Kvarterskliniken Avenyn

Vaccinationer och läkarmottagning på Avenyn

10 omdömen om Kvarterskliniken Avenyn

Carin Irene A
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Fantastisk hjälp och bra bemötande. Hade trillat… fick akuttid, remiss till röntgen och trots datastrul hos Unilabs så återkom sjuksköterska efter att ha kollat av svar med läkare. Blir så glad! Det är så här man vill att en VC ska fungera. Var stolt över era medarbetare!🤗

Anneli S
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Oprofessionella, dåligt bemötande! Vad händer med denna vårdcentral? Anledningen att jag är listad är läkaren Mats Hellqvist som är toppen!

Nicklas R
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Fruktansvärt dåliga på vad dom gör!!! Inga tider, vill att man ska boka tider för receptförnyelse men HAR INGA TIDER ATT ERBJUDA!! Gissningsvis för att kunna debitera staten för ett yttliggare läkarbesök....

Lena L
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Riktigt dålig vårdcentral.Otrevliga och otroligt dåligt bemötande!!

Harriet J
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Listad på denna klinik men aldrig varit där. Efter att lämnat meddelande på telefonsvararen om att jag önskar tid blir jag uppringd av en ssk som absolut inte borde hantera patientkontakt på telefon. Önskar ett enkelt ärende; förnya ett recept. Kräver förstås ett läkarbesök och blodprov. Finns ingen tid att få!!! Jag mer eller mindre uppmanas att söka mig någon annan stans, vilket jag också ämnar göra. Makalöst bemötande redan "i dörren" till denna vårdcentral. Tydligen inga krav på besök inom en vecka.

Georg R
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Sämsta kliniken i stan! Har inte fått en tid hos dom på 6 månader nu och när jag ringde då hade de inte fått den nya tidboken så det gick inte boka tid. Fruktansvärd personal och inkompetenta läkare. Om ni är listade här så hitta en annan klinik för det kommer jag göra!

Lisette J
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Måste vara en av de sämsta klinikerna i stan! Förr 15 år sedan så var de rätt bra men nu är den usel. De svarar nästan aldrig på telefon och omöjligt att få tider. Nu har de börjat med videosamtal med patienterna för att de har inte tid att träffa dem live. Om du vill bli hjälpt så lista dig hos annan vårdgivare annars lär du nog inte få vård inom 6 månader.

Denise N
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Do not know how to communicate with their patience. Doctors are rude and so are the majority of the nurses.. very arrogant people never use to be like this when Doctors like Carl-Peter Anderberg. David Nordberg worked there!

christel a
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Håller fullständigt med föregående talare. Fruktansvärt otrevliga sj.sköterskor när man ringer och vill boka en tid, tykna och nonchalanta. Då talar vi inte om en enskild person. Har även suttit i väntrummet och hört receptionisten vara arrogant och ofin mot i sitt bemötande mot äldre patienter. Mycket tråkigt och lessamt att höra.

Denise N gillar detta
Göran N
Skrev om Kvarterskliniken Avenyn

Nonchalant beteende. Ringer inte upp när man ber dem vid fler än ett tillfälle.Förvägrar patienten de undersökningar som krävs, trots föreliggande risk för allvarliga kroniska besvär. Har bytt vårdcentral - som natt o dag...

Denise N gillar detta