Kvidinge Golv

Kvidinge Golv

Ring 073-395 95 50 kvidingegolv.se

Välkommen till Kvidinge Golv – Din golvläggare! Vi hjälper dig med badrumsrenoveringar, parkett/laminatläggningar, plast, linoleum, textil och flytspackling. Vårt mål är att ha 100 procent nöjda kunder. Det gör vi genom att dels ge dig en tydlig offert på vad som kommer att ingå i jobbet, så att du inte överraskas av några...

12 omdömen om Kvidinge Golv

Ninnie J
Skrev om Kvidinge Golv

Har lagt nytt golvet på vår toalett. Vi blev väldigt bra bemötta. Var väldigt bra med de vi vill ha. Väldigt bra med det mesta

Magnus P
Skrev om Kvidinge Golv

Super snyggt jobb, trevligt bemötande. Fick ett väldigt gott intryck vid första kontakten. Kan verkligen rekommendera kvidinge golv!

Pernille E
Skrev om Kvidinge Golv

Kvidinge golv fixade vårt badrum hösten 2017. Kan verkligen rekommendera denna firman! Håller de tider som bestämts, snabbt, prisvärt och ett väl utfört arbete. Vi är mer än nöjda med resultatet!

Håkan L
Skrev om Kvidinge Golv

Badrum Utmärkt bra bemött blev jag Ja absolut Ett kanon jobb som jag rekumenderar att anlita Kvidinge Golv till

Håkan L
Skrev om Kvidinge Golv

Ombyggnad av badrum Blev kanon bemött Ja absolut klick rent Ett kanon jobb som jag är helnöjd med

Sebastian M
Skrev om Kvidinge Golv

Duktigt snabb effektiv kille. Köpte en komplett tjänst av badrum. Jättebra och lätt att göra med från början till slut.

Johannes B
Skrev om Kvidinge Golv

Gjorde ett kanon fint jobb med vårt nya badrum

Johnny N
Skrev om Kvidinge Golv

Bra service, håller tider och perfekt resultat!

Annette A
Skrev om Kvidinge Golv

Mycket nöjd. Golvprovet med sig på första besöket. Kom när vi bestämde dag och tid punklig. Gjorde ett bra jobb.

Jan S
Skrev om Kvidinge Golv

Kvidinge Golv har hjälpt oss med renoveringen av badrum (väggar och golv). Superbemötande från offert till färdigställande, och ett förstklassigt arbete. Kan varmt rekommenderas.

Annette A
Skrev om Kvidinge Golv

vi är jätte nöjda med Kvidinge golv,beställde golv och läggning. kontakten med dem var bra frän början till slut,allt från förslag av golv till utförande var perfekt

Peter P
Skrev om Kvidinge Golv

Kan inget annat än att rekommendera denna firma. Arbetet utfördes enligt tidplan och enligt överenskommet pris. Resultatet blev över förväntan, helnöjd!

Svar från Kvidinge Golv

Jag vill tacka för förtroendet!!