Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Norrmalm Komplett Services Sweden AB

Komplett Services Sweden AB

Jakobsbergsgatan 34, 111 44 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Komplett Services Sweden AB

• Erik K
    Erik K skrev om Komplett Services Sweden AB
    riktigt dåligt företag när det kommer till returer - värsta skitservicen jag nånsin varit med om.
  • Karin H
    Karin H skrev om Komplett Services Sweden AB
    Bra priser. Bra att kunna hämta ut saker snabbt i Stockholm
    Blir det fel är personalen vänlig men jag saknar "action". Det blev lite väl många papper och telefonsamtal i samband med en felaktig hd. Dock alltid lika vänligt och jag behövde inte ligga ute med pengar.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Komplett Services Sweden AB
    Beställde ett datapaket som jag senare ångrade. Först krävde dom ca 40% av varans kostnad för att den skulle retuneras(1500-2500). Det lyckades jag få bort för jag har inte ens hämtat ut den. Nu har det tagit 3 veckor sen jag retunera och jag har frotfarande inte sett röken av pengarna. Dom har sagt att det kan ta upp till 10 dagar till.i Måndags registrerade dom att dom har fått varan och tisdags var ärendet färdigbehandlat. Idag fredag när jag ringer dom så får jag fårgan om jag inte gjort en ny beställning, va?? Nej verkligen inte jag vill ha mina pengar bara. Absolut sista gången jag beställer från dom

Jakobsbergsgatan 34, 111 44 Stockholm