Klasströjor.se

Klasströjor.se

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt snygga klasströjor? De är inte bara schyssta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med bra arbetsvillkor.
Designa era helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar och tryck.

Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges fräschaste, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 236 kunder tycker om Klasströjor.se 2

2021-06-12
    Jag blev väldigt bra bemött av dem som jobbar, hade bara mail kontakt med det var utmärkt
    Vi hade inte så mycket förväntningar men är väldigt nöjda med resultatet
    Jag beställde en hög klasströjor👊🙏☀️🌸😀
    2021-06-10
    Bemötande: Helt perfect! Svarar på mejl snabbt och är villiga att hjälpa kunderna.

Förväntningar: att de skulle vara billigt för eleverna, smidig leverans och välgjorda tröjorna. Företaget levde upp till allt.

Sammanfattning: Jag skulle absolut beställa från denna sida om och om.
    2021-06-10
    Super trevlig service och jätte smidigt. Förväntningarna var högs och precis som vi trodde så upplevde de dessa förväntningar.
    2021-06-10
    Snabb och proffsig service, bra tröjor till dotterns klass
    2021-06-09
    Super bra service och fina tröjor!
    2021-06-08
    Snabbt, smidigt och superbra service. Vi är mycket nöjda med tröjorna.
    2021-06-08
    Den första beställningen jag gjorde va gråa tröjor med text o dom va riktigt fina bra färg o höll bra i texten.den andra beställningen va svarta tröjor med text texten va bra o höll, men den svarta färgen skiftar i brunt o är inte lika fin. I övrigt riktigt nöjd med beställningarna.
    2021-06-08
    Tycker det var väldigt trevligt bemötande av företaget
    2021-06-08
    Beställde klasströjor och blev bra bemötta av kundtjänsten men fick ett hål i en tröja.
    Hej Malva! Vi ersätter självklart skadade tröjor. Maila din säljkontakt så ordnar vi en ny! Vänligen klasströjor.se Klasströjor.se
    2021-06-08
    Det var lång väntetid annars var det superfina tröjor!
    2021-06-08
    Snabb leverans och bra kundbemötande
    2021-05-17
    Bra i storlekar. Trycken var snygga och sitter bra.
  • 2021-05-17
    Beställde klasströjor till en skolklass. Snabb, trevlig och bra service och kunde tillgodose alla klassens önskemål.
  • 2021-05-15
    Köpte klasströjor, dom var grymma! Snabb tillverkning och leverans. Bra kvalite och snyggt bemötande över mail och alla önskemål uppfylldes. Bra pris också så mycket nöjda
    2021-04-21
    Bra kundservice! Snabb leverans. En av hoodiesarna kom tyvärr med en liten fläck men annars var allt bra
    2021-04-12
    Jag och min klass köpte klasströjor med ett tryck som klasströjor.se designade åt oss. Jag skickade in ett mail på hur vi ungefär ville att trycket skulle se ut och sen så fixade dem resten, det var jätte smidigt och tröjorna blev som vi hade tänkt oss.
    2021-04-10
    Allt fungerade. Snabba svar. Bra förslag på förbättringar.
    Nöjda elever!
    2021-04-08
    Klassen köpte klasströja och ville ha eget tryck. Vi fick utmärkt hjälp med att designa tryck och snabba svar när vi hade frågor. Vi är väldigt nöjda.
    2021-04-08
    Trevligt bemötande via mail och lyhörd designer. Snabb leverans och sköna tröjor.
  • 2021-04-08
    Vi köpte klasströjor med egengjort tryck. Blev super bra bemötta och även fast att vi kronglade så fortsatte kundservicen vara mycket bra! Blev super nöjda med tröjorna!! Tack för allt!!
    2021-03-16
    Köpt klasströjor och allt blev perfekt och bra service o leverans
    2021-03-16
    Klasströjor med tryck på fram och baksida. Bra bemötande och snabb leverans.
    2021-03-13
    Mycket nöjd. Bad om hjälp med ett eget tryck utifrån en av era modeller och fick snabbt svar och efter lite bollande blev vi riktigt nöjda!
  • Samira H
    skrev om Klasströjor.se
    2021-03-13
    Hoodiserna kunde vara mer av skönare material och bättre kvalitet, och det skulle vart bättre om tröjorna hade samma färg både på trycket och efternamnen på ärmen.
    Annars var allt bra, man fick svar direkt och det blev exakt som man ville ha på trycket.
    Lite oväntat när fakturan skrevs fel och att det blev mer pengar man skulle betala men företaget rättade till de och då fick vi betala det som vi kom överens om innan.
    2021-03-11
    vi tog kontakt med klasströjor.se och såg vad de kunde erbjuda. vi fick kontakt med en jättetrevlig man vid namn David som hjälpte oss genom hela vår process. Vi gjorde ett eget tryck fram och skrev egna namn på ryggen, vilket blev precis som vi tänkt. vår hoodies med väldigt bra kvalitet kom sedan i ett bra packiterat paket på posten.
    2021-03-04
    En uppsättning klasströjor, trevligt bemötande, snabb leverans. Allt enligt önskemål. Toppen! som alltid.
    2021-03-03
    Vi beställde klasströjor till vår klass. Företaget hjälpte oss bra och det var väldigt trevliga. Vi hade höga förväntningar på våra tröjor och det levererades som vi hade önskat. Vi har inget att klaga på. Bra bemötande och service av företaget. Jättesköna och snygga tröjor!
  • 2021-03-01
    Bra service och snabba svar!
    2021-02-12
    Kan varmt rekomenderas.
    Bra kvalitet och snabb leverans..
    👍
    2021-02-10
    Tröjorna var väldigt bra. Hade bra tryck och var väldigt mjuka.
    2021-02-04
    Snabb leverans och återkopplingar
    Tröjorna motsvarade förväntningarna
    2021-01-19
    Mycket tydlig, bra och snabb kontakt!
    Fina tröjor levererades och klassen verkar nöjd☺️
    2021-01-18
    Trevligt bemötande,snabb leverans och nöjda barn
    2020-12-20
    Otroligt bra service och superfina tröjor!
    2020-12-17
    Köpte klasströjor. Allt fungerade så smidigt. Trevligt bemötande, snabb service och leverans.
    2020-12-02
    Hej!
    Köpte 27 luvtröjor med tryck fram och bak..
    Bra pris och bra kvalité.. snabb leverans..
    Alla i klassen blev jättenöjda..
    Mvh.Lena Åström
    2020-12-02
    Jätte bra kvalité! Alla nöjda i klassen. Tycker dock att personalen jag mailade med var otrevlig.
    2020-11-20
    Vi beställde klasströjor med tryck på arm rygg och bröst. Vi blev väldigt bra bemötta och fick en egen rådgivare. Mina förväntningar var höga och företaget upplevde till dem också.
    Väldigt bra kvalitet på både hoodie och tryck!

Tack!
  • 2020-11-12
    vi köpte klasströjor till 25 pers. De flesta av dem blev bra och det var bara 2 veckors leveranstid vilket var skönt. Dessvärre blev 3 av tröjorna dåliga eftersom de fick snett tryck på ryggen. när jag meddelade klasströjor.se så blev jag väl bemött och nu är 3 nya klasströjor påväg till oss utan extra kostnad. kvalitén på tröjorna är okej för priset, lite tunna i materialet men man får vad man betalar för.
    2020-10-23
    Bra kommunikation, snabb levernas
    2020-10-21
    Köpte 14 hoodies med eget tryck.
    Enkla att ha och göra med. Snabba svar och snabb leverans.
    2020-06-12
    Superbra service!! Snabb och bra kontakt!
    Jättefina tröjor.
  • 2020-06-12
    Snabba och bra i dialogen. Ser en brist hos underleverantören. Vi fick reda på ändringar i leveransen 2 dagar före leveransen på grund av att leveransen från England saknade 2 tröjor. Det känns inte professionell. Skoltröjor ordnade alternativ med större tröjor.
    2020-06-12
    Vi beställde 52 hoodies med egna tryck både fram och bak vilka blev så fina! Men det var SÅ mycket problem på vägen. Först var leveransen inte klar och därmed inte skickad i tid, därefter skickas paketet till fel person och dröjer ännu längre tid att få. När vi äntligen fått tröjorna är det x antal som har någon rosa färg på sig (vi beställde vita) dvs massa fläckar. Vi kontaktade kundtjänst och de svarade segare än tidigare, då servicen i början var toppen, och lovade att tröjorna skulle komma innan vi slutade vilket de inte hann göra. 6 stycken går alltså runt utan en klasströja efter att företaget lovat att de skulle vara klara dagar innan avslutningen. Väldigt trist och dåligt utfört! Någon större kompensation fick vi inte, tycker man kunde varit mer generös med tanke på allt. Jaja. Tipsar företaget till de som vill ha fina tröjor men klydd på vägen kan gott uppstå.
    Hej Emma! Jättetråkigt att höra att ni inte blev nöjda. Det hör verkligen till ovanligheten att ovan inträffar och vi är väldigt måna om att alltid leverera i tid och med hög kvalité vilket vi gör i 99% av alla leveranser. Ibland är dock oturen framme vilket verkar vara fallet här. Hoppas ändå att klasströjorna som ni verkar vara väldigt nöjda med kommer väl till pass här framöver och vi skulle också vilja kompensera er med på något ytterligare vis. Kontakta oss igen på mailen så ordnar vi det! Vänligen Jakob Ragnarsson Kundansvarig klasströjor.se Klasströjor.se
    2020-06-12
    Företaget var väldigt trevliga och svarade alltid snabbt. Över förväntningarna.
    2020-06-10
    Ja, jag blev trevligt bemött av företaget och allt såg bra ut och jag var väldigt nöjd men jag tyckte bara att de kunde vara mer tydlig med om tröjorna eller hoodiesarna är i damstorlekar eller Herr eller till o med en storlek för både damer och herrar.
    2020-06-10
    Jättefin service och riktigt snygga klasströjor. Mjuka och sköna hoodies, med bra kvalitet på trycket. Snabb leverans.
    2020-06-10
    Jag gillar att man har stor frihet i designandet av tröjan. Men när vi ringde för vi tyckte det va lite oklart fick vi ett riktigt dåligt och oproffesionellt bemötande, vi tyckte inte om hur han svarade på våra frågor med oengegerad attityd. På hemsidan stod det att man ni kunde lägga fram "en proffesionellt design" men det var ju vi som valde och fick i princip göra allt. Vi ville ha ett stort grafitti tryck, ni hade då kunnat skicka olika alternativ på sådant. När vi ringde och frågade om man kunde få det så sa han bara att vi skulle skicka en bild. När vi då hittar en bild från google så hqr ju ingen sagt att man bara kan ha tryck från vissa sidor, ni kunde från första början länkat dem hemsidorna.
    Hej Tilda och tack för ert omdöme! Vi hjälper väldigt gärna till med designandet, men vi behöver rätt specifika riktlinjer när vi tar fram dessa, tex en bild från google. Annars hade vi fått ordna 5-10 olika designförslag per kund vilket tar jättemycket tid, och då hade vi behövt ta väldigt mycket mer betalt för våra fina klasströjor! Vi har valt en mellanväg, bra pris och ordnar förslag när kunderna har en specifik idé som de kan beskriva. Ni är också välkomna att använda något av alla de designförslag vi själva erbjuder på hemsidan! Vänligen Jakob klasströjor.se Klasströjor.se
    2020-06-07
    * Jag beställde 53 klasströjor med tryck både fram och bak.
    * Jag blev bemött på ett mycket professionellt sätt. Mina elever var väldigt veliga och vi hade flera konversationer där de gjorde precis det vi efterfrågade. Det gick väldigt smidigt. Direkt vi var nöjda med tryck och färg, där vi även fick flera bildförslag så gick det jättefort att få elevernas tröjor levererade.

Kalasbra!
    2020-06-07
    Dålig information på hemsidan - tolkas som att man får tröjorna efter 2 veckor men är i verkligheten minst 3.
    Dåligt bemötande i telefon.
    Kom överens om ett leveransdatum men fick ändå tröjorna 5 dagar efter det.
    Hej Anna och tack för ditt omdöme! Vi håller leverans 2 veckor och under på 95% av alla ordrar, men såklart kan det ibland ske att det tar lite längre beroende på posten eller att något blivit fördröjt hos oss. Det verkar ha skett i ert fall vilket vi är väldigt ledsna för! Kontakta mig på kontakt@klasstrojor.se så ska vi ordna en passande kompensation till er! Angående dåligt bemötande i telefon vill jag att du specificerar, David som jobbar på vår kundtjänst är alltid väldigt trevlig och service minded och jag har aldrig hört honom bemöta NÅGON på ett dåligt sätt. Så att vi skulle ha dåligt bemötande känner jag tyvärr inte alls igen :) Vänligen Jakob klasströjor.se Klasströjor.se