L&A Fantastic Renovering AB

L&A Fantastic Renovering AB

Ring 076-230 74 70 www.l-a-bygg.se

Välkommen till L&A Stockholm! Vi är inte rädda för en utmaning. Som ett snabbt växande företag är vi verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi har kompetens inom de flesta områden inom kategorin bygg. Tjänster: målning, spackling, snickeri, bygga möbler, elektriska arbeten, VVS, bygga altan, trädgårdsarbeten och mycket mer....

19 omdömen om L&A Fantastic Renovering AB

CARL HENRIC H
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Proffsigt utfört, snabb och effektiv byggprocess. Lösningsorienterade och fingertoppskänsla för detaljer. Rekommenderas varmt.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

JOSEFINA ÅSA ANNA L
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi är supernöjda och rekommenderar dem varmt till alla. Väldigt tidseffektivt och noggranna, proffsiga, trevliga och lösningsorienterade. Städade och höll ordning på sina grejer vilket var respektfullt då vi bodde i lägenheten samtidigt. Svarade alltid direkt på frågor vid sms lr telefon under byggets gång. Pålitliga och kunniga.

TOR L
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

De hjälpte oss att renovera köket och vi har bara positiva saker att säga! Mycket bra på att kommunicera och svarar direkt, och gjorde jobbet på precis den tid de utlovat, och det tillkom inga konstiga kostnader som vi inte var beredda på! Rekommenderas helt klart!

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Dryft Sverige AB
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi fick hjälp av L&A bygg att montera vårt kök från Nordiska kök. Vi är väldigt nöjda med resultatet och uppskattar deras tillmötesgående approach, där de är väldigt lyhörda och måna om att vi som kunder skulle bli helt nöjda. Också lätta att diskutera med, och vi har kunnat vara delaktiga i processen av kökets uppförande. Supertrevliga killar som har varit ett nöje att ha i vårt hus. Anlitar gärna igen framöver!

Joen Olov S
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Jag har anlitat L&A vid flertalet tillfällen för både stora som små jobb bl a helrenovering av ett hus, platsbygga garderober etc. Har bara gott att säga om dem: - Hög kvalite på allt de har byggt åt mig. - Väldigt lösningsorienterade med bra ideer på hur bäst att bygga det som föreslagits med en bra känsla för estetik. - Sköter tider + byggen väldigt bra. Trevligt folk att ha hemma... Så bara gott och kan verkligen rekommendera.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

LINDA E
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

L&A Stockholm hjälpte oss med renovering av ett radhus, nytt kök, golv, och ytskikt i flera rum. De ställde verkligen upp och gjorde allt för att hålla tidsplanen trots att det var problem med leveranser som flyttades och försenades. Jag kan verkligen rekommendera L&A Stockholm för renoveringsjobb.

OSKAR S
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi är mycket nöjda med L&A! Vi anlitade dom för ett utomhusprojekt - bygga staket, grindar och lägga sten runt tomten. Bra genomfört, enligt utlovad tidplan och offert. Mycket bra! Vi diskuterar redan ett ytterligare gemensamt projekt. Rekommenderas varmt!

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

GISELA K
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi har anlitat L&A vid flera tillfällen och är mycket nöjda! Vi kan varmt rekommendera L&A. Dom är noggranna, pålitliga, arbetsamma (jobbar hårt och långa dagar), trevliga, kommunikativa och slutresultatet är mycket bra! Vi fick rekommendationer under projektets gång, sådant som vi inte själva tänkt på, som gjorde att resultatet blev ännu bättre än förväntat. Finns ingen anledning att leta vidare, kör på L&A :)

ALEXANDER S
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi kan varmt rekommendera L&A! De är väldigt skickliga hantverkare och mycket pålitliga. Alla deras medarbetare arbetar hårt, är punktliga och mycket trevliga att ha att göra med. De är lätta att kommunicera med och flexibla och kommer med goda råd för beslut. Vi var supernöjda med resultatet.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
ANNE S
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Yrkeskunniga medarbetare som är arbetssamma och lösningsorienterade. Företaget har byggt ut på vårt landställe både matrum och entré med mycket bra resultat. Mvh Anne

Anna Sara Madelene O
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Trevliga medarbetare som jobbar hårt, är noga och kommer med bra förslag i projekten. Snyggar alltid till när arbetsdagen är slut och håller ordning och reda! Mvh Sara

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

JONAS L
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi anlitade L&A för att renovera vårt badrum och bastu våren 2021. Vi är supernöjda. Utförandet var snabbt och effektivt, och med minimal inverkan på vår vardag, trots att både jag och min hustru arbetade hemifrån under den aktuella perioden. Hantverkarna var trevliga och flexibla och visade stor förståelse för våra önskemål. Samarbetet med andra hantverkare gick också mycket bra (vi passade på att byta stammar i angränsande ytor). Resultatet blev outstanding, ett badrum som man blir glad av att kliva in i och en bastu som vi nyttjar så ofta vi hinner.

Jenny Ann F
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

L&A hjälpte oss med renovering av vårt hus och vi är mycket nöjda! De är trevliga, noggranna och har en känsla för detaljerna som gör att det ser snyggt ut. Dessutom väldigt hjälpsamma när det gällde praktiska detaljer kring ROT. Rekommenderas varmt!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
JOHAN A
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Vi är väldigt nöjda med L&A. Anlitade dom första gången hösten 2020 för att göra badrum, stam renovering samt byte av elcentral. Till skillnad från alla tidigare erfarenheter av hantverkare så kom dom alltid i tid, var extremt noggranna, estetiskt duktiga på att se vad som blir snyggt och alltid veckovisa redovisningar av timmar och kvitton. Allt gick över förväntan och sen dess har dom gjort flera andra jobb hos oss såsom byte av samtliga fönster och dörrar, rivning av hela undervåningens golv och uppgradering till...

Erik E
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

De är i tid, de är trevliga, inlyssnande, visar hänsyn och är måna om att det ska bli bra för oss. Jag har haft lite olika problem tycker jag med krångel med tider eller fakturor. L&A fick jag på rekommendation och jag har skickat dem vidare till vänner och de har nu renoverat otaliga villor på Lidingö, i Täby, Danderyd och Nacka. Varför är det så bra? De är transparenta, man får alla kvitton och timmar i ett packe varje vecka och det är lätt att stämma av. De är hederliga om något ändå blir fel och ställer det till rätta....

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Kaj F
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Tillbyggnad på sommarstuga! Bra uppstart och kontinuerlig uppföljning av arbetet. Uppskattar proaktiviteten att komma med alternativa förslag och lösningarz

Gabirelle Z
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Supernöjda, snabba och mycket väl utfört målningsarbete!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anton K
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Fantastic! Nice prices and good quality work. Sometimes compliants from the neighbors, but not from me :)

Jonas H
Skrev om L&A Fantastic Renovering AB

Har anlitat L&A vid flera tillfällen för olika typer av jobb och kan varmt rekommendera dem. De jobb som de gjort hos oss är: - byte av stammar (med hjälp av Twins rörmokare), total renovering av badrum, tvättstuga, relax och kontor - installation av pool tak - ny terass och öppning av ny ytterdörr till terass - ombyggnad av rum och garderob De är otroligt duktiga och jobbar hårt. Håller tidsplan och har tydlig kommunikation kring upparbetade timmar och kostnad för material.

Svar från L&A Fantastic Renovering AB

Värmdö Kakel & Design AB