Alla kategorier Kemtvätt Stockholms län Stockholm Södermalm san Form Skrädderi & Kemtvätt

san Form Skrädderi & Kemtvätt

Åsögatan 95C, 118 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om san Form Skrädderi & Kemtvätt

• Christian
    Christian skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt
    Som många andra skriver. Södermalms bästa skrädderi! Man kan alltid lita på Özcan. Blir lika nöjd varje gång! Världens trevligaste man. Rekomenderas otroligt mycket.. Läs mer
  • Salong T
    Salong T skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt
    Bästa skräddaren på Södermalm ! Alltid lika nöjd.. Rekommenderar varmt . Alltid lika glad & trevlig. Även när jag varit ute i sista sekund.. Panik så har han snällt tagit emot mej .. Tack alla gånger :) Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt
    Jag håller med Kim, med skillnaden att jag är dubbelt så gammal. Otroligt dåligt bemötande, och kläderna blev totalförstörda. Mannen som har stället skyller ifrån sig och tar inte på sig ansvaret på något sätt. Vill du driva frågan vidare hävisar han till själva tvätteriet som inte heller står för förödelsen. Rekommenderas INTE!!! Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt
    Vi har alltid blivit väl bemötta hos San Form och aldrig haft några klagomål på varken tvätt eller skrädderi. När min tonårsdotter ville ha en svart armbindel då hennes morfar dog, fick hon den uppsydd helt gratis. Läs mer
    Salong T gillar detta
  • Kim K
    Kim K skrev om san Form Skrädderi & Kemtvätt
    Trots det välpolerade leendet, känner jag mig högt lurad hos denna skräddare. Jag behandlades som en okunnig tonårig (trots tjugo fyllda) och fick missvisande information samt bristfällig kunskap om problemet jag försökte lösa. Ger du skenet av att vara en amatör i ämnet trollar han kvickt bort dina pengar. Ytterst dåligt! Läs mer

Bästa kemtvättarna i Stockholm:

Harry N Harry N tycker:
“Bra service och positiv person...” Läs mer