Alla kategorier Heminredning Örebro Örebro KungSängen KungSängen Örebro

KungSängen Örebro

Bolagsvägen 7, 702 31 Örebro — Visa karta

Kungsängen - när du vill ha en skön kvalitetssäng utan att betala för mycket.

Vår filosofi är att maskiner inte kan bygga lika bekväma sängar som mänskliga händer. Därför är alla våra sängar handgjorda, vissa tillverkar vi till och med direkt i butiken, och vi kan specialbygga en säng efter dina specifika önskemål.

Personalen här på Kungsängen i Örebro gör alltid sitt bästa för att du ska göra ett sängköp du är nöjd med under lång tid framöver. Kom förbi oss i handelsområdet Marieberg Syd och prova dig fram till just din perfekta säng!

Välkommen!

Läs vad 124 kunder tycker om KungSängen Örebro

• Sofie O
    Sofie O skrev om KungSängen Örebro
    Köp av dubbelsäng. Mycket hjälpsam personal som tog sig tid och engagemang att prova ut det vi trivdes bäst med. Kunde inte fått mer hjälp och guidning i vad som skulle passa oss!
    2017-09-10 KungSängen Örebro svarar Sofie O
    Hej Sofie! Tack för din fina reco.
    Vad kul att ni fått den hjälp ni önskat och att ni är glada med servicen från vår personal.
    Hoppas ni sover gott i er nya säng!
  • Anette J
    Anette J skrev om KungSängen Örebro
    Vi var intresserade av att köpa en ny säng. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande med bra information om de olika sängarna som fanns. Vi provade i lugn och ro och utan att känna något köptvång. Det gjorde att vi återvände efter några dagar för att slutföra köpet. Vi är nöjda och sover gott i vår nya säng.
    2017-09-07 KungSängen Örebro svarar Anette J
    Hej Anette!
    Tack så otroligt mycket för din fina och utförliga reco.
    Låter som ni fått en riktigt härlig upplevelse hos oss. Välkomna åter :)
  • Erik N
    Erik N skrev om KungSängen Örebro
    Mycket bra bemötande. Trots att en rabatt hade gått ut några dagar innan beställning fick jag samma pris (dvs. rabatterat). Bra leverans av egen personal.
    2017-09-07 KungSängen Örebro svarar Erik N
    Hej Erik!
    Vad roligt att höra att du är nöjd.
    Ja vi kör ut våra sängar i våra egna lastbilar med vår egen personal :)
  • Marie-louise T
    Marie-louise T skrev om KungSängen Örebro
    Vår upplevelse av Kungsängen Marieberg var mkt god. Allt från bemötande till leverans och service. Vi är nöjda med vårt vak av säng ich leverantör, den kunskap som fanns i butiken hjälpe oss vid val av säng. Och vi är fortfarande nöjda med vårt sängval.
    Det enda minuset är att det kostar så mycket extra med en extra lång säng, något man tyvärr måste ha när man är lång.
    2017-09-06 KungSängen Örebro svarar Marie-louise T
    Hej Marie-Louise!
    Vad härligt att höra att ni är nöjda och tack för att ni tog er tid att skriva en så fin rekommendation.
    Ja det blir en extra kostnad vid måttbeställd säng men det är för att det inte är ett standard mått.
    När vi viker av från standardmåtten så blir materialkostnaden högre, därav höjningen på priset.
    Hoppas ni får sova gott i många år och välkomna åter.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om KungSängen Örebro
    Köpt ny säng.
    Kunnig och mycket trevlig säljare.
    Handlade på Kungsängen Marieberg, Örebro.
    Fint bemötande, vi fick fundera i lugn och ro.
    Leveransen kom i tid och sängen monterades på plats.
    Allt skräp togs med.
    Bättre än så här kan det inte bli!! 😀
    2017-09-06 KungSängen Örebro svarar Lars Ö
    Hej Lars!
    Tack för din fina rekommendation.
    Låter som om du fick en toppen upplevelse från butiken och hela vägen hem.
    Hoppas ni får sova gott i många år.
  • Monica V
    Monica V skrev om KungSängen Örebro
    Toppen bra hjälp. Jag varmt rekommenderar denna butik.
    2017-06-07 KungSängen Örebro svarar Monica V
    Hej Monica!
    Tack för din fina reco. Det gläder oss att du vill rekommendera oss vidare.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om KungSängen Örebro
    Var bara in för att titta. Det fanns ett butiksexemplar till ett fantastiskt pris som passade mig utmärkt. Jag fick ett jättebra bemötande. Så jag var inte svår övertalad. Har precis börjat använda sängen och är jättenöjd.
    2017-05-26 KungSängen Örebro svarar Mikael P
    Hej Mikael!
    Vad kul att du är så nöjd med din nya säng och även servicen du fick.
    Tusen tack för din fina reco.
    Du är varmt välkommen tillbaka till oss!
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om KungSängen Örebro
    Hejsan vi köpte två enkelsängar Ulriksdal för ca2 mån sedan fr eran butik i Örebro vi är helnöjda med våra sköna sängar och vi har tipsat våra vänner& bekanta all service å personal funkade perfekt snabbt korrekt hela tiden högsta betyg vh Birgitta Andersson Örebro
    2017-05-25 KungSängen Örebro svarar Birgitta A
    Hej Birgitta!
    Vad roligt att du är nöjd och dessutom vill rekommendera oss till andra.
    Tusen tack för ditt fina omdöme!
    KungSängen Mariberg
  • Jonas L
    Jonas L skrev om KungSängen Örebro
    Köpt säng som var extrapris på. Bra bemötande
    2017-05-22 KungSängen Örebro svarar Jonas L
    Hej Jonas!
    Tack för din reco. Vad roligt att du är nöjd med din vistelse hos oss.
    Du är varmt välkommen åter.
  • Åke E
    Åke E skrev om KungSängen Örebro
    Köpte säng, fick ett bra bemötande vid första besöket, och också vid senare leverans.
    2017-05-22 KungSängen Örebro svarar Åke E
    Hej Åke!
    Tack för att du valde att handla säng hos oss.
    Stort tack även för din fina reco.
  • Roland T
    Roland T skrev om KungSängen Örebro
    Mycket trevligt och professionellt bemötande i butik.
    Leverans enligt överenskommelse, snabb personal som
    även tog med allt skräp som plast och kartonger
    2017-05-22 KungSängen Örebro svarar Roland T
    Hej Roland!
    Det låter som om du fått en härlig upplevelse genom hela resan.
    Det är otroligt viktigt för oss att våra kunder är nöjda även efter att de beställt sängen.
    Tack för att du tog dig tid att svara.
    Välkommen åter!
  • Lars-gunnar H
    Lars-gunnar H skrev om KungSängen Örebro
    Bemötandet var bra och dom var mycket hjälpsamma, så vi hittade rätt säng för oss.
    2017-05-22 KungSängen Örebro svarar Lars-gunnar H
    Hej Lars-Gunnar!
    Tack för din reco och vad roligt att höra vilken fin service ni fått.
    Härligt att ni hittade rätt säng och sover gott i många år!
  • Ulf G
    Ulf G skrev om KungSängen Örebro
    Vi fick ett mycket bra bemötande av en engagerad säljare vid vårt första besök. Hon redogjorde för de olika typer av sängar som fanns. Lämnade oss att prova och känna oss för och återkom sedan och vi diskuterade oss fram till ett lämpligt val.
    Vi beställde två sängar med en leveranstid på 6 veckor, men redan efter 5 veckor var de klara.
    Vi hämtade sängarna och fick hjälp med lastning.
    Nu efter drygt 2 månader har vi utnyttjat sov gott-garantin och skall byta fasthet på en säng. Vi fick även nu ett mycket bra bemötande av personalen.
    2017-03-28 KungSängen Örebro svarar Ulf G
    Hej Ulf!
    Tack för din utförliga reco. Det glädjer oss att du fått en trygg resa genom hela ditt köp.
    Vi värnar om våra kunder och det är precis din beskrivning som visar att vi utför vårt arbete på rätt sätt.
    Vi ska se till att ditt Sovgott-byte går lika smidigt.
    Ha en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter.
  • Per Ö
    Per Ö skrev om KungSängen Örebro
    Trevligt och vänligt bemötande. Blev bra informerade om vilka sängar som var extra höga och extra fasta vilket vi eftersökte.
    2017-03-26 KungSängen Örebro svarar Per Ö
    Hej Per,
    Kul att se att ni tillsammans med er säljare hittade just den produkt som passade er. Vi tackar även för att ni gav oss förtroendet att hjälpa er med ert sängköp och hoppas ni sover gott om nätterna framöver. Välkomna tillbaka till oss.

• Christian C
    Christian C skrev om KungSängen Örebro
    Jag var på jakt efter en dubbelsäng och besökte Kungsängen i Örebro samt några andra ställen. Jag fick ett trevligt bemötande på Kungsängen, blev visad olika alternativ i den prisklass jag tänkte mig. Möjligen hade hjälpen kunnat fokusera lite mer på sovergonomi, tex genom att noggrannare titta hur jag låg i sängen. Jag fick själv be säljaren att titta om jag låg bra. Men när jag gjorde det så fick jag bra hjälp. Jag valde Kungsängen över de andra ställena för att jag tyckte jag fick mer säng för samma pengar. Jag är väldigt nöjd med mitt köp och sover gott om nätterna.
    2017-03-25 KungSängen Örebro svarar Christian C
    Hej Christian, vad roligt att Du finner bemötandet i butiken bra. Din respons betyder mycket för oss varför vi i framtiden ska fokusera ännu mer på sovergonomin vid kundsamtal. Tack för att Du gav oss förtroendet att hjälpa Dig med Din nya sängaffär. Hoppas Du ska sova gott om natten många år framöver, i Din nya sköna säng. Du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning,
  • Marina E
    Marina E skrev om KungSängen Örebro
    Toppen personal och bemötade, har köpt 4 sängar där, under en 15 års period.
    Varför vi har köpt fler/nya sängar?
    Pga att barnen har tagit med sig dom när flyttat hemifrån, och pga att när man blir äldre ( och kanske lite tjockare) så krävs det en annan sorts hård/mjukhet i madrassen.
    Kvalitet och pris passar mig perfekt.
    Kan varmt rekommendera denna affär och dess utbud,
    Och sängkläderna är såååå sköna, att om man inte drömmer sig bort och sover som en drottning ( eftersom jag är en kvinna 😊) så vet jag inte vad som skulle få en att göra det.
    2017-03-25 KungSängen Örebro svarar Marina E
    Hej Marina,
    Som säljare blir man oerhört glad av att läsa ditt omdöme. Tack för att Du delar med dig angående din upplevelse gällande Era sängar. Varmt välkommen in till butiken för att kika på våra nya sängkläder som är riktigt vårfina! Tills dess önskar vi på KungSängen Marieberg Dig en riktigt god nattssömn. Hoppas Du fortsätter sova som en drottning i många år framöver.

• Ingemar N
    Ingemar N skrev om KungSängen Örebro
    Vi var på jakt efter två sängar med specialmått.Det var svårt att hitta.Men på kungs sängen i örebro träffade vi Carolina som löste problemet. Ingemar o Karin
    2017-03-23 KungSängen Örebro svarar Ingemar N
    Hej Ingemar och Karin!
    Vilken tur att ni kom in till oss på KungSängen så ni fick hjälp. Måttbeställning är vår specialitet.
    Härligt att Carolina var på plats och gav er vägledning.
    Ha en fortsatt bra dag och hoppas att ni sover gott.
    Varmt välkomna åter.
  • Jan L
    Jan L skrev om KungSängen Örebro
    BRA BEMÖTANDE ,VÄNLIGT OCH HJÄLPSAMT,INGET ATT KLAGA PÅ.
    2017-03-23 KungSängen Örebro svarar Jan L
    Hej Jan!
    Vad härligt att höra att du är nöjd med din vistelse i vår butik.
    Hoppas du sover gott och varmt välkommen åter.
  • Gabriella P
    Gabriella P skrev om KungSängen Örebro
    Bra service och bemötande dock vart det något strul med smsat när min produkt hade kommit.
    2017-03-23 KungSängen Örebro svarar Gabriella P
    Hej Gabriella.
    Trist att det vart strul. Vi ska se över smsfunktionen så att det inte händer igen.
    Tack för din reco. Service är något vi verkligen brinner för.
  • Emma Å
    Emma Å skrev om KungSängen Örebro
    Bra service och väldigt skön säng!
    2017-03-23 KungSängen Örebro svarar Emma Å
    Hej Emma!
    Tack för du tog dig tid att besvara. Skönt att höra att du är nöjd med både service och säng.
  • Anna B
    Anna B skrev om KungSängen Örebro
    superskön säng, dessutom tillräckligt lång efter att vi förlängt den. Mycket uppskattat!
    2017-03-23 KungSängen Örebro svarar Anna B
    Hej Anna!
    Vad roligt att du är nöjd med sängarna.
    Du är varmt välkommen åter!
  • Anna L
    Anna L skrev om KungSängen Örebro
    Vi har under de senaste åren köpt 5 sängar hos er och kan konstatera att bemötandet alltid har varit det bästa. Vi har även fått bra hjälp med information som gjort att våra val av sängar har uppfyllt våra förväntningar.
    2017-02-27 KungSängen Örebro svarar Anna L
    Hej Anna!
    Vad roligt att ni är återkommande kunder. Tack för fina ord och för att du tog dig tid att svara.
    Ha en fortsatt bra dag och varmt välkommen åter!
    Med vänliga hälsningar KungSängen Marieberg
  • May S
    May S skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande när vi köpte en dubbelsäng och en enkelsäng. Personalen beskrev olika typer av sängar på ett bra sätt
    2017-02-21 KungSängen Örebro svarar May S
    Kära kund.
    Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation om oss. Det är glädjande att läsa att ni känner att samtalen med personalen hjälpte er i letandet efter den perfekta sängen.

Vi önskar er en fortsatt trevlig dag,
    Personalen på KungSängen Marieberg
  • Inger S
    Inger S skrev om KungSängen Örebro
    Det var en bra upplevelse. Vi fick den hjälp vi behövde och nu har vi två underbara sängar.
    2017-02-21 KungSängen Örebro svarar Inger S
    Hej Inger,
    Tack för Ditt omdöme. Roligt att Ni är nöjda mer Era nya sängar. Varmt välkomna tillbaka till oss på KungSängen Marieberg.

Personalen på KungSängen Marieberg
  • Martin T
    Martin T skrev om KungSängen Örebro
    Mycket bra service. Från säljaren i butiken till lagerpersonal som monterade sängtyg.
    2017-02-16 KungSängen Örebro svarar Martin T
    Hej Martin, kul att höra ifrån dig-och att allt blev bra. Nu blev din säng precis lika fin som den andra ni köpte :) , varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen, Med vänlig hälsning Carolina
  • Emma B
    Emma B skrev om KungSängen Örebro
    Jag känner mig nöjd med kundbemötandet. Säljaren vi pratade med hade kunnat veta mer om era produkter. Vi är nöjda med bemötandet men känner oss inte helt nöjda med valet av säng!
    2017-02-16 KungSängen Örebro svarar Emma B
    Hej Emma, tack för att du tog dig tiden att skriva en reco angående ditt köp hos oss. Vi hoppas du sover gott i din nya säng många år framåt. Med vänlig hälsning Andreas
  • Eva K
    Eva K skrev om KungSängen Örebro
    God service, höll utlovad leveranstid och sängen är mkt bra än så länge
    2017-02-15 KungSängen Örebro svarar Eva K
    Hej, Eva. Vi på Kungsängen i Marieberg/Örebro tackar för dina vänliga ord om din upplevelse gällande ditt köp hos oss. Vi hoppas att du sover gott många många år framöver. Känn dig varmt välkommen tillbaka till oss. Med vänlig hälsning Andreas
  • Karl-anders L
    Karl-anders L skrev om KungSängen Örebro
    Mycket vänligt bemötande. Bra service
    2017-02-15 KungSängen Örebro svarar Karl-anders L
    Hej Karl-Anders, tack för att du tog dig tid att skriva några rader om oss. Det värmer oss en kylig-men vacker vinterdag.
    Varmt välkommen åter till oss på Kungsängen, Med vänlig hälsning Carolina
  • Bo W
    Bo W skrev om KungSängen Örebro
    När det blev fel och garantin inte täckte det fick jag ett mycket rimligt pris för ombyggnad.

Trevlig person och bra kommunikation.
    2017-02-15 KungSängen Örebro svarar Bo W
    Hej Bo, tack för att att du tog dig tiden att skriva till oss; så även vi fick ett kvitto på att allt blev till belåtenhet när sängen blev ombyggd. Känn dig varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen, Med vänlig hälsning Alma
  • Jan B
    Jan B skrev om KungSängen Örebro
    Fick hjälp med val av säng och madrass sängben kuddar av en trevlig och kunnig
    försäljare.
    2017-02-14 KungSängen Örebro svarar Jan B
    Hej Jan, hoppas du har fått hem din säng när jag skriver detta till dig-och att du sover gott om nätterna.
    Stort tack för dina varma ord.
    Ha en fortsatt fin kväll, Med vänlig hälsning Carolina
  • Johan L
    Johan L skrev om KungSängen Örebro
    Bra service. Kunnig personal. Hon som inte kunde lämnade snabbt över till en annan som kunde allt. Bra tips utan att vara alltför påstridiga. Nu köpte vi sängarna till halva priset men vi hade inte köpt till ordinarie pris. Då hade vi valt annat fabrikat.
    Betyget är baserat på halva priset.
    2017-02-14 KungSängen Örebro svarar Johan L
    Hej Johan , vi tackar varmt för dina tankar gällande ditt köp av säng. Hoppas de skall vara till belåtenhet.
    Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen, Med vänlig hälsning Carolina
  • Ralph G
    Ralph G skrev om KungSängen Örebro
    Proffsigt bemötande och positiv reaktion när vi behövde byta sängens hårdhet.
    2017-02-14 KungSängen Örebro svarar Ralph G
    Hej Ralph, så trevligt att du delar med dig av din upplevelse gällande ditt sängköp. Tack för det. Hoppas att allt blev till belåtenhet efter att du bytt hårdhet på sängen. Ha en fortsatt fin dag, vänligen Andreas
  • Mattias A
    Mattias A skrev om KungSängen Örebro
    Vi köpte ett komplett sängpaket i Örebro. Vi fick jättebra hjälp med att prova ut hårdhet osv samt att styra om leverans via Stockholm. Toppbetyg till alla inblandade!
    2017-02-14 KungSängen Örebro svarar Mattias A
    Hej Mattias, trevligt att läsa att allt klaffade hela vägen- nu hoppas vi på många års god nattsömn i er nya säng. Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen. Med vänlig hälsning Carolina
  • Carl-johan L
    Carl-johan L skrev om KungSängen Örebro
    Det var precis som man kunde förvänta sig. Sängen var bra, fattas bara annat med det priset!
    2017-02-14 KungSängen Örebro svarar Carl-johan L
    Hej Carl-Johan, tack för att du tog dig tiden att skriva några rader om oss. Vi önskar dig många sköna nätter i din nya säng. Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen. Med vänlig hälsning Carolina
  • Annamaria K
    Annamaria K skrev om KungSängen Örebro
    Väl bemötta. Trevlig och hjälpsam personal.
    2016-12-09 KungSängen Örebro svarar Annamaria K
    Kära kund,
    Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation om oss. Det är roligt att läsa att du känner att samtalen med personalen hjälpte er i letandet efter den perfekta sängen. Fortsätt sova gott i era fina sängar!

Vi önskar er en fortsatt trevlig dag,
    Personalen på KungSängen Marieberg.
  • Anna G
    Anna G skrev om KungSängen Örebro
    Jag köpte en ny säng, resårmadrass, ben, bäddmadrass och madrasskydd. Personalen var suverän. Väldigt hjälpsam så att jag skulle få en säng som passade mig. Även vid hämtning av sängen så hjälpte de mig. Sängen är underbar o jag sover gott.
    2016-12-05 KungSängen Örebro svarar Anna G
    Hej Anna . fantastisk läsning att du trivs så bra med din nya säng. Vi tackar även för berömmet, även om det är vårt jobb att stå till tjänst-är dina skrivna rader angående helhetsupplevelsen ett kvitto på att du fick de råd du behövde för att välja säng. Hoppas du sover gott många många år framöver. Med vänlig hälsning Carolina
  • Eva-lena F
    Eva-lena F skrev om KungSängen Örebro
    Ett trevligt och proffsigt bemötande
    2016-12-03 KungSängen Örebro svarar Eva-lena F
    Hej, kära kund!
    Tack för dina varma ord. Fint att läsa att du är nöjd med bemötandet när du besökte oss -varmt välkommen åter till oss på Kungsängen Örebro. Med vänlig hälsning Carolina
  • Catharina C
    Catharina C skrev om KungSängen Örebro
    Kunnig och engagerad personal.
    2016-12-03 KungSängen Örebro svarar Catharina C
    Hej Catharina!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas du sover gott i din säng.

• Ulla N
    Ulla N skrev om KungSängen Örebro
    Vi upplevde bra bemötande när vi handlade. Trevliga tycker vi.
    2016-12-01 KungSängen Örebro svarar Ulla N
    Hej Ulla , tack för dina varma ord. Fint att läsa att du är nöjd med bemötandet när du besökte oss -varmt välkommen åter till oss på Kungsängen Örebro. Med vänlig hälsning Andreas
  • Ebbe N
    Ebbe N skrev om KungSängen Örebro
    Vi träffade en mycket sympatisk tjej som vi handlade sängarna av! Har dessvärre glömt hennes namn! Hon är intresserad av hästar!
    2016-12-01 KungSängen Örebro svarar Ebbe N
    Hej Ebbe, intresset av hästar här prickas av Carolina :) Hon hälsar; att det är väldigt trevligt att höra att ni blev så nöjda med de nya sängarna . Samt att hon hoppas att bytet av bäddmadrass till annan sort gjorde pricken över i. Önskar Er en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Alma
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om KungSängen Örebro
    Bra service, trevligt bemötande. Vi är nöjda med varan.
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Kajsa S
    Hej Kajsa!
    Vad roligt att ta del av responsen Du så snällt givit oss. Det värmer. Särskilt då Ni är nöjda med Era sängar. Vi på KungSängen Marieberg önskar Er många nätters god sömn och hoppas att få ses snart igen. Troligtvis lär Ni då inte vara på jakt efter en ny säng, men kanske några mjuka julklappar?! Varmt välkomna in i värmen.

• Daniel K
    Daniel K skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och service. Kände sig aldrig övertalad till något utan fick själv känna och tänka vad som var bäst.
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Daniel K
    Bästa Daniel,
    Det är glädjande att höra att Ni är nöjda med oss och servicen vi erbjuder Er kunder. Personalen på KungSängen Örebro önskar er många nätter med god sömn.

Vänligen,
    Personalen på KungSängen, Örebro.
  • Britt-inger H
    Britt-inger H skrev om KungSängen Örebro
    Blev tillfrågade direkt om vi ville ha hjälp. Personalen tog sig tid trots att det var fler kunder i butiken
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Britt-inger H
    Hej Britt-Inger,

Vi tackar ödmjukast för Din positiva respons. Det är glädjande att höra att Du som kund kände dig sedd. Det är något Vi eftersträvar och jobbar för varje dag. Från besöket hos oss i butiken till att Ni sover gott om natten.

Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen Örebro.
    Ha en fortsatt fin dag,
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och kunnig personal vid val av säng. Är mycket nöjd med mitt köp.
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Birgitta A
    Kära Birgitta,

Vad trevligt att du är nöjd med bemötandet i butik och gillar din Sunnerbo-säng. Vi säljare på KungSängen Marieberg mår som bäst när Ni kunder känner er nöjda. Jag vill passa på att tipsa om att vi har 50 % på en mängd olika påslakanset som skulle gå alldeles utmärkt ihop med Er färg Brown. Välkommen in i värmen.

Bästa hälsningar,
  • Maria J
    Maria J skrev om KungSängen Örebro
    Jag orkar inte skriva något om det
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Maria J
    Kära Maria,

Tack för omdömet du lämnat. Varmt välkommen in till oss på KungSängen Marieberg, kanske för att köpa julklappar eller fynda bäddset till er fina säng? Just nu finns mängder av fina påslakanset nedsatta med 50 %.

Ha en fin fortsatt dag önskar,
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om KungSängen Örebro
    Tycker att utprovningen av sängen var bra, god service och bra bemötande! men inte riktigt nöjd med att behöva hämta sängen själv, och servicen i samband med detta. Många andra företag har hemkörning gratis, fet borde ni också ha!
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Cecilia L
    Kära Cecilia,
    Vad trevligt att Du fann servicen och bemötandet i butiken bra. Det är en fröjd för oss att möta Er kunder i butik.

Beklagligt att servicen i samband med hämtningen upplevdes som mindre bra. Vi gör vårt bästa för att hinna hjälpa alla kunder (både i butik och på lager) och ska ta till oss av din synpunkt vad gäller detta.
    KungSängen har fri hemleverans inom Örebro. Att Du inte fick ta del av detta erbjudande beror på kupongen Du använde vi köpet (Restaurangchansen). Rabatten om 50 % på säng och gavel var ej förenlig med erbjudandet om fri hemkörning. Förhoppningsvis klargör detta saken för Er.

Jag vill avslutningsvis önska Er många nätter med god nattssömn i Er fantastiska säng. Välkomna åter!

Varma hälsningar,
  • Helena J
    Helena J skrev om KungSängen Örebro
    alltid proffsigt vänligt bemötande kunniga köpte min första säng 2001 köpt madrasser tillbehör alltid valt kung sängen som alt nr 1 det har räckt köpte ny fin madrass 120cm sover som en kung tack för att ni finns i Örebro
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Helena J
    Hej Helena, trevligt att du tar dig tiden och skriver dessa rader. Det är härligt med stamkunder som ger oss förtroende när det gäller att förnya sovrummet. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen i Marieberg, kanske för att köpa julklappar?! Just nu finns mängder av fina påslakanset nedsatta med 50%. Ha en fortsatt fin kväll, Med vänlig hälsning Carolina
  • Majvor E
    Majvor E skrev om KungSängen Örebro
    vi köpte jättesköna bäddmadrasser . vi fick ett mycket bra bemötande i affären
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Majvor E
    Hej Majvor, underbart att läsa att ni blev belåtna med de nya bäddmadrasserna. Visst är dom sköna :) Tack för berömmet, och varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen Marieberg, ha en fortsatt fin kväll, Med vänlig hälsning Carolina
  • Caroline F
    Caroline F skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och hjälp av kunden.
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Caroline F
    Hej Caroline tack för ditt omdöme - du är varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen, Med vänlig hälsning Andreas
  • Tony K
    Tony K skrev om KungSängen Örebro
    Underbar säng, men bristande bemötande. Personalen var trevlig men fick bättre bemötande i andra sängbutiker när vi provade olika sängar på olika ställen.
    Största problemen var dock kring leveransen:
    1. Fick (efter att ha köpt en säng för över 25000) reda på att andra sängbutiker erbjöd gratis utkörning i närområdet. Dålig service av Kunsängen.
    2. När vi hämtade sängen fick vi ingen som helst information om hur sängen skulle "monteras" (kontinentalsäng), vilket slutade med att underdelen blev felvänd. Efter två månaders av konstant ryggont började vi fundera på byte av säng. Lyckligtvis ringde jag Kungsängens fabrik och fick prata med en MYCKET serviceinriktad kille som per telefon felsökte inte bara den stora madrassen utan även underdelen, vilket gjorde att vi kunde rätta till problemet.
    All heder till personalen i fabriken och till personalen i Örebro säger vi: Åk till fabriken för en utbildning!
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Tony K
    Hej Tony, trevligt att läsa att du tycker om den säng du köpt. Däremot var det synd att det i efterhand uppkom problem gällande leverans av säng. Anledningen till att du ej fick fri hemleverans var pga att den säng du köpte hade vid köptillfället ett kampanjpris, som baserades på att sängen hämtades i butik. Möjligheten till hemleverans mot ett pristillägg fanns som tillval.
    Gällande monteringsanvisningen skall dessa vara bifogade på framsidan av ditt garantibevis och om detta saknades beklagar vi detta.
    Kul att du i slutänden fick bra hjälp att rätta till problemet, vi passar även på att tacka för ditt råd gällande utbildningsbehovet. Dina tankar är viktiga i vårt arbete mot förbättring.
    Ha en fortsatt trevlig dag, Med vänlig hälsning Carolina

Bolagsvägen 7, 702 31 Örebro