Klasströjor.se

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt sjysta klasströjor? De är inte bara sjysta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med schyssta arbetsvillkor.
Designa dina helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar eller välj helt eget tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges bästa, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 195 kunder tycker om Klasströjor.se

Caroline L skrev om Klasströjor.se
    Superbra service!! Snabb och bra kontakt!
    Jättefina tröjor. Läs mer

Nils-holger O skrev om Klasströjor.se
    Snabba och bra i dialogen. Ser en brist hos underleverantören. Vi fick reda på ändringar i leveransen 2 dagar före leveransen på grund av att leveransen från England saknade 2 tröjor. Det känns inte professionell. Skoltröjor ordnade alternativ med större tröjor. Läs mer

Emma E skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde 52 hoodies med egna tryck både fram och bak vilka blev så fina! Men det var SÅ mycket problem på vägen. Först var leveransen inte klar och därmed inte skickad i tid, därefter skickas paketet till fel person och dröjer ännu längre tid att få. När vi äntligen fått tröjorna är det x antal som har någon rosa färg på sig (vi beställde vita) dvs massa fläckar. Vi kontaktade kundtjänst och de svarade segare än tidigare, då servicen i början var toppen, och lovade att tröjorna skulle komma innan vi slutade vilket de inte hann göra. 6 stycken går alltså runt utan en klasströja efter att företaget lovat att de skulle vara klara dagar innan avslutningen. Väldigt trist och dåligt utfört! Någon större kompensation fick vi inte, tycker man kunde varit mer generös med tanke på allt. Jaja. Tipsar företaget till de som vill ha fina tröjor men klydd på vägen kan gott uppstå. Läs mer

Klara A skrev om Klasströjor.se
    Företaget var väldigt trevliga och svarade alltid snabbt. Över förväntningarna. Läs mer

Agnes S skrev om Klasströjor.se
    Ja, jag blev trevligt bemött av företaget och allt såg bra ut och jag var väldigt nöjd men jag tyckte bara att de kunde vara mer tydlig med om tröjorna eller hoodiesarna är i damstorlekar eller Herr eller till o med en storlek för både damer och herrar. Läs mer

Sandra G skrev om Klasströjor.se
    Jättefin service och riktigt snygga klasströjor. Mjuka och sköna hoodies, med bra kvalitet på trycket. Snabb leverans. Läs mer

Tilda L skrev om Klasströjor.se
    Jag gillar att man har stor frihet i designandet av tröjan. Men när vi ringde för vi tyckte det va lite oklart fick vi ett riktigt dåligt och oproffesionellt bemötande, vi tyckte inte om hur han svarade på våra frågor med oengegerad attityd. På hemsidan stod det att man ni kunde lägga fram "en proffesionellt design" men det var ju vi som valde och fick i princip göra allt. Vi ville ha ett stort grafitti tryck, ni hade då kunnat skicka olika alternativ på sådant. När vi ringde och frågade om man kunde få det så sa han bara att vi skulle skicka en bild. När vi då hittar en bild från google så hqr ju ingen sagt att man bara kan ha tryck från vissa sidor, ni kunde från första början länkat dem hemsidorna. Läs mer
    2020-06-10 Klasströjor.se svarar Tilda L
    Hej Tilda och tack för ert omdöme! Vi hjälper väldigt gärna till med designandet, men vi behöver rätt specifika riktlinjer när vi tar fram dessa, tex en bild från google.

Annars hade vi fått ordna 5-10 olika designförslag per kund vilket tar jättemycket tid, och då hade vi behövt ta väldigt mycket mer betalt för våra fina klasströjor! Vi har valt en mellanväg, bra pris och ordnar förslag när kunderna har en specifik idé som de kan beskriva.

Ni är också välkomna att använda något av alla de designförslag vi själva erbjuder på hemsidan!

• 2020-06-07

Natalie D skrev om Klasströjor.se
    * Jag beställde 53 klasströjor med tryck både fram och bak.
    * Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt. Mina elever var väldigt veliga och vi hade flera konversationer där de gjorde precis det vi efterfrågade. Det gick väldigt smidigt. Direkt vi var nöjda med tryck och färg, där vi även fick flera bildförslag så gick det jättefort att få elevernas tröjor levererade.

Kalasbra! Läs mer
  • 2020-06-07

Anna N skrev om Klasströjor.se
    Dålig information på hemsidan - tolkas som att man får tröjorna efter 2 veckor men är i verkligheten minst 3.
    Dåligt bemötande i telefon.
    Kom överens om ett leveransdatum men fick ändå tröjorna 5 dagar efter det. Läs mer
    2020-06-10 Klasströjor.se svarar Anna N
    Hej Anna och tack för ditt omdöme! Vi håller leverans 2 veckor och under på 95% av alla ordrar, men såklart kan det ibland ske att det tar lite längre beroende på posten eller att något blivit fördröjt hos oss. Det verkar ha skett i ert fall vilket vi är väldigt ledsna för!

Kontakta mig på kontakt@klasstrojor.se så ska vi ordna en passande kompensation till er!

Angående dåligt bemötande i telefon vill jag att du specificerar, David som jobbar på vår kundtjänst är alltid väldigt trevlig och service minded och jag har aldrig hört honom bemöta NÅGON på ett dåligt sätt. Så att vi skulle ha dåligt bemötande känner jag tyvärr inte alls igen :)

• 2020-06-06

Alice A skrev om Klasströjor.se
    Jättebra bemötande och vi fick mycket hjälp av personalen. Allt var bra och det fungerade smidigt. Lite stora storlekar dock. Läs mer
  • 2020-06-05

Kristina F skrev om Klasströjor.se
    Jättesköna tröjor och superbra service Läs mer

Agnes A skrev om Klasströjor.se
    Det har varit jättebra verkligen! David har svarat snabbt och vi fick designa precis hur vi ville för en bra peng, tack! Läs mer

Gabriel A skrev om Klasströjor.se
    Väldigt fina och mjuka tröjor med bra tryck. Svarade väldigt snabbt på mail och tog bara ett par veckor att komma. Läs mer

Alva L skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte svarta klasströjor med vitt tryck. Det gick väldigt fort från att vi beställde tills dess att vi fick ett svar med ett förslag om hur den skulle se ut vilket var bra. Däremot så tog det lite längre tid än väntat att få dem hemskickade. Det var bra kvalitet och rimliga storlekar. Läs mer

Alice K skrev om Klasströjor.se
    Vår klass köpte hoodies, de var bra förutom att luvan var lite liten kanske Läs mer
  • 2020-06-02

Maja H skrev om Klasströjor.se
    De var lite stora i storleken, men annars bra och bra service. Läs mer
  • 2020-06-01

LISA S skrev om Klasströjor.se
    Tröjorna kom 2 veckor sent då de råkat skicka dem till dalarna. Som kompesation för detta fick vi endast 15% och hinner nu bara ha tröjorna 1 vecka innan vi slutar. När vi sedan fick tröjorna var det fläckar på 6 av dem. Det enda positiva med detta företaget var att tröjorna var fina. Läs mer
    2020-06-10 Klasströjor.se svarar LISA S
    Hej Lisa, tack för ert omdöme!

Vi har missat här och är väldigt ledsna för det, det inträffar extremt sällan att leveransen går till fel adress men just på er leverans skedde det. Vi jobbar stenhårt på att det aldrig ska hända igen och hoppas att kompensationen ändå kan vara lite plåster på såren!

De 6 fläckiga tröjorna ersatte vi med helt nya tröjor och ni kunde såklart behålla de fläckiga tröjorna också, förhoppningsvis går fläckarna bort i tvätten så kan ni njuta av dubbla uppsättningen klasströjor!

• 2020-05-26

Jani L skrev om Klasströjor.se
    Beställde 25 stycken klasströjor. Snabb och säker leverans. Mycket bra kundmottagning. Bara positivt!! Läs mer
  • 2020-05-15

Paulina S skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass. Jag blev oerhört bra bemött, bra och snabb service och tröjorna kom snabbt! Jag hade letat med ljus och lykta efter ett företag som kunde trycka ett mindre antal tröjor och jag är väldigt nöjd med bemötandet och servicen! Bra kvalitet på tröjorna är också ett oerhört stort +!

Kommer definitivt att rekommendera samt handla i framtiden av detta företag! Läs mer
  • 2020-05-13

Lena W skrev om Klasströjor.se
    Min dotters klass beställde klasströjor med tryck fram och bak. Färgen de ville ha visade vara tillfälligt slut, men skulle komma in. Sen visade sig att det gjorde de inte. Sen var det fram och tillbak i över en vecka innan det hittades en färg som inte var slut som funkade för alla.
    Om de svarade lite oftare på milen så hade det gått lite fortare.
    Det som var positivt var att tröjorna kom inom en vecka, ett stort plus. Läs mer
    2020-06-10 tsreklam.se svarar Lena W
    Hej Lena, tack för ert omdöme! Vi arbetar med några av Europas största lager av tröjor tyvärr får även dessa slut på färger då och då. De skickar då information till oss om när dessa ska komma in igen, ibland visar det sig att informationen inte stämmer. Väldigt beklagligt och vi ska försöka vara tydligare med det framöver så att man direkt kan välja en alternativ färg som vi vet finns inne!

Just nu i slutet av terminen är det högtryck hos oss, så då har vi lite längre svarstider än normalt :)

Hoppas ändå ni är väldigt nöjda med slutresultatet och trivs i era nytryckta klasströjor!

Jakob på klasströjor.se
  • 2020-05-13

Ida L skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte våra klasströjor från klasströjor.se
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Vi hade det svårt att komma igång med med klasströjorna och hittade inget företag som kunde göra tröjorna som vi ville. När jag kom i kontakt med klasströjor.se fick jag direkt hjälp. Snabba svar och de lyssnade verkligen på det jag önskade. Alla förklaringar var tydliga och enkla och jag kände verkligen att de försökte göra det så lätt som möjligt för mig som kund med köpet och produkten. Alla designer vi fick skickat till oss var proffsiga fint gjorda och var det något jag ville ändra löste dom det direkt. Våran klass och jag var även väldigt nöjd med resultatet. Hade inga större förväntningar, ville bara hitta det företaget som fyllde upp det vi behövde och det var precis det vi gjorde när vi kom i kontakt med klasströjor.se
    Sammanfattningsvis är dom ett väldigt bra företag som jag skulle rekommendera till alla som ska göra klasströjor.
    PS även väldigt rimligt pris Läs mer
  • 2020-04-30

Jakob L skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde 18st klasströjor med tryck på fram- och baksidan. David från klasströjor gav utmärkt hjälp och förklarade hur man skulle fylla i beställning, vilka alternativ som fanns och hur man kunde vänta sig att resultatet blev på riktigt. Eleverna tyckte tröjorna blev jättebra och använder dem flera gånger i veckan. Det hela var mycket enklare än vad jag hade väntat mig! Läs mer
  • 2020-04-30

Carina B skrev om Klasströjor.se
    Hoodie till min dotters klass och allt var perfekt. Bra service och sanbb hantering trots att det är lite speciella tider Läs mer
  • 2020-04-26

Tindra M skrev om Klasströjor.se
    Snabb leverans, mjuka och sköna hoodie’s Läs mer
  • 2020-04-26

Yvonne L skrev om Klasströjor.se
    Trevligt bemötande och lätt hemsida att beställa från Läs mer
  • 2020-04-25

Cecilia R skrev om Klasströjor.se
    Det var jättefina tröjor, men det krånglade väldigt mycket för oss då vi valde färger som visade sig vara slut i lagert. Läs mer
  • 2020-04-24

Paula U skrev om Klasströjor.se
    Har köpt klasströjor med tryck. Bra kvalitét och bra kontakt med producent. Snabb leverans. Väldigt nöjd, rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-04-10

Kristina B skrev om Klasströjor.se
    Beställde till klassen. Var lite strul med trycket och processen tog ganska lång tid pga detta. Men det var värt väntan. Superfina tröjor och hela klassen är nöjd! Läs mer
  • 2020-04-09

Tindra K skrev om Klasströjor.se
    Jag och min klass slutar 9:an nu i vår och då ville vi ha en klasshoodie som resterande av skolans 9:or har. Vi har vunnit klasskampen så vi ville ha med något om det så på framsidan står det ” ingen hejade på oss men klasskampen var fucking kross”. Det var jag som var ansvarig lver detta och David som jag mailadr med bemötte mig väldigt bra. Vi är VÄLDIGT nöjda led våran hoodie!! TACK Läs mer
  • 2020-04-08

Sandra H skrev om Klasströjor.se
    Vi blev trevligt bemötta och de var inte alls svårt att få tröjan så man ville ha den eller ändra något efter designförslaget! Läs mer
  • 2020-03-31

Ann-louise T skrev om Klasströjor.se
    Leveransen och designen var snabb och jätte bra, dock har alla i min klass uppleft att luvan och hålet för huvudet är jätte litet och om man som tjej har uppsatt hår får man inte på sig luvan alls. Läs mer
  • 2020-03-30

Viggo S skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klassträjor för klassen. Tyckte det var smidigt. Blev väldigt bra bemött och fick hjälp med frågor jag hade.
    Toppen Läs mer
  • 2020-03-30

Ida S skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till 23 personer. Blev bemött på ett toppen sätt med snabbt svar. Tycker absolut att företaget levde upp till mina förväntningar och tröjorna var väldigt fina när de kom. Läs mer
  • 2020-03-29

Lisa L skrev om Klasströjor.se
    Extremt bra service och väldigt snabbt svar. Superfina och sköna tröjor med bra kvalitet. Grymt bra hemsida! Läs mer
    2020-03-30 Klasströjor.se svarar Lisa L
    Tack för ditt betyg Lisa! Kul att höra att ni är nöjda med vår mejlkontakt, själva tröjorna samt hemsidan!
  • 2020-03-26

Maja S skrev om Klasströjor.se
    Snabba svar, snabb leveranstid, oproblematiskt och smidigt! Läs mer
  • 2020-03-24

Ester E skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte 20 stycken klasströjor och vi blev bemött på ett utmärkt sätt! Underbart engagemang. Vi fick tröjorna snabbt och väldigt enkelt. Vi är alla väldigt nöjda med våran upplevelse! Läs mer

Max O skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor åt min klass och de blev jättebra! Köpet gick snabbt och smidigt och personalen gjorde ett perfekt jobb med att ta fram idéer till tröjorna. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Vanja T skrev om Klasströjor.se
    Jättefina tröjor, precis som vi ville ha dem! Snabba och tydliga svar! Läs mer

Emy C skrev om Klasströjor.se
    Jag hade som uppdag av min klass att fixa våra helt egna tryck på klasströjor. Jag såg att klasstrojor.se hade en tjänst som kunde hjälpa en med att fixa eget tryck. Jag vände mig direkt till företaget via Mail i hopp om hjälpande våra klasströjor. Jag kom i kontakt med en från företaget och fick sån extrem bra hjälp. Jag skickade bara våra skisser på tröjan och en lista med storlekar och namn, och inom några timmar var en proffsig skiss klar. Jag godkände tröjan och det tog inte ens 2 veckor innan tröjorna var färdigtryckta och redo att hämta ut. Jag kunde inte blivit mer nöjd med produkterna och jag blev så extremt bra bemött! Läs mer
  • 2020-03-22

Ebba C skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor till klassen
    Supertrevligt bemötande, riktigt härlig personal
    Superfina tröjor, enda negativa skulle jag säga är att tröjorna luddar en hel del
    Riktigt lätt att beställa de, snabba svar och trevlig personal Läs mer
  • 2020-03-20

Sofia A skrev om Klasströjor.se
    Bra service och fin hjälp med vårt tryck på tröjorna. Läs mer
  • 2020-03-20

Sebastian P skrev om Klasströjor.se
    Blev bättre än vad vi hade tänkt och är nöjd med tröjorna Läs mer

Mariam G skrev om Klasströjor.se
    Vi valde tröjor och älskade dom, jätte bra material och färgen va perfekt samt texten och trycket. Tyckte allt med kundtjänst va bra och hjälpte bra och fattade mig bra och gjorde precis de vi ville. Så vi är så nöjda Läs mer

Ebba Å skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor, bra bemöttande, tydligt. Det var bra kvalite på tröjorna och bra tryck. Bra tröjor, tydlig beskrivning Läs mer

Sara B skrev om Klasströjor.se
    Fina tröjor. Snabba, trevliga svar. Förstod snabbt vad vi ville ha. Läs mer

Ella T skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass. Vi hade Mail kontakt och de var otroligt trevliga och förstående.
    Jag förväntade mig hyfsat bra kvalitet, vilket jag fick.
    Min klass och jag är väldigt nöjda och vi skulle verkligen rekommendera. Läs mer

Eva J skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor och fick hjälp med designen. Mycket nöjd med service, leverans och produkt! Läs mer
  • 2020-03-11

Linda C skrev om Klasströjor.se
    Mycket hjälpsamma. Dotterns klass hade hittat ett motiv på annan sida som Klasströjor.se inte hade men det fixade man utan problem.
    Finns inget att klanka ner på :-) Läs mer
  • 2020-03-10

Alma W skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasshoodies och blev väldigt bra bemött. Jag och min klass ångrade oss om trycket och ville ha ett helt annat men det verkade inte vara något problem, för personen jag kontaktade blev inte alls sur för det, vilket uppskattas.

Det ända negativa jag kan komma på är att luvan var alldeles för liten. Den går knappt att få över huvudet, så det var en liten besvikelse tycker vi.

Sammanfattningsvis så skulle jag rekommendera er, men då får man nöja sig med en bra hoodie och en dålig luva. Läs mer
  • 2020-03-09

Sara R skrev om Klasströjor.se
    Vi fick hjälp att ”skriva om” texten på ryggen då bilden som vi skickat in var suddig. Det löste ni perfekt. Nöjda med tryck och färgen på tröjan var precis som förväntat. Läs mer