Alla kategorier Sängar Skåne Helsingborg KungSängen KungSängen Helsingborg

KungSängen Helsingborg

Ekslingan 3, 254 67 Helsingborg — Visa karta

Här, mitt i Väla Park handelsområde, kan du prova våra handgjorda sängar i en inspirerande butik med kunnig och engagerad personal. Vi har allt för sovrummet, inklusive tapeter, mattor, gardiner och garderober, men det är ändå sängarna som är vår stolthet. Varje säng är handgjord av våra egna hantverkare och de kan även specialtillverka sängar efter din beställning.

Kom in till vår butik och låt dig inspireras och vägledas av vår duktiga personal. Du får själv prova våra sängar och kan matcha ihop ett helt nytt sovrum direkt i butiken.

Välkommen till oss på KungSängen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 91 kunder tycker om KungSängen Helsingborg

• Gunnar M
    Gunnar M skrev om KungSängen Helsingborg
    Inköp skedde av ställbar säng till mig själv.
    Utmärkt hjälp från företaget både vid för-
    säljning och leverans. VARMT TACK 1
    2017-03-27 KungSängen Helsingborg . svarar Gunnar M
    Hej Gunnar
    Vi tackar så mycket för dina fina ord om både oss i butiken och leverans

Vi önskar dig många sköna nätter i din nya säng

• Robin R
    Robin R skrev om KungSängen Helsingborg
    Gott bemötande. God service. Kunnig personal. Bra sängar.
    2017-03-26 KungSängen Helsingborg . svarar Robin R
    Hej Robin,

Tack för din Reco. Vi är väldigt glada över att du är så nöjd med oss i personalen och framförallt sängen!

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om KungSängen Helsingborg
    Trevlig personal, kunnig. Sängen är riktigt skön och jag vill inte byta tillbaka till den gamla :)
    2017-03-26 KungSängen Helsingborg . svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,

Tack för dina trevliga ord! Kul att du är nöjd med servicen i butiken och även den nya sängen!
    Vi önskar dig många sköna nätter!

• Nina S
    Nina S skrev om KungSängen Helsingborg
    Nöjd med den hjälp vi fick i butik och när sängarna levererades hem.
    2017-03-26 KungSängen Helsingborg . svarar Nina S
    Hej Nina,

Tack för er rekommendation, vi önskar er fantastisk sömn i era nya sängar!

• Johnny M
    Johnny M skrev om KungSängen Helsingborg
    Proffsigt och trevligt bemötande. Sakkunnig hjälp att välja säng, och mycket bra genomgång av alla detaljer av köpet vid orderläggande/betalning. Kändes tryggt att handla av Kungssängen i Helsingborg! Plus också till killarna som som skötte leveransen av sängen.
    2017-03-26 KungSängen Helsingborg . svarar Johnny M
    Hej Johnny,

Tack för din Reco. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med vår kunskap och service!
    Leveranskillarna hälsar tack så mycket till er för de fina orden!

• Christer J
    Christer J skrev om KungSängen Helsingborg
    När man blir äldre behöver man en säng som både är mjuk mot musklerna och hård så att inte höften sjunker ner. Allt detta fick jag plus ett trevligt bemötande.
    Christer Jonsson
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Christer J
    Hej Christer,

Tack för din rekommendation! Helt rätt, en bra tryckavlastande säng med bra stöd i rygg och höft.
    Vi önskar er många sköna nätter i er nya KungSängen säng!

• Kevin P
    Kevin P skrev om KungSängen Helsingborg
    Jättebra säng! Jag rekommenderar denna sängen!
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Kevin P
    Hej Kevin,

Tack så mycket! Vi önskar dig fortsatt jättebra sömn i din nya säng!

• Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om KungSängen Helsingborg
    Köp av 2 st ställbara sängar
    Mycket kunnig personal och bra bemötande
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Britt-marie S
    Hej Britt-Marie,

Tack för din rekommendation! Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår service!
    Vi önskar er många sköna nätter i era nya sängar.

• Birgit B
    Birgit B skrev om KungSängen Helsingborg
    Proffsigt och personligt bemötande.
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Birgit B
    Hej Birgit,

Tack så mycket! Kul att du är nöjd med vårt bemötande och service!

• Britt-marie E
    Britt-marie E skrev om KungSängen Helsingborg
    Säljaren hjälpte oss med utprovningen och vi/jag kände att han verkligen brydde sig. Dock tycker jag kanske att upplevelsen av vår nya bäddmadrass, när vi fick hem sängen, inte blev riktigt den samma när vi använder madrasskyddet. Tanken är kanske att vi inte ska använda ett sådant och istället köpa ny bäddmadrass efter en tid. Annars får vi säga att vi sover gott i våra nya sängar och att möbeln blev fin i vårt nya sovrum.
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Britt-marie E
    Hej Britt-Marie,

Stort tack för er Reco och vad trevligt att höra ni är nöjda med sängen!
    Madrasskyddet är mest till för att förlänga livslängden av bäddmadrassen, men givetvis kan ni välja att inte använda det utan istället byta bäddmadrass lite oftare!

• Angela O
    Angela O skrev om KungSängen Helsingborg
    Bemötandet var mycket bra från början till slut. Bra service och snabb leverans av sängen.
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Angela O
    Hej Angela,

Tack för din Reco. Vi önskar din skön sömn i den nya sängen!

Välkommen åter,
  • Linda Z
    Linda Z skrev om KungSängen Helsingborg
    Väldigt bra bemötande. Bra diskussioner, gav exempel och visade oss skillnader mellan olika sängar samt hjälpte oss att välja lämplig madrass för våra olika behov. Inte påträngande eller krängande i sitt sätt utan noga med att vi skulle hitta rätt säng och bli nöjda. Enkelt och trevligt - vi skulle egentligen bara titta men det slutade med att vi köpte en komplett kontinentalsäng och vi är supernöjda så långt.
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Linda Z
    Hej Linda
    Tack för dina fina vitsord! Roligt att ni är så nöjda både med personalens bemötande och med er nya säng. Hoppas att ni kommer att sova gott i den i många år framöver.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande från början till slut. Leverans av sängar fungerade utmärkt!
    Kunnig personal i butiken.
    2017-03-25 KungSängen Helsingborg . svarar Ulf J
    Hej Ulf,

Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och service!

Varmt välkommen tillbaka!
  • Rolf H
    Rolf H skrev om KungSängen Helsingborg
    Personlig o trevligt bemötande
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Rolf H
    Hej Rolf

Tackar hjärtligt för din reco, kul att höra att du fått en bra upplevelse i butiken.

• Lars O
    Lars O skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande sängen enligt tidigare köp mycket bra
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Lars O
    Hej Lars

Vi tackar för ditt omdöme

Hoppas du får många sköna nätter

• Ella Z
    Ella Z skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket positiv - trevligt bemötande och fungerande logistik
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Ella Z
    Hej Ella
    Vi tackar för ditt omdöme
    Väldigt roligt att höra att allt fungerat som det ska

Välkommen åter
  • Andreas T
    Andreas T skrev om KungSängen Helsingborg
    Jättebra och trevlig personal! Mycket bra service!
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Andreas T
    Hej Andreas
    Tack för din fina feedback!
    Varmt välkommen tillbaka.
  • Gabriela E
    Gabriela E skrev om KungSängen Helsingborg
    Hej,
    Jag har bara gott att säga om Kungsängen.
    Jätte trevliga och proffsiga säljare i butiken i Helsingborg.
    Malin var helt "outstanding"!
    Montörerna som kom med sängen var mycket proffsiga och det gick undan som bara den med installationen.
    På min rekommendation har en god vän också köpt en Kungssäng.
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Gabriela E
    Hej Gabriela
    Tack för dina fina ord om vår personal! Det är alltid trevligt att höra att både butiks och leveranspersonalen är så uppskattade.
    Tusen tack för att du även rekommenderar oss vidare till dina vänner.
  • Nicolas H
    Nicolas H skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra service och trevlig personal. känns proffsigt!
    kommer att handla här fler gånger och har även fått andra att göra det också!
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Nicolas H
    Hej Nicolas

Tack för din fina feedback, och för att du rekommenderar oss till dina vänner.
    Du är varmt välkommen tillbaka!
  • Karianne O
    Karianne O skrev om KungSängen Helsingborg
    Toppen kundeservice og en fantastisk herlig seng å sove i. Vi er super fornøyde!
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Karianne O
    Hej Karianne

Tack för ditt fina omdöme
    Härligt att ni är så nöjda både med sängen och oss.
    Fortsätt nu sova gott om nätterna.

• Annika W
    Annika W skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi har fått superb hjälp av medarbetarna på KungSängen i Helsingborg/Väla. Vi har provat många sängar överallt men tipsen vi fick av personalen på KungSängen hade vi med oss hela vägen. Det var också den kunskapen & servicen som gjorde att vi bestämde oss. Och så klart de sköna sängarna! Sover som en Kung/Drottning!
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Annika W
    Hej Annika

Tack för er fina bedömning.

Väldigt roligt att höra att ni sover som en Kung och Drottning
    då har vi lyckats och även vi känner oss nöjda.
    Fortsätt nu sova som ett kungapar!

• Conny E
    Conny E skrev om KungSängen Helsingborg
    Hej, bemötandet var mycket bra, proffsig säljare (Louise, tror jag hon heter) hjälpte till med utprovning och råd, jag vill säga att bemötandet var så jag återvände hela vägen till Helsingborg för att köpa sängen, hade butiker på mycket närmare håll.
    Så varför jag köpte Kungsängen Helsingborg beror på en mycket bra säljare.
    Och sängen är mycket bra :-)

Med Vänliga Hälsningar Conny
    2017-03-23 KungSängen Helsingborg . svarar Conny E
    Hej Conny
    Vi tackar så mycket för din fina bedömning
    Ha många sköna nätter

• Lars-Inge T
    Lars-Inge T skrev om KungSängen Helsingborg
    Proffsigt bemötande och mycket trevlig personal. Vi köpte fem madrasser till bogserbåten Sund av Malmö som blev levererad i somras med madrasser som var helt omöjliga att få någon vila i. Efter bara en natt blev det en "brunstgrop" i madrassen och de var därmed inte värda att ens benämnas madrass. Med Kungsängens madrasser är det äntligen riktigt skönt att gå och lägga sig och vakna utvilad och utan ryggont. Jag köpte ett par Kungsängen sängar till mig och min sambo som en lite tidig julklapp och sover lika gott hemma numera.
    2017-02-15 KungSängen Helsingborg . svarar Lars-Inge T
    Hej Lars-Inge
    Vi tackar så mycket för din fina bedömning.
    Mycket roligt att höra att ni är nöjda.
    Vi önskar er många sköna nätter både hemma och på båten.

Lars-Inge T gillar detta
  • Eddie N
    Eddie N skrev om KungSängen Helsingborg
    Riktigt bra professionell hjälp. De vet vad de sysslar med och hjälper kunden från början till slut
    2017-02-15 KungSängen Helsingborg . svarar Eddie N
    Hej Eddie
    Tack för din fina bedömning.
    Vi önskar dig många sköna nätter

• Maria K
    Maria K skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi köpte 2 st elevationssängar (210 långa) och fick mycket bra och trevlig hjälp av en tjej i affären!
    2017-02-14 KungSängen Helsingborg . svarar Maria K
    Hej Maria,

Tack så mycket, vi önskar er god sömn i era nya sängar!

• Jonas E
    Jonas E skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket seriösa och trevliga försäljare som gav goda råd.
    2016-12-01 KungSängen Helsingborg . svarar Jonas E
    Hej Jonas,

Tack för det, vi lägger stor vikt vid att hjälpa kunden på bästa möjliga vis. Trevligt att du är nöjd!

• Mikael W
    Mikael W skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande kunnig personal bra utprovning
    2016-12-01 KungSängen Helsingborg . svarar Mikael W
    Hej Mikael!

• Emanuel J
    Emanuel J skrev om KungSängen Helsingborg
    Väldigt bra bemötande, anpassning och service. Mycket nöjda med både personal och produkt!
    2016-11-29 KungSängen Helsingborg . svarar Emanuel J
    Hej Emanuel,

Vi tackar så hjärtligt för ditt fina betyg. Fantastiskt kul att läsa du är nöjd med din nya säng! Det kommer bli många nätters god sömn.

Ha en underbar vecka.

Med Vänlig Hälsning
  • Nellie C
    Nellie C skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi var runt hos olika sänghandlare och tittade efter en ny säng, när vi kom till Kungssängen kände vi direkt att vi hade kommit rätt, trevligt bemötande av kunnig personal som direkt förstod vad vi letade efter och presenterade ett antal förslag.
    2016-12-07 KungSängen Helsingborg . svarar Nellie C
    Hej Nellie
    Vi tackar för er fina bedömning.
    Mycket trevligt att ni kände så när ni kom till oss i butiken.

Välkommen åter
  • Hanna R
    Hanna R skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service, trevligt bemötande.
    2016-11-29 KungSängen Helsingborg . svarar Hanna R
    Hej Hanna,

Tack så mycket för dina fina ord. Hoppas du sover gott i din nya säng.

Med Vänlig Hälsning
  • Frida D
    Frida D skrev om KungSängen Helsingborg
    Jag anser att Kungsängen bemöter sina kunder bra och utifrån sina förmågor kunna hjälpa kunderna så gott de kan. Däremot vill jag påpeka att det inte står framskrivet hur lång tid kunden har ångerrätt i butiker eller reklamationsnöjligheter. Jag har till viss del problem med min säng och håller fortfarande på att utreda fasthet och funktionen anpassad till en dålig rygg, vilket jag får hjälp med från Kungsängen.
    2016-11-29 KungSängen Helsingborg . svarar Frida D
    Hej Frida,
    Kul att höra att du tycker om vårt bemötande.

Stort tack att du lyfter fram att det är svårt att hitta information om ångerrätt och reklamationsrätt, detta ska vi ta vidare. All information om ångerrätt samt reklamationsmöjligheter står i garantibeviset du fick med från oss i butiken.

Vad tråkigt att höra att du inte hittat rätt fasthet än. Det låter som du redan fått hjälp från oss på Kungsängen men är det några
    ytterligare frågor är du hjärtligt välkommen in i vår butik eller om du vill ringa oss på telefonnummer; 042-203980.

Ibland kan det ta lite tid att hitta rätt komfort men vi kommer naturligtvis hjälpa dig så du får sova riktigt gott om nätterna.

• Laila S
    Laila S skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande.
    Har köpt 2 "motordrivna" sängar. Efter ett par veckor märker vi att bäddmadrassen inte ligger stilla. Den glider utanför sängen ett par dm vilket man varje morgon måste rätta till. Vi åker till butiken o rådgör med dom och får mattunderlägg 60x100 cm att lägga under madrassen som är 105x200 cm. Hjälper inte ett dugg. Tillbaka igen efter ca 2 månader och får samma materiel 60 x 220 cm. Hjälper inte heller.
    Hade vi blivit upplysta om detta problemet från början vid inköpet, hade vi kunnat ta ställning till hur man löser det redan då. Nu har vi gått o retat oss på detta tillräckligt länge och räknar med att Kungsängen löser vårt problem.
    Två sängar för 42000:- bör nog fungera OK.
    2016-09-06 KungSängen Helsingborg . svarar Laila S
    Hej Laila,
    Vad roligt att höra att ni tycker vårt bemötande är mycket bra och tack för ert omdöme!

Vad tråkigt att ni upplever problem med att bäddmadrasserna glider, men vilken tur att ni skrev till oss via Reco, för nu ger ni ju oss möjlighet att hjälpa er bli helt nöjda igen!

Jag kunde tyvärr inte se vilken sängmodell ni har köpt genom att söka på enbart namn, så jag skulle vilja be er att kontakta oss på telefonnummer 042-20 39 80 så ska jag hjälpa er vidare!

Varmt välkomna tillbaka!
  • Anders P
    Anders P skrev om KungSängen Helsingborg
    Köpte dubbelsäng mellan jul och nyår 2015. Köpte då för att priset var sänkt till hälften vilket skulle vara till nyår 2015. Detta stämde inte då kampanjen fortsatte.
    När sängen levererades i början på mars så fattades ett sängbord. Efter ett antal samtal med butiken körde en säljare ut demobordet som stod i butiken till oss. Men det är inte det som är problemet. Madrassen som min fru fick var inte alls så mjuk som den i butiken. Hade kvar den i ca 3 månader då vi beslutade oss att använda bytesrätten. Detta fungerade utan problem. Den nya madrassen är dock lika hård som förra. Vill påpeka att madrassen i butiken var mycket mjukare. Den kvinnliga säljaren var inte särskilt kunnig heller. Har köpt säng förr både på SOVA och IKEA och upplevde att vi fick mycket bättre hjälp där. Hade givit betyget Uselt om inte bytesrätten fungerat.
    2016-07-18 KungSängen Helsingborg . svarar Anders P
    Hej Anders
    Tråkigt att höra att du inte har fått en sådan positiv upplevelse av ditt sängköp som vi önskar att alla våra kunder får.

Att kampanjen med halva priset förlängdes även efter nyår, är ingenting som personalen i butiken varken kan påverka eller får information om i förväg. Eftersom det var exakt samma kampanj som förlängdes, förlorade ni ingenting på att lägga ordern i december.

För att ni inte skulle behöva vänta flera veckor på ert andra sängbord, valde säljaren att ta ett helt nytt sängbord (som just hade leverats till butiken för att användas som skyltexemplar) och med sin privata bil köra flera mil för att leverera det till er hemadress.

Säljaren i fråga har många års erfarenhet och är annars mycket uppskattad av kunderna. Det är därför förvånande att ni har upplevt brister på det området. Ni har beställt den mjukaste och mest följsamma modell av kontinentalsäng som vi har i vårt sortiment. Har ni bytt till samma fasthet som ni hade från början? Resårfjädrarna i sängarna är lite stumma direkt när de kommer från fabriken, och det tar några månader innan de känns på samma sätt som våra skyltsängar i butiken som är väl inprovade.

Var vänlig ta kontakt med butiken igen angående fastheten i er säng, så att de kan hjälpa er att reda ut vad som är fel.
    Välkommen att höra av er!
  • Marianne B
    Marianne B skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande när jag önskade köpa en till säng av samma märke som jag hade köpt ett par år tidigare. Den fanns inte men personen i kundtjänst kunde ta reda på vilken annan ny säng som ägde samma kvalifikationer som min gamla. Ringde tillbaka till mig när hon visste att alla "delar" fanns så att vi kunde göra affär. Fick den levererad som planerat och gästerna sover gott i den.
    2016-07-17 KungSängen Helsingborg . svarar Marianne B
    Hej Marianne
    Kul att vi kunde hjälpa dig att hitta en likvärdig säng (som den gamla du hade köpt) trots att vi inte hade kvar samma modell i sortimentet.
    Roligt att höra att dina gäster sover gott i sängarna.
  • Minette S
    Minette S skrev om KungSängen Helsingborg
    Skön och stabil säng som passar våra krav.
    2016-07-17 KungSängen Helsingborg . svarar Minette S
    Hej Minette
    Vi tackar för ditt fina omdöme och önskar dig varm välkommen tillbaka.
  • Malte L
    Malte L skrev om KungSängen Helsingborg
    .................................................................................................................................................
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Malte L
    Hej Malte
    Tusen tack för ditt fina betyg!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra service i butik. Väldigt vänligt med leverans hela vägen till Halmstad utan extra kostnad. Och så klart en väldigt skön säng! Kommer varmt att rekommendera KungSängen till andra som är ute efter en ny säng! Och dessutom väldigt trevligt att säljaren ringer upp och frågar om man är nöjd med köpet, det är bra kundservice det!

En väldigt nöjd kund :)
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Åsa E
    Hej Åsa
    Tack för din fina rekommendation! Vi hoppas att du kommer att sova gott i din säng i många år framöver.
  • Greg S
    Greg S skrev om KungSängen Helsingborg
    Är mycket nöjd för tillfälet, hoppas på att min säng håller länge
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Greg S
    Hej Greg
    Trevligt att du är så nöjd med din nya säng! Tack vare mycket god kvalitet på våra produkter är jag säker på att du kommer att vara nöjd med din KungSängen säng i många år framåt.
  • Göran H
    Göran H skrev om KungSängen Helsingborg
    Toppe via telefonboch sedan i butiken
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Göran H
    Hej Göran
    Trevligt att höra att du har fått så god service både via telefon, och när du besökte vår butik. Tack för ditt fina betyg.
  • Gun U
    Gun U skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi blev mycket bra bemötta och fick svar på våra frågor
    2016-07-06 KungSängen Helsingborg . svarar Gun U
    Hej Gun.
    Det glädjer oss att höra! Hoppas ni blir nöjda med sängarna
  • Jim Å
    Jim Å skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra, hjäplsam,positiv,kunnig personal.
    Säng inköpt o den sover vi gott i :)
    2016-07-08 KungSängen Helsingborg . svarar Jim Å
    Hej Jim
    Härligt att höra, sov så gott i sommar=)
    Välkommen in igen
    Med vänlig hälsning
  • Björn H
    Björn H skrev om KungSängen Helsingborg
    Fantastisk personal och service.Mycket nöjd kund.
    2016-05-17 KungSängen Helsingborg . svarar Björn H
    Hej Björn,
    Vilken fin rekommendation, tack så mycket!
    Väldigt trevligt att höra att du är nöjd med vår service.
  • Lars Göran D
    Lars Göran D skrev om KungSängen Helsingborg
    Jag är mycket nöjd med min nya säng. Min upplevelse av Kungssängen som företag är enbart positiv.
    2016-05-17 KungSängen Helsingborg . svarar Lars Göran D
    Hej Lars Göran D,
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med din nya säng, hoppas du fortsätter att sova jättegott!
    Varmt välkommen tillbaka!
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra service och bra produkter!!
    2016-04-08 KungSängen Helsingborg . svarar Jimmy K
    Hej Jimmy!
    Tack för din rekommendation.
    Och vad roligt att du är nöjd med vår service och våra produkter!
  • Lena A
    Lena A skrev om KungSängen Helsingborg
    Super skön säng o väldigt nöjd. Med den.
    2016-04-06 KungSängen Helsingborg . svarar Lena A
    Hej Lena!
    Tack för din Reco.
    Jättekul att höra att du är så nöjd med din nya säng.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om KungSängen Helsingborg
    Bra bemötande, intresserad och kunnig försäljare. Kombinerade ihop en säng till oss efter våra frågor och preferenser.
    Leverans perfekt, med bra avisering på korrekt förutbestämd tid.

Ett utmärkt köp med ett utmärkt bemötande!
    2016-04-06 KungSängen Helsingborg . svarar Magnus A
    Hej Magnus!
    Tack för din Reco.
    Vad trevligt att du fått en bra upplevelse i butiken och vid leveranstillfället.
    Vi strävar alltid efter att ha ett engagerat och bra kundbemötande, samt hög kunskap om sängar och ergonomi, tack för att du uppmärksammar det.
    Jag önskar er fortsatt skön sömn i er nya KungSängen säng.
  • Mats E
    Mats E skrev om KungSängen Helsingborg
    Köp av säng "Lindenäs Lyx". Personalen var väldigt tillmötesgående vid alla tillfällen då vi var och provade och jämförde några olika sängar. Själv tvekade jag mellan fast och medelmjuk men personalen hjälpte mig att välja fast, vilket blev helt perfekt vet jag nu efter att jag sovit ett par månader i sängen.
    2016-04-06 KungSängen Helsingborg . svarar Mats E
    Hej Mats!
    Tack för din rekommendation.
    Kontinentalsängen "Lindenäs Lyx" är en riktig favoritsäng hos våra kunder, så vad roligt att höra att ni också sover gott i den.
    Jag önskar er fortsatt god sömn i er nya säng.
  • Christan E
    Christan E skrev om KungSängen Helsingborg
    Det är hål på vår sänggavel vid leverans. Kontaktade ingående affären som sa att jag kunde få ett kuddörongott som kompensation. ?! Men vårt hål kvarstår ju, fick svar att det var det ända de kunde bistå med!? Mitt förtroende för affären och personalen sjönk då totalt. Så sedan på vårt kvitto att affären skrivit fel förnamn på mig och gjort mig till man.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Christan E
    Hej Christan!
    Det verkar som att något har gått snett här.
    Vi försöker alltid att avhjälpa ett sådant fel direkt på bästa möjliga sätt.
    Vänligen kontakta oss på telefonnummer 042 20 39 80, så ska vi kolla på ditt ärende och reda ut det felaktiga.
    Ursäkta för stavfelet på ditt namn.
  • Sara W
    Sara W skrev om KungSängen Helsingborg
    Mycket bra service, nöjd och glad med vårt köp hos Er.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Sara W
    Hej Sara!
    Tack för din rekommendation!
    Kul att du är nöjd med vår service och ert köp.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om KungSängen Helsingborg
    Vi blev väldigt trevligt bemötta och blev visade de olika sängarnas fördelar. Vi köpte två st ställbara sängar som vi är mycket nöjda med.
    2016-04-05 KungSängen Helsingborg . svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!
    Tack för din Reco.
    Vad bra att ni sover gott i er nya säng.

Ekslingan 3, 254 67 Helsingborg