Alla kategorier Vårdcentral Skåne Ängelholm Läkarhuset Roslunda AB

Errarpsvägen 3, 262 62 Ängelholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Läkarhuset Roslunda AB

• Ebbe J
    Ebbe J skrev om Läkarhuset Roslunda AB
    Jag instämmer. Läkarhuset Roslunda, är det mest servicevänliga företgaet i den branschen, som jag har besökt. "Min" husläkare, Bengt Johansson, är som en god, kunnig vän, som alltid finns till hands när man behöver honom. Jag är säker på att hans kollegor ger samma intryck. Atmosfären på det företaget är sådan och en eloge till de trevliga sjuksystrarna och receptionen.

Gert Johansson
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Läkarhuset Roslunda AB
    Läkarhuset Roslunda i Ängelholm kan jag Ulf Bladh i Ängelholm mer än varmt rekomendera. Tack vara dr Ann Christin Knutssons uffföljning av mitt något låga blodvärde upptäcktes en canser i min grovtarm på ett så tidigt stadie att jag gick igenom en canseroperation den 2 april år 2008 med ett för mig mycket gott resultat. Jag blev helt kvitt min cansersjukdom och är i dag en mycket lycklig man som fyllde 70 år den 27 februari i år. Att mitt liv fick fortsätta är resultatet av Ann-Christin Knutssons agerande. Hon räddade mitt liv, henne glömmer jag aldrig.

Ulf Bladh Ängelholm

Errarpsvägen 3, 262 62 Ängelholm