Komplett Services Sweden AB
3.1 i betyg av av
53 omdömen
Komplett.se är en del av e-handelssällskapet Komplett ASA - en av Europas ledande företag inom e-handel med 9 internetbutiker i 3 länder. Komplett är ett börsnoterat företag på Oslo-börsen, som säljer datorkomponenter, PCs, hemelektronik och andra relaterade tillbehör till slutkunder och återförsäljare.
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag53 omdömen om Komplett Services Sweden AB
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Varning undvik för din egna skuld...
Runt 2015 tills 2023 har min dator runt 30:000kr trasslat.
La runt 10:000kr för att försöka fixa den senare, men det håll runt 6 Månader sedan pajade den igen på grund av att alla de gamla delarna pajade, också senare, efter deras fiasko att koppla kablarna fel & knäcka hållarna via MOBO & Chassi osv...
Det var kaos i flera år...
(Nu idag byter jag ut allt, del efter del som blir runt ungefär 20:000kr)
Bort med allt med komplett.se att göra med & även nytt chassi!
Detta med komplett.se blev absolut inte billigt...
De sålde mig en defekt PSU - som totalt förstörde hela datorn.
Ljug att de byte den & så håll dem på.
Även med nya delar & försökte jag få ordning på den, men det gick åt skogen...
För de dyraste delarna hade tagit skada.
5 hela år gav komplett.se problem för mig.
Även raderade dem mina studier arbeten & andra arbeten.
Förlora tekniskt sett mitt liv, alla mina drömmar /puff borta.
Ljug till mig flertal gånger & även ringde & skällde ut mig för att jag hade kontaktat Kompletts huvudkontor i Norge.
Komplett.se tekniskt sett förstörde mitt liv, nekade ARN'S & deras beslut & vägrade ta tillbaka den defekta datorn de sålde mig.
Påstående massa grejer, som inte var sant & försökte att för att få kunde att se dum ut med lögner.
Slängt runt 50:000/60:000kr på denna datorn & mera en det på grund av komplett.se så jag säger så här.
Undvik för ditt egna bästa, även med garanti om det trasslar sig, då sitter du i skiten & dem skit i dig totalt, för dem orkar inte skicka tillbaka dem defekta delarna dem har stålt dig.
Aldrig någonsin köpt igen ifrån komplett.se efter 2015 & denna fiasko, av att datorn förstörde allt på grund av att min PSU gav ut fel (W) ström.
GPU paja MOBO paja - flera möss paja tagetbord detsamma, hörlurar också även CPU.
Vattenkylare också & de knäckte sönder mitt chassi - listan tar likaom inte slut...
Så varnar er nu undvik, köp någon annan stans!
Det är allt jag har att säga - Undvik!! -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Känner mig lurad. Tog en avbetalningsplan på 1 processor och ram-minnen. 6 månader avbetalning hos Qliro räntefritt. Processorn tog jag tillbaka för den funkade inte med min M.2 disk. Inga problem säger dem och de står för fraktkostnaderna (200kr). De betalade tillbaka 4000/5000 kr för processorn trotts att den var i nyskick och hur man skulle få tillbaka pengarna för frakten var en stor gåta. Sen finns inga spår av de resterande kostnaderna för ram-minnerna. Har inget ärende hos Qliro och inget ärende på komplett, inget mejl eller brev. De väntar tills det är 14 dagar kvar på 6 månaders ränte fria perioden och sen skickar faktura på 3000 kr vilket är 1000 kr i ränta på ram-minnena som kostade 2000 kr. Äcklad blir jag. Kommer aldrig någonsin handla här igen. INET är det enda som gäller från och med nu.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
5 veckor har jag väntat på en leverens som ska finnas i lager. Idag dök paketet äntligen upp... Eller ja, delar av den. Dom har lyckats skicka dockningsstationen - själva robotdammsugaren glömde dom. Vet inte om man ska skratta eller gråta - så pinsamt dåligt hanterat i exakt varje led i hanteringen. ALDRIG mer Komplett.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Trevligt första bemötande men tyvärr inte därför man skriver till deras kundsupport.
Dålig kvalité på grejerna dem bygger med otillräcklig powersupply och kylning. Min dator höll lite mer än 2 år o vill helt plötsligt inte starta (gaming dator). vilket är väldigt dåligt, Fick ingen garanti på mina delar -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Har beställt dator och mobil, och då Komplett använder sig av det mest urusla hemleveransalternativet så kan jag inte göra annat än varna!!!!! Min dator och mobil som skulle komma inom 1-2 dagar är nu på villovägar med Budbee !! Bruten fot och var totalt beroende av att paketet skulle komma inom deras leveransdagar, dvs 2 dagar.. vilket nu inte sker. BESTÄLL INTE FRÅN KOMPLETT, RISKEN ÄR STOR ATT PAKETET FÖRSVINNER PÅ VÄGEN
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
VARNING!! Beställde gamingdator med garanti på 3 år. Mic-ljudet har inte fungerat sedan vi fick den, har skickat tillbaka datorn till deras dåliga kundservice och deras tekniker säger att den fungerar? De skickar faktura till mig (á 1000 kr) efter "reparation" utan att informera om vad de gjort på reparationen (trots att de inte löst problemet). Andra tekniker vi lämnat datorn hos bekräftar att micen FORTFARANDE inte fungerar. Komplett.se vägrar lösa problemet och vägrar makulera fakturan eller ta tillbaka datorn.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Jag köpte en produkt på avbetalning, vilket misstag! Jag missade betala en månadsfaktura (med lägsta belopp på 70 kr!) och endast 1 (!) dag senare så får jag en påminnelsefaktura med 125 kr i förseningsavgift, 60 kr i påminnelseavgift OCH 39 kr i administrationsavgift.
Visst, jag missade datumet, men för att ha missat min faktura på 70 kr fick jag alltså avgifter på 224 kr, det är mer än 10% av min totala skuld hos dom.
Aldrig har jag varit med om något liknande, det är fullständigt vansinnigt. Aldrig mer Komplett. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Beställde ett spel av dom. Alla va lovade att få ut det den 18/9. Fick inte det jag förhandsbokat så kontaktade dom. Svaret var vi hade inte tillräckligt med spel så flera som förhandsbokat får vänta till 18/10. Så även om man vart lovad ett datum så strunta dom i det. Dom hade inte koll på hur många spel dom skulle få in. Fick heller inget mejl om att jag var en av dom som inte fick de. Fick istället sitta i en kö på 2,5 timma där jag blev utkastad när jag kom fram.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Fruktansvärt dålig service , dom skickar en trasig vara till mig och vid retur så förstör PostNord varan ännu mer och Komplett.se vägrar göra en reklamation på försöndelsen så jag har gett bort 4000kr. Otrevliga och väldigt dåligt bemötande.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Beställde en stationär data och när den är hemma så upptäcker jag att den inte har samma saker som utlovas. ringer till kundtjänst och hamnar i kö med nummer 27. fick vänta 1.42tim innan dom svarar och då säger dom att man ska utgå efter specifikationerna. Men det dom inte vet är att det inte står nått alls om det dom har missat. i mitt fall är det displayport. det som skulle finnas var 3 x displayport, och 2 x HDMI. Efter nästan 1 veckas tjafs så ger jag upp med att försöka lösa problemet med att ta det med förmodligen sveriges sämsta kundservice. och då menar jag det. Den är värre än försäkringskassan! skall göra en anmälan till reklamationsnämnden.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Komplett var mitt förstaval i flera år, snabb leverans och inget klydd, trodde Jag....
Kylningen på ett grafikkort lade av, skickade in det och inom en vecka så fick Jag
underrättelse om att ett ersättningskort var på väg via posten, ett kort som kostade 1/4 av det Jag först köpt och som tillika saknar Video-ingång.
Vid påpekande om detta så fick Jag till svar att kortet redan skickats med posten...???!!!!
Nästa grej då, ett moderkort från Asus, fick hem det och det klyddade från 1a start, ingen post.. kontroll 2 gånger av monteringen innan det fungerade som det skulle .. skumt men nu gick det ju. Efter ett tag så slutar kortet att fungera, bara dör plötsligt...
samma visa igen, kollar alla grejor, minnen, kort och strömförsörjning.. efter lite meckande så fungerar kortet åter... detta händer några gånger till och Jag skickar in moderkortet till komplett och får det i retur för de kan inte hitta något fel på det..
Inom några veckor så händer samma sak flera gånger, kortet dör.. man plockar ur lite saker och så fungerar det igen..
Skickar in kortet igen och får det i retur, "kortet fungerar klanderfritt".
Jahapp, samma sak igen, sätter ihop det och det startar, men först efter några försök...
Kör så med kortet som får för sej att man måste demontera alla kort + minnen med jämna mellanrum till en dag då det plötsligt blir tvärstopp.. nu har processorn brunnit upp.. jahapp, på vinst och förlust införskaffar Jag en ny processor och får det att fungera igen (men givetvis inte på första försöket) Kör så med min nyckfulla dator i några månader och plötsligt heldör datorn. inget hjälper denna gång, den är d.ö.d !
Det visar sej att processorn lagt av och Jag införskaffar en ny.. men kortet vill inte starta ändå.. ruckar på grejorna men ena armen till minnena går plötsligt av då minnet verkar ha fastnat i något konstigt mellanläge, ok, sätter i minnet i en annan slot och får det till slut att fungera. ett tag, sedan är det dags igen.. datorn dör.. Jag donar och sedan kör det igen.
Så här håller Jag på och 3e gången Jag skickar in kortet till komplett så upplyser Jag dem om att felet torde bero på dåliga minnesslottar på den aktuella revisionen av detta moderkort som inte riktigt uppfyller specarna storleksmässigt, eftersom det är ett känt fel på denna revision av detta moderkort. (hittat info på nätet om andra som varit ute för samma fel, och detta förklarar hur spärren till minnet kunde gå av Jag har byggt datorer i över 10 år och detta har aldrig hänt mej förut), upplyser komplett om att passform på slottarna gör det inte alls otroligt att detta fel uppstår liksom nyckfullheten då minnena hamnar fel antingen vid montering eller efter en tids användning p.g.a vibrationer. Samma sak med processorn som bränt, det visade sej vid undersökning att ena minneskontrollern i den brunnit upp och det är inte så konstigt om det plötsligt blir kortslutning i minneskanalen p.g.a att det hamnar snett.
Döm om min förvåning när Jag får kortet i retur med en räkning för felsökning + paketavgift för att de hittat damm + en svagt bockad namnplåt på kortet och att man anser att detta + den brutna spärren beror på handhavandefel.
Tydligen måste man stoppa in grejorna man köper i en hermetiskt tillsluten påse för att garantin skall gälla hos komplett.
Hur Jag skulle betett mej med minnesslottarna som från början uppenbarligen varit behäftade med fel vet Jag ej, det kunde de inte tala om för mej för mej på kundsupporten. Komplett vägrade garantiåtagande då de hängde upp sej på att en minneshållarspärr gått av, men det är en naturlig händelse om minnet ej passar p.g.a konstruktionsfelet "felaktig storlek på minnesslotten" (ett känt fel på just denna serie av moderkort) och det var ej heller den knäckta armen jag åberopade garanti för, det var konstruktionsfelet som sådant.
Aldrig aldrig mer denna rufflarfirma ! -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Borde verkligen läst på om deras kundservice innan, ångrar mig enormt efter att ha köpt en TV under black friday och ännu inte kan få ett vettigt bemötande. Även om du sparar några kronor på en kampanj kan jag nästan garantera dig att du kommer förlora på det i slutändan!
Jag har haft problem i varje steg av processen, med undantag för betalningen vilken de var snabba att ta emot. Först beställer jag produkten när den finns i lager, men får sedan vänta flera dagar på leverans. Sedan framgår det ordagrant i specifikationerna att fjärrkontrollen var en magic remote, vilket motiverade mig till att välja komplett även om produkten fanns till samma pris hos någon annan.
Första samtalet blir jag lovad återkoppling men hör ingenting, får därför söka upp dem igen senare och blir då rentav dumförklarad! Agenten försöker övertala mig att jag har fått en magic remote, och hänvisar till en sida hos tillverkaren som visar en annan modell. Jag påpekar att så inte är fallet men får svaret att jag har fel och bara inte kan förstå - "det är helt enkelt så". Mitt tålamod tar slut så jag ringer in en annan dag i hopp om att få prata med någon som vet vad de jobbar med. Nästa agent kan iallafall förstå att de har skrivit fel och ser till att jag kan få den fjärr de skriver ut på hemsidan och menar på att jag ska få en kompensation för det dåliga bemötandet tidigare. Därefter blir det tyst igen, det går alltså en vecka mellan varje kontakt och då behöver du som kund initiera den om du vill komma vidare - så förvänta dig inte att du FÅR någon service...
Än är det inte löst då jag ringde in och bad om kompensation men fick ett jäkla skambud, när jag dessutom ber om att få det dokumenterat och skickat till mig i skrift så lovas det utan att fullföljas. Det är extremt tröttsamt att ha med komplett att göra, spara dig själv tid och pengar genom att hålla dig borta.
Bara tanken att behöva ta kontakt med kundtjänsten i framtiden om TVn strular får mig att vilja slänga ut den. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Beställde för ca en vecka sedan produkter för kring 15000kr. En av produkterna stod som "redo att skickas 30 augusti" så förväntade mig att det skulle skickas igår. En dag senare och min order har inte behandlats. Avbeställde delen av min order som dröjde för snabbare leverans, men Komplett skickar inte varor på fredagar enligt kontakt med kundtjänst (vilket då betyder att min produkt skulle levererats 4-5 dagar senare än väntat). Den produkt jag avbeställde hos Komplett köpte jag från konkurrent och produkten har redan packats och är påväg att skickas 2 timmar senare. Värdelös kundhantering. Utlovas ett datum och kund ligger ute med pengar förväntas man ta ansvar för vad man lovat. 15000kr kanske inte är mycket pengar för Komplett i ett engångsköp, men dom förlorar en hyffsat regelbunden kund och kommer inte rekommendera dom till någon i mina kretsar. Kunde inte varit mer missnöjd än jag är.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Köpte en premiumskärm av komplett.se där de skötte min retur uselt. Har sammanfattat de värsta felen här:
- Min skärm Asus PG279Q som jag skickade in pga att den ganska ofta ej startade eller startade väldigt långsam (>5 sek) skickas tillbaka trots att jag påvisat felet med videor från 4 olika tillfällen. Under felsökningstiden nämnde jag på telefon att samma kabel och grafikkort fungerat med tre olika skärmar utan problem. Skärmen jag köpt är dessutom en premiumskärm. Jag nämner också att jag bygger datorer själv så har väldigt bra koll på felsökning.
- Komplett skickar därefter hem en tekniker (Tech troopers) som kontrollerar felet och konstaterar direkt att skärmen uppvisar långsamma starttider mm. Hur kunde ni missas under 2 veckor felsökning?
- Tech Troopers rekommenderar mig att köpa en DVI till HDMI kabel á 250 kr som jag får betala själv för att bekräfta att felet inte är på grafikkortet. Samma fel uppstår med denna kabel varefter jag reklamerar skärmen en andra gång.
- Komplett beslutar sig därefter att skicka en ny skärm genom att skapa upp en retur hos Asus. Jag får ej instruktioner om att strömkabeln EJ ska skickas tillbaka eftersom komplett.se fyller i returen till Asus åt mig. Jag ringer Asus vilka ber mig kontakta komplett.se igen för att lösa detta eftersom det står uttryckligen när man fyller i returen på deras sajt att strömkabeln ej ska skickas med.
- Efter ett par mail fram och tillbaka skickar komplett.se äntligen en ny strömkabel. Dock bara ena delen.
- Efter ytterligare ett antal mail skickar komplett.se adapter-delen också.
- Vid uppstart med ersättningsskärmen får jag dra ut och sätta in strömkabeln för att få bild på skärmen. Inte komplett.se fel då det verkar vara dålig kvalité på denna port. När den väl startar så startar den dock direkt.
- Därefter har jag bytt dator och använder nu DP-porten vilken fungerar som den ska med ersättningsskärmen.
- Jag var utan fungerande skärm i över 1,5 månad.
- Jag får ange min önskade kompensation i 3(!) olika mail då jag svarar på ett tidigare mail och trots det så återkommer frågan igen.
- Komplett erbjuder sig en kompensation för allt strul på 500 kr (varav 250 kr är för den kabel jag köpt BARA för att påvisa felet. Min egentliga ersättning är därmed 250 kr) -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Mycket bra utbud, okej priser och _väldigt_ snabba leveranser. Egentligen bara den, enligt mig, röriga webbutiken som drar ner det ett steg. Aldrig behövt kontakta kundtjänst så kan inte uttala mig om den men det i sig är ju ett bra betyg. Rekommenderas!
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Jag kan bara beskriva min erfarenhet och jag lade min första order 2001 jag har sedan dess i största mån beställt från Komplett. Även haft min beskärda del av returer även om det var ett tag sedan sist och inte upplevt några problem. Nu har de dock växt en hel del sedan dess och även solen har sina fläckar men så länge de inte drabbar mig så kommer jag fortsätta handla där. Köpte senast en Komplett PC 2013 och den tuffar på och byggdes efter val utan anmärkningar.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Jag tycker det är synd att Komplett valt att Sammarbeta med Aftonbladet som förpestar vårat land med oseriös journalistik.
Därför kommer i alla fall jag aldrig mer handla där sålänge de fortsätter med dessa skumma sammarbeten. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Mailade om att jag ville leasa en dator av dem till mitt företag, samt att jag ville ha köpråd på en specifik bärbar dator. Jag bad dem även svara på vilken stationär som kunde vara jämförbar i prestanda, samt pris på den.
Visst, ingen stor affär för dem (ca 15000:-) men ändå:
1. Fick svar först, men först efter fem dagar
2. Fick INGET svar / kommentar på min rätt specifika fråga kring leasingupplägg, kostnad osv. Det som väl egentligen var "rätt viktigt" att svara på.
3. Fick svar på köptipset: "jo den datorn är väldigt prisvärd" samt blev rekommenderad en stationär för nästan samma peng. Den är givetvis bra mycket mer prestanda i, och inte alls jämförbar, vilket var det jag frågade efter.
Slutsats: Är man SÅ dålig på att sälja något, när en kund till och med hör av sig med ett "färdigt" case, då förtjänar man inte att sälja något i min mening. Dessutom kan man ju undra vad som händer om något skulle gå snett med produkten när man väl fått den?
Komplett värdelöst, och det blir inget köp av dator hos dem. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Värdelösare företag får man leta efter. Jag köpte en av deras "komplett datorpaket" och min dator hade problem redan från första veckan. Jag fick själv ordna tillfälliga lösningar på mitt hårdvarofel då deras kundtjänt sög på både information / kunskap. Efter någon månad fick jag nog av mina drivrutinsfel/krashar/bluescreens och skickade in datorn på reparation. Efter 2 veckor (de sa det skulle ta högst 5 dar, skickade in en måndag) så fick jag tillbaka datorn som krashade efter en månad igen. Nu har jag fått nog av detta skitföretag och jag uppmanar ALLA att ALDRIG beställa något mer än småsaker från dem. Bara fått dålig kundtjänst och värdelösa datorer därifrån! Håll er undan
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Beställde en minipc som var på rea då det var en demo-maskin. Efter en vecka då det på mitt kontot stod bekräftad ringde vi Komplett.se. Efter lång tid i telefonkö och bortkoppling kom vi äntligen fram till en fysisk person som meddelade att beställningen var annullerad då den redan var såld. Han skulle koppla oss till en annan men vi hamnade i ny kö och gav till slut upp.
Per mejl svarade Komplett.se sent omsider, meddelat att vi får skylla oss själva som handlar rea-varor. Inget mer. Fortfarande efter tre veckor står det Bekräftad på min order. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Beställde ett datapaket som jag senare ångrade. Först krävde dom ca 40% av varans kostnad för att den skulle retuneras(1500-2500). Det lyckades jag få bort för jag har inte ens hämtat ut den. Nu har det tagit 3 veckor sen jag retunera och jag har frotfarande inte sett röken av pengarna. Dom har sagt att det kan ta upp till 10 dagar till.i Måndags registrerade dom att dom har fått varan och tisdags var ärendet färdigbehandlat. Idag fredag när jag ringer dom så får jag fårgan om jag inte gjort en ny beställning, va?? Nej verkligen inte jag vill ha mina pengar bara. Absolut sista gången jag beställer från dom
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Mycket besviken på komplett.se policy för retur. Har vägrat göra återköp på en mobil med hänvisning till att förpackningen var öppnad. Trots att de först sagt att det var ok att öppna förpackningen och undersöka mobilen.
Riktigt uselt, lite inte på detta företag. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Har haft riktigt stora problem med Komplett som har en av Sveriges sämsta kundservice. Spelade t.o.m in en film som visade ett fel med ett moderkort som jag beställde men gav inget gehör så jag ringde sverigedelen av företaget som producerade moderkorten och fick en annan modell samt att de ringde upp Komplett.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Om man vet vad man ska ha och är en människa med tur kan man handla från Komplett. Om man misstänker att man eventuellt kan behöva ha att göra med deras kundtjänst bör man låta bli. Sämre bemötande och service får man leta efter. Det var några år sedan sist jag handlade på Komplett. Men det var sista gången.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Det var i och för sig ett tag sedan jag beställde ifrån Komplett, men sättet som mitt första ärende behandlades på, ledde till att mitt betyg åkte ned i botten och har också stannat där sen dess.
Jag köpte två produkter (hårddisk+kabinett) som jag skulle montera ihop själv. Det fungerade inte alls som det skulle, och kundtjänst svarade att det gällde ett kompatibilitetsproblem som de inte kunde ge någon ersättning för. Satt alltså där med två produkter för sammanlagt över 1000 kronor som jag inte hade någon som helst användning för. De gick till sist med på att ta en titt på varorna, så jag skickade in dem. Två veckor senare fick jag tillbaka dem, med en lapp som sa att allt fungerade fint. Jag provade att koppla allt till en hel hög olika datorer med olika operativsystem, och det fungerade absolut inte. Lite senare fick jag t.o.m. bekräftat på en sajt om just dessa produkter, att de aldrig fungerade ihop, och att många hade precis samma problem. Ringde kundtjänst igen, men fick bara nonchalanta svar. När jag skickade in nya mail, fick jag inte några svar alls.
Fick alltså betala trippel fraktkostnad, för att sedan bli sittande med den odugliga produktkombinationen.
Jag kommer -aldrig- att handla av Komplett igen. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Tyvärr kass kundtjänst som inte sa annat än "Det var ju tråkigt" när de gjorde bort sig med min beställning. Jag la in en order över telefon innan kl.12 en onsdag för att den skulle skickas iväg samma dag, men han som tog ordern missade totalt postorten och skrev fel - vilket gjorde at trots rätt postnummer, så kom inte ordern iväg samma dag och de kunde inte lova något om leveransen kom innan helgen, vilket var helt avgörande för min beställning. Det räcker inte att ha kunnig personal om produkterna, sitter man i kundtjänst skall man ha full kolla på leveranser och allt kring - samt är man osäker på vad som blir sagt så frågar man igen. Vidare borde Kompletts beställningssystem fånga upp direkt när man skriver in postnummer vilken postort som hör till. Ursäkten om "att det kan vara svårt att höra vad som blir sagt över telefon" håller inte. Mycket besviken över hanteringen, och jag fick avboka min order.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Butiken jag besöker först för att inhandla teknik. Jättesnabb leverans, stort utbud och konkurrenskraftiga priser, vad mer kan man begära? Dessutom är det ett plus att man kan få produkterna levererade till Kompletts hämtlager i Stockholm.
Rekommenderas varmt. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Bästa stället att köpa datordelar. Snabb leverans och pålitliga på alla sätt. Bra returhantering.
Handlat 30-40 gånger här och inte minsta problem vid mina två returer. Lätta att ha och göra med. Inte allra billigast men väl billiga. Väl värt priset för en bra returhantering och pålitlig leverans. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Bra företag även när det gäller reklamationer
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Jag tycker deras leveranser alltid är snabba, priserna är inte alltid lägst. Men man betalar en del för servicen känns det som.
Är väldigt nöjd och rekommenderar komplett tillsammans med Dustinhome när man ska köpa datorprodukter till hemmet. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Komplett har ett bättre och bredare utbud än de flesta, för majoriteten av de olika produkterna finns mycket användbar information och kommentars system. Snabba leveranser och bra priser.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Ett bra utbud med snabba leveranser och bra service. Hög kvalitet till hyfsat pris. Har aldrig haft något problem när jag beställt därifrån. Mycket bra val vid köp av elektronik.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Med ett brett utbud av olika datorprodukter samt paket då du kan välja själv vad du vill ha i din dator. Bra kund support och kunskap om produkterna. Brukar inte krongla om problem uppstår. Kan ta tid ibland men löser sig oftast.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Komplett har mycket snabb och effektiv service, leveranstiden är oftast en dag om du beställer innan kl 17.00 så kan du hämta ut din vara dagen efter ca kl 10 på morgonen! personalen som jobbar där är väldigt hjälpsamma om något strular!
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Oerhört snabba leveranstider! Beställde min bärbara dator och fick den på minde än 24 timmar! Hemsidan är också väldigt snygg och användarvänlig. Det är inte heller alltför dyra priser, vilket gör komplett till favoritföretaget då det gäller elektronikprylar!
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Mycket snabba leveranser och bra utbud.. Priserna ligger också på en okey nivå! Leveranserna är anmärkningsvärt snabba när det gäller hämtbutiken.. Beställ innan kl 5 och hämta varan dagen efter! Ett bra val helt enkelt!
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Bra service, bra att man kan hämta ut varorana i hämtbutikerna. Levransen är också snabb. Priserna är hyfsade, dock inte alltid bäst. Sidan har bra layout och produkterna är indelade i tydliga kategorier. Ibland saknas dock produktbilder, vilket är lite synd, bra annars.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Många leveransalternativ och väldigt snabba sådana. Beställa till hämtbutik tar inte mer än en dag tills man kan hämta ut. Har även testat hemleverans, tar ca två dagar vilket jag tycker är väldigt bra.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Alltid snabba leveranser till bra priser. Sjusta fraktkostnader, speciellt till sina hemtbutiker.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Hemelektronikbutik på internet som har allt man behöver till bra pris
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Det finns inte så mycket att säga om komplett förutom att de gör precis vad de har tänkt; leverera allt inom hemelektronik till ett lågt pris. Har aldrig haft något problem med dem. Rekommenderas stort!
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Mycket bra företag för dig som är datorintresserad och vill fräscha upp med lite nya delar, eller kanske bara för hemma-svensson som behöver en ny dator när deras gammla dell har gått på sista felmedelandet. Säljer även ljudanläggning och annan hemelektronik.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Komplett är ett internetbaserat företag som säljer det mesta inom hemelektronik, med fokus på datorer och datordelar. Företaget har ett stort utbud och brukar vara bland de första att få in de senaste produkterna, prismässigt ligger det även väldigt bra till jämfört med liknande företag. De flesta köp sker via internet och det är därför en stor fördel att Komplett levererar sina produkter mycket snabbt, och om något inte funkar som det ska har de också en mycket bra support.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Komplett.se säljer det mesta inom hemelektronik till bra priser. Man kan välja mellan att få varorna hemskickade på ett antal olika sätt, eller hämta ut dem i någon av hämtbutikerna. Oftast kommer varorna fram inom några dagar och det går snabbt att hämta ut i hämtbutiken.
Det är ganska långt från närmaste hållplats, så skall man hämta något tungt så bör man ha bil. -
skrev om Komplett Services Sweden AB
Mycket snabba leveranser och mycket bra utbud. Priserna är konkurrenskraftigt om ser till servicen och det utbud som erbjuds. Skulle oturen vara framme har de även ett mycket bra bemötande från deras kundtjänst som ser till att allt löser sig snabbt och smärtfritt för kunden.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Stabil nätbutik med det mesta inom Data och elektronik. Snabb leverans och genomgående bra service med smidigt retursystem. Inte alltid det allra billigaste på allt, men det är bra nära och det är ett säkert kort att beställa från Komplett.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
De har allt man behöver till låga priser. Bor man i Göteborg, Stockholm eller Malmö är Komplett nästan alltid billigast då frakten endast är 29kr till dessa städer. Leveransen är bland det snabbaste jag varit med om, finns det på lager får man det nästa dag.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
En av de bästa datorbutikerna, man kan beställa snabbt, oftast bland de billigaste och slipper betala hutlösa fraktpriser tack vare lagret. Fett gött som man säger. Tyvärr är de inte alltid billigast, och deras specificatiner kan ibland vara bristfälliga, liksom recensioner. Men overall nog min favorit dator-dels affär.
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Det absolut bästa med komplett är deras hemsida. Där kan du enklet rekomendera produkter som du varit nöjd med eller varan för sämre produkter. Det är mycket värdefullt att kunna läsa andras erfarenheter av olika hårdvara och man kan få bra tips. Kundservicen är mycket bra om du kommer ihåg att spara orginallådor etc!
-
skrev om Komplett Services Sweden AB
Väldigt stort sortiment till mycket bra priser, även snabba leveranser. Dock ingen möjlighet till studentrabatt som Dustinhome har :/
Det har hänt att jag behövt reklamera någon trasig pryl jag köpt därifrån, men det har alltid gått mycket bra. Bara att göra en RMA och be om en fraktsedel så behöver man inte ens betala frakten tillbaka. Deras support är även den väl bemötande och de svarar snabbt på mail.