Katsumi AB

Fältspatsgatan 6, 421 30 Västra frölunda — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Katsumi AB

• Patrik D
    Patrik D skrev om Katsumi AB
    Snabb leverans, enkel och snygg hemsida.
  • Annika F
    Annika F skrev om Katsumi AB
    Snabb leverans. Beställde i torsdags kl 15:00. Dagen efter hade jag samtliga produkter, 1 par skor, 3 stayups och en klänning. Jag gillar att sortimentet är lite annorlunda mot deras kollegor.
  • Elias
    Elias skrev om Katsumi AB
    Fantastisk service. Det jag ville ha fanns ej. Fick då två andra alternativ med lite rabatt men det var inte något som förr i smaken, då fick jag 25% på valfritt i sortimentet. Fantastiskt bemötande. Snabba svar via mail och trevlig mail korrenspondans.

Får de chansen att arbeta sig in ännu lite mer ökar nog också utbudet vilket är välkommet, men inget som drar ner betyget.

Exceptionellt!
    Rebecca L gillar detta
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Katsumi AB
    Katsumi ligger mig varmt om hjärtat. Har under året beställt ett flertal olika plagg och skor. Bra utbud & låg frakt. Det som gör att jag inte ger en 5:a är att jag efterlyser ett större sortiment.
  • Marie B
    Marie B skrev om Katsumi AB
    Har beställt varor därifrån den 22/7 men har fortfarande inte fått något levererat. Har mejlat till dom flera gånger men har fortfarande inte fått något svar. DÅLIG stil tycker jag!

Ändring!!!
    Dom hade tydligen lite dator/mail problem så nu har jag fått mina varor men 25% rabatt plus 25% rabatt på min nästa beställning så nu är jag riktigt nöjd!
    Dom var trevliga och snabb leverans efter det =)
    Rebecca L gillar detta

Fältspatsgatan 6, 421 30 Västra frölunda