Alla kategorier Sängar Örebro Örebro KungSängen KungSängen Örebro
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Örebro
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Örebro

KungSängen Örebro

Bolagsvägen 7, 702 31 Örebro — Visa karta

Butiken i Örebro ligger i handelsområdet Marieberg Syd. Här möts du av trevlig personal som gör allt för att du ska göra en bra sängaffär. Vi tillverkar även vissa sängar på plats direkt i butiken. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 90 kunder tycker om KungSängen Örebro

• Annamaria K
    Annamaria K skrev om KungSängen Örebro
    Väl bemötta. Trevlig och hjälpsam personal.
    2016-12-09 KungSängen Örebro svarar Annamaria K
    Kära kund,
    Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation om oss. Det är roligt att läsa att du känner att samtalen med personalen hjälpte er i letandet efter den perfekta sängen. Fortsätt sova gott i era fina sängar!

Vi önskar er en fortsatt trevlig dag,
  • Anna G
    Anna G skrev om KungSängen Örebro
    Jag köpte en ny säng, resårmadrass, ben, bäddmadrass och madrasskydd. Personalen var suverän. Väldigt hjälpsam så att jag skulle få en säng som passade mig. Även vid hämtning av sängen så hjälpte de mig. Sängen är underbar o jag sover gott.
    2016-12-05 KungSängen Örebro svarar Anna G
    Hej Anna . fantastisk läsning att du trivs så bra med din nya säng. Vi tackar även för berömmet, även om det är vårt jobb att stå till tjänst-är dina skrivna rader angående helhetsupplevelsen ett kvitto på att du fick de råd du behövde för att välja säng. Hoppas du sover gott många många år framöver. Med vänlig hälsning Carolina
  • Eva-lena F
    Eva-lena F skrev om KungSängen Örebro
    Ett trevligt och proffsigt bemötande
    2016-12-03 KungSängen Örebro svarar Eva-lena F
    Hej, kära kund!
    Tack för dina varma ord. Fint att läsa att du är nöjd med bemötandet när du besökte oss -varmt välkommen åter till oss på Kungsängen Örebro. Med vänlig hälsning Carolina
  • Catharina C
    Catharina C skrev om KungSängen Örebro
    Kunnig och engagerad personal.
    2016-12-03 KungSängen Örebro svarar Catharina C
    Hej Catharina!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas du sover gott i din säng.

• Ulla N
    Ulla N skrev om KungSängen Örebro
    Vi upplevde bra bemötande när vi handlade. Trevliga tycker vi.
    2016-12-01 KungSängen Örebro svarar Ulla N
    Hej Ulla , tack för dina varma ord. Fint att läsa att du är nöjd med bemötandet när du besökte oss -varmt välkommen åter till oss på Kungsängen Örebro. Med vänlig hälsning Andreas
  • Ebbe N
    Ebbe N skrev om KungSängen Örebro
    Vi träffade en mycket sympatisk tjej som vi handlade sängarna av! Har dessvärre glömt hennes namn! Hon är intresserad av hästar!
    2016-12-01 KungSängen Örebro svarar Ebbe N
    Hej Ebbe, intresset av hästar här prickas av Carolina :) Hon hälsar; att det är väldigt trevligt att höra att ni blev så nöjda med de nya sängarna . Samt att hon hoppas att bytet av bäddmadrass till annan sort gjorde pricken över i. Önskar Er en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Alma
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om KungSängen Örebro
    Bra service, trevligt bemötande. Vi är nöjda med varan.
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Kajsa S
    Hej Kajsa!
    Vad roligt att ta del av responsen Du så snällt givit oss. Det värmer. Särskilt då Ni är nöjda med Era sängar. Vi på KungSängen Marieberg önskar Er många nätters god sömn och hoppas att få ses snart igen. Troligtvis lär Ni då inte vara på jakt efter en ny säng, men kanske några mjuka julklappar?! Varmt välkomna in i värmen.

• Daniel K
    Daniel K skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och service. Kände sig aldrig övertalad till något utan fick själv känna och tänka vad som var bäst.
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Daniel K
    Bästa Daniel,
    Det är glädjande att höra att Ni är nöjda med oss och servicen vi erbjuder Er kunder. Personalen på KungSängen Örebro önskar er många nätter med god sömn.

Vänligen,
    Personalen på KungSängen, Örebro.
  • Britt-inger H
    Britt-inger H skrev om KungSängen Örebro
    Blev tillfrågade direkt om vi ville ha hjälp. Personalen tog sig tid trots att det var fler kunder i butiken
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Britt-inger H
    Hej Britt-Inger,

Vi tackar ödmjukast för Din positiva respons. Det är glädjande att höra att Du som kund kände dig sedd. Det är något Vi eftersträvar och jobbar för varje dag. Från besöket hos oss i butiken till att Ni sover gott om natten.

Varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen Örebro.
    Ha en fortsatt fin dag,
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och kunnig personal vid val av säng. Är mycket nöjd med mitt köp.
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Birgitta A
    Kära Birgitta,

Vad trevligt att du är nöjd med bemötandet i butik och gillar din Sunnerbo-säng. Vi säljare på KungSängen Marieberg mår som bäst när Ni kunder känner er nöjda. Jag vill passa på att tipsa om att vi har 50 % på en mängd olika påslakanset som skulle gå alldeles utmärkt ihop med Er färg Brown. Välkommen in i värmen.

• Maria J
    Maria J skrev om KungSängen Örebro
    Jag orkar inte skriva något om det
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Maria J
    Kära Maria,

Tack för omdömet du lämnat. Varmt välkommen in till oss på KungSängen Marieberg, kanske för att köpa julklappar eller fynda bäddset till er fina säng? Just nu finns mängder av fina påslakanset nedsatta med 50 %.

Ha en fin fortsatt dag önskar,
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om KungSängen Örebro
    Tycker att utprovningen av sängen var bra, god service och bra bemötande! men inte riktigt nöjd med att behöva hämta sängen själv, och servicen i samband med detta. Många andra företag har hemkörning gratis, fet borde ni också ha!
    2016-11-30 KungSängen Örebro svarar Cecilia L
    Kära Cecilia,
    Vad trevligt att Du fann servicen och bemötandet i butiken bra. Det är en fröjd för oss att möta Er kunder i butik.

Beklagligt att servicen i samband med hämtningen upplevdes som mindre bra. Vi gör vårt bästa för att hinna hjälpa alla kunder (både i butik och på lager) och ska ta till oss av din synpunkt vad gäller detta.
    KungSängen har fri hemleverans inom Örebro. Att Du inte fick ta del av detta erbjudande beror på kupongen Du använde vi köpet (Restaurangchansen). Rabatten om 50 % på säng och gavel var ej förenlig med erbjudandet om fri hemkörning. Förhoppningsvis klargör detta saken för Er.

Jag vill avslutningsvis önska Er många nätter med god nattssömn i Er fantastiska säng. Välkomna åter!

Varma hälsningar,
  • Helena J
    Helena J skrev om KungSängen Örebro
    alltid proffsigt vänligt bemötande kunniga köpte min första säng 2001 köpt madrasser tillbehör alltid valt kung sängen som alt nr 1 det har räckt köpte ny fin madrass 120cm sover som en kung tack för att ni finns i Örebro
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Helena J
    Hej Helena, trevligt att du tar dig tiden och skriver dessa rader. Det är härligt med stamkunder som ger oss förtroende när det gäller att förnya sovrummet. Välkommen tillbaka till oss på Kungsängen i Marieberg, kanske för att köpa julklappar?! Just nu finns mängder av fina påslakanset nedsatta med 50%. Ha en fortsatt fin kväll, Med vänlig hälsning Carolina
  • Majvor E
    Majvor E skrev om KungSängen Örebro
    vi köpte jättesköna bäddmadrasser . vi fick ett mycket bra bemötande i affären
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Majvor E
    Hej Majvor, underbart att läsa att ni blev belåtna med de nya bäddmadrasserna. Visst är dom sköna :) Tack för berömmet, och varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen Marieberg, ha en fortsatt fin kväll, Med vänlig hälsning Carolina
  • Caroline F
    Caroline F skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och hjälp av kunden.
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Caroline F
    Hej Caroline tack för ditt omdöme - du är varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen, Med vänlig hälsning Andreas
  • Tony K
    Tony K skrev om KungSängen Örebro
    Underbar säng, men bristande bemötande. Personalen var trevlig men fick bättre bemötande i andra sängbutiker när vi provade olika sängar på olika ställen.
    Största problemen var dock kring leveransen:
    1. Fick (efter att ha köpt en säng för över 25000) reda på att andra sängbutiker erbjöd gratis utkörning i närområdet. Dålig service av Kunsängen.
    2. När vi hämtade sängen fick vi ingen som helst information om hur sängen skulle "monteras" (kontinentalsäng), vilket slutade med att underdelen blev felvänd. Efter två månaders av konstant ryggont började vi fundera på byte av säng. Lyckligtvis ringde jag Kungsängens fabrik och fick prata med en MYCKET serviceinriktad kille som per telefon felsökte inte bara den stora madrassen utan även underdelen, vilket gjorde att vi kunde rätta till problemet.
    All heder till personalen i fabriken och till personalen i Örebro säger vi: Åk till fabriken för en utbildning!
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Tony K
    Hej Tony, trevligt att läsa att du tycker om den säng du köpt. Däremot var det synd att det i efterhand uppkom problem gällande leverans av säng. Anledningen till att du ej fick fri hemleverans var pga att den säng du köpte hade vid köptillfället ett kampanjpris, som baserades på att sängen hämtades i butik. Möjligheten till hemleverans mot ett pristillägg fanns som tillval.
    Gällande monteringsanvisningen skall dessa vara bifogade på framsidan av ditt garantibevis och om detta saknades beklagar vi detta.
    Kul att du i slutänden fick bra hjälp att rätta till problemet, vi passar även på att tacka för ditt råd gällande utbildningsbehovet. Dina tankar är viktiga i vårt arbete mot förbättring.
    Ha en fortsatt trevlig dag, Med vänlig hälsning Carolina
  • Mikael A
    Mikael A skrev om KungSängen Örebro
    Hej. Vi blev väldigt bra bemötta i butiken, det var en tjej som jobbade extra där. Vi provade lite olika sängar, vi köpte en dubbelsäng och en 140 cm säng och tillbehör till dottern och vi är jättenöjda med sängarna.
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Mikael A
    Hej Mikael, tack för att du delar med dig av din upplevelse efter ditt köp hos oss. Jag lovar att förmedla dina tankar vidare till Alma, som var den tjejen i butiken som hjälpte er att prova ut de nya sängarna. Hoppas ni ska sova gott många nätter framöver, jag passar även på att tipsa om att , fram till jul, har vi mängder av påslakanset nedsatta till halva priset, Ha en fortsatt trevlig dag, Med vänlig hälsning Andreas
  • Tobias B
    Tobias B skrev om KungSängen Örebro
    Otroligt proffsiga och allt från första bemötandet till leverans fungerade som en dans.
    2016-11-29 KungSängen Örebro svarar Tobias B
    Hej Tobias, tack för betyget. Trevligt att läsa att vi får full pott hela vägen-från ert första besök i vår butik, fram till att varan du beställde var färdig att leverera. Jag passar även på att tipsa, att fram till julafton finns det mängder med påslakanset i butik-nedsatta med 50%. Välkommen åter till oss, Med vänlig hälsning Alma
  • Göran K
    Göran K skrev om KungSängen Örebro
    Jag och min fru tänkte köpa nya sängar och eftersom vi ändå var i grannbutiken och handlade lampor så kunde vi ju göra ett besök för att se vad som fanns på Kungsängen.
    Där möts vi av en väldigt trevlig och tillmötesgående kvinnlig expedit.
    Hon fick oss att efter några provningar att direkt bestämma oss för en höj o sänkbar dubbelsäng. Vi som bara skulle titta idag blev direkt av med ca 40 000 kr.
    Vi är väldigt nöjda med köpet och expediten.
    2016-11-28 KungSängen Örebro svarar Göran K
    Hej Göran, tänk vad ett besök i grannbutiken kan leda till :) Trevligt att ni besökte även oss, och att upplevelsen blev positiv för er, både i samband med att ni provade ut er nya säng och att den passade er väl. Nu när mörkret och kylan kryper på så är det extra skönt att lägga sig en stund och hissa sängen och vila lite extra. Jag passar på att önska er en fortsatt trevlig kväll. Med vänlig hälsning Carolina
  • Hanna E
    Hanna E skrev om KungSängen Örebro
    Bemötandet vid köp av sängen var jätte trevligt och posetivt..dock var det inte lika trevliga när vi skulle hämta ut sängen
    2016-11-28 KungSängen Örebro svarar Hanna E
    Hej Hanna , tack för du delar med dig av din upplevelse hos oss. Det är synd att din positiva upplevelse vid köp av din säng ändrades något i samband med att du hämtade dina varor. Du får gärna maila mig på marieberg@kungsangen.com eller ringa på telnr 019-223160 om du önskar vidare återkoppling gällande när du hämtade dina varor. Jag hoppas ni ska sova många sköna nätter i den nya sängen, och önskar en fortsatt trevlig kväll. Med vänlig hälsning Carolina
  • Ingalill L
    Ingalill L skrev om KungSängen Örebro
    Om Kungsängen tycker jag är ganska bra. Hem leveransen är i dyraste laget 1500 för att få in sängen i sovrummet och ben på plats samt kontakten i väggen
    Halkplattan som ska ligga under madrassen den är värdelös kostade
    " bara " 495. Efter att ha lagt den tillrätta under madrassen har den på morgonen åkt ut och sticker fram under madrassen fast jag ligger stilla. Då jag har haft sängen några veckor så börjar resårmadrassen vecka sig under bäddmadrassen ska det vara så. Resårmadrassen kommer att bli sliten i dom vecken.
    Annars är jag nöjd tack.
    2016-11-28 KungSängen Örebro svarar Ingalill L
    Hej Ingalill, tack för din reco. Hemleveransen på 1500 kr berodde på att kampanjpriset var baserat på att sängen hämtades i butik, för de kunder som önskade hemtransport fanns detta tillval att beställa. Glidskyddet som sticker fram på morgonen är något stort på en del sängar, detta kan klippas ned lite om du upplever besvär med detta. Resårerna inuti din ställbara säng är konstruerade för att kunna vikas när du höjer upp din säng, så att det har blivit veck efter några veckors användande är normalt. Om du önskar ringa in till butiken så hjälper jag dig gärna vidare, Med vänlig hälsning Carolina 019-223160.
  • Johan S
    Johan S skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande, hjälpsam säljare, hjälpsamma utkörare.
    2016-11-28 KungSängen Örebro svarar Johan S
    Hej Johan, trevligt att läsa att du är nöjd från besöket i butik-fram till att sängen står färdig hemma hos dig. Jag meddelar våra chaufförer dina tankar, så de får ta del av den reco. Fortsätt sov gott, Med vänlig hälsning Carolina
  • Eva S
    Eva S skrev om KungSängen Örebro
    Underbar säng. Sover som en kung eller som en drottning i den.
    2016-12-06 KungSängen Örebro svarar Eva S
    Hej Eva, tack för att du delar med dig angående din upplevelse gällande din nya säng. Hoppas du fortsätter sova som en drottning många många år framöver. Varmt välkommen åter till oss-sov gott- Med vänlig hälsning Andreas
  • Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om KungSängen Örebro
    Har precis pratat med butiken om missnöje med en mycket dyr (1700 kr) kudde jag köpte häromdagen och som tyvärr inte fungerar för mig . Den fick jag inte byta eller lämna tillbaka, trots att jag nyligen köpt en säng för drygt 20 000 och varit i kontakt med dom flera gånger på grund ont i ryggen och osäkerhet om fasthet på säng Blev besviken på att de inte kunde erbjuda mig någon lösning! Så tyvärr är mitt betyg för dagen lågt
    2016-11-28 KungSängen Örebro svarar Ann-sofie G
    Hej Ann-Sofie, det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med den kudde du köpte i butiken för en dryg vecka sedan. Efter att du och jag talat med varandra per telefonen fick du informationen, att en huvudkudde som varit använd hemma hos kund är en produkt som vi ej kan returnera och sälja vidare till någon annan kund, pga hygien skäl. Återkom gärna till oss om du har sov-gott garanti på din säng och önskar nyttja möjligheten att ändra hårdhetsgrad på sängen. , detta kan du göra inom 90 dagar från att du fått hem din säng. Ha en fortsatt fin dag, Med vänlig hälsning Carolina
  • Sören H
    Sören H skrev om KungSängen Örebro
    Vi har nyligt köpt 4 sängar varav en blivit ombyggd från mjuk till medium. Vi har blivit mkt väl bemötta, leveranstiderna har hållit och vi är nöjda.
    2016-11-28 KungSängen Örebro svarar Sören H
    Hej Sören, vi tackar och bockar för din reco. Hoppas ni blev mer än nöjda över den säng ni bytte hårdhetsgrad på. Skönt att ni hade möjligheten att kunna testa sängen hemma. Ha en fortsatt trevlig dag, Med vänlig hälsning Carolina
  • Eva J
    Eva J skrev om KungSängen Örebro
    Mycket bra bemötande när jag köpte en Lyckås ställbar säng. Den är allt som jag förväntade den skulle vara - en liten anmärkning; under natten glider bäddmadrassen lite åt sidan mot själva sängen, det orsakar inget obehag men ett "kardborrebandsliknande" yta emellan kanske skulle förhindra detta. Annars är jag mycket nöjd.
    2016-07-15 KungSängen Örebro svarar Eva J
    Hej Eva.
    Vad kul att du är nöjd med din säng. Tack för dina åsikter dom är viktiga för oss.
    Med vänlig hälsning.
    Andreas.
  • Inger G
    Inger G skrev om KungSängen Örebro
    Köpte sänggavel, bäddmadrasser och ny kappa runt sängen. Vi fick god service och bra bemötande
    2016-07-13 KungSängen Örebro svarar Inger G
    Hej Inger. Tack för erat omdöme, vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni blir nöjda med er nya gavel, madrass och kappa också. Känn er alltid välkomna åter. Med vänlig hälsning, personalen på KungSängen Marieberg, Örebro.
  • Julia T
    Julia T skrev om KungSängen Örebro
    Jag är väldigt nöjd med min service! Fick en bra personlig service när jag provade ut sängen, samt att de gick väldigt smidigt att hämta den & leveransen vart tidigare än utlovat.
    2016-07-07 KungSängen Örebro svarar Julia T
    Hej Julia!
    Vi tackar ödmjukast för din positiva respons. Det glädjer oss att se att du känner dig nöjd med servicen och leveransen.
    Vi önskar dig många sköna nätter i din nya Haga säng.

Känn dig varmt välkommen åter till oss på Kungsängen Örebro
  • Jakob O
    Jakob O skrev om KungSängen Örebro
    Det gick bra. Dom kändes rätt kunniga
    2016-07-07 KungSängen Örebro svarar Jakob O
    Hej Jakob!
    Tack för ditt omdöme. Varmt välkommen tillbaka till oss på KungSängen Marieberg.

• Johan W
    Johan W skrev om KungSängen Örebro
    Tycker att Kungsängen i Örebro fungerade bra. Bra förklarat ang hårdhet mm. Vi är nöjda med sängen.
    2016-07-07 KungSängen Örebro svarar Johan W
    Hej Johan!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation om oss. Det är roligt att läsa att ni är nöjda med er säng och känner att samtalen med personalen hjälpte er i letandet efter den perfekta sängen.

Vi önskar er en fortsatt trevlig dag,
  • Jenny B
    Jenny B skrev om KungSängen Örebro
    Min upplevelse som kund hos Kung Sängen är mycket bra!
    2016-07-07 KungSängen Örebro svarar Jenny B
    Hej Jenny!
    Vi tackar för Er fina rekommendation och önskar Er en fortsatt god nattssömn.

• Anne-mari A
    Anne-mari A skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande, bra att leveranstiden stämde, bra service vid hämtning av varor.
    2016-07-06 KungSängen Örebro svarar Anne-mari A
    Hej Anne-Mari!
    Stort tack för Ert fina omdömen gällande Ert besök hos oss på KungSängen Marieberg. Jag vill önska Er en god nattsömn om nätterna i många år framöver.
    Varmt välkommen tillbaka till oss på KungSängen Marieberg.

Varma hälsningar,
  • Per-erik A
    Per-erik A skrev om KungSängen Örebro
    Bra hjälp med att välja ut rätt säng o madrass
    2016-07-06 KungSängen Örebro svarar Per-erik A
    Hej!
    Er respons betyder mycket för oss och att den är positiv är vi gladsamma över. Vi mår som bäst när Ni känner att Ni valt rätt!
    Varmt välkommen åter till oss på KungSängen Marieberg.

• Barbro J
    Barbro J skrev om KungSängen Örebro
    Vart trevligt o bra bemötta av personalen
    Fick den hjälp vi behövde att prova ut sängar
    Så som kund är jag helt nöjd
    2016-07-06 KungSängen Örebro svarar Barbro J
    Hej Barbro!
    Stort tack för ert fina omdöme om oss på KungSängen Marieberg. Hoppas ni sover gott i er nya säng många år framöver.
    Varmt välkomna åter till oss på KungSängen Marieberg.

• Susanna H
    Susanna H skrev om KungSängen Örebro
    Trevligt bemötande i butiken, kul tips o idéer om bäddningen. Perfekt leverans, alla delar med, och vilken sovkomfort!!! Jag ääälskar min nya säng!
    2016-07-06 KungSängen Örebro svarar Susanna H
    Hej Susanna!
    Det är glädjande att höra att du finner allt så bra! Vi eftersträvar en sådan upplevelse varje gång med varje kund.
    Jag önskar dig en fortsatt god sömn i dina nya sängar.

• Caroline N
    Caroline N skrev om KungSängen Örebro
    Trevligt bemötande och fantastisk säng. Betyget dras dock ner dels av att de hemlånade tygproverna saknade märkning (namn/nummer) och att det därför inte gick att göra beställningen hemifrån (sinkade hela beställningen med en vecka), dels av att det fina underlakanet jag köpte gick sönder i första tvätten.
    2016-07-05 KungSängen Örebro svarar Caroline N
    Hej Caroline, kul att du är nöjd med din säng. Det där med tygerna skall vi genast se till att ordna- jag har redan beställt nya tygprover.
    Hoppas underlakanet du bytte till skall uppfylla den kvalitét som det borgar.
    Ha en fin kväll Med vänlig hälsning Carolina
  • Maria C
    Maria C skrev om KungSängen Örebro
    Trevlig personal, sängar som håller många år utan att tappa i komfort.
    2016-07-05 KungSängen Örebro svarar Maria C
    Hej Maria, tack för ditt positiva omdöme från ditt besök hos oss i Kungsängen Marieberg.
    Toppen när sängarna håller länge, dock hoppas vi så klart på att du besöker oss däremellan
    och köper tillbehör-för sängen den kommer inte behöva bytas ut på många år.
    Välkommen åter.

Med vänlig hälsning Andreas
  • Dani C
    Dani C skrev om KungSängen Örebro
    Bra bemötande och god hjälp. Hela köpet och transport var jättebra
    2016-07-05 KungSängen Örebro svarar Dani C
    Hej Dani, varmt tack för din positiva respons gällande ditt köp hos oss på Kungsängen Marieberg-
    och ibland kan det extra skönt att få sängen hela vägen in till din hall.
    Vi önskar många sköna nätter i din nya Kungsängensäng.

Med vänlig hälsning Andreas
  • Andreas O
    Andreas O skrev om KungSängen Örebro
    Kan starkt rekommendera Kungsängen. Otroligt nöjd med kundbemötandet, kunnigheten och även sängen. Köpte sängen i Örebro.
    2016-07-05 KungSängen Örebro svarar Andreas O
    Bästa Andreas!
    Vad trevligt att läsa om din upplevelse hos oss på KungSängen i Örebro. Vi önskar dig en god nattssömn i många år framöver.

Carolina
  • Natalie J
    Natalie J skrev om KungSängen Örebro
    Väldigt trevligt och kunnigt bemötande i butik. Köpte Haga CB vilken jag är nöjd med, ska dock passa på och utnyttja min Sov Gott-garanti och byta till en lite hårdare madrass. Bra att den möjligheten finns!
    2016-07-05 KungSängen Örebro svarar Natalie J
    Hej Natalie!
    Din respons betyder mycket för oss. Roligt att höra!
    Visst är det toppen med Sov Gott-garantin så man får känna sig fram hemma?! Det skapar trygghet i samband med köpbeslutet.

• Hanna G
    Hanna G skrev om KungSängen Örebro
    Mycket vänliga och trevliga, bra service! Rekommenderas varmt!
    2016-07-05 KungSängen Örebro svarar Hanna G
    Hej Hanna! Stort tack för den fina responsen. Hoppas du sover gott i din säng.

Andreas K
  • Margareta D
    Margareta D skrev om KungSängen Örebro
    Fortsatt nöjda med vår continentalsäng. Bra bemötande vid försäljning och leverans. Motsvarade åra förväntningar, positiva erfarenheter sedan tidigare.
    2016-05-19 KungSängen Örebro svarar Margareta D
    Hej Margareta och tack för ditt svar! Vad kul att du kommer tillbaka till oss på KungSängen. Sov gott!
    /Alma M
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om KungSängen Örebro
    Bra kundbemötande och snabb leverans. Samt en riktigt bra säng! Toppkvalitet. Nästa säng blir säkerligen hos Kungsängen!
    2016-05-18 KungSängen Örebro svarar Lovisa B
    Hej Lovisa och tack för svaret. Vad roligt att höra att ni kan tänka er att komma tillbaka till oss. Ha en trevlig sommar och sov gott.
    Med vänlig hälsning, Fredrik.
  • David R
    David R skrev om KungSängen Örebro
    Sköna sängar och trevlig personal
    2016-06-08 KungSängen Örebro svarar David R
    Hej David. Vad roligt att höra, hoppas du kommer fortsätta sova gott i din säng. Trevlig sommar önskar vi på KungSängen i Marieberg, Örebro.
  • Arne Z
    Arne Z skrev om KungSängen Örebro
    Vi är mycket nöjda kunder. Från första besöket till hemleverans och montering.
    2016-05-18 KungSängen Örebro svarar Arne Z
    Hej och tack för erat svar, vad roligt att ni känner er nöjda. Hoppas ni kommer sova gott i er nya säng. Med vänlig hälsning, Andreas
  • Lars L
    Lars L skrev om KungSängen Örebro
    Alldeles för dyrt skicka med transportbil.trevlig personal
    2016-05-14 KungSängen Örebro svarar Lars L
    Hej Lars, tack för Ert omdöme- hoppas Ni sover gott i Er nya säng många nätter framöver. Varmt välkomna tillbaka till oss på Kungsängen Marieberg, Med vänlig hälsning Carolina
  • Linda B
    Linda B skrev om KungSängen Örebro
    Hade förväntat mig mer personlig service. Den kvinnliga försäljaren var ned oss en stund i början men ägnade sig sedan åt andra kunder och annat arbete (plockade med inventering i hyllor mm) . Jag fick flera gånger ropa till mig henne för att få hjälp.
    Detta kändes inte bra. Tyvärr köpte vi vår säng i denna affär!
    2016-05-14 KungSängen Örebro svarar Linda B
    Hej Linda, vi är tacksamma för all kritik- positiv som negativ- , vi strävar alltid efter att förbättra oss. Därför tackar vi för att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi önskar dig en trevlig helg, Med vänlig hälsning Fredrik
  • Malin K
    Malin K skrev om KungSängen Örebro
    Bra visning av sängarna som finns. Vi valde rätt säng och dottern är nöjd.
    I reklamen från Kungsängen sägs det att sängen körs hem men vi fick hämta själva. Mer tydlig info om detta vid köpet kunde önskas.
    2016-05-14 KungSängen Örebro svarar Malin K
    Hej Malin, kul att läsa att dottern är nöjd med sängen. Tack för din input angående leveransvillkoren, vi ska se över om vi kan göra informationen tydligare. Önskar dig en trevlig helg-varmt välkomna tillbaka till oss på Kungsängen i Marieberg, Med vänlig hälsning Andreas
  • Anette H
    Anette H skrev om KungSängen Örebro
    GOD OCH SNABB SERVICE BÅDE I BUTIK OCH LEVERANS.
    2016-03-14 KungSängen Örebro svarar Anette H
    Hej Anette, tack för ditt fina omdöme, gällande ditt besök i vår butik, vi hoppas ni ska sova gott om nätterna många år framöver-då vi vet att god nattsömn är viktig, varmt välkommen tillbaka till oss på Kungsängen Örebro. Ha en fin dag, Med vänlig hälsning Andreas
  • Carina B
    Carina B skrev om KungSängen Örebro
    Vi fick ett väldigt bra intryck från kunnig personal.
    Köpte en ny säng helt underbar.
    2016-03-13 KungSängen Örebro svarar Carina B
    Hej Carina. Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme, framförallt för att ni verkar ha hittat den sängen som passar just er. Hoppas ni kommer fortsätta trivas i er säng i många år framöver. Med vänlig hälsning, Carolina.

Bolagsvägen 7, 702 31 Örebro