Center för klassisk osteopati

Center för klassisk osteopati

Center för klassisk osteopati grundades i 2004.

Klassisk osteopati är holistiskt läkekonst där tonvikten läggs på rörelsesamspelet. Ihållande
och återkommande symptom och inflammationer är tecken på att kroppen försöker göra sitt bästa av en undermålig funktion och ett bristfälligt samspel. Det är ofta lätt att förstå och förklara orsaken till många olika åkommor när kroppen åskådas i sin helhet. Förbättra samspelet istället för att ge symptom-behandling - då kan kroppen äntligen läka själv och dina symptom lindras naturligt och varaktigt.

Mera än 25 års terapeutisk erfarenhet. Du kommer uppleva mitt tillvägagångssätt effektivt, skonsamt, informativt och nytänkande.

Läs vad 7 kunder tycker om Center för klassisk osteopati 2

2022-09-30 Insamlad av företaget
    Helt otroligt bra så nöjd.Trevligt bemötande känner att jag är på väg till ett bättre liv .Mina förväntningar är vad jag hade trott och fått hjälp med detta .Det är klassisk Osteopati jag gör allt känns bra det blir bättre o bättre .
    Han var trevlig
    Förklarade vad han ansåg vara min problematik
    Tack för din recension. Ja, det är ofta lätt att hitta orsaken till problemen när människan åskådas i sin helhet. Ser fram emot att träffas på ditt återbesök Center för klassisk osteopati
    2022-09-24 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande. Behsndlingen verkar avhjälpa mina ryggbesvär.
    Kul att du känner dig bättre. 'Tack. Center för klassisk osteopati
    Är nöjd med de 3 ggr jag varit där. Känner att jag blivit bättre i ryggen.👍
    Tack för din recension. Kul att du känner dig bättre. Center för klassisk osteopati
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra effekt av behandlingen. Trevligt
    Fantastiskt roligt att få hjälpa dig. Vi ses om en månad. Center för klassisk osteopati
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Sören är väldigt omhändertagande och har sinne för att ”laga” en skadad kropp
    Tack Charlott för din feedback. Jag lovar att jag är lika angelägen om att du ska bli bra som du själv. Center för klassisk osteopati
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande med en holistisk syn.
    Tack så mycket och tack för att jag får lov att hjälpa dig. Center för klassisk osteopati