Klasströjor.se

Välkommen till Klasströjor.se!

Är det dags att representera klassen genom ett par riktigt sjysta klasströjor? De är inte bara sjysta i stil och form utan även tillverkade på ett företag med schyssta arbetsvillkor.
Designa dina helt egna klasströjor och välj bland en mängd olika stilar eller välj helt eget tryck. Vårt mål är att erbjuda dig och din klass Sveriges bästa, coolaste och snyggaste klasströjor till det bästa priset. Besök gärna vår hemsida där du bara genom ett fåtal klick kan göra en beställning och skräddarsy din egen klasströja. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 167 kunder tycker om Klasströjor.se

• 2020-04-09

Tindra K skrev om Klasströjor.se
    Jag och min klass slutar 9:an nu i vår och då ville vi ha en klasshoodie som resterande av skolans 9:or har. Vi har vunnit klasskampen så vi ville ha med något om det så på framsidan står det ” ingen hejade på oss men klasskampen var fucking kross”. Det var jag som var ansvarig lver detta och David som jag mailadr med bemötte mig väldigt bra. Vi är VÄLDIGT nöjda led våran hoodie!! TACK Läs mer
  • 2020-04-08

Sandra H skrev om Klasströjor.se
    Vi blev trevligt bemötta och de var inte alls svårt att få tröjan så man ville ha den eller ändra något efter designförslaget! Läs mer
  • 2020-03-31

Ann-louise T skrev om Klasströjor.se
    Leveransen och designen var snabb och jätte bra, dock har alla i min klass uppleft att luvan och hålet för huvudet är jätte litet och om man som tjej har uppsatt hår får man inte på sig luvan alls. Läs mer
  • 2020-03-30

Viggo S skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klassträjor för klassen. Tyckte det var smidigt. Blev väldigt bra bemött och fick hjälp med frågor jag hade.
    Toppen Läs mer
  • 2020-03-30

Ida S skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till 23 personer. Blev bemött på ett toppen sätt med snabbt svar. Tycker absolut att företaget levde upp till mina förväntningar och tröjorna var väldigt fina när de kom. Läs mer
  • 2020-03-29

Lisa L skrev om Klasströjor.se
    Extremt bra service och väldigt snabbt svar. Superfina och sköna tröjor med bra kvalitet. Grymt bra hemsida! Läs mer
    2020-03-30 Klasströjor.se svarar Lisa L
    Tack för ditt betyg Lisa! Kul att höra att ni är nöjda med vår mejlkontakt, själva tröjorna samt hemsidan!
  • 2020-03-26

Maja S skrev om Klasströjor.se
    Snabba svar, snabb leveranstid, oproblematiskt och smidigt! Läs mer
  • 2020-03-24

Ester E skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte 20 stycken klasströjor och vi blev bemött på ett utmärkt sätt! Underbart engagemang. Vi fick tröjorna snabbt och väldigt enkelt. Vi är alla väldigt nöjda med våran upplevelse! Läs mer

Max O skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor åt min klass och de blev jättebra! Köpet gick snabbt och smidigt och personalen gjorde ett perfekt jobb med att ta fram idéer till tröjorna. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Vanja T skrev om Klasströjor.se
    Jättefina tröjor, precis som vi ville ha dem! Snabba och tydliga svar! Läs mer

Emy C skrev om Klasströjor.se
    Jag hade som uppdag av min klass att fixa våra helt egna tryck på klasströjor. Jag såg att klasstrojor.se hade en tjänst som kunde hjälpa en med att fixa eget tryck. Jag vände mig direkt till företaget via Mail i hopp om hjälpande våra klasströjor. Jag kom i kontakt med en från företaget och fick sån extrem bra hjälp. Jag skickade bara våra skisser på tröjan och en lista med storlekar och namn, och inom några timmar var en proffsig skiss klar. Jag godkände tröjan och det tog inte ens 2 veckor innan tröjorna var färdigtryckta och redo att hämta ut. Jag kunde inte blivit mer nöjd med produkterna och jag blev så extremt bra bemött! Läs mer
  • 2020-03-22

Ebba C skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasströjor till klassen
    Supertrevligt bemötande, riktigt härlig personal
    Superfina tröjor, enda negativa skulle jag säga är att tröjorna luddar en hel del
    Riktigt lätt att beställa de, snabba svar och trevlig personal Läs mer
  • 2020-03-20

Sofia A skrev om Klasströjor.se
    Bra service och fin hjälp med vårt tryck på tröjorna. Läs mer
  • 2020-03-20

Sebastian P skrev om Klasströjor.se
    Blev bättre än vad vi hade tänkt och är nöjd med tröjorna Läs mer

Mariam G skrev om Klasströjor.se
    Vi valde tröjor och älskade dom, jätte bra material och färgen va perfekt samt texten och trycket. Tyckte allt med kundtjänst va bra och hjälpte bra och fattade mig bra och gjorde precis de vi ville. Så vi är så nöjda Läs mer

Ebba Å skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor, bra bemöttande, tydligt. Det var bra kvalite på tröjorna och bra tryck. Bra tröjor, tydlig beskrivning Läs mer

Sara B skrev om Klasströjor.se
    Fina tröjor. Snabba, trevliga svar. Förstod snabbt vad vi ville ha. Läs mer

Ella T skrev om Klasströjor.se
    Jag köpte klasströjor till min klass. Vi hade Mail kontakt och de var otroligt trevliga och förstående.
    Jag förväntade mig hyfsat bra kvalitet, vilket jag fick.
    Min klass och jag är väldigt nöjda och vi skulle verkligen rekommendera. Läs mer

Eva J skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor och fick hjälp med designen. Mycket nöjd med service, leverans och produkt! Läs mer
  • 2020-03-11

Linda C skrev om Klasströjor.se
    Mycket hjälpsamma. Dotterns klass hade hittat ett motiv på annan sida som Klasströjor.se inte hade men det fixade man utan problem.
    Finns inget att klanka ner på :-) Läs mer
  • 2020-03-10

Alma W skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasshoodies och blev väldigt bra bemött. Jag och min klass ångrade oss om trycket och ville ha ett helt annat men det verkade inte vara något problem, för personen jag kontaktade blev inte alls sur för det, vilket uppskattas.

Det ända negativa jag kan komma på är att luvan var alldeles för liten. Den går knappt att få över huvudet, så det var en liten besvikelse tycker vi.

Sammanfattningsvis så skulle jag rekommendera er, men då får man nöja sig med en bra hoodie och en dålig luva. Läs mer
  • 2020-03-09

Sara R skrev om Klasströjor.se
    Vi fick hjälp att ”skriva om” texten på ryggen då bilden som vi skickat in var suddig. Det löste ni perfekt. Nöjda med tryck och färgen på tröjan var precis som förväntat. Läs mer
  • 2020-03-07

Vera G skrev om Klasströjor.se
    Jag blev jättebra bemött och det gick väldigt snabbt att få tröjorna. Det var smidigt att beställa och klasströjorna var i skönt material. Väldigt bra att dom skickar tryckförslag innan dom börjar trycka. Tack, Vera Läs mer

Eva C skrev om Klasströjor.se
    jag har beställt klass-hoodies till mig o 24 pers. Jag har blivit extremt bra bemött av en kille. Jag och min klass kollade runt länge på internet och letade efter en bra och pålitlig sida vi skulle beställa ifrån men alla va gemensamt inriktade på att ta denna då priset va som bäst och webbsidan hade ett tilldragande utseende. Jag har fått väldigt bra hjälp! Gjorde min beställning genom mejl så fick hjälp med allt, vilket gjorde mer lättare för mig som är lite oteknisk, jag och hela min klass på 24 pers är väldigt väldigt nöjda, det va bra material och kvalitet på tryck och modell. På min skola har andra klasser också beställt hoodies men jag har sett och känt på deras kvalitet då dom haft andra sidor som dom bestämt från, våra har verkligen varit bäst. Så vill verkligen tacka klasstrojor.se för sån fin hjälp då allt gick väldigt lätt till. Tack från mig o 24 glada ungdomar!!! :) Läs mer

Robin F skrev om Klasströjor.se
    snabbt och bra tröjor, billigt och bra kvalitet Läs mer
  • Felice C

2020-03-04

Felice C skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde klasströjor för en Åk 9, med alla elevers namn på baksidan. Personen som skötte beställningen var väldigt hjälpsam och trevlig. Eleverna tyckte om tröjan så varan levde upp till våra förväntningar. Dessutom så kom dem fortare än förväntat. Jätte nöjd med allt.
    Mvh Felice Läs mer

Åsa H skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde Klasströjor till en klass i åk 9. Jag fick ett bra bemötande och de var hjälpsamma när jag behövde göra justeringar i trycket. Något namn hade fallit bort och då var det bara att maila tillbaka så stoppade de tryckningen och la till namnet. Väldigt bra service! Jag hade inga särskilda förväntningar utan tänkte mer att det får gå som det gå. Allt går att lösa. Men jag ska säga att jag blev positivt överraskad av bemötandet. Läs mer

Helena M skrev om Klasströjor.se
    Hjälpte dotterns klass att beställa klasströjor. Bra service och återkoppling. Mycket nöjda ungdomar dom fick sina tröjor snabbt! Läs mer

Moa S skrev om Klasströjor.se
    Fina tröjor men dålig service med trycken Läs mer
  • 2020-02-28

Kim B skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte tröjor till klassen. Vi blev väldigt bra bemötta och fick all den hjälp vi behövde. Jag hade inga förväntningar men blev mycket positivt överraskad.
    Sammanfattningsvis funkade allt hur bra som helst. Vi fick snabba svar på våra frågor osv. Läs mer
  • 2020-02-27

Carola A skrev om Klasströjor.se
    Klasströjor med tryck, snabbt svar och tydlig återkoppling, snabb leverans.bara +++++ Läs mer
  • 2020-02-27

Ingrid T skrev om Klasströjor.se
    -Vi fick mycket hjälp, allt vi ville ändra gick lätt och bra. Väldigt snabba svar.

Storlekarna var lite större än vi hade väntat oss. Läs mer

Imra E skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte hoddies till hela klassen med både tryck fram och back. Vi hade kontakt med en kille som hette David han var väldigt snäll och hjälpsam. Han hjälpte oss göra tröjan så bra som den blev. Alla har varit nöjda med tröjorna och jag är väldigt nöjd med leveransen, kundsupporten och kvalitén. Läs mer

Cecilia F skrev om Klasströjor.se
    Hoodtröja till en klass 9 som klasströja, de är mycket nöjda med den. Mycket trevlig personal när vi pratade lite kring trycket samt snabbrespons från dem.
    Vi kan bara säga att vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera Klasströjor.se till andra.
    Mvh/Cecilia Fogelström Läs mer

Magdalena L skrev om Klasströjor.se
    De svarade alltid på mina Mail och jag förstod vad David på klasströjor menade och tillslut blev de så som min klass ville att det skulle bli Läs mer
  • 2020-02-19

Ella H skrev om Klasströjor.se
    Jag beställde 19 stycken hoodies från klasströjor.se där jag bad om en viss färg, ett visst tryck samt storlekar efter önskemål. Jag blev bemött på ett trevligt sätt och hade kontakt med en från klasströjor.se via Mail. Det var snabba svar och jag fick svar på mina frågor direkt. Vi är sjukt nöjd med både resultatet av tröjorna och av bemötandet från personalen! Tack Läs mer
    2020-02-26 Klasströjor.se svarar Ella H
    Hej Ella, tack för er varma rekommendation! Kul att ni är så nöjd med vår konversation och slutresultatet med tröjorna!
  • 2020-02-19

Wera O skrev om Klasströjor.se
    Jag och min klass beställde klasströjor. Det var riktigt bra services och kontakt med personal och hoodiesarna var bekväma och snygga, däremot fattades det två tröjor när de levererades men de kom 1 dag efteråt vilket var bra Läs mer
  • 2020-02-18

Ellen Å skrev om Klasströjor.se
    Snabb leverans och lätta att ta kontakt med.
    Flexibla och tydliga. Läs mer
  • 2020-02-18

Tilde D skrev om Klasströjor.se
    Seriösa, bli bemötande, bra pris Läs mer
  • 2020-02-12

Ellinore T skrev om Klasströjor.se
    Klassen skulle köpa tröjor med eget tryck, så vi frågade Klasströjor.se om hjälp. Vi mejlade dem fram och tillbaka angående trycket, och det blev precis som vi tänkt oss. Tack vare Klasströjor.se Läs mer
  • 2020-02-11

Jessica M skrev om Klasströjor.se
    Vi köpte klasströjorna till klassen och alla blev nöjda med sina tröjor. Det var värt pengarna. Läs mer
  • 2020-02-11

Tuva H skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde klasströjor, tröjorna fick inte resultat vi förväntade oss. Men vi blev bemötta trevligt och det löste sig väldigt enkelt utan krångel. Läs mer
  • 2020-02-10

Pia E skrev om Klasströjor.se
    Bra service, snyggt tryck, bra kvalitet till lågt pris! Läs mer
  • 2020-02-06

Aziz Ö skrev om Klasströjor.se
    Köpte klasshoodies. De blev väldigt bra. Snabb leverans och väldigt tydligt med allt i köpet. Bra att man godkände trycket innan de trycktes. Läs mer
  • 2020-02-06

Joakim B skrev om Klasströjor.se
    Måste säga att jag är imponerad av ditt(ert) sätt att möte kundens behov.
    Fantastisk lyhördhet och support!
    Verkligen imponerad. Läs mer
    2020-02-06 Klasströjor.se svarar Joakim B
    Tack Joakim för ert positiva betyg! Kul att vi kunde ge er en sån bra support!
  • 2020-02-04

Anders W skrev om Klasströjor.se
    Vi beställde hoodis med klassens egna tryck
    Säljaren var mycket hjälpsam och lyhörd på våra önskemål

Säljaren överträffade oss med sitt jobb tröjorna blev bättre än vad vi hade hoppas på så Klassen blev mycket glada när det stora paketet levererades.

Klassen har rekommenderat denna tryckare till dem andra 9 orna i skolan då dessa skall trycka egna Klasströjor Läs mer
    2020-02-04 Klasströjor.se svarar Anders W
    Tack Anders, era goda ord värmer mycket! Kul att ni är så nöjda med vår mejlkontakt och att tröjorna blev över förväntan!

Filippa H skrev om Klasströjor.se
    Har fått superbra hjälp och det var superbra service! Läs mer

Hilda E skrev om Klasströjor.se
    Jag blev bemött jätte bra och det va super bra kvalité på tröjorna! Men tyvärr stavfel på armarna! Läs mer

Alice L skrev om Klasströjor.se
    Snygga tröjor och bra kommunikation med tillverkarna. Dock fanns det en fläck på ett snöre på hoodien... nöjda förövrigt Läs mer
  • 2020-01-29

Fannie B skrev om Klasströjor.se
    Vi har blivit bemötta på bästa möjliga sätt och de var riktigt trevligt och mejla och de va riktigt snälla och hjälpsamma. Läs mer