Kosmetisk Kirurgi

Kosmetisk Kirurgi

Ring 0515-109 19 www.kosmetiskkirurgi.se

Välkommen till Kosmetisk Kirurgi! Hos oss kan du välja mellan en rad olika behandlingar och operationer. Våra operationer innefattar fettsugning, bröstoperationer, bukplastik, gynecomasti, ögonlockplastik, överläppslyft, öronplastik, näsplastik och hakplastik. De hudvårdsbehandlingar som vi erbjuder innefattar skin rejuvenation,...

47 omdömen om Kosmetisk Kirurgi

Ann-Sofi H
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Visst är dom trevliga men inte duktiga. Fått jättefula bröst och en korrigering kommer kosta lika mycket som vanligt implantatsbyte.

KATE J
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Bästa personalen, så varma och omhändertagande och trevliga💓 Ivan letterfors doktorn har op mig två ggr , pålitlig och bra och omhändertagande. Den bästa kliniken med absolut bästa personalen. ! Ni är bäst personalen🙏🌺

Emma A
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Kosmetisk kirurgi är jättebra! Dom är hjälpsamma, lätta att få tag på, man får återkoppling på sina frågor. De lugnade mig jättebra inför operationen av mina bröst och de är professionella i det dom gör. Jag är helt 100% nöjd med hela min upplevelse och mitt resultat.

Angelica E
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Alla var jätte gulliga och jag kände mig trygg under hela vistelsen

Elin H
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Gjorde en bröstförstoring och upplevde mej brs omhändertagande! Skulle varmt rekommendera kliniken

Mona W
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Opererade bort gäddhänget. Proffsigt bemötande. Snabb och väl utförd operation. Förväntningarna uppfylldes. All personal var väldigt tillmötesgående.

Susanne J
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Såååå fantastiska. Kan rekommendera alla att gå dit.

Louise S
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jättenöjd både med resultatet och bemötande, super tack

Angelica F
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Underbart bemötande av personal.

MELINDA V
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Bästa servicen, professionalitet och otroligt bra resultat av bröstförstoring samt lyft. Dr Gia är mycket professionell och gjorde ett utmärkt arbete! Personalen på kliniken är helt fantastisk! Stor eloge till er alla!

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack så mycket Melinda för din recension! vi är alla glada att du är så nöjd. Mvh Kosmetiskkirurgi.

Malin G
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Förstorade brösten. Jag blev jätte bra bemött av alla som jobbar där! Jaa jag blev jätte nöjd med resultatet! Jag har en jätte bra upplevelser, jag har känt stor trygghet i min kirurg som har varit lätt att få tag på ifall man har haft frågor.. Och jag har känt mig så omhändeetagen när jag har varit där!

VIKTOR C
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Högsta betyg rätt igenom. Dr. Gia genomförde en fettsugning av min mage och flanker. Resultatet blev över förväntan. Fick mycket bra bemötande hela vägen av alla som jag varit i kontakt med på kliniken.

JESSICA L
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Helt underbar klinik! Personalen är fantastiskt med sitt varma och professionella bemötande. Ivan Letterfors- Vilken kirurg⭐ Gjort bröstförstoring, lyft samt stor näsplastik-Så nöjd! En klinik av rang! Tack KKAB för allt, ni är underbara! / Jessica Lindèn

Cecilia K
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Opererade brösten och kände mig trygg och professionellt bemött från konsultation till operation och efterkontroller. Mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Kosmetisk kirurgi.

MARCELA P
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Stort tack till dr.Gia för ett toppen resultaten och till all övrig personal för god omvårdnad innan, under och efter Op. Rekommenderar stark både dr.Gia och Kosmetisk Kirurgi i Jönköping

MARZIEH J
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag gjorde ögonlockoperation, övre&under hos Dr. Gia Pham. Kan 100% rekommendera honom och kliniken.

Ana P
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Genomgått några kirurgiska ingrepp och är väldigt nöjd med resultatet. Rekommenderas 💯%

Christina S
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Bra bemötande. Trevligt, lättsamt!

Anna S
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag bytte mina bröstimplantat mot ett par nya, servicen var den bästa jag nånsin stött på, så mysiga o glada och trevliga allihopa, detta företag överträffade mina förväntningar. Om någon jag känner eller om jag själv ska göra något mer så är det hit jag kommer att gå, dom är fantastiska människor.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack så mycket Anna! Jätteroligt att höra, vi är måna om att hela upplevelsen hos oss ska vara så bra som möjligt! Välkommen igen:)

Camilla I
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag utförde en bröstförstoring hos kosmetisk kirurgi, jag fick ett mycket bra bemötande under hela min vistelse på kosmetisk kirurgi och är nöjd med mitt resultat 😁

Felicia B
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Gjorde bröstförstoring och ett lyft på ena sidan utfört av dr Gia Pham pga storleksskillnad. Väldigt bra bemött på kliniken och jag är nöjd med resultatet.

Emmy D
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Riktigt nöjd med både bemötandet, informationen, upplevelsen och operationen. Gia gjorde min operation och är super nöjd med både storleken, hans bemötande och förståelse. Rekommenderar jätte starkt denna klinik. 🙏🏼

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen tack Emmy för din recension. Vi är super glada att höra du är nöjd med oss. Allt Gott!

Karolina Weronika B
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag gjorde bröstlyft och bröstförstoring hos Dr. Gia Pham. Kan verkligen rekommendera honom! Resultatet överträffade mina förväntningar. Gia är fantastisk! Dessutom blev jag så trevlig mottagen av personalen, alla var så snälla och hjälpsamma mot mig.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen Tack Karolina för de fina orden om Gia och personalen. Mycket uppskattat. Välkommen åter!

Victoria S
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag gjorde bröstförstoring hos Dr. Gia Pham och får sååå många komplimanger för de! Super snygga! Kan 100% rekommendera honom och kliniken. Förutom att jag är väldigt nöjd med storleken blev de så himla mycket snyggare än vad jag hade vågat förvänta mig. Supernöjd med Gia!

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack så mycket Victoria för dina fina ord

NATHALIE V
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Byte av implantat utfört av Dr Gia Pham. Är hittills väldigt nöjd och vill verkligen rekommendera Dr Gia och stort tack till alla runt omkring såklart. Ett extra tack till Anette och Kristina som tog väl hand om mig.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Stort tack Nathalie för din recension. Så roligt att höra du är så nöjd med oss på Kosmetiskkirurgi. Vi ska se till Dr. Gia Pham och Anette, Kristina får ta del utav dina fina ord.

Susanne M
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Ögonlocksplastik. Blev väldigt bra bemött av proffsig personal. Bara positivt och dom levde upp till mina förväntningar

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack Susanne för din återkoppling och din recension.

Rebecka B
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Återkommande kund. Alltid varmt och professionellt bemött. Seriös och pålitlig personal. Rekommenderar kosmetisk kirurgi till alla jag känner.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Hej Rebecka, Kul att höra du alltid känner dig varmt bemött här hos oss. Tack for din rekommendation. /Kosmetiskkirurgi

Johanna K
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag gjorde en bröstförstoring & jag blev så väl bemött alla gånger jag träffat/pratat med personalen på kliniken i Jönköping. Jag opererades av Ivan & jag ångrar inte valet att be speciellt om honom! Rekommenderar starkt denna klinik.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Hej Johanna, Vad roligt att höra du är nöjd med oss. Tusen tack för din rekommendation. /Kosmetiskkirurgi

Miryam R
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag blev väl omhändertagen och kirurgen lyssnade på mig och gav mig min dröm näsa, jag behövde göra en sekundär op pga ärrvävnad och lite korrigering och detta Fick jag helt gratis 😁👍🏼❤️ Jag har även opererat mina bröst feb 2013, dom är perfekta👍🏼

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Hej Miryam, Superkul att höra att du blivit så nöjd med din dröm näsa. Tusen tack för din recension. /Kosmetiskkirurgi

Kristina S
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Övre Ögonlocksplastik. Mycket nöjd med omhändertagande och resultat.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Hej Kristina, Roligt att höra att du är mycket nöjd med oss och tack för din recension. /Kosmetiskkirurgi

Marianne S
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Operation av övre ögonlock. Bemötandet av all personal var helt fantastisk!!! Högsta betyg!

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack Marianne för din recension och återkoppling!

Erika Maria Therese A
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Är jättenöjd med min bukplastik som doktor Gia Pham gjorde på mig den 20/11 2019. En riktig duktig plastikkirurg👍🙂 Mycket kunnig personal.

Erika Maria Therese A och Kosmetisk Kirurgi gillar detta
Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack Erika för din recension. Glädjer oss att höra du är jättenöjd med bukplastiken utförd av Doktor Gia Pham.

Kosmetisk Kirurgi K
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Är väldigt nöjd med bemötande från all personal , den information jag fått kring bröstreduktion samt själva ingreppet som utfördes av Dr Gia Pham. Mycket skickligt gjort och jag är otroligt nöjd med resultatet.

Louise L
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Dr Ivan Letterfors kan varmt rekommenderas som vet vad bästa skönhetskirurgi handlar om med lång erfarenhet samt alla kollegor inklusive speciellt Anette (+ Agnes) tack ni är bäst!

Charlotte E
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag gjorde en bröstförstoring. Jag blev mycket bra och professionellt bemött både vid konsultationen, vid operationen samt på återbesöket. Vänlig och trevlig personal som är lyhörda och engagerade. Mycket nöjd med resultatet.

Anna Carin D
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Bröst implantat Mkt nöjd Super proffsigt bemötande Stort kunnande Mina förväntningar blev som jag tänkt mig Kunde komma flera ggr innan och prova storleken för att jag skulle bli trygg Nöjd i allt Kan verkligen rekommendera denna klinik

Lizette K
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Gjorde bröstförstoring hos Ivan Letterfors. Skicklig läkare och hans kollegor är underbara! Sån välkomnande känsla. Stort tack till er alla!!

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tackar så mycket Lizette för din recension.

Maria W
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag gjorde en ögonlocksplastik som jag är såååå nöjd med. Proffsigt och tryggt bemötande av kirurgen och övrig personal! Rekommenderas stark!

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack för din recension Maria. Vi är glada du är så nöjd.

Olivia K
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Bröstförminskning Väl bemött trevlig personal upplevelsen va bra

Tack Olivia. Mvh Kosmetiskkirurgi

Martina D
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Sååå himla nöjd med allt !!! Allt allt allt !!! Toppen betyg på er :)

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack Martina! Så bra att du är så nöjd hos oss.

Emma M
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Gjorde en bukplastik och en bröstförminskning! Supernöjd! Den bästa servicen! Man blev såå omhändertagen! Är verkligen supernöjd med både resultat & servicen m.m

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen Tack Emma. Glädjer oss att höra du är supernöjd!:)

Monika I
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag är väldigt nöjd med resultatet av min bröstförstoring, Gia gjorde ett väldigt bra jobb och personalen är väldigt trevlig. Jag rekommenderar kliniken till 100 procent.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen Tack Monika för din recension:)

Fiia W
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Super härlig personal,och gav mig ett super resultat:) Gick från helt platt till en super fin C/D kupa ,denna operation förändrade mitt liv jag är super nöjd och kommer starkt rekommendera dessa underbara människor :)

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen tack Fiia, vi är jätte glada att höra du är super nöjd.

Fanny H
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Väldigt nöjd med min bröstförstoring gjord av Gia. Väldigt bra och förstående bemötande både vid konsultation i Falköping innan operation samt på operationsdagen i Jönköping. Resultatet blev precis som jag önskade och hoppades på. Så vänligt bemött av alla på kliniken, rekommenderar gärna till alla som vill utföra kosmetisk kirurgi!

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack så mycket Fanny för dina vänliga ord!:)

Lotta W
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Jag har gjort (flera) bröstoperationer hos Kosmetisk Kirurgi. Jag upplever företaget som otroligt seriöst, med väldigt skickliga och kunniga läkare, sköterskor mfl. Kliniken är fräsch, fin, modern och mysig.Dom är trevliga, omhändertagande, rara, omtänksamma, kunniga, skickliga och ser alltid till patientens bästa och är lyhörda. Här har jag fått allt jag önskat mig, och lite till!! Jag kunde inte ha valt en bättre klinik. Jag är SÅ nöjd med resultaten och självklart även personalen ( ingen nämnd-ingen glömd). Jag kunde...

Lotta W och Kosmetisk Kirurgi gillar detta
Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen Tack Lotta för dina vänliga ord.! Bästa hälsningar från personalen på Kosmetiskkirurgi.

Anne H
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Proffsigt bemött och omhändertagen, super nöjd med resultaten! Stor buk samt byst plastik.

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tack Anne för din recension. Vi är mycket glada att du är super nöjd!

Irene G
Skrev om Kosmetisk Kirurgi

Vill lämna högsta betyg åt kliniken i Jkpg. Gjorde en bröstförstoring för 2 år sedan. Kroppen är inte symmetrisk och läker på sitt eget vis fastän ingreppet var gjort skickligt. Har fått adekvat och realistisk info, Ivan tänker högt vid konsultation så man förstår hur han tänker. Gjorde en korrigering och kunde varit nöjd med den. Var lite petig och har gjort en andra korrigering. Blev bokad på första återbudstid och slapp väntan. Väldigt proffsigt bemötande med personal som har stort hjärta! Inga dömande attityder, bara...

Svar från Kosmetisk Kirurgi

Tusen tack Irene för dina vänliga ord. Vi på kliniken är väldigt glada att du blev nöjd trots korrigering!:)