Alla kategorier Jurist Östergötland Linköping Kihlstedts Advokatbyrå HB

Kihlstedts Advokatbyrå HB

Kungsgatan 34, 582 18 Linköping — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Kihlstedts Advokatbyrå HB

• Quetzali N skrev om Kihlstedts Advokatbyrå HB
    Yrkestiteln ”advokat” är ett varumärke som står för kompetens, erfarenhet och kunnande, och är dessutom förknippat med ett högt anseende. Det ombud vi haft, samt flera av delägarna, har uppvisat brist på kunnande och dåligt bemötande genomgående i samband med hanteringen av vårt ärende.
    Brister i organisationen har skapat förseningar och missförstånd i vårt ärende. Ombudet har återkommande haft fel i sakfrågor och missat att följa upp på allt från avtal till förvaltning av sina ansvarsområden. Vårt ombud var en av delägarna. Ombudets brist på agerande skadar varumärket Kihlstedts och yrkestiteln advokat.
    Om ni söker information till huruvida ni ska anlita Kihlstedts advokater för juridisk expertis råder jag er söka vidare. Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Kihlstedts Advokatbyrå HB
    Men Herre Gud, är han här nu TIGERSTRÖM som kallar sig Advokat, jaha då kan han ju fortsätta här. sin ytterst tvivelaktiga yrkesbana genom att verka inkompetent och oproffesionellt.
    Nej tack, mesigt ombud (som iofs engagerar sig) men inte håller vad han lovar vare sig uppdragsmässigt eller ekonomiskt!
    Anlita ngn annan, för ditt eget bästa./ En som vet Läs mer