Landelius by Rebecka

Landelius by Rebecka

www.landeliusbyrebecka.se
  • BadgeFourYears
Omdömen totalt
457
Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 0322-105 01 Dela

Om företaget

Välkommen till Landelius by Rebecka! Som ett kreativt kollektiv av sju dedikerade frisörer, tar vi skönhet till en ny nivå genom att kombinera vår passion för hårdesign med personlig styling. Vi erbjuder inte bara hårklippning och styling, utan även individuellt skräddarsydda tjänster som make-up, stilanalys och färganalys.... 

Skriv ett omdöme

457 omdömen om Landelius by Rebecka

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 457 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Anette J
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

bemötandet var väldigt fint. mjuk och intressant bemötande och mycket professionell i sitt yrke

Monika O
Skrev om Landelius by Rebecka

En trevlig salong. Har förmånen att ha duktiga Vibeke som frisör. Hon får alltid ordning på mitt ostyriga hår.

Lone J
Skrev om Landelius by Rebecka

Alltid lika väl onhändertagen🙂jättenöjd🌸

Eva J
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

En lugn och skön stund med hårtvätt och klippning! Proffsigt!

Eva H
Skrev om Landelius by Rebecka

Jag blev bemött på ett välkommande sätt. Jag skulle klippa mig och göra slingor. Resultatet blev blev helt efter mina förväntningar. Jag fick kaffe och godsaker, mums. Jag frågade om hon hann och göra mina ögonbryn, fast jag inte hade beställt tid för det. Det fixade hon, med bra resultat. Mia var min frisör. Eva.H

Gitte Ö
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Nöjd och tacksam🤗 Rebecka ser verkligen till kundens bästa, analyserar och ger tips och råd om just mitt hår. Blir bortskämd med lyxig fika och schamponeringen är i en klass för sig👌💆🏼‍♀️🤩Njuter🤗💖

Alessandra C
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Rebecka är alltid så professionell och trevlig. Hon gör alltid en noggrann analys och genomgång av håret innan man börjar. Bjuder på en liten go-bricka med varm/kall dryck och annat smått och gott på. Blir alltid lika nöjd med håret, det går att bolla med henne och hon ger alltid bra råd och tips! Rekommenderar varmt!

Jenny N
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Bästa frisören 💗 så nöjd blir alltid väl omhändetagen och så fin i håret. Man längtar tills man ska komma nästa gång när man går därifrån💗

Carin N
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Kunnig och förstod vad jag ville ha. Mycket nöjd!

Anette K
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Lugn lyssnar in, vill att vi ska förstå varandra, ser till att jag är nöjd hela tiden. Berättar hela tiden vad hon gör. Ger tips och är lyhörd. Jättenöjd 👍

Asaka A
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Vänlig och bra att ta hand om kund. Kunnig.

Ing-Britt G
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevligt bemötande. Duktiga på klippning Köpte volymprodukt.

Jenny R
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Trevlig och kunnig. Supernöjd med både klippning och färg. Väldigt duktig på bryn.

Sakina K
Skrev om Landelius by Rebecka

Helt ok, ganska bra upplevelse har jag .👍

Majlis S
Skrev om Landelius by Rebecka

Proffsig klippning och väldigt trevliga frisörer

Cate B
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag var mycket nöjd med min klippning!

Olle V
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag är supernöjd med mitt besök hos Rebecka! Hon var både professionell och lyhörd för hur jag ville ha det, och resultatet blev verkligen över förväntan. Det märks att hon har stor kunskap och känsla för detaljer. Dessutom var hela upplevelsen väldigt trevlig och avslappnad. Jag kommer absolut tillbaka och kan varmt rekommendera henne!

Anna D
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Både Rebecka och klippningen får 100 av 10.Supernöjd!Rebecka är trevlig och professionell ☀️

Lars-Göran P
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Duktig frisör och glad o positiv

Karin E
Skrev om Landelius by Rebecka

Min dotter var supernöjd efter besöket hos frisör Mia, toppenbemötande och duktig på sitt jobb. Rekommenderar henne speciellt om man har lockigt hår!

Eiwy I
Skrev om Landelius by Rebecka

Jag blir alltid trevligt bemött hos Landelius by Rebecka. Även när vi träffas i andra sammanhang så hälsar de vänligt. De utför ett bra arbete och frågar efter vad jag som kund vill ha. Jag försökte beställa klippning och lite övriga behandligar på nätet men det kunde jag inte förstå hur jag skulle göra. Därför blev det "bara" klippning.

Veronika A
Skrev om Landelius by Rebecka

Mycket bra klippning, service och en väl värd stund!

Louise M
Skrev om Landelius by Rebecka

Man får ett lugn när man är där! Mycket bra service och duktiga frisörer!

Brigitte Ö
Skrev om Landelius by Rebecka

Så himla trevliga och serviceminded. Stort plus för fikat man får välja. Då glad att jag hittat er.

Josefin W
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Rebecka är bäst, har koll på vilken nyans som passar bäst även när det var längesedan förra besöket.

Jenny F
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag är nöjd med klippningen efter att jag varit hos Rebecca. Hon har ett trevligt bemötande och lyssnar på kundens önskemål. Jag kan rekommendera Rebecca som frisör.

Carin T
Skrev om Landelius by Rebecka

En salong med fin miljö och proffsigt bemötande och utförande. En salong där jag känner mig avslappnad och bekväm och med en frisör som är lyhörd och ger tips.

Lena T
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevlig personal som anstränger sig och försöker hitta lösningar.

Gunilla L
Skrev om Landelius by Rebecka

Ett kärt återseende av frisör Mia. Jättenöjd med klippningen och salongen för övrigt 🤗

Elisabeth O
Skrev om Landelius by Rebecka

Min frisör gjorde ljusa slingor och klippte mej. Jag är väldigt nöjd över resultatet och tycker alltid att jag blir väl bemött av trevlig personal. Att kaffe ingår är perfekt!

Johanna C
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Rebecka inger trygghet, är kunnig och inlyssnande. Jag kände mig väl bemött och lyssnad på. Kan varmt rekommendera henne till andra.

Karin E
Skrev om Landelius by Rebecka

Toppen nöjd. Var hos en elev som även stämde av med Rebecka, båda var så trevliga lyhörda efter mina önskemål.

Nils J
Skrev om Landelius by Rebecka

Bra bemötande, Nöjd med klippningen. Trevligt bemötande av frisören.

Åsa H
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevlig frisör, väldigt fint resultat

Erica E
Skrev om Landelius by Rebecka

Väldigt trevlig salong med jättebra bemötande! Jag blev inte helt nöjd med mina slingor jag gjorde, men då bokade Mia in mig på en ny tid och fixade till utan kostnad och efter andra gången blev jag supernöjd! 👌

Maria A
Skrev om Landelius by Rebecka

Alltid ett gott omhändertagande!

Lars W
Skrev om Landelius by Rebecka

Kvav på minst 30 tecken för att acceptera ett omdöme!!!???? Inte särskilt inbjudande. Räcker inte med att man är nöjd. Se där mer än 30 recken.

Helena T
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevligt bemötande och besöket var som vanligt bra! Klippning, färgslingor mm. Som jag blev nöjd med. Dessutom fick jag meddelande att mina produkter kommit och var bara att hämta.

Yvonne W
Skrev om Landelius by Rebecka

Som alltid är jag jätte nöjd med besöket och Vibeke. Känner mig väl omhändertagen i en välkomnande miljö. Den här gången var det tvätt klippning och föning.

Maria K
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Proffsig, inkännande och tar sig alltid den tid som behövs.

Jill A
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag kände mej väldigt omhändertagen och Rebecka tog sej tid och var väldigt noggrann .Var jättenöjd efter besöket .

Yvonne K
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Bra 👍 o trevlig frisör 💇‍♀️

Sarah B
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Rebecka var väldigt trevlig och hade toppenbemötande. Hon klippte vår tonårsdotter, och var så hjälpsam och mötte henne så bra. Alla nöjda!

Linda D
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Mysig miljö, väldigt trevligt bemötande och bra rådgivning. Jätte nöjd med färgen och frisyren.

Markus Ö
Skrev om Landelius by Rebecka

De gör det lilla extra. Otrolig service.

Britta J
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Alltid nöjd när jag varit hos Rebecka! Inlyssnande och skicklig!

Kenth A
Skrev om Landelius by Rebecka

Blir alltid bemött på ett Underbart sätt, bjuds alltid på något gott om jag behöver vänta, är jag sugen på något är det bara att beställa från en matsedel. Först gången jag kom till salongen hade jag inte någon förväntan över alls. Jag hade i mer än ett år, efter min frisörs pension sökt åtskilliga frisörer men inte blivit nöjd. Då hittade jag Carina och sedan dess har jag varit salongen trogen Upplevelsen efter klippning är alltid positiv.

Tina E
Skrev om Landelius by Rebecka

Bästa frissan i stan . Alla är duktiga och ger bra råd .

Sandra S
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Kunnig och väldigt noggrann. Alltid nöjd efter en klippning hos Rebecka!

Pia N
Skrev om Landelius by Rebecka

Skicklig och vänlig personal! Trevlig miljö!

Filtrera omdömen