Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Nacka Kvalitetsbygg R

Kvalitetsbygg R

Västra Finnbodavägen 4, 131 30 Stockholm — Visa karta

Kvalitetsbygg R är ett miljöorienterat byggföretag med 53 anställda. Vi utför ROT-entreprenader samt nybyggnation åt många nöjda kunder. Vi vill alltid erbjuda kostnadseffektiva lösningar med högsta kvalitet.
Svarvarvägen 12, 14250, Skogås
Villatakspecialisten
Jan B:
Jag fick ett väldigt bra bemötande av företaget DM Tak från första början. Mycket trevlig säljare som gav ett bra intryck samt kunskap. Ja...

Byggföretag nära Kvalitetsbygg R:

Midskeppsgatan 10, STOCKHOLM
Vi utför uppdrag i hela Storstockholm och inget projekt är för stort eller för l... Läs mer ›
Jimmy B:
Beställde renovering av gammalt okaklat badrum med byte av all inredning. 3Nor lämnade detaljrik offert inkl. alla typer av arbeten som behö...

RENSTIERNAS GATA 23, Stockholm
Kontakta oss gärna för mer info kring hur vi arbetar! Läs mer ›
Agnetha B:
Har använt mig av Litabygg tre gånger hittills och alltid blivit nöjd. Hjälpsamma, lyhörda och kunniga hantverkare.

Kocksgatan 38, Stockholm
Välkommen till Wall Bygg & Fastigheter! Vi presenterar oss gärna närmare, tveka ... Läs mer ›
Philip S:
Vi valde Wall bygg efter att ha fått tips om dem från en granne. Vi fick ett mycket professionellt bemötande av firman när vi träffade Fredr...

Blekingegatan 67, STOCKHOLM
Peter Sotare - en modern sotare sedan 1980! Läs mer ›
Henriikka R:
Fick hjälp med sotning av samtliga frånluftskanaler + ventiler i vårt radhus. Fick även rengöring av tilluftsventiler i fasad. Smidiga konta...

Läs vad 13 kunder tycker om Kvalitetsbygg R

• Karolina F
    Karolina F skrev om Kvalitetsbygg R
    Jättenöjd från start till slut!
    Redan från första planeringsmötet kände vi oss trygga med vår projektledare. Alla anteckningar togs noggrant och vi fick bra tips på saker vi inte hade tänkt på.
    Byggstart skedde mycket snabbt och vi fick samma killar från början till slut, vilket kändes bra. Byggarna hade en nära kontakt med projektledaren och uppmärksammade alla frågetecken i god tid. De var otroligt duktiga och finishen är perfekt! Inga beslut togs utan att kolla av med oss så vi kände oss väl informerade under hela projektet. Slutfakturan matchade det offererade priset och tidsplanen höll perfekt. Kan verkligen rekommendera KvalitetsBygg!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Kvalitetsbygg R
    Vi anlitade Kvalitetsbygg R för en helrenovering av vår nya lägenhet. De tog hand om ytskikten med rivning av gamla tapeter, patentering, bredspackling och målning av väggar och tak. De tog även upp ett större hål i den bärande väggen mellan kök och vardagsrum. Eftersom vi skulle flytta in redan två veckor efter att arbetet satte igång var det ganska bråttom, men de blev klara till och med innan utsatt tid. Vi fick kontinuerlig uppdatering från projektledaren Daniel under hela processen. All personal vi hade kontakt med var väldigt proffsiga och trevliga! Rekommenderas starkt!
  • Ove L
    Ove L skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg monterade vårt nya kök från Puustelli, och utförde i samband med det även de tilläggsarbeten som krävdes. Samtliga hantverkare var mycket skickliga och trevliga, de höll dessutom uppsatta tider enligt planeringen.
    Vi är mycket nöjda.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg byggde mitt Puustellikök, det var en totalrenovering med rivning, målning av vägg/tak, samt nytt golv.
    Under arbetets gång höll killarna rent omkring sig, och städade av när allt var klart. Projektet levererades i tid.
    Jag fick även hjälp att frakta bort emballaget från golvleveransen utan extra kostnad.
    Kvalitetsbygg är pålitliga och serviceminded.
    Jag kan varmt rekommendera Kvalitetsbygg.
  • Björn M
    Björn M skrev om Kvalitetsbygg R
    Har använt Kvalitetsbygg vid flera tillfällen för ombyggnad av kök och badrum. Är supernöjd med resultatet. De är noggranna och pålitliga. Rekommenderar dem starkt.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Kvalitetsbygg R
    Vi köpte ett hus som va byggt av Kvalitetsbygg. När vi ville tillsätta ett Garage av samma kaliber och stil blev de vårat naturliga val. Daniel, som är projekt ledare, är otroligt bra att sammarbeta med. Han är kunning, pålitlig och mycket bra på att kommunicera, vilket gör att han har vårt fullaste förtroende. Han tillför även ideer i diskussionen vilket gör att resultatet blir bättre än förväntat.

Hantverkarna va otroligt proffsiga och arbetade synnerligen bra ihop. Problem diskuterades och löstes utan krångel.
  • Anders G
    Anders G skrev om Kvalitetsbygg R
    Stamrenovering av 60 lägenheter samt ett kontor.
    Bra bemötande och man levde upp till våra förväntningar.
  • Hillding A
    Hillding A skrev om Kvalitetsbygg R
    Kvalitetsbygg utförde en renovering av mitt kök och vissa andra ändringar i lägenheten inklusive uppsättning av ny skiljevägg och ny öppning med dörr mellan två rum.

Bemötandet har varit mycket bra. Trotts att de var beroende av underleverantörer levererades offerter och arbete på tid och budget. De fixade även andra mindre saker i lägenheten utan att ta betalt.

Väldigt professionellt gäng som man kan lita på. Det enda negativa var elektrikern de anlitade som var lite sen ibland och var svår att få tag på.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Kvalitetsbygg R
    Proffsiga, håller tidplan, budget och omfattning i komplicerade byggprocesser.
  • Michael B
    Michael B skrev om Kvalitetsbygg R
    Mycket bra bemötande.
    Stambyte.
    Produkter-tjänster rekommenderas.
  • Ulrica E
    Ulrica E skrev om Kvalitetsbygg R
    Duktiga och pro-aktiva hantverkare med mycket god samarbetsförmåga och en stark vilja att göra ett bra jobb!
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Kvalitetsbygg R
    Vi har anlitat Kvalitetsbygg AB både vid vårt stambyte och vid ombyggnation av lokaler till tio lägenheter. Samarbetet med Kvalitetsbygg fungerade perfekt och tidsplanen höll till 100%! Helt fantastiskt! Jag tycker att bemötandet är professionellt,lyssnar på kunden och är informativa. Är det någonting som behöver åtgärdas så gör de det snarast möjligt.Stöter man på oförutsedda problem, så informeras man som kund omgående och utförligt. Kvalitetsbygg är utan tvekan den bästa entreprenören vår förening någonsin har samarbetat med och vid framtida projekt kommer vi utan tvekan att vända oss till Kvalitetsbygg, som jag rekommenderar å det varmaste.
    Kristina Karlsson
    Brf.Kavaljersbacken
    Sundbyberg
  • Janne E
    Janne E skrev om Kvalitetsbygg R
    Har använt Kvalitetsbygg vid byte av liggande stammar och de var väldigt professionella och lätta att samarbeta med.

Västra Finnbodavägen 4, 131 30 Stockholm