KungSängen Linköping

KungSängen Linköping

KungSängens butik i Linköping ligger vid handelsområdet Tornby. Hit är du välkommen för att prata med vår duktiga personal och att prova dig fram bland KungSängens alla sängmodeller. Vår affärsidé bygger på tanken om att inga maskiner kan tillverka sängar lika bra som människor kan. Därför är alla modeller handgjorda och du...

27 omdömen om KungSängen Linköping

Susanne L
Skrev om KungSängen Linköping

Trevligt mottagande i butiken. Seriös säljare som guidade oss, på ett fint sätt, fram till rätt säng. Det kändes tryggt att göra en så stor investering hos Kungsängen. Mkt förstående och tillmötesgående även vid ett missöde vid leverans, då en lampa gick sönder. En mycket bra helhetskänsla! Tack för det

Linnéa J
Skrev om KungSängen Linköping

Vi var mycket nöjda med servicen och det trevliga bemötandet i butiken. Extra plus var lånet av släpkärran för hemtransporten. Sängen vi köpte var kontinentalsängen (jubileumsvarianten). Var endast tänkt att tittat på utbudet då det redan var bestämt att köpa säng på annat ställe. Säljarens trevliga bemötande trots sent besök (efter stängningstid) gjorde att vi ändrade oss. TACK!

Svar från KungSängen Linköping

Hej Linnéa! Vad roligt att ni blev så nöjda med både sängen och med bemötande från vår trevliga personal. Vi hoppas att ni kommer ha glädje av er nya säng i många år framöver. Ha en fortsatt härlig dag! Med vänlig hälsning, personalen i Linköpings-butiken.

Ulla G
Skrev om KungSängen Linköping

köpte en säng mycket bra service

Svar från KungSängen Linköping

Hej Ulla! Vad glada vi blir av dina fina ord, riktigt god service är något vi värdesätter högt. Vi hoppas att du ska sova riktigt gott framöver! Varma hälsningar, personalen i Linköpings-butiken.

Annika H
Skrev om KungSängen Linköping

Köpte en mjuk säng som är underbar! Sover så gott, bättre än på länge! Ligger okänt men ändå mjukt. Alla förväntningar uppfyllda. Stort tack till den fantastiska och mycket hjälpsamma tjej som guidade oss fram till rätt säng!

Svar från KungSängen Linköping

Hej Annika, Vad roligt att höra att du är trivs med den mjuka komforten och sover gott ! Vi är glada över att du är nöjd med servicen! Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsingar, butikspersonalen i Linköping

Carina S
Skrev om KungSängen Linköping

Supertrevöog personal som tog sog tid. Kunnig inom området, gav tips och råd när jag ställde frågor. Onte pushig utan genuint intresserad var det jag upplevde som kund i butiken.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Carina! Vad glada vi blir av din fina recension. Vad roligt att du hade en trevlig upplevelse av vår butik och vår superduktiga personal. Vi hoppas att du besöker oss igen i framtiden. Ha en fortsatt härlig dag! Med vänlig hälsning, Personalen i butiken i Linköping.

Ulf H
Skrev om KungSängen Linköping

Leverans på angivet datum . Mycket bra och trevliga montörer samt snabb montering . Allt mycket bra .

Berit
Skrev om KungSängen Linköping

Dåligt bemötande vid påpekad reklamation och konstruktionsfel.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Berit! Vad tråkigt att du upplevde att bemötandet var dåligt. Vi har en mycket tydlig hantering av reklamationsärenden och konstruktionsfel för att kunna följa upp exakt vad det är som kan ha blivit tokigt. Din anmälan vid synpunkter på konstruktionen är otroligt uppskattad av KungSängen och vi hoppas att ni nu får sova gott i era nya sängar. Hoppas ni får en fortsatt härlig dag! Med vänliga hälsningar, butikspersonalen i Linköping.

Minna J
Skrev om KungSängen Linköping

Vi köpte en säng efter att ha provat och fått tips från den kunniga personalen i butiken. När sängen skulle leveras kunde vi inte vara hemma men de bar in den i garaget utan problem. Sängen uppfyller alla våra krav och vi är mycket nöjda sånär som på ett litet fel i tyget på gaveln.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Minna! Vad roligt att ni tyckte leveransen fungerade så bra. Vi hoppas att ni sover riktigt gott i nya sängen. Om det är något som ser tokigt ut på gaveln får ni mer än gärna kontakta oss så att vi får en chans att åtgärda det. Med vänliga hälsningar, butikspersonalen i Linköping.

Håkan F
Skrev om KungSängen Linköping

Bra säljare. Lugn miljö. Upplevde det som att vi fick bra service.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Håkan! Tack för ditt trevliga omdöme och vad roligt att du tyckte om vår butik. Vi hoppas att du snart besöker oss igen. Med varma hälsningar, personalen på KungSängen, Linköping.

Lena L
Skrev om KungSängen Linköping

Vid köp av två hiss- sängar fick vi god information av mycket kunnig personal Leveransen var punktlig ( och trevligt bemötande även då. Vi är mycket nöjda med våra nya sängar.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Lena! Vi är jätteglada att höra att ni är nöjda med era nya sängar och er upplevelse hos oss. Tack för det fina omdömet och varmt välkomna tillbaka. Vänliga hälsningar Personalen på KungSängen i Linköping

Christer P
Skrev om KungSängen Linköping

Köpte ramsäng Rånäs inkl.bäddmadrass.Trevligt och kunnigt bemötande.Leverans i tid,med serviceinriktade chaufförer.Mycket nöjd hittills.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Christer! Tack för ditt omdöme och vad roligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi hoppas att du sover riktigt gott i din nya säng! Vänliga hälsningar Personalen på KungSängen i Linköping

Carina K
Skrev om KungSängen Linköping

Vi köpte ställbar sängar och vi är jättenöjda med dom.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Carina! Vad roligt att ni är nöjda med era nya ställbara sängar, vi tycker också att dom är riktigt härliga! Ha en fortsatt härlig dag! Med vänlig hälsning, butikspersonalen på KungSängen

Sven A
Skrev om KungSängen Linköping

Två höj och sänkbara sängar, motordrivna. Mycket trevlig personal och bra service.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Sven! Tack för berömmet och vad roligt att höra att ni hade en trevlig köpupplevelse! Vi hoppas ni kommer sova riktigt gott i era nya sängar. Ha en fortsatt hörlig dag! Med vänlig hälsning vi på KungSängen i Linköping

Therese H
Skrev om KungSängen Linköping

Vi köpte sängar, sängbord mm av KungSängen och de var väldigt trevliga i bemötandet både vid beställning per telefon och vid hämtning av varor.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Therese! Vad roligt att höra att Er beställning gick smidig. Ni är varmt välkomna in i butiken eller till vår hemsida för att se vårens sköna nyheter. Med vänliga hälsningar, KungSängen i Linköping.

Kaarina N
Skrev om KungSängen Linköping

Kunnig hjälp av val av säng. Trevlig personal.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Kaarina! Vad glada vi blir att ni är nöjda med er köpupplevelse! Ni är varmt välkomna in till oss för att titta på vårens nyheter. Ha en fortsatt fin dag. Med vänliga hälsningar KungSängen Linköping

Gudrun L
Skrev om KungSängen Linköping

Gott bemötande. Fick saklig beskrivning på hur Kungsängar var byggda, vilket ingav så stort förtroende att jag beställde en.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Gudrun! Tack, vad glada vi blir av att din reco! Du är varmt välkommen in till oss igen. Ha en fortsatt trevlig helg! Med vänliga hälsningar Kungsängen Linköping

Marta J
Skrev om KungSängen Linköping

Köpt nya sängar, fått bra hjälp i butik, provat olika alternativ. Leveransen bra. Sängarna är bra.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Marta! Vad härligt att du är nöjd med dina sängar och leveransen. Du är varmt välkommen att komma in till oss igen. Med vänliga hälsningar Kungsängen Linköping

Karlsson H
Skrev om KungSängen Linköping

Underbar säng😃 Jag har skador på många ställen i o på kroppen men sover så gott👌 Med andra ord cancer o idrotts skador.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Karlsson! Vad kul att du är så nöjd med din säng! Sov så gott i fortsättningen. Med vänliga hälsningar Kungsängen Linköping

Mikael K
Skrev om KungSängen Linköping

Vi fick mycket bra hjälp av butikspersonalen. Vi är supernöjda med sängen! För första gången på flera år vaknar jag utan att ha ont i ryggen.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Mikael! Vi i butiken är mer än glada att kunna hjälpa till. Vad roligt att ni är så nöjda med er nya säng. Ni är varmt välkomna åter. Vänligen, KungSängen i Linköping

Helén K
Skrev om KungSängen Linköping

Mycket trevligt och proffsigt bemötande vid båda tillfällena innan vi bestämde oss

Lail M
Skrev om KungSängen Linköping

MB Lyckås 105, BM Lina Latex 105: Bemötandet var nästan bra. Jag valde sängben, 12 cm för att lättare nå att städa under sängen. När sängen kom på plats så upplevs den för hög. Här saknar jag information från säljaren att det går att vinkla sängen för att komma åt och städa under. (Borde tänkt ut det själv.) Diskuterade att byta till lägre ben men fick ett nej. Reklamerade sidfickan som kontrollen stoppas i. Trådar lossnade och tyget fransade sig redan efter en veckas leverans. Stickningen i kanten täckte inte utan det...

Karola M
Skrev om KungSängen Linköping

Allt var mycket positivt. Bra kontakt, bra säng, bra leverans

Roland C
Skrev om KungSängen Linköping

Behovet var sängar med speciellt mått. Inga problem, lev tid hölls och vi är nöjda med det vi köpt och med bemötandet i butiken

Gun L
Skrev om KungSängen Linköping

Jag köpte en säng, gavel o nackkudde, sovkuddar. Jag är nöjd med bemötandet. Ringde efter ett halvår ang att jag trodde sängen var lite nedsjunken upptill. Men blev trevligt bemött o fick en förklaring på varför. O jag var absolut välkommen igen om det var ngt!

Svar från KungSängen Linköping

Hej Gun Tack för din feedback, hoppas du har fått ordning på din säng. Välkommen åter till oss. Med vänlig hälsning Kungsängen Linköping

Margareta H
Skrev om KungSängen Linköping

Bra bemötande och bra hjälp för att välja rätt säng.

Svar från KungSängen Linköping

Hej Margareta, Tack för din rekommendation! Roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Hoppas att du är nöjd med din nya säng. Varmt välkommen åter!

Leif K
Skrev om KungSängen Linköping

Bemötandet vid köp av säng var utmärkt. Personal mycket kunnig Sängen var bra och av god kvalite Trivsamt att vara kund

Svar från KungSängen Linköping

Hej Leif, Tack för Ditt svar! Det glädjer oss att Du är nöjd med köpet. Välkommen åter!

Åke K
Skrev om KungSängen Linköping

Vänligt och proffsigt bemötande av personalen i Linköpingsbutiken. Köp av sängen August till reapris. Har tidigare köpt en Sunnerbo. Är hittills nöjd med sängarna då de motsvarar mina förväntningar.

Kungsängen gillar detta