Skomakare på Södermalm

2 rekommenderade skomakare på Södermalm, Stockholm

Behöver du tillverka nya eller laga ett par trasiga skor, då kan du behöva vända dig till en skomakare. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella skomakarna just nu. Här kan du ta del av tidigare kunders erfarenheter och få hjälp att hitta en skomakare i ditt område som passar dig.

Läs mer »
  • NICLAS K
    NICLAS K: Gabriel fixar allt, skor, lagar kläder, gör nycklar och slipar skridskor. Han har lagat dragkedjor i jackor åt mig flera...
  • Driver du skomakeri i Södermalm?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 3 omdömen
    Magnus E
    Magnus E: Bemött av fantastisk service av någon som verkligen kan sitt hantverk.
Visa sida:

Skomakare på Södermalm

Nu för tiden är det vanligt att skomakare använder sig av moderna maskinger vilket gör att de ofta kan laga dina skor medan du väntar i butiken. Är det mer omfattande arbete kan det ta ett par dagar att få skorna reparerade. Det viktigaste är att arbetet blir snyggt gjort och att du som kund blir nöjd med resultatet. Ta alltid med dig kvitto när du är klar om du av någon anledning skulle bli besviken med resultatet. Läs om tidigare kunders erfarenheter på Reco.se för att se vilka skomakare som är välrekommenderade och därmed kan passa dig.

Vi hoppas att du hittar en skomakare du blir nöjd med, lycka till!