Karins Begravningsbyrå

Karins Begravningsbyrå

www.karinsbegravningsbyra.se
  • BadgeThreeYears
Ring 0653-153 01 Dela

Välkommen till Karins Begravningsbyrå! Vi på Karins Begravningsbyrå hjälper dig med begravning och ser till att du får rätt hjälp i en svår stund. Vi förstår att mista en anhörig är bland det svåraste man kan vara med om. Vi vet också om att det är bra med stöd under denna svåra tid i livet. Vi kan hjälpa dig med: Begravningsceremoni,...

50 omdömen om Karins Begravningsbyrå

Kristina H
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Så fint bemötande. Med värme och lyhördhet:)

Kent B
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Erica på Karins Begravningsbyrå ger det bästa bemötande man kan önska som sörjande. Hon är oerhört trevlig, hjälpsam och visar förståelse. Man känner att det kommer att gå bra mitt i det dystra för de är så professionella. Man känner sig väl omhändertagen och att man inte är ensam, vilket är viktigt när man mist en anhörig och måste planera ett sista avsked. Det går inte att få ett finare avsked än Karins Begravningsbyrå kan erbjuda. Jag kan varmt rekommendera Karins Begravningsbyrå.

Kajsa F
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vi är så otroligt nöjda med all hjälp vi fick av Erika, när vi ordnade min fasters begravning. Servicen och bemötandet kunde inte ha varit bättre! Vi ger högsta betyg!

Svar från Karins Begravningsbyrå

Erica är en klippa! Tack för Dina fina ord Kajsa!

Ann-Gerd Elisabeth N
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Fint varmt mottagande. Proffesionellt . Värdigt. Omsorg om oss alla berörda Mycket fint arrangemang i kyrkan . Gav oss ett fint minne.

Svar från Karins Begravningsbyrå

Så fint att höra att Ni känner att Ni fick en fint minne med Er i det svåra, Ann-Gerd! Tusen tack för Ert förtroende!

Carina S
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mycket god service och hjälp och fantastiskt empatisk personal

Svar från Karins Begravningsbyrå

Tack för fina ord & för Ert förtroende, Carina!

Dan B
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Hej ! Jag börjar så här . Mycket kärlek , mycket lugn och harmoni , fint och avspänt vid våra möten. Dom stunder vi haft kommer att bli minnesvärda, Tack för allt ni gjort och bidragit med inför min brors resa till himlen . Jag vill tacka dig Erika för allt du gjort för oss , och tack Erika för ditt engagemang i allt . Du är äkta och naturlig i allt du säger och gör ,, ja en helt fantastisk människa. ❤️🙏🙏

Svar från Karins Begravningsbyrå

Tack snälla Dan för Dina fina ord! Vi kollegor håller med om att Erika är helt fantastisk! Stort tack för Ert förtroende!

Ann-Kristin F
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Ett väldigt bra och värdigt bemötande. Proffsig hjälp när man är i sorg och okunnig om alla turer.

Svar från Karins Begravningsbyrå

Tack Ann-Kristin! Så fint att du känner att du fick ett fint bemötande!

Jonas K

Snabb service & kundbemötande

Svar från Karins Begravningsbyrå

Tack för dina ord och för att Du tog Dig att svara, Jonas!

Christina S
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Kändes fint att träffa er! Har erf från tre begravningar på kort tid. Lätt att komma i kontakt - bra dialoger och uppdateringar från Karins gäng

Svar från Karins Begravningsbyrå

Tusen tack för Dina fina ord & för Ert förtroende, Christina!

Anna N
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Karins Begravningsbyrå ger det bästa bemötande man kan önska. De är oerhört trevliga, och visar förståelse och att de har tid att lyssna på de sörjande. Ett lugn infinner sig. Man känner hopp inför framtiden trots det sorgliga som hänt. Det är svårt att som sörjande ha förväntningar på bemötande från en begravningsbyrå men man hoppas på att man ska bli bemött på ett trevligt sätt och att begravningsbyrån ska ha tid för en och visa förståelse. Detta gör man på Karins Begravningsbyrå och mer därtill. Man känner att man...

Svar från Karins Begravningsbyrå

Stort tack för Dina fina ord & för Ert förtroende, Anna! Det betyder mycket för oss! Ta hand om Er!

Eivor H

100% kompetent👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Per A
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mycket trevligt och känslofullt bemötande från Erica. Inga förväntningar men är imponerad den varma inställningen vi bemöttes med. Upplevelsen av denna begravning var fin.

Anna P
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vi anlitade Karins Begravningsbyrå för min pappas begravning. Den begravningsrådgivare (Erica Jonsson) som hjälpte oss var fantastisk, vänlig och tillmötesgående. Begravningen samt minnesstunden blev precis som vi ville.

Margit T
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Fint omhändertagande i dennna svåra stund, bra bemötande, hjälp och återkoppling.

Unni D
Skrev om Karins Begravningsbyrå

På begravningsbyrån fick vi all information o hjälp för att göra en personlig begravningsakt. De var mycket hörsammat och vi är jättenöjda med helheten som var personlig och professionell.

?
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Detta gällde begravning av min far, dvs både cermoni och sammankomst efteråt. Vi blev bemötta med respekt och förståelse för våra önskemål och frågor. Erika var mycket effetiv vid vårt möte utan att vi kände någon stress.

Lena O
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mycket fin service och bemötande

Kerstin D
Skrev om Karins Begravningsbyrå

DEN JAG HADE KONTAKT MED (ERIKA) VAR HELT UNDERBAR, FÖRSTÅENDE OCH ÖDMJUK JAG HADE INGA FÖRVÄNTNINGAR FÖR JAG VILLE HA NÅGON FRÅN ORTEN ,MEN BLEV GLATT ÖVERRASKAD ATT DET BLEV SÅÅ BRA ALLTING. ( DOM HAR RÄTT PERSON PÅ RÄTT PLATS ) JAG FICK HJÄLP MED EN BEGRAVNING. SKALL ÄVEN HA HJÄLP MED BOUPPTECKNING AV DOM. JAG ÄR EVIGT TACKSAM OCH NÖJD MED ALLT.

Gudrun E
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mycket bra omhändertagande och hjälp med allt runt begravningen av vår son

Bengt-Erik L
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Super proffsigt bemötande,vi är hel nöjda

Angelica J
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Jag tycker att ni är jättebra och jag är jättenöjd med allt

Kerstin O
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mkt bra hjälp och stöd vid vår pappas bortgång och begravning. Lätt att få kontakt med och mkt trevlig och hjälpsam personal. Bästa betyget.

Gunnar H
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Allt riktigt bra, men en sak som vi inte tyckte fungerade till full belåtenhet, det var den av oss utvalda CD:ens uppspelning i kyrkan. Ljudet var alldeles för lågt i jämförelse med den övriga ljudnivån på tal och psalmsång.

Svar från Karins Begravningsbyrå

Hej Gunnar! Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen att ljudet inte blev bra, något även vår representant uppmärksammade och förde en dialog med kyrkan om. Vi har lyft detta i arbetslaget och kommer från vår sida att vara uppmärksamma på detta i fortsättningen. Fint att höra att Ni överlag ändå känner Er nöjda. Vi passar ännu en gång på att tacka för Ert förtroende!

Torbjörn J
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Väl bemött, professionellt och varmt/deltagande.

Jan P
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Ett mycket varmt och seriöst bemötande i en svår stund. Löste våra behov till 100%.

Cecilia L
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vänligt och proffsigt bemötande. Tydlighet och noggrannhet i planering och information. Allt kändes tryggt och allt blev också bra! Vi blev väldigt nöjda med vår begravning av mamma! Tack!

Malin M
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Fantastiskt och varmt bemötande! Kände mej vilsen o okunnig, vi blev guidade genom hela processen tills allt var klart. Vi köpte alla tjänster, men fakturan är ändå skrämmande. Över 4000kr för en transport, 2500 för nedläggning i kista.. Osa 675kr

Svar från Karins Begravningsbyrå

Hej Malin! Stort tack för din feedback. Vi önskar att få förklara priset för Dig och varför. Våra kundrådgivare strävar alltid efter att förklara varför och hur vi tar betalt, vilket brukar ge en bättre förståelse för prissättningen. Kontakta gärna oss Malin, så att vi får den möjligheten! Ha en fin dag! / Karins och Tollstedts med personal

Mats S
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vänligt, värdigt, hjälpsamt och professionellt bemötande och hantering av begravningen!

Torbjörn Å
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Väldigt bra bemötande och ett stort stöd genom hela begravningsprocessen. Ett riktigt helhetskoncept. Rekommenderas.

Maria P
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Litet och trevligt företag- familjekänsla! Otroligt fint och professionellt bemötande inför planeringen av begravningen, vid begravningen och fin uppföljning efteråt. Jättebra hjälp vid bouppteckningen. Rekommenderas varmt!

Karl Erik W

Professionell!! Lyhörd!! Allt blev bättre än vad vi förväntade oss. ❤❤

Per-Erik J
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mkt bra bemötande och lyhörda för våra önskemål Bra service vid begravningen mm

Ethel B
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Ett mycket vänligt och bra bemötande.

Ann T
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Hjälpsamma, förstående, trevliga och fantastiska

Rojne J
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Bra bemötande och bra rådgivning inför begravningen.

Tommy O
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Personalen är mycket trevlig och kunnig. Dom har bemött oss mycket bra och om man har några frågor löser dom det.

Ingrid N
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Kunnig, lugn, förtroendeingivande. Jag har haft karin till båda mina föräldrars begravningar och är så nöjd. Har fått så bra hjälp med blommor, minnesalbum och annonser. Kan inte berömma nog mycket...

Svar från Karins Begravningsbyrå

Wow vilka fina ord! Nu stäcker vi på oss ordentligt. Tack snälla Ingrid för att du tog dig tid <3

Lillemor E
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Trevligt bemötande, kunnigt och förtroende ingivande.

Tack Lillemor <3

Solveig E
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Professionelt bemötande som bibellit ett genuin personlig atmosfär. Mkt bra att allt fr begravning till bouppteckningen sköts på ett & samma ställe.

Tack Solveig <3

Annica Å

Proffsigt bemötande och tillgängliga

Tack Annica <3

Mariann Z
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och väldigt bra hjälp med allt. Lättsamma att prata med och bra stöd. Begravningshjälp och bouppteckning.

Tack Mariann <3

Elisabeth S
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Fint omhändertagande, en trygg process i alla skeden. Kan varmt rekommenderas.

Tack Elisabeth <3

Rosita N
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Fint bemötande och ovärderlig hjälp med begravning, bouppteckning och alla andra frågor efter vägen i denna tid av sorg. Tack!

Tack Rosita <3

Berit H
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Omtänksamt, respektfullt och proffsigt bemötande.

Tack Berit <3

Per-ola F
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Hej. Kände att vi blev personligt bemötta av glada och intresserade personer. Vi är mycket nöjda med hela processen vid våran pappas bortgång. De kände sig delaktiga i vår sorg vilket vi uppskattar. Dessutom fungerade allt perfekt som var utlovat. Vi kan från hjärtat rekommendera denna begravningsbyrå till andra. Tack. Hälsningar Per-Ola Frank

Tack Per-Ola! <3

Margitta G
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vi blev väldigt bra bemött och omhändertagande.Vi hade inga förväntningar men de spörsmål vi hade utfördes mycket proffesionellt.Det gällde begravningstjänst med allt vad det innebär.

Tack Margitta <3

Marie S
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick i samband med en nära anhörigs begravning.

Tack Marie <3

Bernt J
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Mkt. bra bemötande av kunnig personal. Hjälpte mig med allt och jag har bara beröm att ge. Tog hand om hela resan från frånfället av min fru till kremering och boupteckning. Jag är mkt tacksam. Mvh/Bernt Jansson

Tack <3

Ulrika B
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Vänligt trevlig bemötande! Bra information om begravning, kostnaden och allt runtomkring detta.

Tack Ulrika! <3

Annika Ö
Skrev om Karins Begravningsbyrå

Man får bra hjälp.och blir väl omhändertagen.dom fick hjälpa mej med allt.och det är dom bäst med.

Tack <3