Katsumi AB

3.7

7 omdömen om Katsumi AB

Ola Henrik H
Skrev om Katsumi AB

Riktigt dåligt företag. Beställde bland annat tomtedräkt i mitten av november, nu är det mitten av december och har fortfarande inte fått mina beställda varor. Företaget går inte att nå, varken på telefon eller mail. Som sagt, riktigt dåligt.

PATRIK O
Skrev om Katsumi AB

Helt katastrofalt dåligt företag. Vi har beställt, de har dragit pengar på kortet men ingen leverans har kommit på en hel månad. De svarar inte i telefon. De svarar inte på mejl. Fullständig katastrof! Nu blir det polisanmälan, våra pengar ska tillbaka!

Patrik D
Skrev om Katsumi AB

Snabb leverans, enkel och snygg hemsida.

Annika F
Skrev om Katsumi AB

Snabb leverans. Beställde i torsdags kl 15:00. Dagen efter hade jag samtliga produkter, 1 par skor, 3 stayups och en klänning. Jag gillar att sortimentet är lite annorlunda mot deras kollegor.

Elias
Skrev om Katsumi AB

Fantastisk service. Det jag ville ha fanns ej. Fick då två andra alternativ med lite rabatt men det var inte något som förr i smaken, då fick jag 25% på valfritt i sortimentet. Fantastiskt bemötande. Snabba svar via mail och trevlig mail korrenspondans. Får de chansen att arbeta sig in ännu lite mer ökar nog också utbudet vilket är välkommet, men inget som drar ner betyget. Exceptionellt!

Rebecca L gillar detta
Rebecca L
Skrev om Katsumi AB

Katsumi ligger mig varmt om hjärtat. Har under året beställt ett flertal olika plagg och skor. Bra utbud & låg frakt. Det som gör att jag inte ger en 5:a är att jag efterlyser ett större sortiment.

Marie B
Skrev om Katsumi AB

Har beställt varor därifrån den 22/7 men har fortfarande inte fått något levererat. Har mejlat till dom flera gånger men har fortfarande inte fått något svar. DÅLIG stil tycker jag! Ändring!!! Dom hade tydligen lite dator/mail problem så nu har jag fått mina varor men 25% rabatt plus 25% rabatt på min nästa beställning så nu är jag riktigt nöjd! Dom var trevliga och snabb leverans efter det =)

Rebecca L gillar detta