Kids Decor

Kids Decor

Hos Kids Decor erbjuder vi inredning för barnrum, babyprodukter och leksaker. Vi är inriktade på att hitta unika föremål från kända märken såväl som mindre leverantörer över hela världen, som ännu inte finns representerade på den svenska marknaden. Design och kvalitet är vårt primära fokus när vi väljer nya märken och alla produkter väljs ut med stor omsorg.
Vår vision är att skapa Sveriges främsta online-butiker för barn- och babyprodukter. Vi vill göra shopping roligt och enkelt samtidigt som vi erbjuder en högre kvalitet och mer personlig service. Vi strävar efter att fortsätta upptäcka fantastiska leverantörer från alla världshörnor.

Vår huvudsakliga målgrupp är föräldrar med små barn och gravida par. De produkter vi presenterar är av utmärkt design och hög kvalitet och våra kunder är de som uppskattar dessa egenskaper snarare än priset.

Läs vad 26 kunder tycker om Kids Decor 2

2021-05-10
    Barnvagnshänge. Ser ut som på bilden, jättefint. Bra kvalitet.
    Tack Moa för ditt fina omdöme och att du väljer att handla hos oss! Vad glada vi blir att du tycker om barvagnshänget 💕 Kids Decor
    2021-05-05
    Trevligt utbud, köpte sängmobil i ull från Gamcha. Snabb service och leverans, tydlig produktbeskrivning som stämmer överens med varans utseende. Väldigt nöjd.
    Tack för dittfina omdöme och tack för att du valt att handla hos oss! ❤ Kids Decor
    2021-03-24
    Jättefin service och fantastiska produkter.
    Tack Agneta ! Vi är glada att du valt att handla hos oss ! <3 Kids Decor
    2021-03-22
    Fin mobil från Gamcha med djur från skogen, djuren var lite större än jag trott men väldigt fina. Fint inslagna när de kom, tog dock minst en vecka innan de kom fram, och nu är en ju så van att beställningar kommer i princip dagen efter så det kändes som lång tid.
    Tack Linda för ditt omdöme och att du valt att handla hos oss! <3 Kids Decor
    2021-03-15
    Produkten helt enligt beskrivningen & snabb leverans!
    Tack för du valt att handla hos oss och tack för ditt omdöme ! <3 Kids Decor
    2021-02-10
    Varan jag köpte därifrån var faktiskt smutsig på vissa ställen. Har även bildbevis. Blev väldigt besviken då varan dessutom var dyr.
    Ska jag kontakta företaget eller räcker det med att ta upp det här?
    Hej Nicki, Vi beklagar detta ! Skicka gärna bild till oss via mail info@kidsdecor.se så ska vi se till så du får en ny produkt. Mvh Adèle Kids Decor
    2021-01-27
    Köpte posters, allt gick snabbt och smidigt och jag är nöjd med varan.
    Hej Lina, tack för ditt omdöme ! <3 vad kul att höra att du blev nöjd med dina posters :) Kids Decor
    2021-01-20
    Köpte en nalle och den ser ut som oå bilden. Leveransen gick fort och betalningen smidigt.
    Hej Stina, tack för att valt att handla av oss och tack för ditt fina omdöme <3 Kids Decor
    2021-01-14
    Beställde en mobil med luftballonger i ull. Superfin och låg i silkespapper.
    Snabb leverans.
    Hej Karin, vad glada vi blir att du tycker om din produkt! :D Stort tack för ditt omdöme <3 Kids Decor
    2020-12-27
    Snabb leverans trots flera varor
    Tack för ditt fina omdöme Sandra!♡ Kids Decor
    2020-12-23
    Köpte en mössa som det stod att de hade inne. Har inte fått den än. De har inte hört av sig och sagt att den är skickad. De har inte ens hört av sig och sagt att det är försenat. Otroligt missnöjd. Skulle inte rekommendera någon att handla där.
    Hej Sara, vi är hemskt ledsena för att du inte fått någon information om försening av din beställda produkt. Vi hoppas kunna skicka din vara så snart som möjligt, vi mailar dig så fort vi har mer information. Har du eventuella frågor är du varmt välkommen att maila oss direkt på info@kidsdecor.se Vi önskar dig en fin Jul ! Kids Decor
  • Ida E
    skrev om Kids Decor
    2020-12-21
    Jag beställde produkter från Babymocs! Och det är produkter jag verkligen kan rekommendera, så fina färger och så skönt material!
    Tack Ida, vi ka. Bara instämma att vi älskar deras produkter ! Tack för ditt omdöme ! <3 Kids Decor
    2020-12-11
    Perfect quality perfect leverans!
    Thank you so much for choosing us Başak ! <3 Kids Decor
    2020-12-10
    Vänligt bemötande och snabb leverans. Svan väggdekoration var otroligt fin. Rekommenderas!
    Åh vad kul att du tyckte om svanarna Fanny :) Tack för ditt omdöme <3 Kids Decor
    2020-12-06
    Jag köpte en supergullig förvaringskorg i form av en elefant. Kan verkligen rekommendera den. Bra pris och snabb leverans
    Tack Monica! Vad roligt att höra att du blev nöjd :D Kids Decor
    2020-12-05
    Fint och unikt utbud till de små. Snabb leverans och bra förpackat.
    Tack Dan, vad roligt att du uppskattar vårt utbud 😃 Kids Decor
    2020-12-04
    Har köpt nissabreven två år i rad, underbart fina och min dotter älskar dem!
    Snabb leverans och fantastisk service 🙌
    Tack Gabriella för dem fantastiska orden! <3 Kids Decor
    2020-10-18
    Supersnabb leverans som vanligt! Bra service med snabba svar ❤️
    Tack för ditt fina omdöme Louise <3 Kids Decor
    2020-10-04
    Namnbokstav med namnet i. Jättefina och snabb leverans
    Vad roligt att höra! Tack snälla för fint omdöme! <3 Kids Decor
    2020-09-27
    Köpte en jättebra och fin haklapp från babylivia. Bra service och väldigt smidigt att den kom hem direkt i brevlådan
    Hej Emelie, vad roligt att du tyckte om haklappen som är en av våra lite nyare produkter :D Tack för ditt omdöme! <3 Kids Decor
    2020-09-26
    Snabbt och smidigt. Fint paketerat!
    Tack för de fina orden Cornelia! <3 Kids Decor
    2020-08-30
    Superfin sängmobil som kom
    Snabbt fram. Supernöjd!
    Så kul att du gillar sängmobilen! Tack för att du valde oss på Kidsdecor.se <3 Kids Decor
    2020-08-18
    Snabb leverans och omsorgsfullt paketerat.
    Tack Petra för de fina orden! :D Kids Decor
  • Anneli S
    skrev om Kids Decor
    2020-06-23
    Bra pris och snyggt packade leksaker 🥰
    Tack snälla, vad roligt att höra! <3 Kids Decor
    2020-05-22
    Snabb leverans, trevlig kundservice och superfina leksaker! Mycket nöjd 😊
    Tack snälla, vad roligt att höra 😀❤ Kids Decor
    2020-05-09
    Det är en superfin såg som är precis vad jag behöver.
    Vad roligt! Tack för att du valde oss! 💕 Kids Decor