Alla kategorier Sängar Skåne Helsingborg KungSängen KungSängen Helsingborg
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Helsingborg
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Helsingborg

KungSängen Helsingborg

Ekslingan 3, 254 67 Helsingborg — Visa karta

Butiken i Helsingborg ligger på det nybyggda handelsområdet Väla Park.
Området Väla Park ligger granne med Väla Centrum.
Här kan du prova sängar i en ljus butik med kunnig personal. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 65 kunder tycker om KungSängen Helsingborg

• Jonas E
    Jonas E skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket seriösa och trevliga försäljare som gav goda råd.
    2016-12-01 KungSängen Helsingborg . svarar Jonas E
    Hej Jonas,

Tack för det, vi lägger stor vikt vid att hjälpa kunden på bästa möjliga vis. Trevligt att du är nöjd!

• Mikael W
    Mikael W skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande kunnig personal bra utprovning
    2016-12-01 KungSängen Helsingborg . svarar Mikael W
    Hej Mikael!

Tackar hjärtligt för din reco, kul att höra att du fått en bra upplevelse i butiken.
  • Emanuel J
    Emanuel J skrev om KungSängen Helsingborg
    Väldigt bra bemötande, anpassning och service. Mycket nöjda med både personal och produkt!
    2016-11-29 KungSängen Helsingborg . svarar Emanuel J
    Hej Emanuel,

Vi tackar så hjärtligt för ditt fina betyg. Fantastiskt kul att läsa du är nöjd med din nya säng! Det kommer bli många nätters god sömn.

Ha en underbar vecka.

Med Vänlig Hälsning
  • Hanna R
    Hanna R skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service, trevligt bemötande.
    2016-11-29 KungSängen Helsingborg . svarar Hanna R
    Hej Hanna,

Tack så mycket för dina fina ord. Hoppas du sover gott i din nya säng.

Välkommen tillbaka
    Med Vänlig Hälsning
  • Frida D
    Frida D skrev om KungSängen Helsingborg
    Jag anser att Kungsängen bemöter sina kunder bra och utifrån sina förmågor kunna hjälpa kunderna så gott de kan. Däremot vill jag påpeka att det inte står framskrivet hur lång tid kunden har ångerrätt i butiker eller reklamationsnöjligheter. Jag har till viss del problem med min säng och håller fortfarande på att utreda fasthet och funktionen anpassad till en dålig rygg, vilket jag får hjälp med från Kungsängen.
    2016-11-29 KungSängen Helsingborg . svarar Frida D
    Hej Frida,
    Kul att höra att du tycker om vårt bemötande.

Stort tack att du lyfter fram att det är svårt att hitta information om ångerrätt och reklamationsrätt, detta ska vi ta vidare. All information om ångerrätt samt reklamationsmöjligheter står i garantibeviset du fick med från oss i butiken.

Vad tråkigt att höra att du inte hittat rätt fasthet än. Det låter som du redan fått hjälp från oss på Kungsängen men är det några
    ytterligare frågor är du hjärtligt välkommen in i vår butik eller om du vill ringa oss på telefonnummer; 042-203980.

Ibland kan det ta lite tid att hitta rätt komfort men vi kommer naturligtvis hjälpa dig så du får sova riktigt gott om nätterna.

• Laila S
    Laila S skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande.
    Har köpt 2 "motordrivna" sängar. Efter ett par veckor märker vi att bäddmadrassen inte ligger stilla. Den glider utanför sängen ett par dm vilket man varje morgon måste rätta till. Vi åker till butiken o rådgör med dom och får mattunderlägg 60x100 cm att lägga under madrassen som är 105x200 cm. Hjälper inte ett dugg. Tillbaka igen efter ca 2 månader och får samma materiel 60 x 220 cm. Hjälper inte heller.
    Hade vi blivit upplysta om detta problemet från början vid inköpet, hade vi kunnat ta ställning till hur man löser det redan då. Nu har vi gått o retat oss på detta tillräckligt länge och räknar med att Kungsängen löser vårt problem.
    Två sängar för 42000:- bör nog fungera OK.
    2016-09-06 KungSängen Helsingborg . svarar Laila S
    Hej Laila,
    Vad roligt att höra att ni tycker vårt bemötande är mycket bra och tack för ert omdöme!

Vad tråkigt att ni upplever problem med att bäddmadrasserna glider, men vilken tur att ni skrev till oss via Reco, för nu ger ni ju oss möjlighet att hjälpa er bli helt nöjda igen!

Jag kunde tyvärr inte se vilken sängmodell ni har köpt genom att söka på enbart namn, så jag skulle vilja be er att kontakta oss på telefonnummer 042-20 39 80 så ska jag hjälpa er vidare!

Varmt välkomna tillbaka!
  • Anders P
    Anders P skrev om KungSängen Helsingborg
    Köpte dubbelsäng mellan jul och nyår 2015. Köpte då för att priset var sänkt till hälften vilket skulle vara till nyår 2015. Detta stämde inte då kampanjen fortsatte.
    När sängen levererades i början på mars så fattades ett sängbord. Efter ett antal samtal med butiken körde en säljare ut demobordet som stod i butiken till oss. Men det är inte det som är problemet. Madrassen som min fru fick var inte alls så mjuk som den i butiken. Hade kvar den i ca 3 månader då vi beslutade oss att använda bytesrätten. Detta fungerade utan problem. Den nya madrassen är dock lika hård som förra. Vill påpeka att madrassen i butiken var mycket mjukare. Den kvinnliga säljaren var inte särskilt kunnig heller. Har köpt säng förr både på SOVA och IKEA och upplevde att vi fick mycket bättre hjälp där. Hade givit betyget Uselt om inte bytesrätten fungerat.
    2016-07-18 KungSängen Helsingborg . svarar Anders P
    Hej Anders
    Tråkigt att höra att du inte har fått en sådan positiv upplevelse av ditt sängköp som vi önskar att alla våra kunder får.

Att kampanjen med halva priset förlängdes även efter nyår, är ingenting som personalen i butiken varken kan påverka eller får information om i förväg. Eftersom det var exakt samma kampanj som förlängdes, förlorade ni ingenting på att lägga ordern i december.

För att ni inte skulle behöva vänta flera veckor på ert andra sängbord, valde säljaren att ta ett helt nytt sängbord (som just hade leverats till butiken för att användas som skyltexemplar) och med sin privata bil köra flera mil för att leverera det till er hemadress.

Säljaren i fråga har många års erfarenhet och är annars mycket uppskattad av kunderna. Det är därför förvånande att ni har upplevt brister på det området. Ni har beställt den mjukaste och mest följsamma modell av kontinentalsäng som vi har i vårt sortiment. Har ni bytt till samma fasthet som ni hade från början? Resårfjädrarna i sängarna är lite stumma direkt när de kommer från fabriken, och det tar några månader innan de känns på samma sätt som våra skyltsängar i butiken som är väl inprovade.

Var vänlig ta kontakt med butiken igen angående fastheten i er säng, så att de kan hjälpa er att reda ut vad som är fel.
    Välkommen att höra av er!
  • Marianne B
    Marianne B skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande när jag önskade köpa en till säng av samma märke som jag hade köpt ett par år tidigare. Den fanns inte men personen i kundtjänst kunde ta reda på vilken annan ny säng som ägde samma kvalifikationer som min gamla. Ringde tillbaka till mig när hon visste att alla "delar" fanns så att vi kunde göra affär. Fick den levererad som planerat och gästerna sover gott i den.
    2016-07-17 KungSängen Helsingborg . svarar Marianne B
    Hej Marianne
    Kul att vi kunde hjälpa dig att hitta en likvärdig säng (som den gamla du hade köpt) trots att vi inte hade kvar samma modell i sortimentet.
    Roligt att höra att dina gäster sover gott i sängarna.
  • Minette S
    Minette S skrev om KungSängen Helsingborg
    Skön och stabil säng som passar våra krav.
    2016-07-17 KungSängen Helsingborg . svarar Minette S
    Hej Minette
    Vi tackar för ditt fina omdöme och önskar dig varm välkommen tillbaka.
  • Malte L
    Malte L skrev om KungSängen Helsingborg
    .................................................................................................................................................
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Malte L
    Hej Malte
    Tusen tack för ditt fina betyg!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra service i butik. Väldigt vänligt med leverans hela vägen till Halmstad utan extra kostnad. Och så klart en väldigt skön säng! Kommer varmt att rekommendera KungSängen till andra som är ute efter en ny säng! Och dessutom väldigt trevligt att säljaren ringer upp och frågar om man är nöjd med köpet, det är bra kundservice det!

En väldigt nöjd kund :)
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Åsa E
    Hej Åsa
    Tack för din fina rekommendation! Vi hoppas att du kommer att sova gott i din säng i många år framöver.
  • Greg S
    Greg S skrev om KungSängen Helsingborg
    Är mycket nöjd för tillfälet, hoppas på att min säng håller länge
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Greg S
    Hej Greg
    Trevligt att du är så nöjd med din nya säng! Tack vare mycket god kvalitet på våra produkter är jag säker på att du kommer att vara nöjd med din KungSängen säng i många år framåt.
  • Göran H
    Göran H skrev om KungSängen Helsingborg
    Toppe via telefonboch sedan i butiken
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Göran H
    Hej Göran
    Trevligt att höra att du har fått så god service både via telefon, och när du besökte vår butik. Tack för ditt fina betyg.
  • Gun U
    Gun U skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi blev mycket bra bemötta och fick svar på våra frågor
    2016-07-06 KungSängen Helsingborg . svarar Gun U
    Hej Gun.
    Det glädjer oss att höra! Hoppas ni blir nöjda med sängarna
    Välkommen tillbaka
  • Jim Å
    Jim Å skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra, hjäplsam,positiv,kunnig personal.
    Säng inköpt o den sover vi gott i :)
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Jim Å
    Hej Jim
    Härligt att höra, sov så gott i sommar=)
    Välkommen in igen
    Med vänlig hälsning
  • Björn H
    Björn H skrev om KungSängen Helsingborg
    Fantastisk personal och service.Mycket nöjd kund.
    2016-05-17 KungSängen Helsingborg . svarar Björn H
    Hej Björn,
    Vilken fin rekommendation, tack så mycket!
    Väldigt trevligt att höra att du är nöjd med vår service.
  • Lars Göran D
    Lars Göran D skrev om KungSängen Helsingborg
    Jag är mycket nöjd med min nya säng. Min upplevelse av Kungssängen som företag är enbart positiv.
    2016-05-17 KungSängen Helsingborg . svarar Lars Göran D
    Hej Lars Göran D,
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din nya säng, hoppas du fortsätter att sova jättegott!
    Varmt välkommen tillbaka!
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service och bra produkter!!
    2016-04-08 KungSängen Helsingborg . svarar Jimmy K
    Hej Jimmy!
    Tack för din rekommendation.
    Och vad roligt att du är nöjd med vår service och våra produkter!
  • Lena A
    Lena A skrev om KungSängen Helsingborg
    Super skön säng o väldigt nöjd. Med den.
    2016-04-06 KungSängen Helsingborg . svarar Lena A
    Tack för din Reco.
    Jättekul att höra att du är så nöjd med din nya säng.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande, intresserad och kunnig försäljare. Kombinerade ihop en säng till oss efter våra frågor och preferenser.
    Leverans perfekt, med bra avisering på korrekt förutbestämd tid.

Ett utmärkt köp med ett utmärkt bemötande!
    2016-04-06 KungSängen Helsingborg . svarar Magnus A
    Hej Magnus!
    Tack för din Reco.
    Vad trevligt att du fått en bra upplevelse i butiken och vid leveranstillfället.
    Vi strävar alltid efter att ha ett engagerat och bra kundbemötande, samt hög kunskap om sängar och ergonomi, tack för att du uppmärksammar det.
    Jag önskar er fortsatt skön sömn i er nya KungSängen säng.
  • Mats E
    Mats E skrev om KungSängen Helsingborg
    Köp av säng "Lindenäs Lyx". Personalen var väldigt tillmötesgående vid alla tillfällen då vi var och provade och jämförde några olika sängar. Själv tvekade jag mellan fast och medelmjuk men personalen hjälpte mig att välja fast, vilket blev helt perfekt vet jag nu efter att jag sovit ett par månader i sängen.
    2016-04-06 KungSängen Helsingborg . svarar Mats E
    Hej Mats!
    Tack för din rekommendation.
    Kontinentalsängen "Lindenäs Lyx" är en riktig favoritsäng hos våra kunder, så vad roligt att höra att ni också sover gott i den.
    Jag önskar er fortsatt god sömn i er nya säng.
  • Christan E
    Christan E skrev om KungSängen Helsingborg
    Det är hål på vår sänggavel vid leverans. Kontaktade ingående affären som sa att jag kunde få ett kuddörongott som kompensation. ?! Men vårt hål kvarstår ju, fick svar att det var det ända de kunde bistå med!? Mitt förtroende för affären och personalen sjönk då totalt. Så sedan på vårt kvitto att affären skrivit fel förnamn på mig och gjort mig till man.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Christan E
    Hej Christan!
    Det verkar som att något har gått snett här.
    Vi försöker alltid att avhjälpa ett sådant fel direkt på bästa möjliga sätt.
    Vänligen kontakta oss på telefonnummer 042 20 39 80, så ska vi kolla på ditt ärende och reda ut det felaktiga.
    Ursäkta för stavfelet på ditt namn.
  • Sara W
    Sara W skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra service, nöjd och glad med vårt köp hos Er.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Sara W
    Hej Sara!
    Tack för din rekommendation!
    Kul att du är nöjd med vår service och ert köp.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi blev väldigt trevligt bemötta och blev visade de olika sängarnas fördelar. Vi köpte två st ställbara sängar som vi är mycket nöjda med.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!
    Tack för din Reco.
    Vad bra att ni sover gott i er nya säng.
  • Eva-Lis J
    Eva-Lis J skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra hjälp o bemötande i affären. Lite lång leveranstid. När den kom var det bra service av killarna. Bekväm säng o man sover som en gud i den😊
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Eva-Lis J
    Hej Eva-Lis!
    Tack för din rekommendation.
    Vi beklagar leveranstiden, varje säng tillverkas efter beställning, bland annat för att sängen ska vara helt nytillverkad när ni får hem den.
    Fint att ni fått bra service av både butikspersonal och leveranspersonal.
    Jag önskar er fortsatt gudalik sömn i er nya säng!
  • Jerry W
    Jerry W skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service, och visade alla sängar , stressade inte fram någonting, helt klart bästa butiken här omkring som säljer sängar . Vi åkte runt på flera, och i en konkurrens till er blev vi tom uppringda om snabbt beslut.. Det går bort.. Och nu drygt 2 månader efter att sängen är levererad , vi är jättenöjda med vår säng.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Jerry W
    Hej Jerry!
    Tack för dina fina ord.
    Vad roligt att ni är nöjda med butiken och er nya säng.
    Ni har helt rätt, när man provar säng så är det viktigt att inte stressa, utan att prova i lugn och ro.
  • Mats E
    Mats E skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra. Trevlig, kunnig och engagerad personal.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Mats E
    Hej Mats!
    Tack för din rekommendation.
    Vad kul att du har haft en bra upplevelse i butiken.
  • Towe R
    Towe R skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi är mycket nöjda med både bemötande i butik och sängen vi köpte. Leveransen fungerade också bra, uppskattar att de ringer i god tid och lämnar leveranstid så man slipper sitta hemma och vänta i flera timmar.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Towe R
    Hej Towe!
    Tack så mycket för din Reco.
    Underbart att ni är nöjda med både bemötande, säng och leverans.
  • Rosmarie F
    Rosmarie F skrev om KungSängen Helsingborg
    Service och tillmötesgående personal. Kunskapen hos personalen gjorde att vi kände oss säkra, lugna och viktiga. När vi gick därifrån så kändes det lugnt och skönt.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Rosmarie F
    Hej Rosmarie!
    Tack för dina fina ord.
    Vi känner oss väldigt säkra på vår höga kunskap inom sängkomfort och ergonomi, vad roligt att du påpekar det.
    Vårt mål är att hjälpa er hitta rätt, och att ni ska känna er trygga i ert val av säng.
  • Martin N
    Martin N skrev om KungSängen Helsingborg
    Kanonbra service, bra hjälp o skön säng! Leverans på utlovat datum!
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Martin N
    Hej Martin!
    Tack för din Reco.
    Hoppas du sover gott i din nya KungSängen säng.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om KungSängen Helsingborg
    Bemötandet i butik på Väla i Helsingborg var bra, dock var det väldigt lite personal gentemot besökande kunder. Fick vänta 30 minuter på hjälp, men de som jobbade där gjorde så gott de kunde.

Gällande leverans var allt kanon.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Niklas O
    Hej Niklas!
    Tack för din rekommendation.
    Trevligt att du har fått ett bra bemötande av oss i butiken, och ursäkta att du fick vänta.
  • Lena O
    Lena O skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi blev väldigt bra bemötta, av en säljare som verkade vara kunnig och seriös. Jag köpte en säng, som sedan skulle avlevereras i Mellansverige, men även det fungrade utan problem.
    2016-03-15 KungSängen Helsingborg . svarar Lena O
    Hej Lena!
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Vad skönt att höra att du fått bra bemötande, och upplever oss som kunniga och seriösa.
    Det går jättebra att få sin säng levererad till andra platser i Sverige, även om man beställer sin säng hos oss i Helsingborg.
    Välkommen åter!
  • Malin J
    Malin J skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service och kunniga säljare! Sover numera som en kung!
    2016-03-12 KungSängen Helsingborg . svarar Malin J
    Hej Malin!
    Tack så mycket för din Reco.
    Trevligt att du har haft en bra upplevelse i butiken.
    Jag önskar dig fortsatt kunglig sömn i din nya KungSängen säng!
  • Belinda N
    Belinda N skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service i butiken. Leveransen var i tid, men man monterade inte på benen.
    2016-03-12 KungSängen Helsingborg . svarar Belinda N
    Hej Belinda!
    Tack för din rekommendation och vad fint att du är nöjd med vår service.
    Montering av säng och sänggavel är en tjänst man kan köpa hos KungSängen, annars har vi fri leverans i butikens närområde, ända in till hallen i bostaden.
  • Qerim K
    Qerim K skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande. Säljarna är duktiga, snälla och trevliga. Jag köpte en säng.
    2016-03-10 KungSängen Helsingborg . svarar Qerim K
    Hej Qerim!
    Tack för din Reco.
    Skönt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Vänlighet, omtanke och kunskap är viktigt för oss när vi hjälper dig att hitta rätt säng.
    Varmt välkommen tillbaka!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om KungSängen Helsingborg
    Duktig, noggrann försäljare som hjälpte oss vid sängköpet.
    Vi är bara nöjda!!
    2016-03-10 KungSängen Helsingborg . svarar Daniel K
    Hej Daniel!
    Tack för svaret.
    Perfekt att du upplever oss som noggranna, för det är precis vad vi strävar efter.
    Sov så gott i er nya säng och välkomna tillbaka!
  • Monica A
    Monica A skrev om KungSängen Helsingborg
    Ett väldigt gott första intryck och bemötande då vi köpte våra ställbara sängar. Ett mindre fel vid leverans men som sedan rättades till.
    Trevlig personal och vi är nöjda med KungSängen så här långt.
    2016-03-10 KungSängen Helsingborg . svarar Monica A
    Hej Monica!
    Trevligt att ni är nöjda med vårt bemötande och service, och även att felet kunde avhjälpas på ett smidigt sätt.
    Jag önskar er god sömn i era nya sängar!
  • Ewa C
    Ewa C skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi är nöjda med vår ny säng. Inget ont i ryggen längre! Den är jätte bekväm och passar fin i vårt sovrummet. Vi har även rekommenderat den till andra, som hade svart att bestämma vilken säng bli bäst för dem.
    2016-03-10 KungSängen Helsingborg . svarar Ewa C
    Hej Ewa!
    Tack för dina fina ord och för att ni rekommenderar oss till andra.
    Vad roligt att ni är nöjda med er nya KungSängen säng och att ryggontet har försvunnit.
    Ni är varmt välkomna tillbaka!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra service när vi skulle köpa våra sängar och bra pris
    2016-03-10 KungSängen Helsingborg . svarar Jonas A
    Hej Jonas!
    Tack så mycket för din Reco.
    Hoppas ni sover gott i er nya KungSängen säng!
  • Lena S
    Lena S skrev om KungSängen Helsingborg
    Ganska medelmåttig butik men priset är ju därefter
    2016-03-09 KungSängen Helsingborg . svarar Lena S
    Tack för din feedback.
    Jag kan med glädje berätta att vi nu har bytt läge/lokal.
    Numera finns vi på det moderna och nybyggda Väla Park som ligger granne med Väla Center.
    Välkommen in till vår nya butik!
  • Maria B
    Maria B skrev om KungSängen Helsingborg
    Personalen i butiken i Helsingborg Malin Idh, proffsig , hjälpsam och super trevlig.
    vi blev guidade till en absolut helt perfekt säng för oss.

Tack Malin och Kungsängen.
    2016-03-09 KungSängen Helsingborg . svarar Maria B
    Hej Maria!
    Tack för dina fina ord.
    Kul att ni är nöjda med vår service.
    Önskar er fortsatt god sömn i er nya KungSängen säng.
  • Susann P
    Susann P skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi köpte en kontinentalsäng och är jättenöjda med den och bemötandet i butiken, tyckte det var drygt innan vi fick den levererad dock
    2016-03-09 KungSängen Helsingborg . svarar Susann P
    Hej Susann!
    Tack för din Reco.
    Vi tillverkar varje säng efter beställning, vilket gör att det kan bli några veckors leveranstid.
    Men trevligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och framförallt sängen.
  • Maarit S
    Maarit S skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi fick bra bemötande men fel information från säljaren så blev lite besvikna när vi skulle hämta sängarna vi köpt. fick lite kompensation för fel information. Sängarna är ok. Mina föräldrar köpte också av er men de är nog inte lika nöjda. Tycker sängarna är hala, madrassen åker av sängen. och jag kan hålla med delvis. sängarna är ganska lätta och kasar runt.
    Bättre med värderingsfrågor än att man ska skriva fritt...
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Maarit S
    Hej Maarit!
    Tack för din Reco och feedback.
    Tråkigt att det blev ett missförstånd vid er första kontakt med oss, hoppas ärendet har löst sig.
    Ni är varmt välkomna att kontakta oss via telefon: 042 20 39 80, om ni behöver vidare assistans med sängarna.
  • Catarina C
    Catarina C skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi är jättenöjda med allt. Vi har fått hjälp med mycket och servicen har varit toppen. Vi är också väldigt nöjda med produkten.
    Det var många frågor och funderingar innan allt landade och snabb och trevlig service när det gällde allting.
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Catarina C
    Hej Catarina!
    Tack så mycket för svaret.
    Fantastiskt kul att ni är så nöjda med vår service och framförallt sängen!
  • Malin I
    Malin I skrev om KungSängen Helsingborg
    Underbart trevlig och kunnig personal, inbjudande butik och leveransen skedde i tid och av goa killar! Bästa sängen jag någonsin sovit i.
    Rekommenderar varmt Kungsängen, Helsingborg
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Malin I
    Hej Malin!
    Tack för dina fina ord, och vad trevligt att din upplevelse har varit så positiv!
    Vi önskar er fortsatt god sömn i er nya KungSängen säng.
  • Katrin S
    Katrin S skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra hjälp från början till slut. Var inne i affären två gånger inför mitt sängköp och vid båda tillfällena var personalen serviceminded och hjälpsam. Jag köpte en kontinentalsäng, madrasskydd och sänggavel. allt levererades hem. Chauffören ringde och berättade att de blev något försenade - toppen bra.
    Kan bara ge högsta betyg till själva sängen och till den personal jag mötte.
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Katrin S
    Hej Katrin!
    Tack för dina fina ord!
    Vi gör vårt yttersta för att vara serviceminded och ge dig en trevlig upplevelse i butiken.
    Vad roligt att ni är nöjd med er nya säng.
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om KungSängen Helsingborg
    Jag är nöjd med min säng. Hon som sålde sängen till mig var superkunnig. Jag köpte min säng i Helsingborg. De var utförsäljning pga flytt. Jag frågade då om det var bra att vänta på bättre erbjudande i samband med nyinvigning? Fick till svar att det inte skulle bli så bra rabatter då, Men sen såg jag annonsen och då kunde jag lika gärna väntat eftersom det var lika fina priser men den senaste modellen........
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Nathalie J
    Hej Nathalie!
    Tack för din Reco.
    Ibland så kan det hända att våra kampanjförutsättningar ändras, men har du köpt sängen på utförsäljningen vi hade i samband med butiksflytten, så är jag säker på att du har fått en mycket bra deal!
    Varmt välkommen att besöka oss i vår nya butik på Väla Park, Helsingborg!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om KungSängen Helsingborg
    Personalen i butiken var mycket kundvänlig och agerade professionellt. De lät oss prova olika sängar i lugn och ro, utan att verka påflugna. Utlovad leverans klaffade till punkt och pricka. Vi hade slarvat bort sängklämmorna till den ena sängen i väntan på leverans, men fick nya utan att behöva betala. Väldigt seviceminded tycker jag. Satt denna morgon och berättade för en kollega om hur bra sängarna är, och så kommer denna enkät 2 timmar senare. :)
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Thomas S
    Hej Thomas!
    Tack för dina fina ord.
    Vi gör alltid vårt yttersta för att du som kund ska få en trevlig upplevelse hela vägen från butik till leverans, tack för att du poängterar det.
  • Eivor B
    Eivor B skrev om KungSängen Helsingborg
    Köpte sängar fick bra hjälp ,snabbb leverans och monterade och klara att använda.
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Eivor B
    Hej Eivor!
    Tack så mycket för ditt svar, hoppas ni sover gott i er nya säng.
  • Willum S
    Willum S skrev om KungSängen Helsingborg
    Købte 2 senge med EL , alt var perfekt lige fra begyndelsen til sengene var monteret i vort sovrum.
    2016-03-08 KungSängen Helsingborg . svarar Willum S
    Hej Willum!
    Tack för din Reco.
    Mycket trevligt att höra att du är nöjd.

Ekslingan 3, 254 67 Helsingborg