Rebecka

Rebecka

4.9 / 5 baserat på 104 omdömen
Skriv ett omdöme

104 omdömen om Rebecka

Sedan starten hos Reco 2023
Anette J

bemötandet var väldigt fint. mjuk och intressant bemötande och mycket professionell i sitt yrke

Eva J
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

En lugn och skön stund med hårtvätt och klippning! Proffsigt!

Gitte Ö

Nöjd och tacksam🤗 Rebecka ser verkligen till kundens bästa, analyserar och ger tips och råd om just mitt hår. Blir bortskämd med lyxig fika och schamponeringen är i en klass för sig👌💆🏼‍♀️🤩Njuter🤗💖

Alessandra C

Rebecka är alltid så professionell och trevlig. Hon gör alltid en noggrann analys och genomgång av håret innan man börjar. Bjuder på en liten go-bricka med varm/kall dryck och annat smått och gott på. Blir alltid lika nöjd med håret, det går att bolla med henne och hon ger alltid bra råd och tips! Rekommenderar varmt!

Jenny N

Bästa frisören 💗 så nöjd blir alltid väl omhändetagen och så fin i håret. Man längtar tills man ska komma nästa gång när man går därifrån💗

Carin N

Kunnig och förstod vad jag ville ha. Mycket nöjd!

Anette K

Lugn lyssnar in, vill att vi ska förstå varandra, ser till att jag är nöjd hela tiden. Berättar hela tiden vad hon gör. Ger tips och är lyhörd. Jättenöjd 👍

Asaka A

Vänlig och bra att ta hand om kund. Kunnig.

Jenny R

Trevlig och kunnig. Supernöjd med både klippning och färg. Väldigt duktig på bryn.

Cate B
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag var mycket nöjd med min klippning!