Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Haninge KDH Fastighetsservice & Fönsterputs

KDH Fastighetsservice & Fönsterputs

Parkvägen 24, 136 38 Handen — Visa karta

KDH Fastighetsservice är ett familjeföretag med över 15års erfarenhet i branschen. Du hittar oss i Haninge, men vi utför arbeten i hela Storstockholm. Vi lägger stort fokus på personlig service och strävar alltid efter att ha en bra kontakt mellan oss och dig som kund. Vi är även flexibla och utför jobb med snabba resultat, men framför allt kan vi garantera ett strålande resultat.

Vi erbjuder hjälp med trygghet när du behöver rena fönster eller lokaler. Vi har många års erfarenhet av fönsterputs och är därmed specialiserade på att hjälpa privatpersoner och företag att se bra ut genom deras fönster. Vi putsar vilka fönster som helst; H-fönster, P-fönster, skyltfönster, underhängda, överhängda, sidohängd, utåtgående, inåtgående, MV-glas, fasta, 2-sidiga eller 4-sidiga. Det spelar ingen roll, vi löser det då inget jobb är för stort eller för litet. Vi ser fram emot att arbeta med dig och ditt företag, välkommen att kontakta oss, vi erbjuder givetvis gratis offert. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt