Alla kategorier Frisör Västra Götaland Mölndal Salong Studio 4

Tempelgatan 3D, 431 30 Mölndal — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Salong Studio 4

• Yvonne A
    Yvonne A skrev om Salong Studio 4
    Nancy klipper jättebra, är trevlig och lätt på händerna. Billigt är det också, både jag och mamma är jättenöjda. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Salong Studio 4
    Bästa salongen i Mölndal
    Kanon priser ! Läs mer
  • natalie s
    natalie s skrev om Salong Studio 4
    Bra priser och superuktiga på barnklippningar ,rekommenderas verkligen för alla som har flera barn och inte vill/kan lägga en förmögenhet när barnen behöver klippas, stort plus att dom har drop in :) Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Salong Studio 4
    Fruktansvärt. Fick gå till annan frisör efter 6 timmar felbehandling av Amanda. Stor varning... Läs mer
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Salong Studio 4
    Det är första gången jag klipper mig på Mölndals Klippotek. Jag har aldrig tidigare varit på någon salong här i Göteborg, där någon kan bleka mitt mörka hår, utan att det blir "Iranblont" dvs gult! Men så hamnade jag här, hos frisörskan Tahira, som förstod sig på mitt hår, och för första gången blev jag sjukt nöjd med mitt fina blonda hår! Tahira borde få löneförhöjning, och jag ska definitivt till henne fler gånger! Läs mer
  • ulrica w
    ulrica w skrev om Salong Studio 4
    Jag hade min värsta klippupplevelse här. Otrevlig personl, fruktansvärt hårdhänt behandlig, slarvig klippning och reslultaet var inte bra. MVH/Ulrica Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Salong Studio 4
    Otrevlig personal, har öppet på lördagar men inte för bokningar. Usla öppetider. Skit ställe! Läs mer

Västra Hamngatan 13A, 41117, GÖTEBORG