Alla kategorier Sängar Uppsala Enköping KungSängen KungSängen Enköping

KungSängen Enköping

Annelundsgatan 13, 749 40 Enköping — Visa karta

Mycket charm på liten yta, det är vår KungSängen butik i Enköping. Här har vi både huvudkontor och sängfabrik vägg-i-vägg, så det är minst sagt full fart. Är du riktigt nyfiken på hur din säng tillverkas kan du få ta en titt i fabriken där våra hantverkare skapar varje säng för hand.

Vår personal ger dig gärna råd och inspiration för att du ska kunna göra sovrummet till ditt nya favoritrum. Med en riktig kvalitetssäng, passande tillbehör och kanske lite nya inredningsdetaljer får du genast ett rum du kan både sova och leva gott i.

Välkommen till oss på KungSängen!

Läs vad 15 kunder tycker om KungSängen Enköping

• Stefan W
    Stefan W skrev om KungSängen Enköping
    Trevlig och kunnig personal som vill kundens bästa även om det innebär försäljning av en billigare modell. Läs mer
    2018-08-28 KungSängen Enköping svarar Stefan W
    Tack för ditt fina omdöme. Det viktigaste är att sälja rätt säng till kunden oavsett om den är dyr eller billig.
    Trevligt å höra att du uppskattar det, för det är det viktigaste för oss.
    Sov Gott och välkommen åter om vi kan hjälpa till med något annat.

/Rickard
  • Eva N
    Eva N skrev om KungSängen Enköping
    En säng modell Engelholm med bredd 160 cm.
    Mycket bra bemötande, upplevde att personalen var kunnig och hjälpsam.
    När vi sedan upptäckte att vi köpt en sängbotten för mycket reklamerade vi den och beloppet vi betalt för den sattes in på vårat konto.
    Vi är mycket nöjda på alla sätt både med sängen och personalens bemötande. Läs mer
    2018-08-28 KungSängen Enköping svarar Eva N
    Hej och tack för ditt fina omdöme. Väldigt trevligt att få höra.
    Hoppas att ni sover gott framöver och är det något annat så är ni alltid välkomna tillbaka.

Ha en fortsatt trevlig dag

/Rickard
  • Lennart B
    Lennart B skrev om KungSängen Enköping
    Mycket bra service vid leverans och mycket bra servis vid garanti lagning ( fick en helt ny säng väldigt nöjd som kund ) Läs mer
    2018-03-23 KungSängen Enköping svarar Lennart B
    Jättebra nu kan du sova gott igen.
  • Susanne T
    Susanne T skrev om KungSängen Enköping
    Bra service trevligt bemötande.
    Beställningen funkade exakt Läs mer
    2018-03-21 KungSängen Enköping svarar Susanne T
    Va kul, då blir jag glad.
    Hoppas att Du kommer trivas med den nya sängen.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om KungSängen Enköping
    Bemötandet var vänligt och trevligt.
    Jag köpte två stycken enkelsängar att sättas tillsammans som en dubbelsäng.
    Tyvärr har inte sängen levt upp till mina eller min mans förväntningar.
    Han har inte legat i den mer än 5 nätter på 7mån och jag har fått riktiga problem med min rygg så sängen måste bortoch annan införskaffas. min 50års present åt skogen! Läs mer
    2018-03-21 KungSängen Enköping svarar Gunilla B
    Det var tråkigt att höra. köpte ni sängar utifrån säljarens förslag eller hade Ni valt säng innan Ni kom till butiken?
  • Veronika A
    Veronika A skrev om KungSängen Enköping
    Allt positivt med den här affären. Förutom att leveranstiden var alldeles för lång.
    Bättre sängar finns inte. Vi är Supernöjda. Läs mer
    2018-03-21 KungSängen Enköping svarar Veronika A
    Jättekul att Ni är Supernöjda. Leveranstiden är alltid för lång när man väntar på något riktigt bra :-)
  • Fjalar H
    Fjalar H skrev om KungSängen Enköping
    Tack för ett vänligt bemötande!
    Allt fungerade bra utom, att det var inventering och det bidrog till lite senare leverans.
    Det var ingen nackdel för våra gamla sängar fanns kvar. Killen som säljare var ej från trakten och kanske inte hade all info om leveranstider, trots att han ringde till er logistiker.
    Allt fungerade bra med lite försening.
    Tack! Läs mer
    2018-03-21 KungSängen Enköping svarar Fjalar H
    Hej, vi tackar och önskar dig en riktigt skön sömn i nya sängen.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om KungSängen Enköping
    Vi köpte en bäddmadrass och det gick bra. Killen som sålde madrassen var trevlig. Efter ca 2 månader ringde dom och vi hämtade den men det var fel mått men han beställde en ny och det var frid och fröjd. Inga problem. Läs mer
    2018-03-21 KungSängen Enköping svarar Lars Ö
    Kul att Du är nöjd med din bäddmadrass
  • Mattias D
    Mattias D skrev om KungSängen Enköping
    Väldigt nöjd med sängen från KungSängen. Fantastiskt skön sovkomfort. Läs mer
    2017-02-15 KungSängen Enköping svarar Mattias D
    Va bra Mattias, hoppas ni sover gott i Er nya säng.
  • Mariette L
    Mariette L skrev om KungSängen Enköping
    Svårt att beställa på nätet eftersom man krävde E-leg. Svårt att komma i kontakt med KungSängen via telefon och mail. Tog en vecka innan jag fick kontakt via telefon men sedan flöt allt på helt ok och bemötandet var mycket bra. Köpte dubbelsängar. Läs mer
    2016-04-08 KungSängen Enköping svarar Mariette L
    Tack och hoppas ni kommer sova gott i många år i Er nya säng.
    KungSängen AB
  • Per-åke S
    Per-åke S skrev om KungSängen Enköping
    Trevlig personal som ger ett konkret förslag till lämplig säng vid aktuellt ryggbesvär.
    Utlovad leverans punktlig o väl utförd. Läs mer
    2016-04-07 KungSängen Enköping svarar Per-åke S
    Tack. Hoppas ni kommer sova gott i många år.
    KungSängen i Enköping
  • Sofie G
    Sofie G skrev om KungSängen Enköping
    Superskön säng, väldigt nöjd , aldrig sovit bättre Läs mer
    2016-04-07 KungSängen Enköping svarar Sofie G
    Tack, hoppas ni kommer sova gott i många år.
    KungSängen i Enköping
  • Stuart M
    Stuart M skrev om KungSängen Enköping
    Jag är jätte nöjd med sängen, täcken, och bäddset som jag köpte av Kungsängen. Det känns bra att köp en säng av ett svenskt företag, alla personnel att jag träffade var trevlig och hjälpsam. Jag kände mig trygg och sakert genom hela processen. Läs mer
    2016-04-07 KungSängen Enköping svarar Stuart M
    Tack och hoppas ni kommer sova gott´i många år.
    KungSängen Enköping
    KungSängen Enköping, KungSängen Jönköping gillar detta
  • David B
    David B skrev om KungSängen Enköping
    Vi hade provat och tittat runt länge innan vi till sist kom till KungSängens butik i Enköping där vi hitta rätt säng för oss och till ett bra pris. Jag och min sambo är mycket nöjda med våra sängar. Allting från köp i butik till leverans var toppen. Jag kan varm rekommendera KungSängen. Läs mer
    2015-10-09 KungSängen Enköping svarar David B
    Tack och hoppas ni ska sova gott i Er nya säng i många år.
  • Ulf E
    Ulf E skrev om KungSängen Enköping
    Vi fick ett bra personligt bemötande när vi kom till butiken för att titta på sängar.
    Vår avsikt var att bara kolla vad som fanns men efter att ha fått hjälp o råd av trevlig personal i lugn miljö så bestämde vi oss direkt. Läs mer
    2015-10-09 KungSängen Enköping svarar Ulf E
    Hej och tack!
    Hoppas ni ska sova gott i Er nya säng i många år.

Annelundsgatan 13, 749 40 Enköping