Nicklas H:
En mycket bra upplevelse och inget mer jag önskar av en målarfirma. Särskilt plus för bra kommunikation med innehavaren Bek som återkommer i tid och håller alla tider samt pratar och skriver på utmärkt svenska. Arbetet professionellt utfört med bra städning efter varje arbetsdag. Genomgång när arbetet är slutfört och åtgärder efter kundens önskemål utan tjafs. Så vill man ha det!