Frisör i Mölndal

3 rekommenderade frisörer i Mölndal kommun

Vi förstår att du söker en bra frisör i Mölndal. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Mölndal just nu. Här kan du ta del av vad tidigare kunder skriver om olika frisörer som är verksamma i området. Välkommen!

Här på Reco.se hjälper vi dig att hitta en frisör som kan ge dig en frisyr som matchar din personlighet såväl som din livsstil, vi tror att det bästa sättet att hitta en frisör är att höra på vad tidigare kunder tycker om de frisörsalonger som de har besökt i området. Här strävar vi efter en gemenskap där vi hjälper varandra att hitta till de bästa frisörerna. Du kan också själv skriva rekommendationer om de frisörer du varit i kontakt med under den senaste tiden. Vi hoppas givetvis att du hittar en frisör som du gillar och som du kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en duktig frisör i Mölndal. Lycka till!

• Floka

• Cura Capillo

1 omdöme
    Elisabeth N
    Elisabeth N: Helnöjd med klippning i fredags 31 maj 2013! Första gången på åratal som någon klippt mig så bra! Mycket serviceminded p...
  • Salong Studio 4

Yvonne A
    Yvonne A: Nancy klipper jättebra, är trevlig och lätt på händerna. Billigt är det också, både jag och mamma är jättenöjda.
Visa sida:

Frisör i Mölndal