L&A Stockholm

L&A Stockholm

Läs vad 5 kunder tycker om L&A Stockholm 2

2021-09-09
    De är i tid, de är trevliga, inlyssnande, visar hänsyn och är måna om att det ska bli bra för oss. Jag har haft lite olika problem tycker jag med krångel med tider eller fakturor. L&A fick jag på rekommendation och jag har skickat dem vidare till vänner och de har nu renoverat otaliga villor på Lidingö, i Täby, Danderyd och Nacka.

Varför är det så bra? De är transparenta, man får alla kvitton och timmar i ett packe varje vecka och det är lätt att stämma av. De är hederliga om något ändå blir fel och ställer det till rätta. Det är kanske inte billigast men man spar enormt i att det är lätt att kommunicera (på engelska). Man märker också att de har kul och stämningen är alltid god.

Hoppas ni gillar!

Erik
    2021-09-09
    Tillbyggnad på sommarstuga! Bra uppstart och kontinuerlig uppföljning av arbetet. Uppskattar proaktiviteten att komma med alternativa förslag och lösningarz
  • 2021-09-09
    Supernöjda, snabba och mycket väl utfört målningsarbete!
    2021-09-09
    Fantastic! Nice prices and good quality work. Sometimes compliants from the neighbors, but not from me :)
    2021-09-06
    Har anlitat L&A vid flera tillfällen för olika typer av jobb och kan varmt rekommendera dem. De jobb som de gjort hos oss är:
    - byte av stammar (med hjälp av Twins rörmokare), total renovering av badrum, tvättstuga, relax och kontor
    - installation av pool tak
    - ny terass och öppning av ny ytterdörr till terass
    - ombyggnad av rum och garderob

De är otroligt duktiga och jobbar hårt. Håller tidsplan och har tydlig kommunikation kring upparbetade timmar och kostnad för material.