Klarsynt

I våra butiker möts du alltid av en genuin yrkesskicklighet och en unik design. Vår filosofi är att det finns någonting för alla. Vi kan hjälpa dig med allt från avancerade ögonundersökningar till att hitta rätt glas, linser och bågar som passar just dig.
Vi har utbildade optiker på plats i våra butiker runt om i landet och om du har svårt att välja vilka glasögon som passar just dig så har vi experter på plats som matchar din stil med din personlighet. När du handlar glasögon hos oss är du alltid skyddad av vår försäkring Syntrygg som bland annat innebär fri bytesrätt första månaden om dina bågar inte känns rätt. Är du mer intresserad av att använda linser så går det alltid bra att beställa linser per abonnemang. Då får du dina linser direkt hem i brevlådan. Smidigt va? Sitter du mycket vid datorn eller annan typ av skärm? Då kan du ligga i riskzonen för digitala ögon. Besök någon av våra butiker så hjälper de dig gladeligen att underlätta vardagen för dina ögon.
Hos oss hittar du märken som Morel, Vasuma, Taberg Eyewear, Crizal, Rodenstock, Skaga, Gucci, Ray-Ban, Adidas, Efva Attling, Carrera, Jimmy Choo, Björn Borg, Fossil, Crizal, Guess, Hugo Boss, MaxMara, Michael Kors och mycket mer.
PS. Visste du att barn och ungdomar som inte hunnit fylla 20 år har rätt till bidrag vid behov av glasögon eller linser.
  • Skräddarsydda optiklösningar för dig
  • Vi matchar din ögonhälsa med din stil
  • Enklare, tryggare & större valfrihet

4.9 / 216 recos
Kyrkogatan 21, Heby
4.8 / 217 recos
Clemenstorget 4, Lund
"Har varit kund hos optikerboden i ca 5 år, jag har köpt både glasögon och linser där. Det är ett fantastiskt ställe, personalen är alltid supertrevlig och mycket hjälpsamma."
Nora N anlitade Optikboden
"Synundersökningen på KlarSynt Östermalm utfördes mycket professionellt av personal som har ett vänligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem."
Pernilla J anlitade KlarSynt Östermalm
"Superb service, underbar personal. Personligt bemötande. Helt utmärkt!"
Mikael P anlitade Optikboden
"Gick in för att köpa 2 par glasögon. Bra service, kunig personal som på ett lugnt och metodiskt sätt hjälpte mig genom köpet av glasögonen. Jag fick egen tid att välja mellan olika bågar samt den ..."
Anders J anlitade KlarSynt Östermalm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar