Klasströjor.se

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt sjysta klasströjor? De är inte bara sjysta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med schyssta arbetsvillkor.
Designa dina helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar eller välj helt eget tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges bästa, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 115 kunder tycker om Klasströjor.se

• 2020-01-22

Daniel L skrev om Klasströjor.se
    Alla är jättenöjda och tröjorna används flitigt av samtliga i klassen! Läs mer
  • 2020-01-14

Malin M skrev om Klasströjor.se
    Köpte hoodies med tryck bak och fram. Väldigt fina! Bra info vid köp. Läs mer
    2020-01-14 Klasströjor.se svarar Malin M
    Tack för er rekommendation och goda betyg Malin!

Mats C skrev om Klasströjor.se
    Bra support hur tryckEt skall placeras och snabb leverans med utmärkt kvalitet på klassens beställda tröjor, 👍
    // Matte Läs mer

Ebba L skrev om Klasströjor.se
    fina tröjor med fint tryck och väldigt bekväma, enda negativa är att dem lätt samlar på sig damm och smuts, men annars prisvärda! Läs mer

Susanna F skrev om Klasströjor.se
    Bra mail kontakt, snabb leverans. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2020-01-13 Klasströjor.se svarar Susanna F
    Kul att höra att ni är nöjda med både vårt mejlkontakt & leveranstid Susanna!
  • 2020-01-10

Boel S skrev om Klasströjor.se
    Vi är jätte nöjd med tröjorna! Dock blev det lite missförstånd och det var svårt att förstå vandra men det löste väldigt bra tillslut! Läs mer
  • 2020-01-10

Jenny K skrev om Klasströjor.se
    Vi hade hela tiden bra kontakt med klasströjor.se om hur tröjorna skulle göra tröjorna. Läs mer
  • 2020-01-08

Gherry S skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor till dotterns klass.

Fantastiskt bemötande med bra kommunikation.

Hade inga direkta förväntningar, men generellt ur service-synpunkt är min upplevelse bra. Läs mer

Maja S skrev om Klasströjor.se
    Vår klass (9:a) köpte 24 st klasströjor och är nöjda med dem. Väldigt bra kundtjänst via Mail och vi kunde få hjälp av de på klasströjor.se att designa våra tröjor efter våra idéer och önskningar. Leveransen tog kortare tid än vad det stod att det skulle göra.
    Det jag skulle kunna påpeka är att trycket på tröjan är lite klibbig.
    Tröjan är ganska så stor i storleken och har en tajt resår i nedre delen.
    Sammanfattningsvis skulle jag ändå säga att tröjan är mycket bra för det priset och kundbemötandet var super! Läs mer

Lars N skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde 24st klasströjor med huva med tre tryck (2 för alla och ett individuellt tryck) på varje.

Jättebra bemötande som var viktiga för oss vid beställningen:

+ snabba svar och respons på frågor (samma dag)
    + först av tre att svara på vår förfrågan (inom någon time, viktigt)
    + lätt att förstå kostnadsupplägget och kostnadsförslaget
    + ni förstod våran önskan fort och verkade intresserade. Gjorde att tröjorna kunde beställas inom 2 dagar vilket vi tycker är helt OK.

Vid leverans:

+ lovad leveranstid hölls (2veckor)
    + Bra kvalitet på tröjorna
    - 2 små missar av bokstäver på upptäcktes men på rätt ställen så tröjorna var ok. Läs mer

Julia N skrev om Klasströjor.se
    Vi har beställt klasströjor, de var supersnabba svar via mailen när vi hade frågor och funderingar, vi fick snabbt hjälp med att förverkliga alla våra idéer till en färdig tröja! Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-01-07 Klasströjor.se svarar Julia N
    Hej Julia, kul att ni är så nöjda med vår svarstid och orden i sin helhet. Ha nu en skön vårtermin!
  • 2020-01-03

Veronica G skrev om Klasströjor.se
    Mjuk och skön kvalité.

En tröja saknades i beställning, men fick den levererad veckan efter. Läs mer
  • 2019-12-29

Hilla F skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor till hela våran klass, vi blev bemötta på ett mycket vänligt och hjälpsamt sätt! Vi tyckte klasströjorna blev riktigt bra och alla är nöjda med resultatet, de enda var att de va ett litet tryck fel på en tröja. Annars är vi mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-12-27

Danielle N skrev om Klasströjor.se
    Jätteskönt material. Satt också snyggt på alla olika kroppsformer. Luvan är lite tajt dock. Bemöttes grymt bra, fick snabb hjälp och dessutom snabb leverans. Skulle verkligen rekommendera er för klasser. Enkelt och prisvärt! Läs mer
    2020-01-07 Klasströjor.se svarar Danielle N
    Hej Daniella, tack för de goda orden och er rekommendation. Låter bra att tröjan vi valt ut är skön att bära & passar alla! Ni verkar även vara nöjd med vår mejlkontakt, vilket är grymt!
  • 2019-12-27

Isabelle E skrev om Klasströjor.se
    jag köpte klasströjor till min klass. jag blev bemött väldigt bra tycker jag för att han hjälpte mig och ham förstod precis vad det var som jag meade. jag hade inte så stora förväntningar personligen på våra klasströjor eftersom att klassen röstade fram färger och tryck och allt kanske inte var som jag tyckte men när jag fick hem tröjorna och kollade på dom första gången så blev jag typ kär i tröjan direkt. så jag tycker min upplevelse var 5/5 den var toppklass han svarade väldigt snabbt också. Läs mer
  • 2019-12-15

Nora R skrev om Klasströjor.se
    Allt var jättebra👍🏼 Jättebra service och tröjorna levde upp till alla förväntningar , tack! Läs mer
  • 2019-12-13

Mella P skrev om Klasströjor.se
    Jodå, det var bara bra upplevelser, priserna blev fel en och annan gång men förutom det var det inga problem. Så fort vi påpekade problem eller fel ändrades dem. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-12

Ellen R skrev om Klasströjor.se
    Bra bemötande angående beställningen, mycket bra kvalité på trycket och fin färg på tröjorna. Lite överpris då tröjornas kvalité var lite mindre bra!! Läs mer
  • 2019-12-12

Malin H skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor, mycket trevlig personal och snabba leverans samt svar. Bra kvalitet till bra pris. Läs mer
    2019-12-12 Klasströjor.se svarar Malin H
    Hej Malin! Tack för dina goda ord, kul att ni är så nöjda tröjorna och vår kontakt!
  • 2019-12-04

Linda H skrev om Klasströjor.se
    Har köpt klasströjor till min sons klass. När tröjorna kom visade det sig att vi fått 1 för lite så jag ringde upp å dom skulle fixa det utan problem dom såg även att jag skulle få betala för mycket så det ordnade dom oxå till.
    Barnen är jättenöjda med sina tröjor å framförallt har vi inte betalat en hel förmögenhet för dom vilket är ett jätte plus🙂👍 Läs mer
    2019-12-12 Klasströjor.se svarar Linda H
    Hej Linda! Tack så mycket för ditt goda betyg!
  • 2019-12-04

Alli K skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor till nästan alla i min klass!
    Det var lite bökigt att beställa orden när man skulle ha tryck armen på vissa tröjor men tycker de var trevliga och bemötte en bra vilket ledde fram till dunder tröjor!
    Vi hade ju trott att det var lite mer ”collage” hoodies men dem var fina, bra material och alla blev jätte nöjda med dem! Läs mer
  • 2019-12-03

Carin H skrev om Klasströjor.se
    Bra och snabb service! Väldigt flexibla! Läs mer
  • Anna W

2019-12-02

Anna W skrev om Klasströjor.se
    * Köpte 28 st klasströjor som vi blev väldigt nöjda över!
    * Det var väldigt enkelt att göra och blev väldigt bra bemött.
    * Det gick nog lättare än vad jag tänkt vilket är väldigt bra.
    * Beställer gärna igen! Läs mer
  • 2019-11-30

Saga L skrev om Klasströjor.se
    Det var mycket bra bemötande och vi blev nöjda Läs mer
  • 2019-11-29

Daniel H skrev om Klasströjor.se
    Vi köppte 21 tröjor till min dotters klass som de själva designat.
    Blev hela tiden vänligt bemötta och allt "flöt på".
    Vi är väldigt nöjda med tröjorna. Läs mer
  • 2019-11-28

Elin E skrev om Klasströjor.se
    Köpte luvtröjor som avslutningströjor till en niondeklass. Fick bra hjälp av företaget. Kvaliteten på tröjorna var helt ok. Alla elever var nöjda, trycken blev bra, alla blev nöjda med beställda storlekar. Läs mer
  • William J

2019-11-22

William J skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde 13 klasströjor.
    Vi blev bemötta på ett väldigt vänligt sätt.
    Nåra förväntningar vet jag inte riktigt om jag hade men de var verkligen inga problem.

De gick fort att få svar och allt gick väldigt smidigt!
    :) Läs mer
  • 2019-11-20

Celine D skrev om Klasströjor.se
    Hela vår klass blev supernöjda med tröjorna. Hela processen var smidig och utan vidare problem och leveransen tog snabbare än vad jag trodde! Läs mer
  • 2019-11-15

Othilia W skrev om Klasströjor.se
    Detta var väldigt enkelt och smidigt på alla olika sätt. Väldigt bra konversation i mejlen mellan mig och företaget, snabba svar var det med. Kvaliteten på tröjorna var väldigt bra och man fick det precis så som man ville ha det. Läs mer
  • 2019-11-11

Marie J skrev om Klasströjor.se
    Klassen ville ha hoodies, och jag läste igenom deras sidor och information. Gjorde en beställning, fick ett förslag, eleverna ville ändra lite och det var inga problem för företaget.
    När eleverna godkänt allt, satte företaget igång med tryckningen. Tröjorna levererades snabbt och eleverna är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-11-05

Dania A skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasströjor till min klass och han jag fick kontakta är jätte schysst och bemötte med med all respekt och såg till att det blev verkligen som jag ville. Och att det blev rätt han va jätte schysst och skrev och skickade hur tröjorna skulle bli. Den bästa sidan man kan beställa klasströjor ifrån Läs mer
  • 2019-11-05

Iza D skrev om Klasströjor.se
    Vi upplevde att storleksguiden va otydlig annars var allt annat toppen Läs mer
    2019-11-05 tsreklam.se svarar Iza D
    Hej Iza och tack för fint omdöme! :)

Vi vill alltid förbättra oss och göra allt så smidigt och enkelt som möjligt för våra kunder, vi ska se över om vi inte kan göra just storleksguiden än tydligare framöver!

/Teamet på klasströjor.se
  • Jennie J

2019-11-04

Jennie J skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor till nior.
    Bra mailkontakt, bra bemötande gällande ändringar fram å tillbaka. Läs mer
  • Moa K

2019-11-04

Moa K skrev om Klasströjor.se
    Det var lite krångligt i början och några namn blev felstavade men det verkar inte som att de är någon som bryr sig om det längre utan de har släppt de och det e iaf minst 5 stycken i klassen som har tröjan varje dag i skolan Läs mer
  • 2019-10-26

Marika K skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor, blev väldigt trevligt bemött och våra önskemål om hur vi ville ha tröjan var det inga som helst problem med. Supernöjda med jättesköna mjuka tröjor med eget tryck. Läs mer
  • 2019-10-26

Julia J skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor, jag och min klass. Fick snabba svar och blev jättebra bemötta. Tog lite lång tid att få tröjorna och så fattades det en. Men annars toppen! Läs mer
  • 2019-08-08

Olivia H skrev om Klasströjor.se
    Jag/min klass köpte klasshoodies med både tryck på framsidan och baksidan. Företaget bemötte mig (då jag var ansvarig för hoodien) oerhört bra. Jag kände att jag både hade mycket kontroll över situationen och kände aldrig att jag inte förstod eller att jag inte vågade fråga om det var någonting jag undrade över. Det var även bra att personen som ”hade hand om vår vara” försökte utveckla och förbättra vår idé för att få ett bättre resultat. Jag tycker helt enkelt att allt gick väldigt bra! Oerhört enkelt och väl genomfört från företagets sida. Kvaliteten på hoodien var dessutom 10/10. Tipp-topp!

Om jag behöver en hoodie igen kommer jag absolut komma hit. Läs mer
  • 2019-08-08

Ella F skrev om Klasströjor.se
    Det gick smidigt och snabbt, önskar kanske att man skulle få ett test först så man visste var den produkten. Personalen var trevliga och snabba på att svara Läs mer
  • 2019-06-27

Kay B skrev om Klasströjor.se
    bra............................................. Läs mer
  • Martin R

2019-06-25

Martin R skrev om Klasströjor.se
    Tröjor till min avgående klass

Företaget bemötte mig med respekt och inget fel där. Han som pratade i telefonen lät dock så deprimerad att man kan bli självmordsbenägen av mindre.

De levde upp till nästan alla förväntningar. Lite tråkigt att de i efterhand meddelar att vi enbart betalade för svartvitt. Kanske missade att det stod någonstans men det var ändå en förväntning som de inte levde upp till.

Jag kommer använda dem nästa år också. Jag vill bara ha lite mindre överraskningar när jag väl beställer. Allt från att bli bemött av att alla inte kunde få sin egen färg eller modell, enbart svartvitt eller att en av dem inte kommer vara i samma nyans som de andra. Det kommer inte bli samma överraskningar nästa år, förhoppningsvis inga alls. Läs mer

Lova H skrev om Klasströjor.se
    Jag tycker det var bra! Väldigt bra kontakt över mail, snabba svar vilket var toppen! Dock en gång när vi pratade i telefon var inte så bra. Korta och väldigt ointresserade svar ”mm” ”aa” t.ex.
    Annars var allt jättebra! En tröja har dock bläckfläckar över hela tröjan. Som att någon har fått bläck på fingrarna och torkat av det på tröjan. Läs mer

Ulrika S skrev om Klasströjor.se
    Mycket service vänliga. Svarade snabbt på mejl. Tillmötesgående. Skulle lätt rekommendera detta företag. Läs mer

Albin C skrev om Klasströjor.se
    Bra bemött, Bra hjälp Tröjorna var lite sena men annars allmänt bra. Läs mer

Moa L skrev om Klasströjor.se
    Det var rörigt att göra beställningen. Beställningen på fakutran stämde inte alls överens med vad vi hade beställt. Det var otydligt i kommunikationen. Fick inget meddelande om att tröjorna var framme Läs mer

Felicia S skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjor, blev bemött helt okej däremot inte så trevlig på telefon eller särskilt utbildad. Däremot trevliga på mail men kanske kan hitta en snabbare lösning att sköta detta på än via mail då det tar ett tag. Snabb leverans vilket vi inte var beredda på så det blev en uppskattad överraskning! Att använda olika färger på trycket gick inte att fixa på eran hemsida utan man kunde endast välja en färg. Dessutom står det att man ska tvätta tröjan i 40 grader medan det står i tröjan att man ska tvätta i 30 grader. Det är lite småfel som gör att det tar längre tid men annars var det bra! Priset för denna tröja är bra då trycket än sålänge sitter kvar på tröjan. Kommer i framtiden kunna rekommendera er till andra med tanke på att det var en snabb leverans, bra pris och jättefin tröja! Men jag tror andra skulle uppskatta ifall ni tog eran tid till att utöka eran hemsida och ändra på lite småfel.

- fixa så man på hemsidan kan välja flera olika tryck
    - skriv att man ska tvätta tröjan i 30grader
    - hitta ett enklare sätt att förmedla på än via mail

Tack för mig:) Läs mer
    2019-06-25 tsreklam.se svarar Felicia S
    Hej Felicia och tack för fin och utförlig feedback! Vi ska kolla över dessa och se så att allt är korrekt.

PS. det går fint att tvätta tröjan i 40 grader så länge ni vänder ut och in på den för att skona trycken. DS.
  • Josefine G

2019-06-20

Josefine G skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte hoodies med tryck på fram och baksida som skulle bli klasströjor till våran klass nu i slutet av nian. Det gick snabbt att få se hur trycket skulle se ut på tröjorna dvs att jag skicka skiss och de svara tbks med hur trycket skulle se ut på en pdf fil. Hade inga särskilda förväntningar men trodde kanske inte att det skulle ta så långtid att få tröjorna men de är fullt förståeligt att de gör andras tröjor. Men en annan kompis som beställde Klass tröja med fast från en annan sida fick tröjorna 1 vecka direkt efter Läs mer

Anna H skrev om Klasströjor.se
    Produkten, klasströjorna var fina, men leveranstiden orimligt lång. Kommunikationen innan produktionen satte igång var snabb, relevant och bra. I samband med leverans fick jag ett meddelande att en tröja var felaktig och denna skulle komma efter. Det glömdes helt bort och telefonkontakten med en person (DH) på företaget var under all kritik.Jag fick föreslå hur vi skulle lösa problemet, att jag behövde kompenseras för den sista tröjan vilket då accepterades. Samtalet bröt verkligen mot alla normer jag känner till inom handel och kundservice vad gäller bemötande. Därför rekommenderar jag inte företaget. Det är mer än slutprodukten som behöver hålla god kvalité för att en ska känna sig nöjesmedlem en köpprocess. Läs mer
    2019-06-25 tsreklam.se svarar Anna H
    Hej Anna! Nu på slutet inför avslutningen var leveranserna lite längre på grund av den stora orderingången. Dock är vi fortfarande snabbast i branschen då vi är ett av få klasströjeföretag som faktiskt trycker allt själva och inte lämnar ut det till en mellanhand!

Vet att det blev krångel med en av tröjorna i er beställning och beklagar detta djupt. Den skickades efteråt men vi valde ändå att bjuda helt på den som kompensation då den tog lite extra tid på sig. Hoppas det är till belåtenhet!

Vänligen
    Jakob Ragnarsson
    klasströjor.se

Aoife L skrev om Klasströjor.se
    Jag var väldigt nöjd med min upplevelse med Klasströjor.se. Alla mina frågor och funderingar blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Klasströjor.se var även väldigt bra på att följa instruktionerna som vi gav angående hur tröjorna skulle se ut. Både jag och min klass var väldigt nöjda med tröjorna. Kan verkligen rekommendera Klasströjor.se !! Läs mer

Fanny B skrev om Klasströjor.se
    Bra hjälp, tydlig hemsida, lite lång trycktid. Läs mer
  • 2019-06-18

Karolina A skrev om Klasströjor.se
    Köp av luvtröjor med tryck till elever årskurs 9.

Mycket trevligt bemötande via mail. De tog till sig våra önskemål om leveransdatum och levererade snabbare än förväntat.
    Fina tröjor som levererades, väldigt nöjda ungdomar. Läs mer