Alla kategorier Webshop Klasströjor.se

Klasströjor.se

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt sjysta klasströjor? De är inte bara sjysta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med schyssta arbetsvillkor.
Designa dina helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar eller välj helt eget tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges bästa, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 43 kunder tycker om Klasströjor.se

• 2019-05-08

Nellie O skrev om Klasströjor.se
    Jag har köpt klasströjor. Jag blev bemött bra av företaget. Jag förväntade mig att det skulle vara okej kvalitet vilket det var och att alla klasströjor skulle ha storleken som man beställde. Detta stämde dock inte! Läs mer
  • 2019-04-17

Susanne L skrev om Klasströjor.se
    Funkade hur bra som helst. Snabba svar, tydliga korrektur och inte minst snabb leverans efter godkänt prov. Alla 29 tröjorna blev rätt! Dessutom 30 dgr betalningsvillkor på fakturan, vilket gjorde att alla i klassen kunde swisha i tid för betalning! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-16

Ebba A skrev om Klasströjor.se
    Bra bemötande och fina tröjor. Bra tryck och mjukt matrial. Läs mer
  • 2019-04-15

Katrin P skrev om Klasströjor.se
    Snabb respons och god förståelse för önskat tryck och tröjorna blev jättefina och hela klassen var väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-14

Ella H skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 20 stycken klasströjor med 3 tryck, alltså namntryck bak och sen även tryck fram och bak. Jag mailade med företaget eftersom att vi ville ha hjälpt med vårat tryck som jag blev väldigt god över att klasströjor.se hade så tummen upp på den! Det enda som var lite mindre bra var när vi mailade så många gånger fram och tillbaka och så blev det lite fel på offerten tex osv. Så det blev lite rörigt men tröjorna blev jättefina och vi blev mer än nöjda Läs mer
  • 2019-04-14

Petra A skrev om Klasströjor.se
    Köptes till en nioendeklass alla elever blev jätte nöjd 👍 Läs mer
  • 2019-04-13

Wilma K skrev om Klasströjor.se
    Jag och mina klasskamrater är väldigt nöjda med klasströjorna vi fick och hur väl bemötta vi blev i beställningen från klasströjor.se. Något stora i storleken men annars bra kvalité och riktigt sköna tröjor. Läs mer
  • 2019-04-13

Stina E skrev om Klasströjor.se
    Det var en bra tjänst och vi alla blev nöjda. Inget att klaga på med hjälpen eller produkten man fick! Läs mer
  • Milda G

2019-04-12

Milda G skrev om Klasströjor.se
    Vi är en klass nio som har beställt ett tiotal hoodies med två tryck, varav framsidans är vårat egenframställda.

Något väldigt positivt med beställningen vara att det gick relativt smidigt och leveranstiden var snabb. Vi har sett andra klasser med liknande tröjor och noterat att kvalitén sett bra ut så därför beslutit oss för att välja er sida. Kvalitén stämde upp på våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-04-12

Jeanette B skrev om Klasströjor.se
    beställde 24 Klasströjor. Vi var lite omständiga och gjorde lite ändringar men det blev bra till slut. Upplevde säljaren som tålmodig med oss men var lite loj i samtal.

Barnen verkar vara nöjda med sina tröjor vilket är huvudsaken. Läs mer
  • Nellie B

2019-04-11

Nellie B skrev om Klasströjor.se
    Klasströjorna min klass köpte var mjuka och allt stämde bra med överenskomna bestämmelser. Hade dock varit uppskattat om tröjorna varit mindre i storlekarna eller funnits att köpa i XS. Snören i huvan ser aningen billiga ut men fyller sin funktion, enfärgade hade önskats. Läs mer
  • Alva W

2019-04-10

Alva W skrev om Klasströjor.se
    Det var bra, men tog ibland lång tid för svar! Tröjorna var ganska stora i storleken annars hade val möjligheten XS behövst! Trycket på ryggen hamnade även lite långt ner när tröjorna var så stora
    Men annars är vi nöjda! Läs mer
  • 2019-04-10

Anna B skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor med ett eget tryck. De var väldigt hjälpsamma med att designa trycket åt oss och tvekade inte på att fixa om vi hade några synpunkter. Snabba svar och snabb leverans.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-28

Nike N skrev om Klasströjor.se
    Jag hjälpte min dotters klass med tröjor. Hoddies med tryck fram och bak. Beställningen gick väldigt smidigt från välja loggor till att få ett utkast på varan.
    Övlag jättenöjd. Läs mer
  • 2019-03-28

Linn N skrev om Klasströjor.se
    Jag och min klass köpte hoodies, rosa med vitt tryck. Vi blev bemötta av företaget på ett extremt bra sätt, vi ville ha hjälp med tryck och dem fixade allt via Mail. Vi velade mycket och behövde göra ändringar vilket kanske var lite omständigt men vi är nöjda med resultatet. Vi har inte riktigt några speciella förväntningar men vi antog att tröjorna skulle se ut som på bilden via Mail vilket dem gjorde, det enda var att den var lite mer rosa än vad vi trott men det gjorde ingenting. Läs mer
  • Ella B

2019-03-28

Ella B skrev om Klasströjor.se
    Min klass beställde luvtröjor, vi specialbeställde tröjorna och på så sått hade jag kontakt med en anställd, bemötandet var perfekt. Kvaliteten är helt underbar och vi är glada att vi valde denna sida.
    Tack Läs mer
  • 2019-03-27

Mathilda B skrev om Klasströjor.se
    Super!! Bra service och snabb leverans! Hur sköna hoodies som helst och supersnygga! Läs mer

Conny J skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor
    Bra bemötande
    Bra kvalitet
    Bra pris
    Snabb leverans
    Inget att klaga på Läs mer

Tindra B skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass.
    Företaget var trevliga och proffessionella.
    Tröjorna hade bra kvalité, det var snabb leverans på varorna och ett väldigt bra pris! Läs mer

Sofie J skrev om Klasströjor.se
    Jag har köpt 11 st luvtröjor till några tjejer i min ridklubb, jätte nöjda med dem förresten!
    Jag blev bemött väldigt bra av klasströjor.se!
    Jag hade förväntningarna att tröjorna skulle ha bra kvalite och det hade de också!
    Klasströjor gör ett riktigt bra jobb med tydliga instruktioner och ni ska fortsätta med det ni gör! Läs mer

Ida G skrev om Klasströjor.se
    Super bra klasströjor och snabb leverans!! Alla var nöjda!! Läs mer

Linda F skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor och hade mkt kontakt innan allt blev klappat o klart. Jättebra service o bemötande både under tiden och efter beställning o leverans. Läs mer
  • Caroline Häll P

2019-03-14

Caroline Häll P skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor.
    Mycket bra kommunikation och bra service. Tröjorna blev exakt som klassen ville ha dem.
    Mycket snabb leverans. Läs mer
  • Ellen F

2019-03-14

Ellen F skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 27 stycken klasströjor, dem blev jätte fina med bara nått litet fel men det löste dem jätte bra. Dem var jätte trevliga i mailen vilket gör att jag kan rekommendera dem. Företaget kunde anpassa efter våra önskemål och jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Kajsa K

2019-03-11

Kajsa K skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor. snabb leverans, bra kvalitet och bra pris! Läs mer
  • 2019-03-09

Liane B skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde skoltröjor. Företaget var noga med att allt var till belåtenhet och att vi var överens om utseende och pris före tröjorna gick i tryck. Snabb leverans och ungdomarna var mkt nöjda. Det var tydligt från företaget hur mkt man skulle beställa och att det inte ”gick” att efterbeställa. Några ångrade sig, och ville ha när de såg tröjorna. Vi efterbeställde inte på grund av priset då. Man kan inte lasta företaget för detta men det kan vara bra att veta. Mvh Liane Läs mer
  • 2019-03-07

Jenny H skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor. Snabba svar. Fin kvalité. Snabb leverans. Läs mer
  • Moa M

2019-03-07

Moa M skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 24st klasströjor med egen tryckdesign både fram och bak. Snabba svar på mail under dagtid, dock verkade mailen skrivna av någon med lite erfarenhet och var skrivna väldigt informellt likt en sms konversation mellan bekanta. Tyvärr upplevdes detta något oproffsigt. I övrigt blev man bemött bra och de var trevliga.
    Förväntade mig såklart en färdig produkt som såg ut som det jag beställt, vilket de gör. Enda som skett är något litet tryckfel på bokstav C där nedre kanten fått någon extra lång utstickande pinne. Syns inte vid första anblick eller från långt håll. Läs mer
  • 2019-02-17

Jenny L skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor, tjocktröjor. Blev bra bemött. Levde upp över förväntningar, supersköna! Bra och snabb leverans dock lite fel i trycket som man fick mejla om hela tiden. Men är supernöjd i slutändan. Läs mer
  • 2019-01-31

Julia T skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasströjor till min klass och jag blev bemött på ett bra sätt då det var snabba svar vilket var super. Jag hade inte hört om det innan direkt, bara att en i mitt lag förklarade hur storlekarna på tröjorna var. Det blev fel på två av tröjorna där inget tryck fanns på baksidan vilket var mindre roligt och fixa med deg fram och tillbaka. Läs mer
  • 2019-01-30

Lotta J skrev om Klasströjor.se
    Mycket bra bemötande när min dotter beställde klasströjor Läs mer
  • 2019-01-26

Adam W skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor, 23 st. Alla blev som de skulle; inga fel, rätt storlekar. Företaget bemötte mig mycket väl och var väldigt mottagliga. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-23

Anna G skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor, hoodies med tryck på. Blev precis som önskat. Snabb kontakt via mail, trevlig och tillmötesgående. Bra kvalité på både tröja och tryck. Läs mer
  • 2019-01-23

Hannah D skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor och blev bemötta väldigt bra. Företaget var mycket hjälpsamma och bra Läs mer
  • 2019-01-11

Moa N skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor från klasströjor.se. Jag tycker att jag blev bemött bra men det som hade kunnat bli bättre är kommunikationen, det blev väldigt många mail (ca 13). Man hade kunna ta det mesta över telefon och då hade det blivit mycket enklare. En annan sak jag blev lite besviken över var att det inte fanns den färg jag hade velat ha, såklart att man inte kan hjälpa att den inte finns i lager men de sa det till mig väldigt sent och då fick vi börja om och skicka lika många mail igen. Annars inget att klaga på, leveransen gick fortare än planerat! Läs mer
  • 2018-11-14

David B skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor och företaget var hjälpande och väldigt trevliga. Läs mer
    2018-11-14 tsreklam.se & klasströjor.se svarar David B
    Tack för superfint betyg David!

• 2018-10-24

Lena E skrev om Klasströjor.se
    Köpt 26 klasströjor i två färger. Snabb respons på frågor. Tydliga visningar på hur tröjorna kommer se ut innan vi bekräftade ordern. Snabb leverans och allt stämde och tröjorna blev uppskattade Läs mer
    2018-10-24 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Lena E
    Tack Lena för suveränt omdöme!

• 2018-10-19

Anna G skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min sons klass. Flertager var super trevliga och var väldigt lätta att få kontakt med och komma igång med beställningen. Från vi började tills FI vick dem va 2 veckor då en vecka var leverans vilket var väldigt snabbt. Läs mer
    2018-10-22 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Anna G
    Tack Anna för jättefint betyg!

• 2018-05-08

Tilda O skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor. Otroligt bra service, trevlig och snabb! Snabb och billig leverans, när det var problem löstes dem otroligt snabbt och utan problem. Kunde inte varit mer nöjd!! Tröjorna var perfekta, både färg, storlek, tjocklek och tryck. En bra och seriös sida, ska verkligen rekommendera er!!

Hälsningar Tilda Läs mer
    2018-05-08 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Tilda O
    Tusen tack Tilda för jättefina ord!

• Juris H

2018-04-30

Juris H skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte huvtröja med klasstryck.

Vi pratade genom Gmail, så det var enkelt.

Jag förväntade bra kvalite på både tröja och tryck, och båda dem var hög kvalite.

T/S reklam gjorde en prisförfråga, sen pratade vi mer om detaljer och tryck design. Vi bekräftade order och sen fick vi tröjor om en vecka. Fakturan kom 3 dagar efter tröjorna kom. Läs mer
    2018-05-03 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Juris H
    Tack för fint omdöme Juris!

• 2018-04-19

Lova S skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor. Blev bemött väldigt bra men resultatet blev lite smådåligt. Läs mer
    2018-04-19 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Lova S
    Hej Lova!

Låter inte bra med dåligt resultat, vi strävar alltid efter att leverera helt enligt kunds önskemål och enligt bildskisser vi skapar för kunds godkännande innan vi trycker. Skicka gärna ett email till mig på jakob@tsreklam.se om ni inte är helt nöjda och beskriv vad som är fel så ska vi ordna det omgående!

• 2018-04-06

Petra P skrev om Klasströjor.se
    Beställde klasströja till mitt barns klass. Utmärkt service. Snabba och svara på frågor. Snabba på leverans av vara och av faktura. Läs mer
    2018-04-06 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Petra P
    Tack för jättefint omdöme Petra och hoppas alla ungdomar blev nöjda med tröjorna!

• 2018-03-10

Felicia A skrev om Klasströjor.se
    Bra bemötande. Vi fick hjälp med trycket på våra klasströjor och det blev riktigt bra! Precis som vi ville ha det. Bra service! Läs mer
    2018-03-11 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Felicia A
    Tack för grymt fint omdöme Felicia! Hoppas alla i klassen uppskattade tröjorna!

Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro