Klasströjor.se

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt sjysta klasströjor? De är inte bara sjysta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med schyssta arbetsvillkor.
Designa dina helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar eller välj helt eget tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges bästa, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 96 kunder tycker om Klasströjor.se

• 2019-12-04

Linda H skrev om Klasströjor.se
    Har köpt klasströjor till min sons klass. När tröjorna kom visade det sig att vi fått 1 för lite så jag ringde upp å dom skulle fixa det utan problem dom såg även att jag skulle få betala för mycket så det ordnade dom oxå till.
    Barnen är jättenöjda med sina tröjor å framförallt har vi inte betalat en hel förmögenhet för dom vilket är ett jätte plus🙂👍 Läs mer
  • 2019-12-04

Alli K skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor till nästan alla i min klass!
    Det var lite bökigt att beställa orden när man skulle ha tryck armen på vissa tröjor men tycker de var trevliga och bemötte en bra vilket ledde fram till dunder tröjor!
    Vi hade ju trott att det var lite mer ”collage” hoodies men dem var fina, bra material och alla blev jätte nöjda med dem! Läs mer
  • 2019-12-03

Carin H skrev om Klasströjor.se
    Bra och snabb service! Väldigt flexibla! Läs mer
  • Anna W

2019-12-02

Anna W skrev om Klasströjor.se
    * Köpte 28 st klasströjor som vi blev väldigt nöjda över!
    * Det var väldigt enkelt att göra och blev väldigt bra bemött.
    * Det gick nog lättare än vad jag tänkt vilket är väldigt bra.
    * Beställer gärna igen! Läs mer
  • 2019-11-30

Saga L skrev om Klasströjor.se
    Det var mycket bra bemötande och vi blev nöjda Läs mer
  • 2019-11-29

Daniel H skrev om Klasströjor.se
    Vi köppte 21 tröjor till min dotters klass som de själva designat.
    Blev hela tiden vänligt bemötta och allt "flöt på".
    Vi är väldigt nöjda med tröjorna. Läs mer
  • 2019-11-28

Elin E skrev om Klasströjor.se
    Köpte luvtröjor som avslutningströjor till en niondeklass. Fick bra hjälp av företaget. Kvaliteten på tröjorna var helt ok. Alla elever var nöjda, trycken blev bra, alla blev nöjda med beställda storlekar. Läs mer
  • William J

2019-11-22

William J skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde 13 klasströjor.
    Vi blev bemötta på ett väldigt vänligt sätt.
    Nåra förväntningar vet jag inte riktigt om jag hade men de var verkligen inga problem.

De gick fort att få svar och allt gick väldigt smidigt!
    :) Läs mer
  • 2019-11-20

Celine D skrev om Klasströjor.se
    Hela vår klass blev supernöjda med tröjorna. Hela processen var smidig och utan vidare problem och leveransen tog snabbare än vad jag trodde! Läs mer
  • 2019-11-15

Othilia W skrev om Klasströjor.se
    Detta var väldigt enkelt och smidigt på alla olika sätt. Väldigt bra konversation i mejlen mellan mig och företaget, snabba svar var det med. Kvaliteten på tröjorna var väldigt bra och man fick det precis så som man ville ha det. Läs mer
  • 2019-11-11

Marie J skrev om Klasströjor.se
    Klassen ville ha hoodies, och jag läste igenom deras sidor och information. Gjorde en beställning, fick ett förslag, eleverna ville ändra lite och det var inga problem för företaget.
    När eleverna godkänt allt, satte företaget igång med tryckningen. Tröjorna levererades snabbt och eleverna är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-11-05

Dania A skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasströjor till min klass och han jag fick kontakta är jätte schysst och bemötte med med all respekt och såg till att det blev verkligen som jag ville. Och att det blev rätt han va jätte schysst och skrev och skickade hur tröjorna skulle bli. Den bästa sidan man kan beställa klasströjor ifrån Läs mer
  • 2019-11-05

Iza D skrev om Klasströjor.se
    Vi upplevde att storleksguiden va otydlig annars var allt annat toppen Läs mer
    2019-11-05 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Iza D
    Hej Iza och tack för fint omdöme! :)

Vi vill alltid förbättra oss och göra allt så smidigt och enkelt som möjligt för våra kunder, vi ska se över om vi inte kan göra just storleksguiden än tydligare framöver!

/Teamet på klasströjor.se
  • Jennie J

2019-11-04

Jennie J skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor till nior.
    Bra mailkontakt, bra bemötande gällande ändringar fram å tillbaka. Läs mer
  • Moa K

2019-11-04

Moa K skrev om Klasströjor.se
    Det var lite krångligt i början och några namn blev felstavade men det verkar inte som att de är någon som bryr sig om det längre utan de har släppt de och det e iaf minst 5 stycken i klassen som har tröjan varje dag i skolan Läs mer
  • 2019-10-26

Marika K skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor, blev väldigt trevligt bemött och våra önskemål om hur vi ville ha tröjan var det inga som helst problem med. Supernöjda med jättesköna mjuka tröjor med eget tryck. Läs mer
  • 2019-10-26

Julia J skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor, jag och min klass. Fick snabba svar och blev jättebra bemötta. Tog lite lång tid att få tröjorna och så fattades det en. Men annars toppen! Läs mer
  • 2019-08-08

Olivia H skrev om Klasströjor.se
    Jag/min klass köpte klasshoodies med både tryck på framsidan och baksidan. Företaget bemötte mig (då jag var ansvarig för hoodien) oerhört bra. Jag kände att jag både hade mycket kontroll över situationen och kände aldrig att jag inte förstod eller att jag inte vågade fråga om det var någonting jag undrade över. Det var även bra att personen som ”hade hand om vår vara” försökte utveckla och förbättra vår idé för att få ett bättre resultat. Jag tycker helt enkelt att allt gick väldigt bra! Oerhört enkelt och väl genomfört från företagets sida. Kvaliteten på hoodien var dessutom 10/10. Tipp-topp!

Om jag behöver en hoodie igen kommer jag absolut komma hit. Läs mer
  • 2019-08-08

Ella F skrev om Klasströjor.se
    Det gick smidigt och snabbt, önskar kanske att man skulle få ett test först så man visste var den produkten. Personalen var trevliga och snabba på att svara Läs mer
  • 2019-06-27

Kay B skrev om Klasströjor.se
    bra............................................. Läs mer
  • Martin R

2019-06-25

Martin R skrev om Klasströjor.se
    Tröjor till min avgående klass

Företaget bemötte mig med respekt och inget fel där. Han som pratade i telefonen lät dock så deprimerad att man kan bli självmordsbenägen av mindre.

De levde upp till nästan alla förväntningar. Lite tråkigt att de i efterhand meddelar att vi enbart betalade för svartvitt. Kanske missade att det stod någonstans men det var ändå en förväntning som de inte levde upp till.

Jag kommer använda dem nästa år också. Jag vill bara ha lite mindre överraskningar när jag väl beställer. Allt från att bli bemött av att alla inte kunde få sin egen färg eller modell, enbart svartvitt eller att en av dem inte kommer vara i samma nyans som de andra. Det kommer inte bli samma överraskningar nästa år, förhoppningsvis inga alls. Läs mer

Lova H skrev om Klasströjor.se
    Jag tycker det var bra! Väldigt bra kontakt över mail, snabba svar vilket var toppen! Dock en gång när vi pratade i telefon var inte så bra. Korta och väldigt ointresserade svar ”mm” ”aa” t.ex.
    Annars var allt jättebra! En tröja har dock bläckfläckar över hela tröjan. Som att någon har fått bläck på fingrarna och torkat av det på tröjan. Läs mer

Ulrika S skrev om Klasströjor.se
    Mycket service vänliga. Svarade snabbt på mejl. Tillmötesgående. Skulle lätt rekommendera detta företag. Läs mer

Albin C skrev om Klasströjor.se
    Bra bemött, Bra hjälp Tröjorna var lite sena men annars allmänt bra. Läs mer

Moa L skrev om Klasströjor.se
    Det var rörigt att göra beställningen. Beställningen på fakutran stämde inte alls överens med vad vi hade beställt. Det var otydligt i kommunikationen. Fick inget meddelande om att tröjorna var framme Läs mer

Felicia S skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor, blev bemött helt okej däremot inte så trevlig på telefon eller särskilt utbildad. Däremot trevliga på mail men kanske kan hitta en snabbare lösning att sköta detta på än via mail då det tar ett tag. Snabb leverans vilket vi inte var beredda på så det blev en uppskattad överraskning! Att använda olika färger på trycket gick inte att fixa på eran hemsida utan man kunde endast välja en färg. Dessutom står det att man ska tvätta tröjan i 40 grader medan det står i tröjan att man ska tvätta i 30 grader. Det är lite småfel som gör att det tar längre tid men annars var det bra! Priset för denna tröja är bra då trycket än sålänge sitter kvar på tröjan. Kommer i framtiden kunna rekommendera er till andra med tanke på att det var en snabb leverans, bra pris och jättefin tröja! Men jag tror andra skulle uppskatta ifall ni tog eran tid till att utöka eran hemsida och ändra på lite småfel.

- fixa så man på hemsidan kan välja flera olika tryck
    - skriv att man ska tvätta tröjan i 30grader
    - hitta ett enklare sätt att förmedla på än via mail

Tack för mig:) Läs mer
    2019-06-25 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Felicia S
    Hej Felicia och tack för fin och utförlig feedback! Vi ska kolla över dessa och se så att allt är korrekt.

PS. det går fint att tvätta tröjan i 40 grader så länge ni vänder ut och in på den för att skona trycken. DS.
  • Josefine G

2019-06-20

Josefine G skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte hoodies med tryck på fram och baksida som skulle bli klasströjor till våran klass nu i slutet av nian. Det gick snabbt att få se hur trycket skulle se ut på tröjorna dvs att jag skicka skiss och de svara tbks med hur trycket skulle se ut på en pdf fil. Hade inga särskilda förväntningar men trodde kanske inte att det skulle ta så långtid att få tröjorna men de är fullt förståeligt att de gör andras tröjor. Men en annan kompis som beställde Klass tröja med fast från en annan sida fick tröjorna 1 vecka direkt efter Läs mer

Anna H skrev om Klasströjor.se
    Produkten, klasströjorna var fina, men leveranstiden orimligt lång. Kommunikationen innan produktionen satte igång var snabb, relevant och bra. I samband med leverans fick jag ett meddelande att en tröja var felaktig och denna skulle komma efter. Det glömdes helt bort och telefonkontakten med en person (DH) på företaget var under all kritik.Jag fick föreslå hur vi skulle lösa problemet, att jag behövde kompenseras för den sista tröjan vilket då accepterades. Samtalet bröt verkligen mot alla normer jag känner till inom handel och kundservice vad gäller bemötande. Därför rekommenderar jag inte företaget. Det är mer än slutprodukten som behöver hålla god kvalité för att en ska känna sig nöjesmedlem en köpprocess. Läs mer
    2019-06-25 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Anna H
    Hej Anna! Nu på slutet inför avslutningen var leveranserna lite längre på grund av den stora orderingången. Dock är vi fortfarande snabbast i branschen då vi är ett av få klasströjeföretag som faktiskt trycker allt själva och inte lämnar ut det till en mellanhand!

Vet att det blev krångel med en av tröjorna i er beställning och beklagar detta djupt. Den skickades efteråt men vi valde ändå att bjuda helt på den som kompensation då den tog lite extra tid på sig. Hoppas det är till belåtenhet!

Jakob Ragnarsson

Aoife L skrev om Klasströjor.se
    Jag var väldigt nöjd med min upplevelse med Klasströjor.se. Alla mina frågor och funderingar blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Klasströjor.se var även väldigt bra på att följa instruktionerna som vi gav angående hur tröjorna skulle se ut. Både jag och min klass var väldigt nöjda med tröjorna. Kan verkligen rekommendera Klasströjor.se !! Läs mer

Fanny B skrev om Klasströjor.se
    Bra hjälp, tydlig hemsida, lite lång trycktid. Läs mer
  • 2019-06-18

Karolina A skrev om Klasströjor.se
    Köp av luvtröjor med tryck till elever årskurs 9.

Mycket trevligt bemötande via mail. De tog till sig våra önskemål om leveransdatum och levererade snabbare än förväntat.
    Fina tröjor som levererades, väldigt nöjda ungdomar. Läs mer
  • 2019-06-17

Vilma M skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 25st klasshoodies. Jag blev bemött väldigt bra och de var väldigt trevliga, de svarade dock väldigt långsamt och kunde ibland ta två dagar. Läs mer
    2019-06-17 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Vilma M
    Hej Vilma! Tack för ditt superfina omdöme. Nu i slutskedet av säsongen så har vi upplevt ett enormt högtryck då många vill ha leverans innan avslutningen och då har svarstiden i perioder blivit lite högre, men vi jobbar hårt för att alltid svara snabbast möjligt!

Jakob Ragnarsson
  • 2019-06-12

Stella R skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass. Tyckte jag blev väldigt bra bemött av företaget och de svarade snabbt och hjälpte till med alla idéer. Det enda jag inte riktigt gillade var att luvan på tjocktröjorna var ganska liten, annars var det superbra! Läs mer
  • 2019-06-10

Karin L skrev om Klasströjor.se
    Huvtröja med tryck.
    Snabba svar och god service.
    Eleverna är mycket nöjda med resultatet. Läs mer

Veronika P skrev om Klasströjor.se
    Bra kommunikation, snabba på att svara på frågor.
    Bra service och bra bemötande! Läs mer

Isabelle S skrev om Klasströjor.se
    Bra kommunikation, svarade snabbt på Mail om man hade frågor. Dock satt trycket på väldigt olika ställen, tex att trycket på ryggen satt jättehögt på vissa men på andra satt de nästan på rumpan. Läs mer
    2019-06-04 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Isabelle S
    Hej Isabelle! Då trycket är samma storlek på alla hoodies kan de olika storlekarna göra att det sitter lite olika högt på vissa. Hoppas att ni ändå är nöjda med era nya klasströjor!

Jakob

Nina L skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte en klasströja, jag blev jätte nöjd när dom kom hem till mig, materialet är jätte bra och bra kvalité. Inne i tröjan är det jätte skönt tyg som är mjukt mot huden. Trycket blev jätte bra och snyggt , tröjorna blev som vi hade tänkt oss och ville ha dom ! Läs mer
  • Frida B

2019-06-04

Frida B skrev om Klasströjor.se
    Jag fick ansvaret att beställa klasströjor till min klass nu när vi slutar nian. Jag fick extremt bra bemötande, snabba svar och tålamod med många ändringar och förslag. Jag tillsammans med övriga klassen är supernöjda med hur tröjorna blev och den färdiga produkten blev bättre än vad vi trodde. Läs mer

Edin M skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor och fick det med bra leverans och support. Läs mer
  • 2019-05-30

Tenzing D skrev om Klasströjor.se
    Bra bemötande och hyfsad snabb leverans. Lite dålig kvalitet i sömmarna vid fickan. Läs mer

Frida N skrev om Klasströjor.se
    Bra och fina tröjor, trevligt bemötande och smidigt att beställa. Väldigt bra att man kunde få den precis som man ville ha den. Leveransen kunde dock vart lite snabbare men i det stora hela nöjd :) Läs mer

Alva M skrev om Klasströjor.se
    Anledningen till att jag ger så pass dåligt betyg är för att man bara kan beställa ett visst antal tröjor eller mer. Min klass är väldigt liten och ville ha mindre antal tröjor än vad som kunde beställas. Läs mer
    2019-05-28 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Alva M
    Hej Alva! Vad tråkigt att ni tycker så, vi erbjuder vad vi vet det lägsta antalet klasströjor man kan beställa i branschen, 8 st. Allt för att så små klasser som möjligt ska ha möjligheten att beställa klasströjor.

Under det blir det tyvärr inte lönsamt för oss och vi går minus på varje produktion vilket skulle bli ohållbart i längden.

Hoppas att ni ändå är nöjda med själva tröjorna!

Jakob

Moa H skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte 14 stycken klasströjor med personligt tryck. Jag fick bra hjälp med designe och beställning. Läs mer
  • 2019-05-26

Charlott R skrev om Klasströjor.se
    Snabbt och smidigt med ett trevligt och hjälpsamt bemötande vid inköp av klasströjor till klassen Läs mer
  • 2019-05-24

Lovisa R skrev om Klasströjor.se
    Hej jag är nöjd med min upplevelse! Klasströjor.se var jättetrevligs och har svarat mycket snabbt på mina frågor. Vi köpte tröjor till två klasser som blev superfina! Det enda var väll att leveranstiden var ganska lång men annars är vi jättenöjda! Läs mer

Lukas B skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasströjor till min klass och fick jättebra service och hjälp med min beställning. Kvalitén på tröjorna var väldigt bra och vi hade med dem på vår klassresa. Snabb leverans, snabba svar och bra service. Läs mer

Jessica P skrev om Klasströjor.se
    Tröjor till min dotter som går i nian. Bra kvalitet och ganska snabb leverans. Superbra mail respons vid frågor och löste problem med att en kille missat att skriva sitt namn. Läs mer

Tyra Z skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor och alla var väldigt trevliga med snabb leverans Läs mer

Ulf I skrev om Klasströjor.se
    Köpt Hoodies med tryck. Dom är trevliga och bra att prata med. Schyssta priser. Läs mer
  • 2019-05-22

Hans A skrev om Klasströjor.se
    Hoddies med tryck fram och bak.
    Bra bemött med snabba svar.
    Enligt alla förväntningar .
    Kort och gott , bra. Läs mer