Kosmetisk Kirurgi

Barnarpsgatan 19, 553 16 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Kosmetisk Kirurgi!

Hos oss kan du välja mellan en rad olika behandlingar och operationer. Våra operationer innefattar fettsugning, bröstoperationer, bukplastik, gynecomasti, ögonlockplastik, överläppslyft, öronplastik, näsplastik och hakplastik. De hudvårdsbehandlingar som vi erbjuder innefattar skin rejuvenation, rynkreducering, teosyl filler, botox och anti aging behandlingen polariserat ljus.

Ansvariga för kirurgi med speciell inriktning på kosmetisk kirurgi är Läkare Dr. Ivan Letterfors och Dr. Gia Pham. Ansvarig för medicinska hudbehandlingar är Agnes Letterfors som har Fil mag inom neurofysiologi/biomedicin - båda med mångårig erfarenhet inom yrket.

Vi har mottagningar i Jönköping, Linköping och Falköping. Välkommen in till oss för att boka en konsultation eller tid för behandling.

Läs vad 32 kunder tycker om Kosmetisk Kirurgi

• 2020-09-03

MARZIEH J skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag gjorde ögonlockoperation,
    övre&under hos Dr. Gia Pham. Kan 100% rekommendera honom och kliniken. Läs mer
  • 2020-06-26

Ana P skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Genomgått några kirurgiska ingrepp och är väldigt nöjd med resultatet. Rekommenderas 💯% Läs mer
  • 2020-05-08

Christina S skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Bra bemötande.
    Trevligt, lättsamt! Läs mer
  • Anna S

2020-05-08

Anna S skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag bytte mina bröstimplantat mot ett par nya, servicen var den bästa jag nånsin stött på, så mysiga o glada och trevliga allihopa, detta företag överträffade mina förväntningar. Om någon jag känner eller om jag själv ska göra något mer så är det hit jag kommer att gå, dom är fantastiska människor. Läs mer
    2020-06-25 Kosmetisk Kirurgi svarar Anna S
    Tack så mycket Anna! Jätteroligt att höra, vi är måna om att hela upplevelsen hos oss ska vara så bra som möjligt! Välkommen igen:)
  • 2020-04-29

Camilla I skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag utförde en bröstförstoring hos kosmetisk kirurgi, jag fick ett mycket bra bemötande under hela min vistelse på kosmetisk kirurgi och är nöjd med mitt resultat 😁 Läs mer
  • 2020-04-22

Felicia B skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Gjorde bröstförstoring och ett lyft på ena sidan utfört av dr Gia Pham pga storleksskillnad. Väldigt bra bemött på kliniken och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2020-04-21

Emmy D skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Riktigt nöjd med både bemötandet, informationen, upplevelsen och operationen. Gia gjorde min operation och är super nöjd med både storleken, hans bemötande och förståelse.
    Rekommenderar jätte starkt denna klinik. 🙏🏼 Läs mer
    2020-04-21 Kosmetisk Kirurgi svarar Emmy D
    Tusen tack Emmy för din recension. Vi är super glada att höra du är nöjd med oss.
    Allt Gott!
  • 2020-03-13

Karolina Weronika B skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag gjorde bröstlyft och bröstförstoring hos Dr. Gia Pham. Kan verkligen rekommendera honom! Resultatet överträffade mina förväntningar.
    Gia är fantastisk!
    Dessutom blev jag så trevlig mottagen av personalen, alla var så snälla och hjälpsamma mot mig. Läs mer
    2020-06-25 Kosmetisk Kirurgi svarar Karolina Weronika B
    Tusen Tack Karolina för de fina orden om Gia och personalen. Mycket uppskattat. Välkommen åter!
  • 2020-02-25

Victoria S skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag gjorde bröstförstoring hos Dr. Gia Pham och får sååå många komplimanger för de! Super snygga! Kan 100% rekommendera honom och kliniken. Förutom att jag är väldigt nöjd med storleken blev de så himla mycket snyggare än vad jag hade vågat förvänta mig. Supernöjd med Gia! Läs mer
    2020-06-25 Kosmetisk Kirurgi svarar Victoria S
    Tack så mycket Victoria för dina fina ord
  • 2020-02-15

NATHALIE V skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Byte av implantat utfört av Dr Gia Pham. Är hittills väldigt nöjd och vill verkligen rekommendera Dr Gia och stort tack till alla runt omkring såklart. Ett extra tack till Anette och Kristina som tog väl hand om mig. Läs mer
    2020-02-25 Kosmetisk Kirurgi svarar NATHALIE V
    Stort tack Nathalie för din recension. Så roligt att höra du är så nöjd med oss på Kosmetiskkirurgi. Vi ska se till Dr. Gia Pham och Anette, Kristina får ta del utav dina fina ord.
  • Susanne M

2020-02-13

Susanne M skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Ögonlocksplastik.
    Blev väldigt bra bemött av proffsig personal. Bara positivt och dom levde upp till mina förväntningar Läs mer
    2020-02-13 Kosmetisk Kirurgi svarar Susanne M
    Tack Susanne för din återkoppling och din recension.
  • 2020-02-11

Rebecka B skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Återkommande kund. Alltid varmt och professionellt bemött. Seriös och pålitlig personal. Rekommenderar kosmetisk kirurgi till alla jag känner. Läs mer
    2020-02-13 Kosmetisk Kirurgi svarar Rebecka B
    Hej Rebecka,
    Kul att höra du alltid känner dig varmt bemött här hos oss.
    Tack for din rekommendation.
  • 2020-02-11

Johanna K skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag gjorde en bröstförstoring & jag blev så väl bemött alla gånger jag träffat/pratat med personalen på kliniken i Jönköping. Jag opererades av Ivan & jag ångrar inte valet att be speciellt om honom!

Rekommenderar starkt denna klinik. Läs mer
    2020-02-13 Kosmetisk Kirurgi svarar Johanna K
    Hej Johanna,
    Vad roligt att höra du är nöjd med oss.
    Tusen tack för din rekommendation.

Miryam R skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag blev väl omhändertagen och kirurgen lyssnade på mig och gav mig min dröm näsa, jag behövde göra en sekundär op pga ärrvävnad och lite korrigering och detta Fick jag helt gratis 😁👍🏼❤️ Jag har även opererat mina bröst feb 2013, dom är perfekta👍🏼 Läs mer
    2020-02-13 Kosmetisk Kirurgi svarar Miryam R
    Hej Miryam,
    Superkul att höra att du blivit så nöjd med din dröm näsa.
    Tusen tack för din recension.

Kristina S skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Övre Ögonlocksplastik.
    Mycket nöjd med omhändertagande och resultat. Läs mer
    2020-02-13 Kosmetisk Kirurgi svarar Kristina S
    Hej Kristina,
    Roligt att höra att du är mycket nöjd med oss och tack för din recension.

Marianne S skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Operation av övre ögonlock. Bemötandet av all personal var helt fantastisk!!! Högsta betyg! Läs mer
    2020-01-16 Kosmetisk Kirurgi svarar Marianne S
    Tack Marianne för din recension och återkoppling!
  • 2020-01-14

Erika Maria Therese A skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Är jättenöjd med min bukplastik som doktor Gia Pham gjorde på mig den 20/11 2019. En riktig duktig plastikkirurg👍🙂 Mycket kunnig personal. Läs mer
    2020-01-15 Kosmetisk Kirurgi svarar Erika Maria Therese A
    Tack Erika för din recension. Glädjer oss att höra du är jättenöjd med bukplastiken utförd av Doktor Gia Pham.
    2020-03-11 Erika Maria Therese A svarar Kosmetisk Kirurgi
    Är jättenöjd med mitt bröstlyft som plastikkirurg Gia Pham utförde på mig den 10/3 2020🏆🥇🙂Han är en riktigt duktig plastikkirurg. Vill tacka all Personal på kosmetisk kirurgi i Jönköping för att alla är så snälla och trevliga. Mvh Erika
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Erika Maria Therese A, Kosmetisk Kirurgi gillar detta
  • 2019-11-20

Kosmetisk Kirurgi K skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Är väldigt nöjd med bemötande från all personal , den information jag fått kring bröstreduktion samt själva ingreppet som utfördes av Dr Gia Pham. Mycket skickligt gjort och jag är otroligt nöjd med resultatet. Läs mer

Louise L skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Dr Ivan Letterfors kan varmt rekommenderas som vet vad bästa skönhetskirurgi handlar om med lång erfarenhet samt alla kollegor inklusive speciellt Anette (+ Agnes) tack ni är bäst! Läs mer

Charlotte E skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag gjorde en bröstförstoring. Jag blev mycket bra och professionellt bemött både vid konsultationen, vid operationen samt på återbesöket. Vänlig och trevlig personal som är lyhörda och engagerade. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Anna Carin D skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Bröst implantat
    Mkt nöjd
    Super proffsigt bemötande
    Stort kunnande
    Mina förväntningar blev som jag tänkt mig
    Kunde komma flera ggr innan och prova storleken för att jag skulle bli trygg
    Nöjd i allt
    Kan verkligen rekommendera denna klinik Läs mer

Lizette K skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Gjorde bröstförstoring hos Ivan Letterfors.
    Skicklig läkare och hans kollegor är underbara!
    Sån välkomnande känsla. Stort tack till er alla!! Läs mer
    2020-01-15 Kosmetisk Kirurgi svarar Lizette K
    Tackar så mycket Lizette för din recension.
  • Maria W

2019-11-05

Maria W skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag gjorde en ögonlocksplastik som jag är såååå nöjd med. Proffsigt och tryggt bemötande av kirurgen och övrig personal!
    Rekommenderas stark! Läs mer
    2019-11-05 Kosmetisk Kirurgi svarar Maria W
    Tack för din recension Maria. Vi är glada du är så nöjd.
  • 2019-10-25

Tack Olivia.
    Mvh Kosmetiskkirurgi
  • 2019-10-23

Martina D skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Sååå himla nöjd med allt !!!
    Allt allt allt !!!
    Toppen betyg på er :) Läs mer
    2019-10-24 Kosmetisk Kirurgi svarar Martina D
    Tack Martina! Så bra att du är så nöjd hos oss.
  • 2019-10-23

Emma M skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Gjorde en bukplastik och en bröstförminskning! Supernöjd! Den bästa servicen! Man blev såå omhändertagen! Är verkligen supernöjd med både resultat & servicen m.m Läs mer
    2019-10-23 Kosmetisk Kirurgi svarar Emma M
    Tusen Tack Emma. Glädjer oss att höra du är supernöjd!:)
  • Monika I

2019-10-22

Monika I skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag är väldigt nöjd med resultatet av min bröstförstoring, Gia gjorde ett väldigt bra jobb och personalen är väldigt trevlig. Jag rekommenderar kliniken till 100 procent. Läs mer
    2019-10-23 Kosmetisk Kirurgi svarar Monika I
    Tusen Tack Monika för din recension:)
  • Fiia W

2019-10-09

Fiia W skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Super härlig personal,och gav mig ett super resultat:)
    Gick från helt platt till en super fin C/D kupa ,denna operation förändrade mitt liv jag är super nöjd och kommer starkt rekommendera dessa underbara människor :) Läs mer
    2019-10-09 Kosmetisk Kirurgi svarar Fiia W
    Tusen tack Fiia, vi är jätte glada att höra du är super nöjd.
  • 2019-09-10

Fanny H skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Väldigt nöjd med min bröstförstoring gjord av Gia. Väldigt bra och förstående bemötande både vid konsultation i Falköping innan operation samt på operationsdagen i Jönköping.
    Resultatet blev precis som jag önskade och hoppades på.
    Så vänligt bemött av alla på kliniken, rekommenderar gärna till alla som vill utföra kosmetisk kirurgi! Läs mer
    2019-09-11 Kosmetisk Kirurgi svarar Fanny H
    Tack så mycket Fanny för dina vänliga ord!:)
  • Lotta W

2019-08-26

Lotta W skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Jag har gjort (flera) bröstoperationer hos Kosmetisk Kirurgi. Jag upplever företaget som otroligt seriöst, med väldigt skickliga och kunniga läkare, sköterskor mfl. Kliniken är fräsch, fin, modern och mysig.Dom är trevliga, omhändertagande, rara, omtänksamma, kunniga, skickliga och ser alltid till patientens bästa och är lyhörda. Här har jag fått allt jag önskat mig, och lite till!! Jag kunde inte ha valt en bättre klinik. Jag är SÅ nöjd med resultaten och självklart även personalen ( ingen nämnd-ingen glömd). Jag kunde inte ha valt en bättre klinik! Bara rosor till Kosmetisk Kirurgi!! Mvh: Lise-lotte Widlund ( en oerhört nöjd patient!) Läs mer
    2019-08-27 Kosmetisk Kirurgi svarar Lotta W
    Tusen Tack Lotta för dina vänliga ord.! Bästa hälsningar från personalen på Kosmetiskkirurgi.
    2019-08-28 Lotta W svarar Kosmetisk Kirurgi
    Det är jag som ska tacka ER för allt :) Ni är verkligen den bästa kliniken!

Bästa hälsningar Lise-lotte Widlund
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Lotta W, Kosmetisk Kirurgi gillar detta
  • 2019-08-26

Anne H skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Proffsigt bemött och omhändertagen, super nöjd med resultaten! Stor buk samt byst plastik. Läs mer
    2019-08-27 Kosmetisk Kirurgi svarar Anne H
    Tack Anne för din recension. Vi är mycket glada att du är super nöjd!
  • 2019-08-13

Irene G skrev om Kosmetisk Kirurgi
    Vill lämna högsta betyg åt kliniken i Jkpg. Gjorde en bröstförstoring för 2 år sedan. Kroppen är inte symmetrisk och läker på sitt eget vis fastän ingreppet var gjort skickligt. Har fått adekvat och realistisk info, Ivan tänker högt vid konsultation så man förstår hur han tänker. Gjorde en korrigering och kunde varit nöjd med den. Var lite petig och har gjort en andra korrigering. Blev bokad på första återbudstid och slapp väntan. Väldigt proffsigt bemötande med personal som har stort hjärta! Inga dömande attityder, bara gott omhändertagande och goa skratt.
    Tack alla goa ni! Hoppas på petperfekt resultat 🌷🤗 Läs mer
    2019-08-27 Kosmetisk Kirurgi svarar Irene G
    Tusen tack Irene för dina vänliga ord. Vi på kliniken är väldigt glada att du blev nöjd trots korrigering!:)
    Kosmetisk Kirurgi gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte