Kombispel

1.4

8 omdömen om Kombispel

Stefan R
Skrev om Kombispel

Lotteri som driver fattigpensionärerna till kronofogden.

Karl Jan Roine M

Jag "vann" 250 kronor i fredags men jag valde inte vinst direkt så då tar dom pengarna och ersätter med en ny lott. Det är stöld! Det finns ingen möjlighet att ändra till något annat.

Linus M
Skrev om Kombispel

Lurade på min gamla mamma lotter. Nästan omöjligt att häva köpet. Nu ett år senare ringer dem flera ggr i veckan och säger att hon är kund, har kuponger mm för att lura in henne igen. Fortsätter trots att hon säger nej och från nya telefonnummer när jag blockerar de tidigare nummerna. Riktigt oseriöst

Ann-Gerd S
Skrev om Kombispel

Har haft en kombilott i många år. Men nu är jag riktigt besviken efter att ha blivit dåligt bemött i telefon flera gånger då jag kontaktat för att autogiro inte fungerat. Två olika killar svarade mig halvsnäset och överlägset. Fick obehagskänslor. Fick rådet att säga upp autogirot och gå in igen. Men det funkade inte heller. Dessutom får jag inte heller tillbaka mitt lottnummer då jag kontaktar. Måste ta emot en ny beställning. Men den är i fel lotteri! Nu funderar jag allvarligt på att gå ur. Ps fick inte heller den premie jag skulle ha haft tidigare (mon amie muggar)

Sara Kristina H

Har väntat på min premie i 5 månader nu. Ringer man kundtjänst så har de olika svar varje gång och ett jädrigt dåligt bemötande. Varning för oseriöst företag!

Ardin A
Skrev om Kombispel

Seriöst föreningsdrivet lotteri där man kan vinna både saker och pengar. Har haft lott i ett år och vunnit fyra gånger. Har även vunnit flera gånger på den sk ”extrachansen”. Kul!

Eric C

Usch

Britt Bibbi A
Skrev om Kombispel

Detta företag har en totalt omoralisk och aggresiv kampanj via telefonförsäljning. Slutar aldrig att ringa trots att man säger att man inte vill ha deras lotter. Skärpning!!!! Äldre personer eller folk som inte vågar säga NEJ,råkar illa ut