Landegren Juristbyrå

4.0

4 omdömen om Landegren Juristbyrå

Adela K
Skrev om Landegren Juristbyrå

Letade efter rådgivning i panik och där var hon, Anna, sänt från ovan. Fick inte bara rådgivning utan hon tog till sig mitt "case" direkt. Skulle ha hjälp med en sak, men livet är inga dans på rosor. Nu är hon egangerad i både bodelning och vårdnadstvist. Superwoman som jag kallar henne. Finns ingen bättre. Rekomenderar henne starkt!!

Svar från Landegren Juristbyrå

Tack Adela! Att bli kallad superwoman gör mig extra glad och det är så härligt att få sådana spontana kommentarer. Att ha dig som klient gör mig väldigt glad. Du är en viktig klient för mig och jag gör mitt allra yttersta för att du ska känna dig trygg hos mig och jag är inte längre bort än ett telefonsamtal, när som helst. Att få gå vidare i ett ytterligare ärende och hjälpa dig känns fantastigt. Tack för det fina förtroende jag fått av dig.

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Christopher K
Skrev om Landegren Juristbyrå

Kan inte mer än säga att det var dem mest välinvesterade pengarna jag lagt, tusen tack för hjälpen!

Svar från Landegren Juristbyrå

Tack Christopher! Vi blir så glad att du känner och tycker så, och tack för ett gott samarbete. Det har varit ett nöje att hjälpa dig. Du är en viktig klient för oss och är alltid hjärtligt välkommen tillbaka. Att vi redan nu går vidare i ett nytt ärende känns extra hedervärt och återigen tack för ditt förtoende.

Peter K
Skrev om Landegren Juristbyrå

Fantastisk bra bemötande med personligt engagemang. Hjälpte mig på ett utomordentligt sätt med min bodelning. Kan verkligen rekommendera företaget, ett stort tack för hjälpen!

Svar från Landegren Juristbyrå

Tack för din kommentar! Vårt mål är att alltid ligga i framkant och göra det lilla extra för våra kunder. Du är alltid hjärtligt välkomment tillbaka till oss.

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
Inna F
Skrev om Landegren Juristbyrå

Skulle inte rekommendera företaget om ni är ute efter professionell juridisk hjälp.

Svar från Landegren Juristbyrå

För att anlita oss som företag ställer vi upp vissa krav och jag kallar dem här grundpelare, dialog, gällande rätt och moralisk kompass. Vid ett första möte kommer vi överens om vilket juridiskt uppdrag det handlar om. Innan vi upprättar en handling förs en dialog enskilt med vardera part. Där båda är införstådda vad upprättande av handlingen kan ge för resultat. Denna förutsättning förelåg ej. Vi är som du redan förstått inga skrivbiträden utan vi upprättar endast handlingar utifrån gällande rätt, dvs lagen. Mot bakgrund...