Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kungsbacka Begravningsbyrå AB

www.kungsbackabegravningsbyra.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Kungsbacka Begravningsbyrå! Vi är en auktoriserad begravningsbyrå vilket betyder att vi jobbar enligt Sveriges Begravningsbyråers Förbunds krav på kvalitet. I och med vår långa erfarenhet inom begravningsbranschen har vi mött många människor i sorg. Vi kan hjälpa dig med att planera begravning, bouppteckning,...

697 omdömen om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2021

Lotta S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Hej. Vi är jättenöjda med bemötande både hos er och hur det var i kyrkan

Petra S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi träffade Magnus Gunnarsson i samband med mammas bortgång i juni. Professionell, kunnig, omtänksam, medkännande. Rätt person på rätt plats. Lätt att få kontakt med, oavsett mail eller telefon. Innerligt tacksam för den hjälp vi fick.

Malin W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Precis så proffsigt bemötande som jag förväntade mig. De är flexibla, enkla och lagom formella. Man kan vara sig själv i deras sällskap även då man upplever stor sorg.

Lennart M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Proffsiga även i detaljer. Skapar god stämning trots anledningen till att man ses. Lite dyrare än jag hoppats.

Christine I
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Blev bemött på ett mycket trevligt o förtroendeingivande sätt. Hade inga speciella förväntningar förutom att få den hjälp vi behövde. Detta levde de upp till fullo. Fantastisk upplevelse i sorgen och vi köpte allt förutom juridisk hjälp.

Mattias E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevlig och hjälpsam personal som gjorde min fars begravning fin och minnesvärd. Bra information gällande kostnader, kändes uppriktigt och ärligt på alla sätt.

Anna-Lena W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket proffsiga, kunniga och fantastiskt bemötande av alla personer vi varit i kontakt med på begravningsbyrån. De är ett föredöme för yrkeskåren!

Jenny R
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vänligt och proffsigt bemötande med saklig information om det man behövde veta inför begravningen.

Patrik A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Helt underbar personal och väldigt professionellt bemötande.

Johnny L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fint arrangemang men väldigt höga kostnader.

Henric K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Upplevde bare positivitet og profesjonell mottagning, forberedelse og genomföring. Det är en fryd att jobba med Kungsbacka Begravningsbyrå AB.

Lennart E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Så bra,Från första samtalet när mamma avlidit. Fick kontakt med Magnus Gunnarsson. Hjälp med planering inför begravningen. Det blev så fint. 100% nöjda. Lennart,Bertil Ekberg Kinna

Gull W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allting sköttes på ett bra och proffsigt sätt.

Anette S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Perfekt bemötande och allt sköttes så proffsig! Jag skulle inte klarat att hantera allt detta själv 👌

Marie-Louise O
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fint bemötande, inget att klaga på allt blev fint🥰

Lotta A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta så fint o värdigt.

Henrik M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket gott, tryggt och empatiskt bemötande; god tillgänglighet och kompetens. Planering och organisation av jordfästning, minnesstund och urnnedsättning med detta stöd fungerade mycket bra och bidrog starkt till ett fint avsked.

Ingvar J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bemötandet vi fått av begravningsbyrån och Jonas Bertilsson har varit helt fantastiskt. Även om vi förväntade oss ett gott bemötande och ett bra arrangemang kring fars begravning så tycker jag att våra önskemål och förväntningar konstant har överträffats. Kort sagt en fantastiskt genomförd ceremoni som gav oss många fina minnen av far. Ord räcker nog inte till för att beskriva vår fina Upplevelse i en svår tid.

Stefan A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Tillmötesgående och varma mycket trevliga, vänliga och hjälpsamma.

Marianne L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Blev väldigt bra bemött av Kungsbacka Begravningsbyrå i sorgen. De levde upp till mina förväntningar. Blev en väldigt bra borgerlig begravning.

Marja S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

-Värdigt, professionellt bemötande en lördagskväll av en vänlig, lugn, saklig och informativ person. -Hade inga förväntningar. Tänkte att det får bli såsom det blir. -Sammanfattningen är att det höll hela vägen från första samtalet till att begravningen var över samt de följande samtalen med samma person. Jag hade möjlighet att ställa frågor, reflektera och att vid flera tillfällen få snabb kontakt med "vår representant" för Begravningsbyrån. Mycket bra att alla de närmaste som var med på samtalet på Begravningsbyrån...

Björn J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Lyssnade på oss, kom med bra förslag och ideer

Charlotte B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Så väl omhändertagna från stunden min far somnade, Jonas som vi hade kontakt med är en otroligt fin människa

Ingela J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bra vägledning och stöd i alla de beslut som behöver fattas inför begravningen. Hjälpsamt stöd under begravningen. Minnesboken var över förväntan, fantastiska foton.

Lilly B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett allt igenom proffsigt och personligt första besök .Därefter allt sköttes på ett så snyggt och värdigt sätt .Precis så som vi tänkt oss.Hela familjen ger Kungsbacka begravnings byrå högsta betyg och ett stort tack till Magnus och en stor kram! Tack från hela familjen Bogren.

Annika B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Enormt duktiga och professionella men visade även sympati och medkänsla i vår svåra stund. Trevlig personal, allt runt begravningen flöt på enormt bra. Vi fick många och bra råd som vi vissa följde och vissa bara tänkte över. Bra samarbetspartner som gjorde det lättare för oss och speciellt för vår mamma. Allt runt pappas begravning flöt på bättre än vad vi vågat hoppas på och det kändes som det berodde mycket på begravningsentreprenörens förtjänst. Vi är alla i familjen mycket nöjda. Priset.... Vi vet att det är dyrt och...

Lennart J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mina barn och jag gav i uppdrag åt Kungsbacka Begravningsbyrå att ordna en borgerlig begravning för min make och barnens far. Vi blev mycket proffsigt och vänligt bemötta av Magnus Gunnarsson som var officiant vid begravningen i Skogskapellet i Kungsbacka. Han hjälpte oss verkligen i en svår stund. Allting var mycket vackert och värdigt arrangerat i Kapellet. Det blev precis som ville ha det. Vänliga hälsningar Magdalena Jacobsson Svante Jacobsson Åsa Berntsson

Staffan M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väl utförd begravning Anhöriga väl omhändertagna

Svante J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag är nöjd med allt och med Magnus som var vår person. Allt blev som vi önskade och vi är väldigt nöjda.

Björn K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Professionellt in i minsta detalj. En enorm avlastning i en svår tid. Mänskligt bemötande och grymt bra service. De tar ett helhetsgrepp och guidar igenom hela processen kring en begravning och allt därtill. Rekommenderas!

Crister J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket missnöjd! Ett flertal saker som blev mindre bra samt att det debiteras stora summor som vid förfrågan inte kan redovisas utan kallas schablonbaserade. Tyvärr kan jag inte rekommendera denna byrå!

Barbro S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bemötandet var fantastiskt. Allt blev precis som vi önskade. De hjälpte oss på ett fantastiskt sätt mitt i allt det svåra

Peter S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Oerhört proffsiga från första kontakten!

Ulf Willy Joachim D
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allt var mycket bra. Värdigt bemötande och en hjälpande hand för att ordna allt det innebär när någon går bort.

Peter J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag har bara gott att säga om och positiva erfarenheter av Jonas Bertilsson på Kungsbacka Begravningsbyrå AB och det arbete som han har utfört.

Charlotte Å
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fungerade bra! Mycket nöjd med all hjälp i en svår och ovan situation!

Catharina Å
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi fick ett väldigt fint bemötande av Kungsbacka Begravningsbyrå. Förväntningarna är ju att allt ska fungera in i minsta detalj och att man inte ska oroa sig under begravningsceremonin. Vi kunde släppa alla detaljer för personalen levde upptill dessa förväntningar. Vi är positiva och tacksamma för all hjälp och stöd som vi fått i samband med åra föräldrars bortgång. Vi köpte de vanliga tjänsterna, men ordnade själv med bärare, solosång och samling efter begravningen. OBS: vi vill fylla i högsta betyg i ovanstående cirklar, men något har hängt upp sig så det går inte att markera.

Viktoria H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev mycket väl mottagna av Magnus Gunnarsson som genom sitt varma bemötande gjorde mötet till ett fint minne! Vi kände till honom sedan tidigare eftersom han bar ansvaret för en begravning vi varit på nyligen. Vi var angelägna om att få just honom och han levde verkligen upp till våra förväntningar! Hans lugn och tydlighet kändes viktigt i den svåra stunden. Han var även mycket delaktig i begravningsakten och det bidrog till att det hela kändes så värdigt! Stort tack till Magnus!

Gullan L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag var mycket nöjd. Fick all den hjälp och stöd som jag kunde önska. Topp tio

Gith F
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta med omtanke och respekt, samarbetet var toppen och enkelt då det är många bitar i pusslet som skall lösas. Vi är jätte nöjda, Tack.

Urban S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Min erfarenhet av begravningstjänster är tack och lov begränsade. Kungsbacka begravningsbyrå levde upp till mina förväntningar på ett professionellt bemötande av mig och mina syskon i den situation av sorg vi befann oss i. Magnus mötte oss med empati och förståelse. Vi kände förtroende att de olika detaljerna inför och under begravningen samt vid den efterföljande minnesstunden skulle bli bra. Efter begravningen kan vi summera att det blev en fin mycket fin och värdig stund där Kbabb levererat både inför och under begravningsgudstjänsten då Magnus med fast och vänlig hand guidade oss fram.

Pernilla G
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Andra gången vi anlitade er & har vid båda tilfällena haft Magnus som kontakt person. Fungearat mkt bra. Lyhört, smidigt & proffsigt. Magnus förmåga att balansera & möta oss i sorg & praktikaliteter har varit mkt uppskattat. Vi kunde helt vara deltagare under begravniningn & behövde inte hantera ngt praktiskt, framförallt vid minnesstunden efteråt.

Lill-Britt W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Upplevelsen var mycket bra. Bra service på ett proffsigt sätt.

Daniel S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Magnus, som vi har anlitat bägge tillfällen hos Kungsbacka begravningsbyrå arbetar med en fingertoppskänsla. Hans närvaro gör att man känner sig trygg. Gjorde över våra förväntningar. Alltid närvarande och såg till att allt flöt på bra. Allt från första mötet till det sista med tackkorten har Magnus funnits där med oss hela tiden. Mycket nöjd med Kungsbacka begravningsbyrå. Kan varmt rekommendera dem. Mvh, Daniel

Pia L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi kände stort förtroende och vänligt bemötande direkt. Ingen stress kunde lugnt och fint gå igenom hur vi ville ha det. Det blev ett väldigt fint avsked mycket fint ordnat. Tack!

Dolores E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett fantastiskt fint bemötande av Jonas Bertilsson, hans omtanke om att mammas borgerliga begravning skulle bli så varm och stämningsfull som det går. Han var även vår begravningsförrättare och det gjorde han så fint, att få till talet om mamma och vem hon var med några stödord från oss samt att han lade till lite vackra och talande dikter var så oväntat men otroligt uppskattat. Uppskattade också att han hört av sig i efterhand för att höra hur vi mår osv. Man kände sig så sedd och omtanken värmer gott. Jag tror att...

Marie N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

I de mörkaste stunderna är man extra tacksam för empatiska, vänliga, omtänksamma och hjälpsamma människor! Bemötandet och hjälpen vi fick av Sebastian på Kungsbacka begravningsbyrå var helt enkelt exceptionell ❤️ Sån värme och vänlighet samtidigt som han var otroligt effektiv och engagerad att hjälpa oss få precis det personliga avsked vi ville ha av min älskade man och barnens älskade far. Tack än en gång! Kan varmt rekommendera Kungsbacka begravningsbyrå! ❤️❤️❤️

Kersthin H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

När min man dog kontaktade vi Magnus Gunnarsson på Kba begravningsbyrån o blev bemötta med värme o förståelse i den svåra stunden. Vi hade specifika önskemål och allt blev kanonbra.

Torbjörn S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra med ett trevligt bemötande.

Ingrid C
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väldigt proffsigt vänliga och vi fick ett bra bemötande