bil vidare till Vänner och bekanta!
    Super! Läs mer
  • Zoran Ž

2014-09-19

Zoran Ž skrev om Kareby Bil
    Exceptionell service!

Alla våra kontakter med Kareby bil har varit positiva från det ögonblick vi gick in i utställningslokalen. Säljteamet, särskilt Kurt Andersson var mycket vänlig och hjälpte oss med allt utan att vara påträngande. Personalen på Kareby Bil är mycket professionella och ger en mycket god service . Vi är jättenöjda med vår nya KIA Sportage Läs mer

Prästvägen 105, 442 93 Kareby