Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Södermalm Långholmen Långholmen Hotell

Långholmen Hotell

Gamla Kronohäktet Långholmsmuren 20, 117 33 Stockholm — Visa karta

Hos oss blir din konferens i Stockholm aldrig långrandig. Långholmen Konferens är något för dig som efterlyser en annorlunda och historiskt intressant konferens. Långholmen har en gång varit fängelse men är numera en inspirerande och avkopplande miljö för din konferens som hjälper dig att släppa tankarna fria.

Vi är övertygade att vår gröna oas, med sina parker, bryggor och vackra promenadvägar utmed Riddarfjärdens stränder, kommer att stimulera dig och dina kollegor till ett lyckat möte. Hos oss upplever du lugnet och naturen på nära håll. Det är svårt att tro att du är mitt i huvudstaden Stockholm.
Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 9 kunder tycker om Långholmen Hotell

• Björn W
    Björn W skrev om Långholmen Hotell
    Fantastiskt läge mitt i grönskan, nära fina promenader och bad. Väldigt speciellt boende i gamla fängelseceller:)

På det hela taget ett unikt boende i princip mitt i city. Har bara bott där i samband med jobbresa, kan tänka mig att sommarturisten har en ännu större glädje av anläggningen och läget.
  • anna L
    anna L skrev om Långholmen Hotell
    Kan inte rekommendera detta hotell. Lyhört, låg standard, oproffsig personal och trist atmosfär. Den stora fördelen är vackra omgivningar.
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Långholmen Hotell
    Mycket trevlig hotell
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Långholmen Hotell
    Det här är ett fantastiskt trevligt ställe att dra en brunch på under varma soliga sommardagar. Man sitter vid scruffiga bord i rullgruset ute i det gamla häktets rastgård vilken alltid doftar underbart av dom vackra slingrande rosenbuskarna. Rummen på hotellet är helt ok, påminner lite om en tågkupé men är prisvärda och bra.
  • sibar a
    sibar a skrev om Långholmen Hotell
    Ett väldigt fint vandrarhem. Ligger lagom centralt,bra priser o framförallt väldigt fräscht vilket gör det prisvärt i alla kategorier. Kommer att besöka det igen om det behövs.
  • John C
    John C skrev om Långholmen Hotell
    Jag bodde i vandrarhemmet första gången jag var i Stockholm, år 2003. Vårt vandrarhemrum var nästan som ett litet hotellrum, med privat dusch och TV. Mycket ren och fräsch. Bra frukost också. Jag rekommenderar!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Långholmen Hotell
    Har bott på hotellet två gånger nu och bägge gångerna har jag känt mig väldigt välkommen och omhändertagen. Små mysiga rum, gratis Internetuppkoppling och en härlig frukost på morgonen gör att jag gärna kommer tillbaks!
  • Therese D
    Therese D skrev om Långholmen Hotell
    Ett fantastiskt läge på långholmen, söker man det lilla extra ska man boka ett hotellrum på Långholmenshotell tycker jag. Utanför finns badstrand, härliga promenadslingor i en jätte vacker parkmiljö. Trådlöst Bredband finns så klart, helt perfekt för oss som inte klarar oss uten internet. hehe Receptionen har öppet dygnet runt vilket jag tycker är viktigt. Det mest spännande med Lågholmens hotell är deras ombyggda celler, eftersom det tidigare har varit ett fängelse.. Varmaste rekommendationer för den som vill uppleva något nytt och unikt.
    Johan C gillar detta
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Långholmen Hotell
    Besökte långholmen som arrangerade den bästa kick-off jag varit med om. De kallar den för rymningen och en innehåller precis det som behövs för att stärka ett team och/eller avdelning. Vår spel-ledare var fenomenal och sporrade oss till att sporra varandra. Jag som aldrig vet när det är dags att avsluta denna typ av aktivitet hade velat kuta omkring hela natten, men man måste ju också äta.
    Maten var i toppklass, bra kock, bra personal och den tid det tog att bli serverad kan ingen klaga på.
    Detta är en väloljad maskin, alla drar sitt strå till stacken och levererar en fenomenal upplevelse man sent kommer att glömma.
    Lisa S, Karin P, Björn W, Johan C, Tobias H, Emma K gillar detta

Gamla Kronohäktet Långholmsmuren 20, 117 33 Stockholm