Eddy Lloret

Eddy Lloret

Eddy Lloret är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Eddy Lloret har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Eddy Lloret har haft 0 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

33 omdömen om Eddy Lloret

Sedan starten hos Reco 2013
Marie S

Eddy var ett stort stöd för oss när vi behövde sälja en lägenhet för släktens räkning, ett dödsbo. Med alla de delar som helt plötsligt dyker upp, var vi trygga med Eddys erfarenhet - dels kring hur marknaden fungerar och dels i hela säljprocessen, från start till slut.

George G

Eddy är en av dem bästa mäklarna som jag har jobbat med. Jag fick ett mycket fint bemötande av honom redan fösta gången.

Johan T

Tar kund och säljare seriöst och är enkel att diskutera med.

Viktor W

Professionell, rutinerad och trevlig.

Rickard L

Eddy var en kunnig, trygg, erfaren och pålitlig partner under hela vår försäljningsfas. Vi uppskattade att han ofta återkom med uppdatering inför och under försäljningen och dessutom alltid var lätt att nå när vi behövde få svar på alla möjliga extra frågor. Vi rekommenderar gärna Eddy som fastighetsmäklare till andra som vill ha en smidig och bra bostadsförsäljning!

Dick H

Fantastiskt bra mäklare, som ja både köpte lgh av och som ja anlitade när jag sålde den. Allt har gått över förväntan!

Max A

Eddy fick uppdraget att sälja vår lägenhet då han ingav förtroende och visade stort engagemang från första mötet. Eddy var behjälplig genom hela processen, alltid tillgänglig och med smarta idéer resulterade i en trygghet för oss. Eddys värme och goda person gav känslan av det lilla extra. Vi är supernöjda och Vi kan varmt rekommendera ett möte med Eddy till alla som går i säljtankar.

Cesar W

Vi anlitade Eddy i samband med vår försäljning och är mycket nöjda med både resultatet, bemötandet och tillgängligheten. Även efter genomförd försäljning har Eddy tagit sig tid att vara bollplank i vårt köp av villa. Eddy utmärker sig särskilt i jämförelse med andra mäklare genom sin förmåga att "på riktigt" gå längre än vad uppdraget kräver.

Camilla L

Toppenbra engagerad mäklare, med jättebra lokal kännedom kring telefonplan.

Klas E

Vi är nöjda med Eddy, hantillgodosåg våra önskemål under hela affären. Han var även lätt att få tag på när vi hade frågor.