Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, 120 40 Årsta — Visa karta

Välkommen till oss på Kvalitetsbygg R!

Vi är ett miljöorienterat byggföretag med 53 anställda. Vi utför ROT-entreprenader samt nybyggnation åt många nöjda kunder. Vi vill alltid erbjuda kostnadseffektiva lösningar med högsta kvalitet - det är vårt ständiga mål.

Vi hjälper både företag och privatpersoner. Våra främsta tjänster är stambyten, lägenhetsanpassning, kontorsanpassning och om- och nybyggnationer men självfallet kan du komma med egna önskemål så ser vi vad vi kan göra.

Prisvärt. Pålitligt. Proffsigt. Tryggt. När du anlitar oss får du alltid ett väl utfört arbete!

Läs vad 28 kunder tycker om Kvalitetsbygg R

• Alex G
    Alex G skrev om Kvalitetsbygg R
    I renovated my kitchen and 2 bathrooms and lived in my apartment during the renovation.
    They did an excellent job and finished on schedule.
    Furthermore, the workers were nice and dependable people, protected my furniture, cleaned well after themselves every day and made my life easy during the construction.
    Expensive but well worth it!
  • Anne-Marie G
    Anne-Marie G skrev om Kvalitetsbygg R
    Renovering av kök.Vi är mycket nöjda, duktiga och vänliga hantverkare, inget krångel om vi ville ändra på något, smidigt och lätt, snabb återkoppling från projektledaren, när jag under renoveringstiden hade frågor. Höll tidsplanen. De bästa rekommendationer ger jag till alla inblandade.
  • Åke J
    Åke J skrev om Kvalitetsbygg R
    KvalitetsBygg genomförde en totalrenovering av min lägenhet - montering av kök, lyft av tak, läggning av parkettgolv, målning. De var skickliga hantverkare, bra projektledning, hade ett trevligt bemötande, svarade och återkopplade snabbt, löste frågor som dök upp under tiden på ett bra sätt och höll tidsplanen, trots en del tilläggsarbeten. Rekommenderas varmt.
  • Per G
    Per G skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitétsbygg är vad de heter. KB projektledde renovering av lägenhet inkl köksinstallation med god kommunikation och precision. Trevliga och kunniga människor som är lätta att ha att göra med.
    Toppresultat!
  • Anna E
    Anna E skrev om Kvalitetsbygg R
    Kan verkligen rekommendera denna proffsiga byggfirma. Bra projektledning, hög kvalitet på byggnationen, trevliga människor med stor yrkesskicklighet. Perfekt hållen tidplan. Jag kommer definitivt använda mig av Kvalitetsbygg igen om tillfälle ges.
  • Eva A
    Eva A skrev om Kvalitetsbygg R
    Mycket bra och väl genomförd renovering av vårt badrum. Vi fick många idéer och tips på vägen. Trevliga, hjälpsamma och kunniga. Kan verkligen rekommenderas.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Kvalitetsbygg R
    Anlitade Kvalitetsbygg för renovering av kök, på rekommendation av köksleverantör. Kvalitetsbygg projektledde bygget inklusive alla inblandade yrkespersoner. Hög kvalitet i arbetet, och bäst av allt, de gjorde en detaljerad tidplan som de höll. God kommunikation hela vägen.
  • Jan W
    Jan W skrev om Kvalitetsbygg R
    Ett mycket proffsigt & trevligt bemötande i alla kontakter i samband med utbyte av kök samt renovering av tak, väggar & fönster utförda av mycket kunniga hantverkare.
  • Maria E
    Maria E skrev om Kvalitetsbygg R
    Bra kontakt med projektledare och ett proffsigt utfört arbete på alla sätt. Noggrant och ordning och reda under byggtiden. De små saker som dykt upp i efterhand har vi fått hjälp med snabbt och utan problem.
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Kvalitetsbygg R
    Följer tidplan. Nogranna. Dock en del missar. Muntliga löften kommer man inte ihåg.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Kvalitetsbygg R
    Duktiga och trevliga, men dyra.
  • Vanja B
    Vanja B skrev om Kvalitetsbygg R
    Det bästa företag inom sin bransch som jag haft att göra med och det är mer än ett företag. Kunniga, mycket serviceinriktade och hjälpsamma. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat dem till bekanta som också anlitat dem. Borde ha fler bollar. På en skala 1-10 är 10 mitt betyg.
  • Helene B
    Helene B skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg är väldigt noggranna! Trevliga hantverkare ! Funderar på att anlita er till min kommande badrumsrenovering.
  • Johan L
    Johan L skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg räddade oss efter att vår tidigare hantverkare gått i konkurs. Otroligt proffsigt bemötande och utfört arbete, samtidigt som det var ett mycket trevligt och lyhört team.

Kvalitetsbygg monterade och installerade kök och fixade bl.a. diverse el-, vatten- och måleriarbeten. Dessutom monterades inredning till en walk-in-closet samt badrumsinredning. Mycket hög kvalitet på utförandet i alla avseenden. Projektledaren Daniel var fantastisk: trevlig, lättsam, förstående, tydlig och oerhört tillgänglig. Vi uppskattade att Daniel och Co återapporterade med jämna mellanrum och gav kreativa och budgetanpassade lösningsförslag på frågor/utmaningar som dök upp längs vägen.

Sammantaget överträffade Kvalitetsbygg förväntningarna med råge och vi kan varmt rekommendera dem.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Kvalitetsbygg R
    Daniel Hammarström projektledde renoveringen av mitt kök på Södermalm.
    Jimmy - en grymm snickare.
    Bästa tänkbara bemötande och något så ovanligt som hantverkare som håller tidplan, skulle anlita Kvalitetsbygg igen utan tvekan.
  • Karolina F
    Karolina F skrev om Kvalitetsbygg R
    Jättenöjd från start till slut!
    Redan från första planeringsmötet kände vi oss trygga med vår projektledare. Alla anteckningar togs noggrant och vi fick bra tips på saker vi inte hade tänkt på.
    Byggstart skedde mycket snabbt och vi fick samma killar från början till slut, vilket kändes bra. Byggarna hade en nära kontakt med projektledaren och uppmärksammade alla frågetecken i god tid. De var otroligt duktiga och finishen är perfekt! Inga beslut togs utan att kolla av med oss så vi kände oss väl informerade under hela projektet. Slutfakturan matchade det offererade priset och tidsplanen höll perfekt. Kan verkligen rekommendera KvalitetsBygg!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Kvalitetsbygg R
    Vi anlitade Kvalitetsbygg R för en helrenovering av vår nya lägenhet. De tog hand om ytskikten med rivning av gamla tapeter, patentering, bredspackling och målning av väggar och tak. De tog även upp ett större hål i den bärande väggen mellan kök och vardagsrum. Eftersom vi skulle flytta in redan två veckor efter att arbetet satte igång var det ganska bråttom, men de blev klara till och med innan utsatt tid. Vi fick kontinuerlig uppdatering från projektledaren Daniel under hela processen. All personal vi hade kontakt med var väldigt proffsiga och trevliga! Rekommenderas starkt!
  • Ove L
    Ove L skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg monterade vårt nya kök från Puustelli, och utförde i samband med det även de tilläggsarbeten som krävdes. Samtliga hantverkare var mycket skickliga och trevliga, de höll dessutom uppsatta tider enligt planeringen.
    Vi är mycket nöjda.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg byggde mitt Puustellikök, det var en totalrenovering med rivning, målning av vägg/tak, samt nytt golv.
    Under arbetets gång höll killarna rent omkring sig, och städade av när allt var klart. Projektet levererades i tid.
    Jag fick även hjälp att frakta bort emballaget från golvleveransen utan extra kostnad.
    Kvalitetsbygg är pålitliga och serviceminded.
    Jag kan varmt rekommendera Kvalitetsbygg.
  • Björn M
    Björn M skrev om Kvalitetsbygg R
    Har använt Kvalitetsbygg vid flera tillfällen för ombyggnad av kök och badrum. Är supernöjd med resultatet. De är noggranna och pålitliga. Rekommenderar dem starkt.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Kvalitetsbygg R
    Vi köpte ett hus som va byggt av Kvalitetsbygg. När vi ville tillsätta ett Garage av samma kaliber och stil blev de vårat naturliga val. Daniel, som är projekt ledare, är otroligt bra att sammarbeta med. Han är kunning, pålitlig och mycket bra på att kommunicera, vilket gör att han har vårt fullaste förtroende. Han tillför även ideer i diskussionen vilket gör att resultatet blir bättre än förväntat.

Hantverkarna va otroligt proffsiga och arbetade synnerligen bra ihop. Problem diskuterades och löstes utan krångel.
  • Anders G
    Anders G skrev om Kvalitetsbygg R
    Stamrenovering av 60 lägenheter samt ett kontor.
    Bra bemötande och man levde upp till våra förväntningar.
  • Hillding A
    Hillding A skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg utförde en renovering av mitt kök och vissa andra ändringar i lägenheten inklusive uppsättning av ny skiljevägg och ny öppning med dörr mellan två rum.

Bemötandet har varit mycket bra. Trotts att de var beroende av underleverantörer levererades offerter och arbete på tid och budget. De fixade även andra mindre saker i lägenheten utan att ta betalt.

Väldigt professionellt gäng som man kan lita på. Det enda negativa var elektrikern de anlitade som var lite sen ibland och var svår att få tag på.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Kvalitetsbygg R
    Proffsiga, håller tidplan, budget och omfattning i komplicerade byggprocesser.
  • Michael B
    Michael B skrev om Kvalitetsbygg R
    Mycket bra bemötande.
    Stambyte.
    Produkter-tjänster rekommenderas.
  • Ulrica E
    Ulrica E skrev om Kvalitetsbygg R
    Duktiga och pro-aktiva hantverkare med mycket god samarbetsförmåga och en stark vilja att göra ett bra jobb!
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Kvalitetsbygg R
    Vi har anlitat Kvalitetsbygg AB både vid vårt stambyte och vid ombyggnation av lokaler till tio lägenheter. Samarbetet med Kvalitetsbygg fungerade perfekt och tidsplanen höll till 100%! Helt fantastiskt! Jag tycker att bemötandet är professionellt,lyssnar på kunden och är informativa. Är det någonting som behöver åtgärdas så gör de det snarast möjligt.Stöter man på oförutsedda problem, så informeras man som kund omgående och utförligt. Kvalitetsbygg är utan tvekan den bästa entreprenören vår förening någonsin har samarbetat med och vid framtida projekt kommer vi utan tvekan att vända oss till Kvalitetsbygg, som jag rekommenderar å det varmaste.
    Kristina Karlsson
    Brf.Kavaljersbacken
    Sundbyberg
  • Janne E
    Janne E skrev om Kvalitetsbygg R
    Har använt Kvalitetsbygg vid byte av liggande stammar och de var väldigt professionella och lätta att samarbeta med.

Ostmästargränd 5, 120 40 Årsta