Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Karin Bohlin HB

Karin Bohlin HB

Frejgatan 79, 113 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Karin Bohlin HB

• Magnus B
    Magnus B skrev om Karin Bohlin HB
    N som hade stället innan, då det hette Farbror Frej, skapade en magnetism kring lokalen – och kanske inte minst kring honom själv. På den tiden var det ett naturligt vattenhål för oss om bor i kvarteret. Nu, med nya ägarinnan, har inte samma magi uppstått. Det kan bero på att det är svårt att axla den enorma intensitet N levererade. Maten på En Flicka har inte varit nåt att skriva hem till mamma om de gångerna vi ändå försökt bortse från avsaknaden av N och tagit oss dit.
  • Camilla
    Camilla skrev om Karin Bohlin HB
    Det här är en trevlig kvarterskrog modell mindre nära Odenplan med snygga lokaler. Menyn byts ut varje vecka och det finns alltid ett husmansalternativ till bra pris. Maten är god och vällagad.Portionerna är inte så stora och det är nog meningen att man ska äta mer än en rätt för att bli mätt. När det är mycket folk blir det tyvärr väldigt hög ljudvolym här så kanske inget ställe för intima samtal.

Frejgatan 79, 113 26 Stockholm